Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #1 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #2 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #3 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #4 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #5 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #6 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #7 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #8 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #9 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #10 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #11 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #12 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #13 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #14 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #15 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #16 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #17 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #18 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #19 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #20 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #21 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #22 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #23 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #24 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #25 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #26 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #27 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #28 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #29 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #30 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #31 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #32 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #33 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #34 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #35 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #36 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #37 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #38 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #39 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #40 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #41 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #42 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #43 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #44 ÄRIPROTSESSID UUSIM 15 06 2020 #45
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 45 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2021-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 0 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gertsaarm Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

KVALITEEDI-JUHTIMINE Gert Saarm 2020

KVALITEEDI JUHTIMINE Protsessipõhine juhtimine ning selle rakendamine ettevõttes Bestrent OÜ põhiprotsessideks on Tööjõu rendi vahendamine ( müük ), Kliendi usaldus ja rahulolu ja ehitus objektide valmis saamine õigeks ajaks. Tugiprotsessideks on Nõudluse ja vajaduse jälgimine. Mõõdame aega, sellest hetkest kui klient tegi tellimuse ja nende ettevõte suutis spetsialisti objektile saata. Hiljem analüüsime Tellijaga Töömeeste kiirust ja kokku töötamist ning nende ise mõtlemist ja kiiret reageerimist. Analüüsime detailselt kui midagi on kas hästi või halvasti läinud, et näeksime ära kust kohast sai õiged otsused tehtud ja mis kohast läksime valesti. „ learning by doing „ Ettevõte peab oma kasvu juures peamiseks põhjuseks Kliendi ettekujutus meist peab 90% paika ja 10% eeldas klient meist rohkem kui suutsime pakkuda. Ettevõtte protsesside Jälgimine aitab kaasa ettevõtte missioonis, visioonis ja seatud eesmärkides. Müügiosakond teab täpselt,

äriprotsesside juhtimine
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool MK16KÕ Grete Rudenaite KLIENDITEENINDUSE KORRALDAMISE PRAKTIKA ETTEVÕTTES VILDE KAUBANDUS OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Liina Maasik Praktika juhendaja: Mirjam Ojavere Mõdriku 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................1 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS...........................................................2 Firma struktuur.......................................................................................2 Personali koosseisu lühitutvustus...........................................................3 Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses...........................3 TÖÖOHUTUS................................

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
17
docx

ERIALAPRAKTIKA

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool Jevgenia Rudenko ERIALAPRAKTIKA Juhendaja: Milvi Tepp Tallinn 2012 SISUKORD 2 1. SISSEJUHATUS Erialapraktika üldeesmärgiks on rakendada teoreetilise õppe käigus omandatud teadmisi ja meetodeid konkreetse ettevõtte ühes funktsionaalses tegevusvaldkonnas. Antud erialapraktika kirjeldab müügipersonali juhtimist hotellis Dzingel. Praktika koht jäi valituks, sellepärast, et antud töö autor ise töötab valitud ettevõttes müügiosakonnas. Dzingel AS asutati aastal 1996. Ettevõte pakub toitlustus, majutus ja konverentsi teenuseid. Ettevõttel on kaks haru Pärnus: Lehekohvik ja Rannakohvik. Ettevõte annab püsivalt tööd umbes 70 inimesele ja hooajaliselt kuni 90 inimesele. Dzingel AS on hotell, mis tegutseb üle 15 aastat Eesti hotelli turul. Hotelli maj

Praktika
thumbnail
20
docx

Ettevõtte tutvustus

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool K11 Kairi Jõe Egle Pikhof Kristiina Tiitsu JUHTIMISE ALUSTE AINE LÕPUTÖÖ RAKVERE MAKSIMARKETI NÄITEL Uuringuaruanne Õppejõud: Heli Freienthal, MBA Mõdriku 08.01.13 SISSEJUHATUS Ettevõtte alustamiseks on juhil vaja kaaluda kõiki tekkida võivaid miinuseid ja plusse. Enne personali värbamist peab juht koostama või laskma koostada kõikvõimalikud dokumendid, juhendid ja eeskirjad. Juht peab olema varemalt läbinud oma ettevõtte madalamad töökohad, alustades transporttöölisest ja müüjast kuni andmesisestaja ja raamatupidajani välja. Kui juht ei ole nendel töökohtadel töödanud, siis juhina ei oska ta hinnata nende töökohtade tähtsust ja raskusastmeid. Oma juhtimisaluste aine lõputööks pidime valima vähemalt ühe meie grupi l

Majandus
thumbnail
42
docx

ÄRIPLAAN: VideoCV OÜ

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL TALLINNA KOLLEDŽ Majandusarvestus Ettevõtluse alused VideoCV OÜ Äriplaan Õppejõud: Tallinn 2014 SISUKORD 1KOKKUVÕTE..............................................................................................................................3 2ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................4 3 ETTEVÕTTE KIRJELDUS. ÄRIIDEE, MISSIOON, VISIOON JA EESMÄRGID..................5 4 ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS..............................................................................7 5 TEENUSED..................................................................................................................................8 6 KLIENT, TURG, KONKURENTS.............................................................

Ettevõtluse alused
thumbnail
12
doc

Kliendisuhete juhtimine (eksami küsimused ja vastused)

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Teenindusjuhtimise eriala KLIENDISUHETE JUHTIMINE ERINEVATE ETTEVÕTETE NÄIDETEL Eksam Kertti Viru Tallinn 2010 ÜLESANNE 1 1. Lojaalsuse määramine Inimene külastab pidevalt ühte kindlat toidupoodi ja omab selle poe kliendikaarti. See pood jääb ka tema koduteele ­ tegemist on funktsionaalse lojaalsusega, kui kauplus asub kliendile väga soodsas kohas, siis on klient tihti nõus ignoreerima hinnataseme või teeninduskvaliteedi puudujääke ja jätkab käimist samas kaupluses. Tal on mugav ja kasulik valida selle kaupluse tooteid või teenuseid. Tal on välja valitud mõned lemmiktooted, mille pärast ta külastab ka selle keti teisi poode, mis juhuslikult jäävad tema teele ­ tegemist on afektiivse lojaalsusega, kus kliendil on konk

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä09 KÕ Nastasja Musienko PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli mängib ettevõttes personalijuhtimine, millised

Personalijuhtimine
thumbnail
19
doc

Äriplaan - reklaamindus

Äriplaan Koostanud: Taavi Müürsepp Sisukord 1.Ettevõtte üldandmed 2.Lühikokkuvõtte 3. Projektikirjeldus 4. Ruumid, seadmed ja tööjõud 5. Turg 6. Konkurents 7.Müük ja turustamine 8. Juhtimine ja personalistrateegia 9.Tootmine ja teenindamine 10. Projekti maksumus ja rahastamine 11. Projekti finants ülevaade 1. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi ja juuriidiline vorm: reklaamindus Registreerimisnumber Registreerimise aeg ja koht: Omanikud, nende osa kapitalist: osakapital 40000 on jaotatud võrdselt. Juhatuse liikmed: Põhikapital: Aadress: Telefonid: E-mail: Kontaktisik, tema telefon: 2. Lühikokkuvõte ------------------------------ asutati 18.02.2007 ---------------------- ja tegutseb reklaaminduse ja trükinduse valdkonnas. Peamisteks väljakujunenud toodeteks, mida ettevõte toodab ja teenusteks, mida ettevõte müüb, on kleebised, erinevad reklaamelemendid ja trükised ning "knowhow" disainis ja turunduses. Ettev

Majandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun