Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Noorte võimalused tänapäeva Eestis (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on noorte võimalused tänapäeva Eestis?

Lõik failist

Noorte võimalused tänapäeva Eestis
Millised on noorte võimalused tänapäeva Eestis? Sellest ma hakkan kirjutama.
Tänapäeva noortel on väga palju võimalusi, kuna Eesti on suhteliselt arenenud riik, kus on võimalik tegeleda väga paljude asjadega. Alustame näiteks spordist. Hetkel saavad noored tegeleda sellise spordialaga mida ise soovivad. Käia trennis niipalju kui jaksavad ja veeta oma vaba aega sportides . Kui nooruk, kes tegeleb alaga, mis talle väga meeldib ja milles on ta andekas,

Noorte võimalused tänapäeva Eestis #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor V33k Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
25
doc

Sportimisvõimalused

pakub väga mitmekülgseid võimalusi sportimiseks ning just seetõttu on paljud otsustanud Kuressaare Gümnaasiumis õppimise kasuks. Teema sai valitud ka seetõttu, et antud hetkel on Eesti tippsportlaste hulgas mitmed Kuressaare Gümnaasiumi vilistlaed. Antud töös on püstitatud järgmised probleemid: · Mis on koolisport? · Milline on koolispordi tähtsus? · Millised on sporditegemise võimalused Kuressaare Gümnaasiumis? · Millised kuulsust kogunud sportlased on õppinud Kuressaare Gümnaasiumis? Töö eesmärgiks on: · Välja selgitada sportimisvõimalused Kuressaare Gümnaasiumis · Uurida, kas Kuressaare Gümnaasiumis on piisavalt head sportimise võimalused heade tulemuste saavutamiseks ja sportlaskarjääri alustamiseks · Kas head sportimistingimused on koolivaliku puhul olulised? 4

Teadus tööde alused (tta)
thumbnail
50
docx

TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS

Türi Ühisgümnaasium TÜRI VALLAST PÄRIT NOORTE ÕPPIMIS- JA ELAMISVÕIMALUSED TAANI KUNINGRIIGIS Uurimistöö Koostaja: Liisa Kuuskler 11LR Juhendaja: Leelo Kivirand Türi 2015 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 3 1

Geograafia
thumbnail
16
doc

ÕPPENÕUSTAMISKESKUS JA/VÕI KOOLIS TÖÖTAV SOTSIAALPEDAGOOG

omamoodi elus saanud tunda raskeid hetki, probleeme, raskus tunnet hinges ja muid negatiivseid emotsioone. Kuid kõik oleneb inimesest, kes neid tundeid kogeb. On tugevaid, on nõrgemaid, täpselt nii palju, kui on maailmas inimesi on ka erinevaid isiksusi. Mõned toibuvad kergesti ja ei vaja nõu ega tuge, mõne jaoks võib mõni mure olla aga selline, millest ülesaamine võtab kaua aega ja vajab abistavat sekkumist. Meil on Eestis palju asutusi, keskusi, organisatsioone, ametnikke ja spetsialiste, kes saavad inimesi erinevatel elu hetkedel aidata, toetada nii rahaliselt kui ka emotsionaalselt. Küsimus on aga, kas kõik inimesed on nendest olemasolevatest võimalustest teadlikud ja oskavad, julgevad vajadusel abi küsida? Antud ainetöö teema valisin, kuna tundsin huvi end rohkem arendada ja viia kurssi õppenõustamiskeskuste ja koolis töötava sotsiaalpedagoogi tööga. See tuleneb sellest, et

Pedagoogika
thumbnail
24
odt

Õpilaste väärtushinnangud

.........................................................3 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................4 1.Arutlus.....................................................................................................................................5 1.1. Mis teeb eestlase õnnelikuks?........................................................................................5 1.2. Kui õnnelikud on inimesed Eestis?................................................................................9 1.3. Miks on see nii?..............................................................................................................9 1.4. Mis muudab inimese õnnelikuks töökohal?.................................................................10 1.5. Mida võime teha, et muuta lapsi õnnelikumaks?.........................................................10 2.Millised väärtused vajavad kaitset?..........

Uurimistöö
thumbnail
24
docx

MAKSUMAKSJATEST SÕLTUB RIIGI HEAOLU

............................................................... 9 Kasutatud allikad............................................................................................... 11 Sissejuhatus 2 Kodaniku üks tähtsamatest ülesannetest on tasuda makse ning riik kasutab saadud tulu meie heaolu saavutamiseks. Tänu maksumaksjatele oleme siiani iseseisev riik ning on säilinud mitmekülgne kultuur, puhas loodus ja suurepärased võimalused õppimiseks. Üks peamine põhjus, miks inimesed ei taha tasuda makse on arvamus, et maksutulu ei kasutata ühiskonna huvides, vaid sellega rahastatkse poliitikute palkasid. Sageli ei mõisteta, miks on maksumäärad nii kõrged ja millist hüve saab selle eest kodanik individuaalselt. Elatakse kui kinniste silmadega, oskamata hinnata, et meil on vaba riik, kus on kõrge elatustase. Valitsus on suutnud meile tagada palju hüvesid. Tuleb mõista, et pole olemas

Ühiskond
thumbnail
20
odt

Vanema astme õpilaste füüsiline aktiivsus

1. Füüsilise aktiivsuse tähtsus noortele..........................................................................4 1.1 Füüsilise aktiivsuse vajalikkus............................................................................4 1.1.1 Kehalise treeningu mõju organismile.........................................................5 2. Liikumisaktiivsuse vähenemise põhjused noorukieas................................................7 3. Sportimise võimalused Paides...................................................................................9 4. Paide Ühisgümnaasiumi vanema astme õpilaste füüsiline aktiivsus ja koormus.....10 . 4.1 Õpilaste vaba aja tegevused peale kooli............................................................11 4.2 Spordialad, millega õpilased tegelevad..............................................................13 Kokkuvõte.................................................................

Uurimistöö
thumbnail
68
pdf

Ratsaspordispetsialistide hinnang harrastusspordile

.. 3 ABSTRACT .......................................................................................................................... 4 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 5 1. HARRASTUSSPORDI OLEMUS JA KUJUNEMINE RATSASPORDIS ............. 7 1.1 Spordiala kujunemine harrastusspordiks ............................................................ 7 1.2 Harrastussport ratsutamises Eestis ..................................................................... 9 1.3 Harrastusspordi hetkeseis ................................................................................. 14 2. UURIMUSTÖÖ EESMÄRK JA ÜLESANDED .................................................... 15 3. UURINGU METOODIKA ...................................................................................... 16 4. UURIMUSTÖÖ ANALÜÜS........................................................

Sport
thumbnail
61
docx

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid

Selline lühiajaline ränne ei ole ilmtingimata sirgjooneline ega ühekordne, vaid pigem ringlev ning korduv.  Kui varasematel perioodidel võis rände mõju tööturule käsitleda kui „nullsumma mängu“, kus üks piirkond kaotas ja teine võitis inimkapitali, siis rahvusvahelise mobiilsuse korral pole küsimus niivõrd inimkapitali ära- või juurdevoolus, kuivõrd pigem juurdepääsus tööjõule ning tööturul oleva inimkapitali stabiilsuses.  Eestis on mõistlik analüüsida nelja rahvusvaheliselt mobiilset töötajate gruppi, kelle mobiilsuskäitumine on erinev, keda mõjutavad üldjuhul erinevad rändepoliitikad ning kelle mobiilsuse mõju tööturule on erinev (vt tabel 1):  1) ettevõtete sees liikuvad ja lähetatud töötajad,  2) kohast sõltuvad lühiajalise lihttöö tegijad (sh hooajatöötajad),  3) kohast sõltuvad oskustöötajad ja tippspetsialistid ehk talendid,

Nõustamine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun