Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaubandus Tänapaeval (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Tallinna Tööstushariduskeskus
Kaubandus Tänapäeval
Age Valdmann, Erena Treimann, Natalia Šatskaja
Alates 1990. aastate teisest poolest hoogustus Eestis kaasaegsete kaubandusettevõtete areng. Lääne riikide eeskujul hoogustus ennekõike super - ja hüpermarketite kettide ning suurte kaubakeskuste loomine. Kaubandusketid keskendusid eelkõige toiduainete- ja esmatarbekaupade müügile. 2000.a. alguseni domineerisid kohalikul kapitalil põhinevad müügiketid ( Tallinna Kaubamaja tütarfirma Selver ,

Kaubandus Tänapaeval #1 Kaubandus Tänapaeval #2 Kaubandus Tänapaeval #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 19 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AgeValdmann Õppematerjali autor
Kaubandus tänapäeval, kaubanduse areng.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
docx

Kaubanduse areng aastatel 1990-2014

Aastaga oli juba 20 % jaekaubanduse ettevõtetest eraomanduses. 1991.aastal vabastati toidukaupade hinnad, kuid pakkumine ei rahuldanud ikka nõudlust ja kasutusele tulid talongid. Peale rahareformi 1992.aasta suvel hinnatõus jätkus, kuid nõudlust piiravaks teguriks oli raha vähesus, sest inimese kohta vahetati ainult 1500 rubla ehk 150 krooni. 1992.aasta lõpuks tõusis erakaupluste arv 37,8 %-ni. Kaupade hinnad kasvasid 1993.aastal 1,8 korda.Alates 1993. aastast hakkas kaubandus jõudsalt arenema. (Kaubandus Nõukogude Liidu ajal, s.a.) Sotsialistlikust majanduskeskkonnast kapitalistlikusse üleminekul leidsid mitmekülgset äritegevust inimesed kes olid ettevõtlikuma. Eesti krooni tugevnenes, tulid Eestisse oma äriõnne otsima ka esimesed ettevõtjad Läänest. Osalt siiski veel defitsiidi tingimustes hakati Eestisse importima kõikvõimalikku välisriikide kaupa alates toidukaupadest kuni mootorsõidukiteni, mis kiiresti ja korraliku vaheltkasuga maha müüdi. 1990

Kaubandus
thumbnail
22
docx

Eestis tegutsevad kaubandusketid

KOKKUVÕTE Tööd tehes sain väga palju uut informatsiooni Eestis tegutsevate kaubanduskettide üle. Enamus Eesti kaubandusketid on suundunud ühele ja samale väärtusele, et pakkuda kliendile võimalikult odavamalt kaupa, aga kuhu jääb kvaliteet? Kõik kauplused reklaamivad ennast kui ausat kaubandust ja odavat kaubandust. Miks ei reklaami ega esitle ükski kauplus ennast Fair Trade toodetega? Kas just Fair Trade ei olegi kvaliteetne ja aus kaubandus, kas tõesti me oleme nii väike riik et ei suuda muuta maailma vaadet? Alustame kasvõi iseendast ja me saaksime hakkama! KASUTATUD KIRJANDUS Kaubamaja ­ www.kaubamaja.ee Prisma ­ www.prismamarket.ee Maxima ­ www.maxima.ee Grossi kaubad ­ www.ogelektra.ee Comarket ­ www.comarket.ee ETK ­ www.etk.ee Selver ­ www.selver.ee Rimi ­ www.rimi.ee Säästumarket ­ www.saastumarket.ee 9. LISAD Lisa 1 Lisa 2 Lisa 3 Lisa 4 Lisa 5 Lisa 6

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
27
doc

Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

Kuigi väga tormiline majandusreformide aeg on praeguseks möödas, on Eestis toimuvad muutused ka praegu oluliselt suuremad kui arenenud maades. Eestis on erastamine lõppenud ja majandust määravad seadused on sarnased Lääne-Euroopa omadele. Rahulikumad ajad on toonud kaasa tasakaalukama majandusarengu ­ suuremad kriisid ja vapustused on möödas ­ ja üpriski mõõduka hinnatõusu. Eesti majandus on mitmekesine ­ olulised on nii tööstus ja transport kui ka kaubandus ja erinevad teenindusharud. Eesti kaubandus- ja teeninduskeskkonnas on viimase 10­15 aasta jooksul toimunud radikaalsed muutused. Sarnaselt kogu muu majandusega tegi ka Eesti kaubandus ja teenindus läbi transformatsiooni turumajanduse ja arenenud riikide ärikultuuri suunas. 2003. aastal ei mõju eestlasele enam sokeerivalt naabermaa Soome turul tehtud fotod kuldsete banaanide all lookas lettidest või ööpimeduses kiiskavatest värvilistest neoonreklaamidest

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
16
docx

EESTI JA VENEMAA KAUBANDUSE AJALUUGU JA ANALÜÜS

EESTI KAUBANDUSE/MÜÜGI OLEMUS JA ARENG Eesti kaubanduse alged tekkisid juba enne orjanduslikku ühiskonda sugukondliku korra ajal. Seega võib kaubanduse ajaloo vanuseks lugeda 7000 kuni 10 000 aastat. Kui võtta aluseks, et mõiste kaubandus tähendab vahetamist, siis ulatub tema ajalugu kaugele eelajaloolikku ajajärku. Ürgkogukondlikus ühiskonnas vahetati üks kaup teise kauba vastu. Toimus naturaalne vahetuskaubandus. Anti midagi ära et vastu saada. See oli vahetuse arenemise kõige algelisem staadium. Vahetuskaubandus oli organiseeritud retkede kujul naabrusesse. Kui naabrid olid kaitsevõimelt nõrgemad, siis kujunesid retked sageli röövretkedeks. Pärast esimest suuremat ühiskondlikku

Kaubandus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun