Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Meil on alati küllalt aega kui me seda otstarbekalt kasutame (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Meil on alati küllalt aega, kui me seda otstarbekalt kasutame. /J. W. Goethe /
Aeg on tänapäeva elu üks olulisemaid aspekte ja temast oleneb palju – kui ei oleks aega, ei oleks täisväärtuslikku elu. Sellest olenemata, paljud inimesed ei oska aega väärtustada ja kahjustavad sellega ka kogu ühiskonda. Kuidas kasutada aega õigesti ja millised oleksid alternatiivsed võimalused õppimaks aega kasutama?
Goethe kirjutas kunagi: „Meil on alati küllalt aega, kui me seda otstarbekalt kasutame”. Aeg – üks väärtuslikumaid privileege, on üks valesti kasutatavaid nähtusi. Maha magatud võimalused, aega kulutatakse tegevuseta olles, hilinemine kohtumisele on täiuslik näide valest ümber käimisest ajaga . Heraclitus ütles kord, et me ei saa ületada üht ja sama jõge kaks korda. Sama kehtib aja kohta,

Meil on alati küllalt aega kui me seda otstarbekalt kasutame #1 Meil on alati küllalt aega kui me seda otstarbekalt kasutame #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-07-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Raido123 Õppematerjali autor
Meil on alati küllalt aega, kui me seda otstarbekalt kasutame. /J. W. Goethe/

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
docx

PERSONALIJUHTIMINE

Personalijuht peaks teadma tööõigust ja majandust (et mõista, mis organisatsioone elus hoiab). Organisatsioon peab kuskilt ju saama raha. Kui mõtled personali peale, peab natuke ka majanduse peale mõtlema. Interdistsiplinaarne tegevusala. - Tugineme personalipsühholoogiale. Inimene peaks personali valdkonnas oskama töötaja potentsiaalset tööd hinnata. Kuidas valida õige kandidaat? Kuidas mõõta seda, mida me arvame end mõõtvat? Peab oskama inimest mõõta (kas testide v intervjuu vms'ga). - Kuidas mõõta töötaja sooritust? Eriti kui on tegemist nt müüja v õpetaja tööga. Kuidas mõõta näiteks müüja käitumist? - Veel peab oskama personalijuht töötajate karjääri planeerida. Kas temast võiks juht saada? Kas heast spetsialistist saaks ka hea juht? Alati mitte. - Organisatsioonipsühholoogia

Psühholoogia
thumbnail
54
doc

Tsitaadid

Albert Einstein Ma ei mõtle kunagi tulevikule-see tuleb niigi ruttu. Albert Einstein Kui me sünnime,siis me nutame,kuna oleme saabunud siia suurele elu lollide lavale. William Shakespeare Kui vale rändab juba pool teed ümber maailma,paneb tõde alles kingi jalga. Mark Twain Inglane on inimene kes teeb midagi kuna seda on alati nii tehtud. Ameeriklane on inimene kes teeb midagi kuna seda pole kunagi varem tehtud. Mark Twain Lootuseta on see kes ütleb jumalaga hetkel mil teekond tumeneb John Ronald Reuel Tolkien Vähe haaval....jõuad kaugele. John Ronald Reuel Tolkien *** Esimene mees kes võrdles noore naise põski roosiga oli arvatavasti

Kirjandus
thumbnail
15
rtf

Roger Säljö „Õppimine tegelikkuses“

keskonnas, mille esmane eesmärk ei ole teadmiste vahendamine. Õppimine on inimtegvuse aspekt. Igas jutuajamises, tegevuses või sündmuses peitub indiviidide või gruppide jaoks võimalus võtta endaga kaasa midagi, mida tulevikus vaja läheb. Kujutlus, et õpetamine eelneb õppimisele on kooli poolt loodud pilt teadmiste omandamisest. Oluline on mõista, et ühiskonnas toimuvates igapäevastes kommunikatiivsetes ja füüsilistes tegevustes sisaldub pedagoogika. Õppimine puudutab seda, mida indiviidid ja kollektiivid endaga sotsiaalsetest situatsioonidest kaasa võtavad ja ja tulevikus rakendavad. Inimese üks iseloomulik tunnusjooni on omandada kogemusi ja rakendada neid tulevikus. Õppimine võib toimuda kas individuaalselt või kollektiivsel tasandil. Tehnoloogiline ja sotsiaalne areng mõjutavad info, teadmiste ja oskuste omandamist. Funktsionaalseteks ja produktiivseteks peetavad teadmised muutuvad pidevalt. Kuid ei muutu ju ainult see, mida ja kui palju me peame

Kasvatusteadus
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

„Käitumine klassiruumis“ / (esimene ja teine väljaanne) „Bill Rogers pakub igale õpetajale laialdast suhtluskorralduse võttestikku. Ta annab selgeid juhtnööre, kuidas kohaldada kutsealast õiglustunnet ja emotsionaalset pädevust varajasest, minimaalsest sekkumisest kuni kõige raskematele õpilastele ja pingelisematele olukordadele reageerimiseni. Ta soovitab ka mooduseid, kuidas töötajad saaksid üksteisele toetavamat keskkonda luua – sealhulgas mentorlust. Mul pole küllalt sõnu, et „Käitumist klassiruumis“ kiita. Kõik õpetajad tunnevad ära Billi kirjeldatud olukordi. Ta ei põikle kõrvale tänapäeva koolide ja klassiruumide tegelikkuse eest. Siiski suudab ta ühtaegu aduda õpetajate muresid ja neile esitatavaid nõudmisi ning kaitsta õpilasi, kõnetades nende vajadusi, pädevusi ja õigust Autorist

Psühholoogia
thumbnail
38
pdf

Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades

ja eelarve osas esialgsetesse projekti nõudmistesse Vastuolu kaebusest, et muudatusi tuleb liiga palju ette Sellepärast, et … Sellepärast, et … …muudatust on vaja, et teine osakond …klient nõuab seda muudatust saaks oma ülesanded täita B Tegutseda esialgse D sisu ja tähtaja nimel Teha projektis muudatusi

Infosüsteemide arendusprotsess
thumbnail
45
doc

TEKSTID, MIDA LOEVAD MINU EAKAASLASED

ornament. Ornament ongi ehk selle kõige kummalisema ehk ka kõige olulisema maailma nimi, mille lõid soome-ugri rahvad. See on maailm, kus iga asi on omal kohal, millel pole algust ega lõppu, mida valitsevad kordumise, pöörlemise, vastavuse seadused, needsamad, mille järgi kootakse kangas, punutakse korv, lauldakse laul, räägitakse lugu ... Jaan Kaplinski1 Nagu maailm on natuke meie looming, on seda ka tekst. Midagi kirjutades väljendame oma tundeid või hetkemeeleolu, mis on meie jaoks oluline. Kirjutades tahame ilmtingimata kellegagi midagi jagada. Teksti abil edastame oma arusaamu erinevate olukordade kohta elus. Iga tekst on alati vaid üks teiste omanäoliste hulgast. Seetõttu saab seda mõista teiste tekstide kaasabil ­ kontekstis, seoseid luues. Mida rohkem on inimene lugenud, puutunud kokku erinevate tekstidega, seda sügavamalt mõistab ta loetut, loob seoseid.

Eesti keel
thumbnail
15
odt

Reiki

Tervendajad on täheldanud, et paljud haigused saavad alguse pikaajalisest negatiivsest vaimsest stressist. Kui selle vastu midagi ette ei võeta, võib see keha nõrgendada ning muuta selle paljude haiguste tallermaaks. On ülimalt tähtis kanda hoolt oma emotsionaalse mina eest (Airey, R., Houdret, J. : 2004 ; 9). Alternatiivmeditsiini üks vaimse tervendamise vorm on reiki. Reiki eesmärk on töötada ülima üve nimel. See ühendab meid tingimusteta armastuse väega, mis ei tunne aega ega piire ning edendab positiivset ellusuhtumist ja üleüldist empaatiat. Reikit õpitakse selle ala meistri juures, tehes läbi erilise häälestuse: füüsiline keha ja peenkehad häälestatakse iidsete salasümbolite abil vaimsete energiate vastuvõtmisele ning avatakse neile tervenduskanal. Viimane püsib avatud kogu elu ning on seda tõhusam, mida sagemini seda kasutatakse. Tervendavaid jõude võib kujutleda

Uurimistöö
thumbnail
12
docx

Universumi seadused ja 3. dimensioonis elamise tingimused

Kui kasutatakse mõistuslikult analoogia seadust suudetakse edasi anda seletamatut laiemas tähenduses. 5. Ülesmineku seadus. See seadus annab teada kõrgest vibratsiooni sagedusest, milles mittekarmaline hing vibreerib. Kui inimene kaotab illusiooni oma eraldatusest jumalikust minast, tõuseb inimese vibratsioon ülesmineku(taevamineku?) punktini. Teiste sõnadega karmata inimene lahkub maa tasandilt paremasse eksistentsi. Meil oleks vaja tuua armastuse energia oma igapäevasesse ellu, saades sageduse tõstmise püüdmise näiteks ja mudeliks teistele. Vibratsiooni sagedusastme saame tunneme ära selle järgi, mil määral inimene on magnetiks teistele inimestele. 6. Külgetõmbe seadus. See on kogu ilmutuse põhiseadus, Armastuse Aspekt, ja ta valitseb Hinge. Üks 3st põhiseadusest ja tal on 11 allseadust. See seadus kirjeldab külgetõmbejõudu, mis hoiab meie Päikesesüsteemi Siriani suunas

Eetika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun