G4S Ettevõtte turundus analüüs G4S põhitegevusalaks on turvateenuste osutamine. G4S Eesti esindused asuvad Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis. G4Sile kuulub hinnanguliselt 49% Eesti turvaturust ja 65,1% Eesti valveteenuste turust. Oma hea maine klientide hulgas on G4S pälvinud eelkõige tänu teenuste ja teeninduse kvaliteedile. G4S visioon: Olla hinnatuim turvalahenduste pakkuja. Seejuures lähtub G4S järgmistest väärtustest: · kliendikesksus G4Sil on avatud ja usalduslik suhe oma klientidega ja tehakse vastastikku kasulikku koostööd. · pädevus arenemine on pidev ja pädevust tõestatakse üha uute ja tipptasemel turvalahenduste pakkumistega. · tulemuslikkus aasta-aastalt parandatakse töötulemusi, tagades ettevõtte jätkusuutliku arengu · parimad töötajad hoolitakse töötajate oskustest ja kõrgest motivatsioonist, luuakse neile arenguvõimalusi ning innus
omanikule hea võimaluse säästa koheselt igapäevaostudelt sadu kroone kuus. 2.3. ETK laod Logistikakeskuse Tallinna külmladu Kalda 7c, Tallinn 11625 Logistikakeskuse keskladu Assakul Uus-Suti maaüksus Rae küla, Rae vald 75301 Harjumaa Logistikakeskuse Tartu külmladu Ravila 51, Tartu 51014 2.4. ETK jurdiiline aadress Eesti tarbijateühistute keskühistu Kalda 7c, 11625, Tallinn Tel: 671 0500 www.etk.ee 3. MAXIMA Maxima missiooniks on pakkuda oma klientidele maksimaalset kasu, rahuldades nende igapäevaseid vajadusi laiatarbekaupade järele. Nende plaanide elluviimine on võimalik vaid juhul, kui saavutavad oma ostjale, töötajale,partnerile ja üldsusele orienteeritud eesmärgid. Ühine püüdlus nende eesmärkide poole on see, mis neid hingestab, toetades organisatsiooni elulisust ja tervet konkurentsivaimu. See on loomulik püüdlus, mille vahetut kasu tunnevad ka Maxima kliendid. Nagu ka nende
.....................................19 3.3 Hinnang praktikaettevõttele.................................................................................20 Kokkuvõte......................................................................................................................21 Lisad...............................................................................................................................22 Lisa 1 Põltsamaa Selveri logo....................................................................................23 Lisa 2 Põltsamaa Selveri struktuur C.........................................................................24 Lisa 3 Põltsamaa Selveri esimene korrus...................................................................25 2 Sissejuhatus Läbisin praktika A-Selver AS, minu praktika juhendajaks oli kaupluse endine juhataja .
SERVQUAL-test Analüüs Rakvere 2011 Ettevõtte tutvustus: Analüüs on Lääne-Virumaa Maximate kohta. Seda hinnatakse seitsme palli süsteemis. 1-kõige halvem ja 7- kõige parem. Lääne-Virumaal asub kolm ühe tärnilist Maxima toidupoodi. Need asuvad Rakveres, Tapal ja Tamsalus. Maximas on võimalik taotleda ka aitäh kaart. Maxima logo nii kauplusel kui ka kodulehel on sinine ja punane. Maxima kliendikaart on oranz ja selle peal on siniselt kirjutatud Maxima mille kolmas täht on tehtud punasega. Maxima reklaamkataloogid on hästi värvilised ja tõmbavad sellega palju tähelepanu enda juurde. Maxima põhi lauseks peataks ,, Hakkame vähem maksma," mis ei ole eriti tõepärane minu arvamuse järgi. Mõõde Täpsemalt Ootused Tegelikult Füüsiline keskkond a) Kauba nähtavus. 6 6 b) Asjade paiknemine 6 5
Potentsiaalne huvide konflikt võib tekkida seoses sellega, et tarneahela internetti kolides on võimalik toodet müüa odavamalt kui läbi edasimüüjate, mistõttu edasimüüjad peaksid toodet müüma kallimalt ning tõenäoliselt nende müük langeb. See tekitab olukorra, kus kliendid eelistavad osta internetist, sest sealt saab odavamalt. Seega sageli survestavad edasimüüjad ettevõtet müüma internetis kaupu sama hinnatasemega. Eestis võib erandina näiteks tuua Maxima - Maxima e-poes on kaubad 5-10 senti kallimad, kui poes kohapeal (näiteks Selveri e-poes on kaubad täpselt sama hinnaga). Tarneahela internetti kolimisel võib hakata kogu kaupade müük ja tarne toimuma otse kliendi ja ettevõtte vahel ning jätta vahendajad ja edasimüüjad ahelast välja. See võib põhjustada nn. kanalikonflikti, mida on näiteks vähendatud sellega, et vahendajaid käsitletakse kui e-äri osa ning neile makstakse komisjoni ka võrgu vahendusel tehtud müükide pealt. 14
Põltsamaa Ametikool Müügikorraldus Teenindus-ja müügioskuste süvendamine MK - 2 Annika Sokk AS PERE (Leiko - 2) Praktika aruanne Juhendas: Svetlana Kukina PÕLTSAMAA 2010 SISUKORD 1.SISSEJUHATUS........................................................................................................3 2. Praktika leping ...........................................................................................................4 3.Praktika programm .....................................................................................................5 2. Üldandmed praktika ettevõtte kohta..........................................................................4 2.1 Pakutavad tooted ..................................................................................................4-5 2.2 Pakutavad teenused.........
21 Maxima Baltimaade suurim jaemüügivõrk sai alguse ülikooliaegsete sõprade ettevõtmisest 1992.aastall,kui avati esimesed kolm kauplust Leedus Vilniuses.Alates sellest ajast lisandus igal aastal kümneid uusi kauplusi.Eriti kiire oli aeg Leedus 90.- aastate lõpul,kuid hõivati turuliidri positsioon Leedus.Eesmärgiks oli avada kauplus kõikjal,kus tarnijate arv küünib 10 000 inimeseni.Praeguseks kuulub Maxima kauplusketile Leedus üle 230 kaupluse nind keti turuosa küünib 36 protsendini. Lätis ja Eestis avas Maxima oma esimesed kauplused T-Marketi kaubamärgi all 2001.aastal.Lõunanaabrite juures saavutati turuliidri positsioon juba paari aastaga.hetkel on Maximal Lätis ligi 130 kauplust.Pärast jaekettide kesko ja Rimi ühinemist pllakse turul 21-protsendilise turuosaga teisel kohal. Eestis hakkas Maxima kaupluskett kiiresti leienema 2004.aastal.Tänaseks on Maximal
1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev
Kõik kommentaarid