Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Lähteülesanne turundusprobleemi lahendamiseks (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis mõjutab teie rahulolu pakutavate toodete ja teenuste juures?
  • Mis häirib teid pakutavate toodete ja teenuste juures?
  • Milliseid halbu kogemusi on teil olnud seoses antud jaekauplusega?
  • Milline on teie positiivseim kogemus seoses antud jaekauplusega?
  • Milliseid vigu märkate seoses antud kaubandusketiga?
  • Milliseid tooteid sooviksite enam näha meie pakutavate toodete seas?
  • Kui olete olnud sunnitud soetatud toodet tagastama siis millistel põhjustel?
  • Kui populaarseks hindad antud jaekaubanduse ketti?

Lõik failist

LÄHTEÜLESANNE TURUNDUSPROBLEEMI LAHENDAMISEKS
Üle-eestiline jaekaupluste kett soovib mõõta klientide rahulolu. Ettevõttel on üle-eesti 50000 kliendikaardi omanikku .
1. Uuringu eesmärgiks on uurida klientide rahulolu ning selgitada välja klientide probleemid.
2. Probleemküsimused

  • Kuidas hindate kliendikaardiga pakutavaid soodustusi. (1-5 pallisüsteemis)
  • Hinnake oma rahulolu pakutavate toodetega. (1-5)
  • Mis mõjutab teie rahulolu pakutavate toodete ja teenuste juures?
  • Mis häirib teid pakutavate toodete ja teenuste juures?
  • Hinnake seda, kuidas olete saanud oma vajadusi rahuldada antud jaekaupluses. (1-5)
  • Kuidas iseloomustate seda jaekauplust. (1-5)
  • Milliseid halbu kogemusi on teil olnud seoses antud jaekauplusega?
  • Kuidas olete rahul teenindusega. (1-5)
  • Milline on teie positiivseim kogemus seoses antud jaekauplusega?
  • Milliseid vigu märkate seoses antud kaubandusketiga?
  • Milliseid tooteid sooviksite enam näha meie pakutavate toodete seas?
  • Kui olete olnud sunnitud soetatud toodet tagastama, siis millistel põhjustel?
  • Hinnake jaekaupluses pakutavate toodete hindasid. (1-5)
  • Hinnake kui kergesti leitavad on otsitavad tooted jaekaupluses. (1-5)
  • Kui populaarseks hindad antud jaekaubanduse ketti ? (1-5)

3. Vajalikud andmed
Vajalik on koguda esmaseid andmeid, mis on nii kvalitatiivsed kui ka kvantitatiivsed . Esmased andmed kogutakse, et selgitada klientide (kliendikaardi omanike ehk püsiklientide) rahulolu, seda selgitatakse läbi statistiliste andmete, mida saadakse klientide hinnanguilt ja isiklike arvamuste ning kogemuste.
4.
Lähteülesanne turundusprobleemi lahendamiseks #1 Lähteülesanne turundusprobleemi lahendamiseks #2 Lähteülesanne turundusprobleemi lahendamiseks #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-04-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 54 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kerli K Õppematerjali autor
Alateema- Üle-eestiline jaekaupluste kett soovib mõõta klientide rahulolu. Ettevõttel on üle-eesti 50000 kliendikaardi omanikku.

Välja toodud- mis on uuringu eesmärgiks ja millised on probleemküsimused (15tk).
Kuidas on andmed kogutud, uuringu läbiviimise meetod.
Kuidas küsitlust vastatakse.
Kes moodustavad üldkogumi.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Olemus ametlik planeerimine, subjektiivne, isiklik teaduslik lähenemine, tunne, eelistus kirjeldamine, analüüsimine Meetod loogiline kogemuslik, süstemaatiline, selgituslik statistiline Väljund käibeprognoos, praktiline lahendus turuseisund, väikeprobleemi turundusstrateegia lahendamiseks Turundusuuring on see, mis juhtimisel aitab vähendada juhuslikkuse momenti. 1.4 Turundusuuringute ajalugu 1880 – 1920 – statistika etapp Turunduuuringute sünniajaks loetakse ajavahemikku 1910 – 1920. 1911 asutas G. Frederick uurimisfirma Business Bourse. C. Parlin lõi Curtis Publishing Company juures turundusosakonna põhiliselt kaubandustegevuse uurimiseks. 1916 R.O. Eastman Eastman Research Bureau, kes tegeles ajalehtede- ajakirjade leviku ja lugejaskonna info hankimisega

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
57
docx

NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS

LÄÄNE- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Kaubandusökonoomika õppekava Hanna Kuldsaar NAISKLIENDI TARBIMISHARJUMUSTE MUUTUSED RÕIVA- JA ILUTOODETE KATEGOORIAS Lõputöö Juhendaja: Eva Vahtramäe MA Mõdriku 2012 SUMMARY Final paper is composed on Changes of consuming habits in category of clothes and beauty products among female customers. Paper is presented on 54 pages and it includes one extra. The paper has been appearenced with three charts and 16 graphs. Beauty has became the keyword of our society and, therefore, everybody tries to change their appearance close to perfection. Over the years the societal pressure on women has enourmosly increased. Research is necessary because the last ten years people have more and wider options. People increasingly give special attention t

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

KÜSITLUS. See on peamine meetod sotsioloogilisteks uurimusteks. Selle meetodi abil on võimalik teada saada suhtumisi erinevatesse probleemidesse, tõekspidamisi, arvamusi, valikuid, huvisid. Küsitlusmeetoditega saab suure hulga töötlusmaterjale lühikese ajaga, eriti anketeerimisega. Küsitluse liik. Kvalitatiivne küsitlus ­pehme -, suhteliselt vähe formaliseeritud küsitlus, mille eesmärgiks on : - genereerida hüpoteese; - uurida suhteliselt erandlikke olukordi/ objekte; - saada eksperthinnanguid. Kvalitatiivse intervjuu tulemustele ei rakendata tavalisi statistilisi meetodeid ja saadavad tulemused ei ole standardsete meetodite abil üldistatavad. Kvantitatiivne küsitlus , mille korral kasutatakse standardiseeritud küsitlusvormi ­ ankeeti ning tulemused üldistatakse üldkogumile. Sellise küsitluse puhul tuleb jälgida terve rea eelduste täidetust, et tulemused oleksid üldistatavad. Küsitluse vastuste ja tulemuste puuduseks ei ole 100 protsendiline objek

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

otsesed konkurendid (pakuvad sama toodet/teenust samal turul); kaudsed konkurendid (pakuvad asendustoodet/teenust samal turul või sama toodet/teenust teisel turul); potentsiaalsed (kavatsevad hakata rahuldama klientide samu vajadusi kui teie ettevõte). Äriplaanis kirjeldatakse reeglina otseseid ja potentsiaalseid konkurente. Konkurentsi peatüki lõpuks too välja ettevõtte konkurentsieelised (kvaliteet, disain, pakend, kasutamise lihtsus, lisateenused, turundus, hinnakujundus jms) Konkurentsi peatükis võrreldakse enda ettevõtet teiste ettevõtetega, kes otseselt või kaudselt konkureerivad samal turul. Otsene konkurent pakub sama toodet või teenust, mis teiegi. Kaudne konkurent pakub mõnd erinevat toodet või teenust, kuid see rahuldab kas osaliselt või täielikult samu kliendi vajadusi, mis teie toode. Potentsiaalsete konkurentide loomist alles planeeritakse.

Äriplaan
thumbnail
84
doc

Uurimustöö alused

Pealkiri: UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA 2 SISUKORD 1.TEADUSTÖÖ ALUSED............................................................................................4 1.1Teadustöö põhimõisted..........................................................................................4 1.2Teaduskraadid ja nimetused.................................................................................. 8 1.3Teaduslik tunnetus.................................................................................................9 1.4Teaduslik tunnetus realiseerub teadustöö kaudu.................................................12 1.5Teadustöö tingimused..........................................................................................12 1.6Uurimuse kolm huvi............................................................................................13 1.7Mitmesugused uurimissuunad: induktsioon ja dedukts

Uurimistöö alused ja metoodika
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun