Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Küsimused, mida esitada tööandjale (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Küsimused-mida esitada tööandjale #1 Küsimused-mida esitada tööandjale #2 Küsimused-mida esitada tööandjale #3 Küsimused-mida esitada tööandjale #4 Küsimused-mida esitada tööandjale #5 Küsimused-mida esitada tööandjale #6 Küsimused-mida esitada tööandjale #7 Küsimused-mida esitada tööandjale #8 Küsimused-mida esitada tööandjale #9 Küsimused-mida esitada tööandjale #10 Küsimused-mida esitada tööandjale #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor k2skaa Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

11 sagedasemat tööintervjuu küsimust

11 kõige sagedasemat intervjuu küsimust Tööintervjuu on Sinu esimene kohtumine tööandjaga. Vestluse käigus tahab tööandja välja selgitada, kas oled sobiv sellele ametikohale. 1. Miks Te soovite tulla tööle sellele ametikohale? Võid rääkida enda lähiaja eesmärkidest, kindlasti seosta need selle firmaga, kuhu soovid tööle minna. Sobib mainida ka seda, et näed siin enda jaoks tulevikuperpektiivi ja rääkida enda mõtetest ning ideedest, mida saad firmas rakendada. Põhjendada võid veel vastava ettevalmistusega või töökogemusega selles valdkonnas. 2. Miks Te arvate, et olete kõige parem kandidaat sellele ametikohale? Miks peaksime just Teid valima? Võid rääkida siinkohal, millist kasu toob asutusele Sinu palkamine ja seostada enda tulevikuperspektiivid just selle firmaga. Räägi kindlasti enda positiivsetest isiksuseomadustest ja oskustest, mida just selles firmas vaja läheb

Karjääriõpetus
thumbnail
4
pdf

Kaaskiri

1 ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 1) Elulookirjeldus ehk Curriculum Vitae (CV); 2) Motivatsioonikiri; 3) Avaldus; 4) Kaaskiri 5) Soovituskiri 1. ABIKS KAASKIRJA KOOSTAMISEL Tavaliselt lisatakse kaaskiri CV-le. Kaaskirja mõte on teavitada tööandjat, millisele töökohale kandideerite ning et olete tööandja poolt seatud tingimustega tutvunud ja nõus. Selle dokumendi koostamine tekitab sageli raskusi, kuna inimene ei tea, mida kirjutada ning mingit klassikalist näidist kaaskirja kirjutamiseks pole. Kuigi ei ole olemas rangeid reegleid, tasuks lähtuda järgmistest printsiipidest: nii nagu tavaline kiri, peab kaaskiri olema adresseeritud konkreetsele inimesele või firmale; pealkiri, mis viitab konkreetsele vabale töökohale

Õigus alused
thumbnail
14
doc

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte

.......................5 Individuaalsete oskuste arendamine.......................................................................5 Liider olla tähendab õppida....................................................................................5 III osa- Rännaku juhtimine.........................................................................................6 Visiooni maagia......................................................................................................6 Mida kliendid tegelikult ostavad?.......................................................................... 6 Klient on ülemus: efektiivne partnerlus ülemusega...............................................7 Keskenduge oma klientide jaoks parimatele tulemustele.......................................7 Väärtust lisavate strateegiate loomine....................................................................8 IV osa- Takistuste eemaldamine suurepäraste tulemuste saavutamise teelt......

Juhtimine
thumbnail
21
docx

SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA

erisuguseid eelistusi ja sümpaatiaid. Samas on olemas teatud universaalsed tõekspidamised - ebaisikulise stiili elemendid, mis on meelepärasemad kui teised. Suuremale osale inimestest meeldivad inimesed, kes oskavad kuulata, ei anna hinnanguid jne. Keskendudes neile universaalsetele tõdedele, oskad sa vahet teha, missugused sinu suhtlusstiili aspektid on üldiselt meeldivad ja missugused seda ei ole, et võiksid endale teadvustada sõnumeid, mida sa endast kiirgad ja oodata soodsaid v. ebasoodsaid reaktsioone teistelt. Miks ma pean pingutama hea esmamulje jätmise nimel? Ma ei taha ennast muuta. Enda jaoks olulistele inimestele meeldin ma just niisugusena nagu olen. Esmamulje teadvustamine on oluline põhjusel, et: sa ei pruugi paista sellisena, kes sa tõepoolest oled - sellena, kellena sa ise ja sinu lähedased sind tunnevad; sinust võidakse valesti aru saada viisil, millest sul endal aimugi pole (nt. kui oled

Suhtlemis psühholoogia
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

" Ostmine toimub sageli alateadlikel põhjustel ja emotsionaalsel tasandil. Kindlasti tekitab emotsioone ka inimene, keda klient tootega seostab ­ inimene, kes seda toodet esitleb. Väga tihti ostetakse suures osas seetõttu, et müügiinimene tekitab hea emotsiooni, mis kandub üle tootele. 2 Millised omadused peavad olema heal müügiinimesel? Siirus ,,Tähtis pole mitte see, mida sa ütled, vaid kuidas sa ütled." Meie suhtumine kandub eelkõige hääletooni kaudu, mitte nii väga sõnade kaudu. Kui meie hääletoon edastab teist sõnumit kui sõnad, siis usutakse hääletooni. Selleks, et me tajuksime siirana, peeavad hääletoon ja sõnad edastama sama sõnumit. Kui me tahame, et meie tegutsemine edastaks kliendile positiivse suhtumise, siis peame ennast esmalt nii tundma Mõtted + Tunded + Käitumine = Tulemused Entusiasm

Müügitöö alused
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks,

Sotsiaaltöö
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

I ÜLESANNE Koostage nimekiri võimalikest eesmärkidest, mis sobivad kooli õpilasomavalitsusele, et süvendada kooli õpilaste sotsiaalset aktiivsust ning demokraatliku käitumist õpilaste õiguste tagamisel. Aega on 8 minutit. Merlecons ja Ko OÜ 7 II ÜLESANNE Loetlege võimalikult palju erinevaid õpilasüritusi, mida saab korraldada õpilasomavalitsus. Aega on 6 minutit. Merlecons ja Ko OÜ 8 EBAVÕRDSED VAHENDID Tööjuhend grupile Teie grupil tuleb täita järgmised ülesanded: 1. Valmistada valgest paberist ring diameetriga 7,5 cm. 2. Valmistada kollast värvi paberist toru pikkusega 12 cm. 3. Teha rohelist värvi paberist ruut küljepikkusega 14 cm, mille keskel on valge ruut mõõtmetega 7x7 cm. 4

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
31
docx

Äriplaani koostamise juhend

lepingute näidised, võtmetöötajate täismahus CV-d, plaanid, kaardid lisatakse äriplaani lõppu lisadena. Kõike seda äriplaani lisades teete te oma plaani raskestiloetavaks. 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, soovitan selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1-2 lehekülge. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Äriidee kirjeldus Järgnevalt asutakse kirjeldama äriideed, eesmärki ja vajalikke vahendeid, et eesmärgini jõuda. Enne toote kirjeldamist kirjutatakse lahti ettevõtte eesmärgid: - 1. aastal - 2. või 3. aastal - pikemas perspektiivis. 2.1. Toote/teenuse kirjeldus Siin kirjeldatakse millise toote või teenusega on tegemist

Majandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun