Reklaami eesmärk on, et inimene läheb ja ostab. Isegi, kui tal seda plaanis polnud või ta seda nii väga hetkel ei vajagi. N: Vajab pesupulbrit ja ostab Arieli, sest selle reklaam on just TVs jooksnud. REKLAAMISTRATEEGIA- Reklaamistrateegiaid on mitmeid toon neist välja 3 : a) Avalduslik- See strateegia kujutab endas seda, kui mõni tähtis isik kuu...
Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasut...
Ettevõtte lühikirjeldus- Selver on Eestis tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu- ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte, registreeritud kaubamärk, mis kuulub AS-le A-Selver. 2. SWOT analüüs Strengths: - eestimaine imago - lai kauba valik -...
1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, rin...
1 Soolisest ebavõrdsusest ning võrdõiguslikkuse seadusest SISUKORD SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSE EELNÕUST................................ 3 SOOLISE VÕRDÕIGUSLIKKUSE SEADUSE EELNÕUST................................ 5 SOOLINE EBAVÕRDSUS JA SEADUS SELLE KAOTAMISEKS...
Sotsiaalseosega turundus kui strateegiline positsioneerimisvahend, mis seob firma või brändi heategevusorganisatsiooni või sotsiaalhuviga vastastikku kasutoovaks ühenduseks. Võib parandada ette võtte mainet, tugevdada imidžit, kasvatada kliendilojaalsust, edendada müüki, toota pressikajastust jpm. Avalikkuse javõi sihtrühma poolt aktsepteeritud ja hinnatud eristaja on aluseks kogu reklaamistrateegia kujundamisele. Bränd Väidetavalt luuakse maailma iga päev 10 000 uut brändi. “Tooted on need, mida ettevõte valmistab; brändid on need, mida tarbija ostab.” Brandbränd: Nime, sõna, sümboli, pildi, disaini ühendus, mis identifitseerib kauba ning eristab selle teistest konkurentskaupadest. Tähistab ka nn. margitoodet. Brändi mõiste on kujunenud nn. mõistekobaraks,...
Olla ajaliselt esimene (ja seda kommunikeerida) Unikaalse tarbimisväärtusega tooteomaduse ainuvaldamine “Omades” kogu kaubakategooriat, olles kogu selle nimetajaks e luua uus kategooria Omades ajalugu, “pärandust” Omades unikaalseteristavat tootmisviisi Olles “hot”! .... ja seda ka kommunikeerida! Avalikkuse javõi sihtrühma poolt aktsepteeritud ja hinnatud eristaja on aluseks kogu reklaamistrateegia kujundamisele. Enese ja oma karjääri positsioneerimine 1) Leida eristaja. 2) Kõik, mis väärib tegemist, väärib tegemist hästi. 3) Kõik, mis väärib tegemist, väärib tegemist suure käraga. 4) Nimi on edu üks aluseid 5) “Töö tegi ahvist inimese”, kuid “töö on ka hobuste jaoks” …Idee loeb! 6) Vali perspektiivikas töökoht (ka kõige professionaalsem ohvitser oleks Titanicuga hukkunud). 7) V...
Reklaamikeel sisaldab konkreetselt keelelisi elemente, aga ka sotsiaalseid elemente (kuidas määrame oma identiteeti? Missuguseid suhteid omame? Kuidas näeme läbi oma tegutsemismotiive? Mida tähendab sugu, vanus või rahvus meie praeguses ühiskonnas? Mis eesmärk meil elus on? Mis on elus tähtis?). Reklaamide eesmärk on müüa – eesmärgipärane keelekasutus. 3 reklaamistrateegiat , mis on muutunud ühiskonna arenguga, tootmise ja tarbimise suhete muutumise mõjul, kuid saab seostada ka lingvistiliste tunnustega. Ühiskondlik-poliitilised muutused on põhjused. Seotud põhjus-tagajärg suhetega. Strateegiate alused on püsinud. 1) Brändide kujundamine ja tähelepanu võitmine Vanim reklaamistrateegia, ka kõige kauem püsinud. Toodet püüti müüa positiivsete assotsiatsioonidega, näiteks kõigepe...
LÄÄNE- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetööl KATEGOORIA PLAANI KOOSTAMINE Rühmatöö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku 2014 SISUKORD VALITUD KATEGOORIA ASUKOHA KIRJELDUS MÜÜGIKOHAS.....................4 KATEGOORIA MÄÄRATLUS JA ROLL...
Põhjenda eristavat ideed usutavalt. Istuta eristav idee tarbija teadvusse ja kasuta seda kogu oma äritegevuses. Kauba võimalused ERISTUMISEKS: materiaalsed ja funktsionaalsed(pakend, heli kasutusviissuhkruvabadus, koostis, kalorid). Tundmuslik iseärasus(sotsiaalne, imagoloogiline). Avalikkuse javõi sihtrühma poolt aktsepteeritud ja hinnatud eristaja on aluseks kogu reklaamistrateegia kujundamisele. Reklaamikirjutamisstrateegia e copy platform Mis tootega on tegemist? Kes peaksid seda toodet tarbima? Miks peaksid nad seda toodet tarbima? Mida peaks tarbijale reklaami vahendusel ütlema? Kuidas peaks selle sünumi vormistama? Pealkiri. Slogan e loosung-esitab reklaami põhiidee ja on lipukirjas, mis assotseerud selle firmatooteteenusega. (üks lause, kujundlik, adresseeritud, korrektne) Põhitekst(loogiline...
see ei tohi kattuda konkurendi omaga ja see peab jõudma inimese teadvusesse eristava tunnusena. Avalikkuse javõi sihtrühma poolt aktsepteeritud ja hinnatud eristaja on aluseks kogu reklaamistrateegia kujundamisele. Bränd Nime, sõna, sümboli, pildi, disaini ühendus, mis identifitseerib kauba ning eristab selle teistest konkurentsikaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET toode teenus organisatsioon sündmus geograafiline paik Brändi mõiste on kujunenud nn mõistekobaraks, -kompleksiks, mis sisaldab mitmeid erinevaid tähendusi. Üldistavalt võib brändi mõistet käsitle...
2 Reklaamipsühholoogia lähtealused Reklaami peamised motiivid: 1) Informeerida selle kättesaamiseks. 2) Mõjutada inimest tarbima jus seda kaupateenust. Reklaami eesmärgiks on soodsalt müüa oma kaupa või teenust. Marketingi põhielemendid on toode, hind (hinnapoliitika), turunduskoht (sh sihtturg) ja edustustegevus. - Reklaamistrateegia (loovstrateegia) - kogum tõdemustest, mida ja kuidas öelda tarbijale oma kaubateenuse kohta, tehes seda reklaamteate vahendusel. “Loomekokteil (kreatiivne segu)” koosneb firma kontrollile alluvatest reklaamitegevuse elementidest, millega manipuleerimisest sõltub reklaamieesmärkide saavutamine: 1) Sihtauditooriumi eripära ja omadused. 2) Tootekontseptsioon. 3) Kommunikatsioonikanalid. 4) Reklaamteade. Keskseks küsimuseks reklaami...
Tarbija vaatenurgast pakub virtuaalne inforuum efektiivset viisi infot koguda ja turul olevaid pakkumisi võrrelda. Paljud ettevõtted on alustanud virtuaalsesse inforuumi sisenemist 1) põhjalikult järele mõtlemata oma turundus- ja reklaamistrateegia üle ja 2) lähenedes internetile kui traditsioonilisele massiteabevahendile (nagu televisioon, raadio, trükimeedia jne). Küpsema lähenemisena mainib Angehrn (1997) ettevõtteid, kelle strateegia uus virtuaalne inforuum enda ärieesmärkide saavutamiseks tööle panna on 1) internetikanalite integreerimine ettevõtte turundusstrateegiasse ja 2) interneti unikaalse omaduse – interaktiivsuse – ärakasutamine, et arendada efektiivs...
· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....
2 Strateegilise juhtimise olemus......................................................................................................2 Strateegilise juhtimise ajalugu...