Organisatsioonide
missioonide analüüs
Ettevõte tutvustab ennast selle ala professionaalse ettevõttena. Ettevõtte juht püstitas meile ülesande, et me kaardistaks ettevõtte äriprotsesse. Ta soovis oma ettevõtte tegevusest paremini aru saada, s.t millised protsessid toimuvad tema ettevõttes. Alaeesmärk oli kaardistada üheksast peatükist koosnev äriprotsesside moodul: strateegiline juhtimine, turundus ja müük, finantsjuhtimine, tootmisjuhtimine, kvaliteedijuhtimine, teenindusjuhtimine, äriprotsesside analüüs, logistika ja personalijuhtimine. Erinevate moodulite eesmärk on aru saada, miks me neid protsesse ja eesmärke enda jaoks püstitame. Kas Baltikumi ja Skandinaavia turu jaoks tegutseme õigesti ja efektiivselt. Kas me oleme tüüpiline rendiettevõte, või oleme me lihtsalt piisavalt eristuv ettevõte, et teiste seas oma klientidele silma paista. Kaardistame moodulite kaupa oma plussid ja miinused, tuues välja, miks me eristume ja miks oleksime kõige parem variant oma klientidele
.........................................................................................8 Projekti tegevuskava ja ajakulu.................................................................................................8 Konsultandi kasutamisest .......................................................................................................11 TURUNDUSPLAANI KOOSTAMINE .........................................................................................12 Missioon ja visioon ..................................................................................................................12 Välis- ja sisekeskkonna analüüsi läbiviimine ..........................................................................14 Ettevõtte sisekeskkonna kirjeldamine ja analüüs...........................................................14 Ettevõtte profiil..................................................................................................
..............................................................................5 2. TURUNDUSE INFOSÜSTEEM ..............................................................................7 3. TURUNDUSTEGEVUSE SENINE KORRALDUS.................................................8 4. ETTEVÕTTE TEGEVUSKESKOND JA ANALÜÜS...........................................11 4.1 Ettevõtte välis- ja sisekeskkond......................................................................... 11 4.2 Ettevõtte SWOT analüüs....................................................................................11 4.3 Sotsiaalsed..........................................................................................................12 4.4 Majanduslikud....................................................................................................13 4.5 Demograafilised................................................................................................. 13 4.6 Poliitiline.......................
väljas poole Eestit. Teise aasta lõpuks oleme pannud firma püsti ka Lätis ja Leedus, kuid need pole veel nii edukad. Kolmanda aasta lõpuks saavad ka need edukaks. Aastate jooksul on tööle võetud ka mitmeid uusi töötajaid ning neid pidevalt saadetakse teadmiste uuendamisele ja koolitustele. 2 ISIKLIK SPAA 2.1 Ettevõttest Ettevõtte nimi: Isiklik Spaa Ettevõtte tüüp: FIE Äriidee: Pakkuda kliendile iluteenuseid enda poolt vabalt valitud kohas ja ajal. Missioon: Pakkuda klientidele kvaliteetset ja ainulaadset kosmeetikateenust, lähtudes nende soovidest ja vajadustest. Visioon: Soovime olla parim firma, kes pakub kliendile kosmeetikateenuseid otse kätte üle Eesti. Tunnuslause: ,,Toome spaa-tunde Sinu juurde!" Teenuse pakkumise algus: 01.02.2013 2.2 Äriidee ja eesmärk Isikliku Spaa äriideeks on pakkuda kliendile iluteenuseid enda poolt vabalt valitud kohas ja
Ä09 KÕ Nastasja Musienko TEENINDAJAST TALENDIKS koolitusprojekt Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2012 Sissejuhatus. Personal toimib organisatsioonis ressursina kui on loodud tingimused inimeste isiksusliku potentsiaali avaldumiseks ja väljendumiseks, selle taastumiseks ja vajalikuks muutmiseks ehk arenguks. Personali arendamine on organisatsiooni tegevuste jada, mis on suunatud õppimisele: · õppimine töökohal; · karjääri arendamine ja elukestev õpe; · organisatsiooniline õppimine ja teadmus; · koolitus, õppimine ja arendamine. Personali arendamine organisatsioonis on kogum sihipäraseid tegevusi, mille kaudu luuakse tingimused personali kvaliteedi muutmiseks soovitud suunas. Tingimuste loomine vajab vastavat analüüsi, planeerimist, organiseerimist.
Organisatsiooni arengustrateegia pagariettevõtte näitel Kursusetöö Juhendaja: Henn Tarro Väimela 2009 Sisukord Sissejuhatus........................................................................................................................... 3 1. Ettevõtte üldiseloomustus................................................................................................... 4 1.1 Missioon........................................................................................................................ 4 1.2 Visioon........................................................................................................................... 4 2. Väliskeskkonna analüüs...................................................................................................... 5 2.1 Põhitegurid...................................................................................
Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 12.12.12 Sissejuhatus. Minu personalijuhtimise praktika aruanne kajastab kogutud uusi teadmisi ning ettevõtte tutvustust olles Treegeri Kohviku OÜ praktikant. Praktika käigus pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega, ettevõttes kasutatava tarkvaraga, töökeskkonna ja selle ohutusega ning dokumendihalduse ja asjaajamise korraldusega. Lugeja saab teada, millist rolli mängib ettevõttes personalijuhtimine, millised eesmärgid ja ülesanded on. 1. Organisatsiooni ülesehitus. Kohvik kuulus 1994. aastani Paide Kultuurikeskuse alla. 1. aprillil 1995. aastal loodi aga uus
käivet ning 20% ja enam kasvu käibes, kasumis või töötajate arvus aastas; o ettevõte, mis plaanib turule tuua turu jaoks uudseid tooteid, tehnoloogiaid või teenuseid või mille kuludest moodustavad üle 15% teadus- ja arendustegevuse kulud; o ettevõte, mille fookus on ekspordil ja rahvusvahelistumisel. o 4) Visioon, mission ja eesmärgid Visioon (juhtidee) kajastab organisatsiooni pikaajalist arengusuunda ja seda, kuhu juhtkond tahab organisatsiooni viia. Suunatud tulevikku! Missioon on ettevõtte määratlus sellest, miks ta on vajalik, mida ta pakub oma klientidele või ühiskonnale laiemalt. · Missioon on ettevõtte olemise põhieesmärk ja olemasolu õigustus. Missioon on rohkem suunatud olevikku. Eesmärke liigitatakse o Pikaajalised (tavaline dimensioon 3-5 aastat) see on strateegiline dimensioon juhtimises
Kõik kommentaarid