Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uudis majanduse alal (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Uudis majanduse alal #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Liivart Pett Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

KÜSK analüüs

tööpäevaks (edaspidi taotluste esitamise tähtpäev). (3) Taotlemisel esitatakse järgmised dokumendid: 1) taotlus määruse lisas esitatud vormil; 2) projekti oma või kaasfinantseeringut tõendavad dokumendid, välja arvatud lõike 1 punktis 1 nimetatud projektide puhul; 3) taotluse allkirjastaja esindusõigust tõendava dokumendi koopia, välja arvatud juhul, kui esindusõigus tuleneb seadusest. (4) Oma või kaasfinantseeringut tõendab taotleja või muu isiku kinnituskiri või majandus või kutsetegevuses tegutseva kaasfinantseerija garantiikiri. (5) Taotluse võib esitada omakäeliselt või digitaalselt allkirjastatuna või Hasartmängumaksu Nõukogu (edaspidi nõukogu) veebilehel taotluste esitamise elektroonilises keskkonnas. (6) Toetust ei anta, kui: 1) kulu on tekkinud enne toetuse andmise otsust; 2) taotleja on sama kulu hüvitamiseks juba toetust saanud; 3) varem antud toetuse kasutamise aruanne on tähtpäevaks esitamata või ei ole esitatud nõuetekohaselt;

Majandus
thumbnail
31
doc

Majanduse artikleid

teatas TALO. Hinnates pedagoogide suhtes üles näidatud head tahet positiivseks, avaldas delegatsiooni juht Ago Tuuling siiski arvamust, et sellise otsusega vastandati haritlaste õigustatud ootused ning toimiti läbirääkimiste üldise põhimõtte vastu, mille kohaselt hariduse ja kultuuri palgakasvikud on võrdsed. Delegatsiooni juht jätkas, et mõistab majandussurutisest tulenevaid raskusi, kuid ei saa kuidagi nõustuda, et valitsus ja tööandjad loodavad majanduse madalseisust välja tuua vaid massiliste koondamistega ning palga külmutamisega. «Ka kokkuhoiule kutsuv valitsemine peab tagama riigi jätkusuutliku arengu,» lisas ta. Erilist ohtu näeb TALO esimees uue töölepinguseaduse rakendumises, mis võimaldab tööandjal veelgi lihtsamalt töötajatest vabaneda ja koondamiskulud töötukassa kanda delegeerida. Juba praegu on töövaidluskomisjonid üle koormatud, ootel olevate pöördumiste järjekorrad ulatuvad järgmise aasta märtsikuu lõppu

Majandus
thumbnail
12
docx

Kodanik ja Tööturg

Tööotsing pole sugugi ainuke võimalus tööd leida. Ettevõtlikud töötud võivad saada oma hea äriidee teostamiseks tagastamatut toetust ning töö otsimise asemel luua endale või mitmele inimesele võimalus töötamiseks. Stardiraha suurus on maksimaalselt 1278.30 eurot. Õigus ettevõtluse alustamise toetust saada on tööturuametis arvele võetud töötul, kes on vähemalt 18aastane ja kes on läbinud ettevõtluskoolituse või kellel on kutse- või kõrgharidus majanduse alal või kellel on ettevõtluskogemus. Toetuse saamiseks tuleb tööturuametile esitada avaldus, äriplaan ning dokumendid, mis tõendavad ettevõtluskoolituse läbimist või ettevõtluskogemust. Otsus toetuse saamise kohta tehakse 30 tööpäeva jooksul arvates avalduse esitamisest. Kui otsus on positiivne, kannab tööturuamet toetuse töötu pangakontole 10 tööpäeva jooksul pärast otsuse langetamist. Toetuse laekumisega pangakontole kaasneb

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
42
docx

Sotsiaaltöö kohalikus omavalitsuses

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST15 KÕ2 Erika Koplimaa ANALÜÜS Sotsiaaltöö kohalikus omavalitsuses Õppejõud: Kersti Suun-Deket, MA Mõdriku 2017 Sissejuhatus Sotsiaalteenuste korraldamine on kohaliku omavalitsuse ülesanne. See tähendab, et sotsiaalteenuseid võib osutada ka mõni muu isik, asutus või struktuuriüksus kui valla- või linnavalitsus. Sageli sõlmitakse sellisel juhul sotsiaalteenuse osutamise kohta valla- või linnavalitsuse, sotsiaalteenuse osutaja ja kliendi vahel leping. Sotsiaalteenuseid võivad osutada mittetulundusühingud, sihtasutused, kirikud ja kogudused, samuti ka äriühingud, üksikisikust ettevõtjad jt. Kliendi huvide kaitse seisukohalt on ka oluline, et sotsiaalteenuseid osutataks nõuetele vastavalt. "

Sotsiaaltöö alused
thumbnail
16
docx

Hüperinflatsioon

hoiusena ning see soodustab investeerimist. Galopeeriva ja hüperinflatsiooni puhul on hinnatõus ulatuslikum kui roomava inflatsiooni korral. Samal ajal pole erinevatel autoritel üksmeelt selles osas, millise tasemega inflatsiooni lugeda ühe või teise liigi alla. Galopeerivale inflatsioonile on omane ka puhanguline iseloom, mille põhjuseks on hinnatõusu pidurdamiseks sageli rakendatavad administratiivsed meetmed ­ näiteks hindade külmutamine teatud perioodiks. Samal ajal võib sel puhul majanduse üldise tasakaalustamatuse korral akumuleeruda ulatuslik liignõudlusest tingitud inflatsiooniline surve, mis adminisrtatiivsete meetmete kõrvaldamisel viib uue hinnatõusuni. Hüperinflatsiooni puhul peetakse samuti konktreetsest arvulisest väärtusest olulisemaks selle toimet majandusele. G.Kolodko näiteks peab hüperinflatsiooni sellise tasemega inflatsiooniks, mis hävitab riigi rahandussüsteemi, on kahtusteta majanduskasvu pidurdumise ja

Majandusteaduse alused
thumbnail
29
doc

EESTI MAKSUSÜSTEEM

variandist ja arengumaades kasutatavast (domineeris EL maksuseaduste tugevasti lihtsustatud kujul kasutamine). Tema originaalsuse rõhutamine on vähe põhjendatud. Kolmandaks. Teaduslik analüüs ei kinnita sellise maksusüsteemi korduvat kiitmist (majandust väga hästi stimuleeriv, lihtne jne.). Neid väiteid (nagu ka Eesti maksusüsteemi lauskriitikat) tuleb lugeda poliitilises võitluses kasutatud propagandistlikeks väideteks. Neljandaks. Aastatel 1994­1999 ei olnud Eesti majanduse kiire arengu põhifaktoriks tema maksusüsteem, ilmselt tagasid majanduse kiire arengu teised tegurid. Viiendaks. Perioodi 1994­1999 iseloomustab suhteliselt suur stabiilsus nii maksu- kui eelarvepoliitikas. See stabiilsus tagati põhimõtteliste muudatuste puudumisega maksusüsteemis. Samuti jäid tagasihoidlikeks ka muudatused konkreetsetes maksudes, 14

Finantsjuhtimine
thumbnail
20
pdf

Noorte tööpuudus referaat

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Avaliku sektori majanduse instituut Majanduspoliitika õppetool NOORTE TÖÖPUUDUS Kodutöö õppeaines majanduspoliitika Tallinn 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS ........................................................................................................... 3 1. ÜLEVAADE NOORTE TÖÖPUUDUSEST ............................................................ 4 1.2 Noorte tööpuudus Euroopas ...........................................................................................

Majanduspoliitika
thumbnail
196
pdf

Makroökonoomika

Seminar (foorum) 1 Eesti majandus j p perioodil 1991-2009 Moto,, mis on iseloomustanud Eesti majandust j Valitsemine pole mitte valikute tegemine hea ja halva vahel, see on valikute tegemine ebameeldiva ja katastroofilise vahel. (J.K Galbraith) Lembit Viilup PhD IT Kolledz Küsimused Eesti majanduse kohta: I Miks tekkisid Eestis suured majanduslikud probleemid 1980 I. 1980. aastate lõpus? Eesti oli veel NSVL koosseisus. · Taasiseseisvus 20.08.1991 20 08 1991 aa. · Puudus ligipääs välismaa tipptehnoloogiale (embargo IT jt. strateegilistes majandusvaldkondades). · Sõjalis-tööstuslik kompleks oli suureks koormaks. USA "tähesõdade programm" kurnas majandust.

Makroökonoomika




Kommentaarid (1)

zamia profiilipilt
Allan Mihkelson: oli abiks mulle vägagi koolitöös
21:53 01-10-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun