Nimi Mari-Elts Vesiallik Rühm KJ 12 SITUATSIOONIÜLESANNE ,,KESKHAIGLA" Probleem Probleem on Taavi Tammel, kes on Keskhaigla haldusjuht. Probleem haarab kogu organisatsiooni, sest töökorraldusega pole rahul ei arstid ega õed. Tunnus, Põhjus, Tagajärg Tunnus Põhjus Tagajärg Õdede haldussüsteemi kehv Arstid ja õed peavad mitme Õdede ja arstide korraldus. erineva ülemuse korraldusi rahulolematus ,,Keskhaigla haldusjuht Taavi täitma. Korraldused on omavahel
Keskhaigla Situatsiooniülesanne 1. PROBLEEM Tasand- Probleemi tasandiks oli suurem osa organisatsioonist ehk arstid ja õed, kes ei olnud rahul haldussüsteemiga. Antud situatsiooniülesandes on probleem keskhaigla haldusjuhil Taavi Tammel, kes peab antud situatsiooni lahendama hakkama ning olukorrast väljapääsu leidma. Mõju ulatus- Sünnitusosakonna Rita Roosi vaatenurgast on probleem kestnud neli kuud. Haldusjuhi Taavi Tamm oli ka sellest probleemist teadlik juba mõnda aega, sest juba mitu päeva juurdles ta selle üle kuidas õdede haldussüsteemi korraldada. Probleemi tunnused- Probleemi tunnuseks oli asjaolu, et Taavi Tamm, kes oli haldusjuht ei suutnud korraldada õdede haldussüsteemi, mis muudaks arstide ja õdede töötingimused paremaks
SITUATSIOONIÜLESANNE KESKHAIGLA 1. PROBLEEM · Tasandiks on organisatsioon ja probleem on Taavi Tammel, kes on keskhaigla haldusjuht. · Probleem haarab kogu organisatsiooni, mõju on suur kuna Rita Roos andis lahkumisavalduse, probleem on kestev. ,,olen töötanud sünnitusosakonna vanemõena neli kuud, kuid ei suuda ikkagi oma tööga toime tulla; Taavi Tamm juurdles juba mitu päeva probleemi kallal, kuidas korraldada õdede haldussüsteemi, sellega polnud rahul ei arstid ega õed"
KULUARVESTUS (OMAHINNA ARVESTUS) FJ-011 Cost accounting Loengukonspekt Koostanud Ülle Pärl, MA Tartu 2010 http://www.hkhk.edu.ee/reisikorraldus/otsesed_ja_kauds ed_kulud.html 1 http://www.hkhk.edu.ee/reisikorraldus/otsesed_ja_kaudsed_kulud.html............................1 ..............................................................................................................................................2 Kulude arvestuse põhimõisted.............................................................................................3 Kulude kogumine ja kulude jaotamine............................................................................3 Kulukäitur (kulumõjur) (cost driver)ja kulude juhtimine (cost management).................6 Kulude käitumine: muutuvad kulud ja pü
Estonian Business School Juhtimise õppetool Getri Järvsoo KOOLITUSPÕHIMÕTETE VÄLJATÖÖTAMINE JA ARENDAMINE FORTUM TERMEST AS-s Bakalaureusetöö Juhendaja Maris Zernand, MBA Tallinn 2005 SISUKORD SISUKORD...................................................................................................................2 JOONISTE LOETELU..................................................................................................4 SISSEJUHATUS...........................................................................................................5 1. KIRJANDUSE ÜLEVAADE.....................................................................................7 1.1. Koolituse ja arengu põhimõisted.................................................................
1 KAITSEVAHENDID Tööriiete all mõistetakse tööandja poolt antud riietust, mis on mõeldud kasutamiseks ainult tööl, ning on mõeldud töötaja oma riiete kaitsmiseks määrdumise eest või nende osaliseks asendamiseks. Tööriietuseks on kleit, kittel, pükskostüüm või jakk. Tööriideid pestakse ja triigitakse pesumajas ning parandatakse haigla poolt. Tööriideid on keelatud viia koju pesemiseks. Eraldi kaitseriietuse vajadus, kasutamise otstarve ja tüüp sõltuvad tööst, osakonnast, töö mustusastmest, õhutemperatuurist jne. Eriliste aseptikanõuetega osakondades kasutatakse lisaks osakonna nõuetele vastavat riietust, mida vahetatakse iga päev. Osakonnaspetsiifilise riietusega ei tohi liikuda väljaspool osakonda. Osakonnast väljudes tuleb kanda kaitsekitlit või vahetada riided.
Pakutakse paeluvat tuleviku visiooni; Muudetakse järgija nägemust töö iseloomust; Arendatakse järgijate seas sügavat kollektiivset identiteeti; Suurendatakse individuaalset ja kollektiivset enesetõhusust. J. Congeri ja R. Kanungo (1987) järgi on karismaatilisele liidrile omane 7 momenti: Visiooni ekstreemsus, Kõrge personaalne risk Strateegia sundimatus (Use of unconventional strategies) Situatsiooni täpne hindamine Enesekindluse teadvustamine Autoriteedi rakendamine 20.Järgimine:stiilid,mõjuallikad,strateegiad Järgimise stiilid Kelley (1997) järgi: Passiivne 14 Võõrandunud Tõhus Konformist Pragmaatiline ellujääja Järgija isiklikud mõjuallikad: Teadmised Asjatundlikkus Pingutus Veenmine Järgija positsioonist tulenevad mõjuallikad: Asukoht
Juhtimise kordamisküsimused. 1. Organisatsiooni definitsioon. Organisatsioon- kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. On teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühised eesmärke. 2. Juhtimise definitsioon. Juhtimine- inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. On tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused. Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on anda tulemusi. Igal org. on vähemalt neli koostisosa : inimesed, tegevused, siseehitus ning varad (ainelised ja rahalised). Org. peab olema suunatud pidevale arengule ( loovus, uuendused, muudatused). Org. peab jälgima ja arvestama väliskeskkonda, tegemaks muudatusi ja uuendusi. Uuendustel on mõte ainult siis, kui väliskeskk
Kõik kommentaarid