Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaasaegse kunsti näituse retsensioon (0)

1 Hindamata
Punktid
Kaasaegse kunsti näituse retsensioon #1 Kaasaegse kunsti näituse retsensioon #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 20 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor design Õppematerjali autor
KUMU külastus

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
pdf

Kunsti küsimused- teos, installatsioon

teoseid luua.) Minimalistlik kunstiteos võiks olla ülilihtne, nt. Carl Andre seda väga hästiesinda oma tööga Ekvivalent VIII. Telised. 1964. 5. Missugune võiks olla op-kunsti teos? Op-kunsti teos võiks olla nagu asi mõtlemiseks. Nt. Victor Vasarely'i töös nimaga "Väike pilt musta ja valge reljeefiga". U. 1959. Nagu see teos on nagu minimalistlik kunstiteos, aga mitte nii lihtne ja arusaadav, nagu op-kunsti teos. 6. Mis sugune võiks olla kineetilise kunsti teos? Kunsti teos mis nätab mingi liikumist ,mille allikas on nt. Elektrimootor või magnet. Nt. Alexander Calder. Neli puunast süsteemi. Mobiil. Maalitud metall ja traat. 7. Missugune võiks olla kontseptualistlik teos? Kontseptualistlik teos võiks olla nagu midagi lihtne ja selge, aga peal nt. Võiksid olla elumõtted või lihtslat mõned mõtted. 8. Kuidas on omavahel seotud abstraktne ekspressionism , tegevusmaal ja action painting

Kunstiajalugu
thumbnail
6
odt

Surm ja ilu. Gootika kaasaegses kunstis ja visuaalkultuuris

KOOL Surm ja ilu. Gootika kaasaegses kunstis ja visuaalkultuuris RETSENSIOON NIMI Klass Tallinn 2015 Sissejuhatus Valisin näituse Surm ja ilu, sest ma olin seda näitust juba käinud vaatamas ja teadsin, et sealt on võimalik hea kogemus saada. Töö eesmärgiks oli süveneda põhjalikumalt kindlasse teosesse ja uurida selle tausta. Peamine allikas oli internet ja näituse sõnastik. Foto 1: Toomas Volkmanni triptühhon Foto 2: Kei ja Pärtel. 1995. Osa triptühhonist Teose teema

Kunst
thumbnail
3
docx

Üks huvitav kunstiteos

Kui seda graffitit nägin teadsin kohe, et sellest tahaksin ma teha oma kunsti retsensiooni. Loomulikult esimese asjana haarab silma stiil, täpsemalt kuidas on teos valminud. Sellise kunstiteose puhul kasutati zablooni ja spreivärve. Pärast viimistlusena tehti valge sprei ja papi tüki abil joonistustele peale ka valged kõverad jooned, et teos paistaks pragunenud. Koloriit loob pigem efekti ja teos tundub lihtne, kuid see eest vägagi valmis ja sügavamõtteline. Arvan, et teoses pole pandud rõhku värvidele vaid just kujunditele ja selle pildi mõtte rõhutamisele

Kunstiajalugu
thumbnail
2
docx

Raoul Kurvitza kustinäituse analüüs

Kurvitzast maailmakunstniku, sellest pole veel piisanud, et maailmakuulsaks saada. Kas põhjuseks võib olla soov siiski tundmatuks jääda? Antud näitusel on eksponeeritud installatsioonid, performance'id, maalid, ja objektid 1980. aastate lõpust tänaseni. Näitus tutvustab valikuliselt ka Kurvitza video- ja muusikaloomingut. Näitus toob vaatajani kunstniku tähelepanuväärsemad teosed, millest paljud kuuluvad praeguseks juba eesti kaasaegse kunsti klassikasse. Näitusel on väljas nii uusi töid kui ka näituse tarbeks taasloodud vanu objekte. Kurvitsa teostes on kasutatud palju erinevaid materjale nagu näiteks, klaas, aknaraamid, puit, nõgesed ning muda. Enamus teostest antud näitusel on installatsioonid ning objektid, maale on antud näitusel vähe. Kurvitz ei ole oma teoste puhul kindlaks jäänud mitte ühelegi zanrile, pigem on tema teosed mitme zanri segu. Kurvitza taastoodetud teos

Kunstiajalugu
thumbnail
9
doc

KUNSTITEOSE VAATAMINE JA ANALÜÜS KUI ÕPPEVAHEND

varasemalt õpitu põhjal. Kunstiteose analüüsimisel on võrdselt olulised ja kiiduväärsed nii erialased kunstiteadmised kui laiem silmaring ehk huvi maailma vastu, teoseid vaadates ning analüüsides arenevad aga mõlemad oskused. Kokkuvõttes ­ kunstiteoste ja kujutiste näitamisel, vaatlemisel ja piltide üle või piltide põhjal arutlemisel on kolm peamist eesmärki: 1. avatud kontakti loomine visuaalse kultuuriga, sealhulgas professionaalse kunsti ja tarbekujutistega (selle tulemusel tajub õpilane kunsti kui midagi avatut ja ligipääsetavat); 2. silmaringi laiendamine, maailma temaatilise mitmekülgsuse aktsepteerimine; 3. avatud eluhoiaku loomine, sellega koos kriitilise mõtlemise, märkamis- ja väljendusoskuse ning enesekindluse arendamine. Joonis 1. Kunstiteose vaatamise ja analüüsi eesmärgid Rõhuasetused põhikoolis Põhikoolis näidatakse ja vaadatakse erinevaid pilte eelkõige tänu vajadusele illustreerida kas:

Kunst



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun