Organisatsiooni missioonide analüüs
Organisatsioonide missioonide analüüs
1. Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti, sealhulgas Eestis ca 500 000
klienti. Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator Elisa pakub oma klientidele laia valikut
erinevaid mobiili- ja andmesideteenuseid.
Elisa mission: Toome elamusi ja tootlikkust igapäevaellu.
Selle ettevõtte missioon on üks kehvematest, mis ma leidsin. Missioon peaks olema
organisatsiooni olemasolu põhjendus, sellest ei loe välja, kuhu ettevõte tahab liikuda, milline
ta tahaks olla. Hea missioon on koostatud tarbija poole pealt ning ta peaks kirjeldama oma
teenust ning kellele teenus on suunatud ja mida soovitakse parandada. Selles missioonis ei
ole teenuse kirjeldamisest mitte sõnagi. Kui inimene seda loeb, siis ta ei saaks aru, mis
valdkonnas ettevõte töötab. Sõna "tootlikus" käiks paremini mõne tootmisettevõtte kohta,
mitte mobiili ja andmesideteenu...