Organisatsioonide missioonide analüüs 1. Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti, sealhulgas Eestis ca 500 000 klienti. Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator Elisa pakub oma klientidele laia valikut erinevaid mobiili- ja andmesideteenuseid. Elisa mission: Toome elamusi ja tootlikkust igapäevaellu. Selle ettevõtte missioon on üks kehvematest, mis ma leidsin. Missioon peaks olema organisatsiooni olemasolu põhjendus, sellest ei loe välja, kuhu ettevõte tahab liikuda, milline ta tahaks olla. Hea missioon on koostatud tarbija poole pealt ning ta peaks kirjeldama oma teenust ning kellele teenus on suunatud ja mida soovitakse parandada. Selles missioonis ei ole teenuse kirjeldamisest mitte sõnagi. Kui inimene seda loeb, siis ta ei saaks aru, mis valdkonnas ettevõte töötab. Sõna "tootlikus" käiks paremini mõne tootmisettevõtte kohta, mitte mobiili ja andmesideteenu...
Kilingi-Nõmme Gümnaasium Kristo Karbus 11RL klass Uurimistöö ELU MARSIL Juhendaja: õpetaja Paul Zubtsenko Kilingi-Nõmme 2012 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................3 1. Marss.......................................................................................................................................4 1.1. Marsi ajalugu..............................................................................................................4 1.2. Üldised andmed..........................................................................................................4 1.3. Marsi pind................................................................................................6 1.4. Märkimisväärsed leiud Marsil.............................
TARTU ÜLIKOOL FILOSOOFIATEADUSKOND EESTI KIRJANDUSE ÕPPETOOL Eike Metspalu HEIKI VILEP JA UUSIM LASTEKIRJANDUS BAKALAUREUSETÖÖ Juhendaja: dotsent Ele Süvalep Tartu 2007 SISUKORD SISSEJUHATUS .......................................................................................................... 3 1. LASTEKIRJANDUSEST JA UUSIMAST EESTI LASTEKIRJANDUSEST ... 5 1.1. Tõlkekirjanduse domineerimine ................................................................... 6 1.2. Intertekstuaalsus............................................................................................ 7 1.3. Diletandid...................................................................................................... 9 1.4. Elektroonilise meedia võidukäik................................................................. 10 1.5. Kommertsialiseerumine ..............................