Autojuhiload: B-kategooria (alates 1987) Soovitajad: 1. … 2. … Dokumendi koostas konsultatsioonifirma Mercuri Urval Kaaskiri Selle dokumendi koostamine tekitab sageli raskusi, kuna inimene ei tea, mida kirjutada ning mingit trafaretset näidist kaaskirja kirjutamiseks pole. Kuigi ei ole olemas rangeid reegleid, tasuks lähtuda järgmistest printsiipidest: Nii nagu tavaline kiri, peab kaaskiri olema adresseeritud konkreetsele inimesele vôi firmale, kui kiri on koostatud vastuseks konkreetsele pakkumisele tuleb märkida, missugusele kohale kandideeritakse ning mis on pakkumise allikas (nt. “Postimees” …. kuupäevast), kaaskiri ei tohi olla liiga pikk – pool kuni üks lehekülg, see peaks sisaldama teie kohta üldist informatsiooni (detailid ilmnevad CVst) ning pôhjust, miks olete pakutavast töökohast huvitatud,
1 ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 1) Elulookirjeldus ehk Curriculum Vitae (CV); 2) Motivatsioonikiri; 3) Avaldus; 4) Kaaskiri 5) Soovituskiri 1. ABIKS KAASKIRJA KOOSTAMISEL Tavaliselt lisatakse kaaskiri CV-le. Kaaskirja mõte on teavitada tööandjat, millisele töökohale kandideerite ning et olete tööandja poolt seatud tingimustega tutvunud ja nõus. Selle dokumendi koostamine tekitab sageli raskusi, kuna inimene ei tea, mida kirjutada ning mingit klassikalist näidist kaaskirja kirjutamiseks pole. Kuigi ei ole olemas rangeid reegleid, tasuks lähtuda järgmistest printsiipidest: nii nagu tavaline kiri, peab kaaskiri olema adresseeritud konkreetsele inimesele või firmale;
1 ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 1) Elulookirjeldus ehk Curriculum Vitae (CV); 2) Motivatsioonikiri; 3) Avaldus; 4) Kaaskiri 5) Soovituskiri 1. ABIKS CV KOOSTAMISEL Vabale töökohale kandideerimisel esitatakse tööandjale CV ja avaldus töökohale kandideerimiseks. Mõnikord on võimalik CV saata läbi mõne töövahendusportaali internetis. Selleks tuleb CV sisestada portaali andmebaasi, mille kaudu tööandjad ka ise endale sobivat tööjõudu otsivad. CV on lühend ladinakeelsest terminist curriculum vitae, mis tähendab tõlkes elulugu. Kuna lühend CV tuleneb
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool MK16KÕ Grete Rudenaite KLIENDITEENINDUSE KORRALDAMISE PRAKTIKA ETTEVÕTTES VILDE KAUBANDUS OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Liina Maasik Praktika juhendaja: Mirjam Ojavere Mõdriku 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................1 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS...........................................................2 Firma struktuur.......................................................................................2 Personali koosseisu lühitutvustus...........................................................3 Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses...........................3 TÖÖOHUTUS................................
Tartu Kutsehariduskeskus Turismikorraldus Annika Vesselov PRAKTIKAARUANNE Aruanne Juhendaja Reeli Engelbrecht Muhu 2009 SISUKORD Annika Vesselov...........................................................................................1 PRAKTIKAARUANNE................................................................ 1 1. SISSEJUHATUS..............................................................................................................4 2. ETTEVÕTE......................................................................................................................5 2.1 Ettevõtte ajalugu.........................................................................................................5 2.2 Ettevõtte asukoht ja kontaktandmed...........................................................................5 2.3 Ettevõtte tegevusalad.............
Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat
Ettevõtlikkus pole töökoht, see on elustiil 26. novembril 2020 toimus Youtube’i keskkonnas organisatsiooni Teeviit veebinar pealkirjaga “Ettevõtlikkus pole töökoht, see on elustiil!”. Veebinar on koostatud noorsootöö nädala raames. Sealsed esinejad olid Changesmakeri eestvedaja Erkki Kuber, Ettevõtlusküla tegevjuht Liis Järvamägi, VeniVidiVici õpilasvahetuse Ida-Virumaa ja Lääne-Virumaa koordinaator Diana Drobot, Ajujaht 2020 võitja - Pagerri juht Rudolf-Gustav Hanni ja Narva päästeala noorteringi noor Katrin Parts. Kogu veebinari vältel oli peamiseks küsimuseks, mis on ettevõtluse ja ettevõtlikkuse peamine vahe. Arvamusi avaldasid kõik ja ühiseks erinevuseks leiti, et ettevõtlikkus on see, kui sa võtad ette, tõused diivanilt püsti midagi tegema, mitte ei logele niisama ja vaata Netflixi. Ettevõtlus on aga samm edasi ettevõtlikkusest, pannes enda meelistegevus kasu teenima ja selleks kasuks ei pea olema alati
1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.............................................................................12 4.Kliendi ootused...................
Kõik kommentaarid