Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

EKSPERIMENT: eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui tasumist palutakse aga tasumine sõltub inimese aususest?

Lõik failist

TALLINNA ÜLIKOOL 
Loodus- ja terviseteaduste instituut 
Organisatsioonikäitumise eriala 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Timo  Jaagre,  Eduard  Kamenski,  Merje  Klopets, Sander Küttis, Marja-Tiina  Lall , Kätlin 
Rimmeld 
 
EKSPERIMENT : eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel 
 
Uurimisplaan  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aine: Uurimismeetodite seminar 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tallinn  2018  
Sissejuhatus 
Käesolevas kodutöös avanes meil hea võimalus kasutada eksperimenti. Erinevatest tekkinud 
eksperimendi ideedest otsustasime valida (eba)eetilise käitumise töökohal ja täpsemalt selle, 
kui  ausalt  soetavad inimesed kontoris pakutavat kohvi.  Lisaks käsitletakse töös  üldistavalt 
tegureid, mis mõjutavad organisatsioonide ja nendes töötavate inimeste eetilisust.  
 
Kohv on enamikes kontorites asendamatu,  pakkudes  keset tööpäeva vajalikku turgutust ning 

Vasakule Paremale
EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #1 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #2 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #3 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #4 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #5 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #6 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #7 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #8 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #9 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #10 EKSPERIMENT-eetiline käitumine organisatsioonis kohvi tarbimise näitel #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-06-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katlinri Õppematerjali autor
uurimismeetodite eriseminar 2017

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
58
doc

Personali juhtimine ja organisatsiooni käitumine

........................................................... 27 Eksamiülesanne 9 ..................................................................................................33 III. GRUPID, MEESKONNATÖÖ JA SUHTLEMINE................34 3.1. Gupp ja selle käsitlemise alused...................................................................... 34 Eksamiülesanne 10.................................................................................................39 3.2. Meeskonnatöö organisatsioonis.......................................................................42 Eksamiülesanne 11.................................................................................................47 3.3. Ametisuhtlemine ..............................................................................................48 Eksamiülesanne 12.................................................................................................54 3.4. Kehtestav käitumine........................................

Majandus
thumbnail
17
docx

Organisatsiooni käitumise eksami küsimused/vastused

1. Millised olid klassikalise teadusliku koolkonna põhilised seisukohad ja kes olid koolkonna tuntumad esindajad?  Teaduslik juhtimine (F. Taylor) –Töökoht peab olema ettevalmistatud, töötaja peab olema oskustega  "Hawthorne´i" uurimused (E. Mayo) –väärtustab inimsuhteid. Edu alus-meeskonnatöö, grupitöö, suhtlemise tähtsus, sellest tulenevalt paranevad töötulemused.  Ideaalne organisatsioon (M. Weber) – teoreetik, praktik, Preisi päritolu. Ratsionaliseeritud, standardiseeritud. On Kanti põhitõdedega. Seadus täitmiseks. Austus kõigi ametikohtade vahel.  Ohio Ülikooli uuringud (liidristiilid) – liidristiilid, juhi käitumise stiilid. Autorikraatlik, demokraatlik, minnalaskev –passiivne (ei võta teravaid otsuseid vastu nt. omaniku käsutäitja.)  Juhtimine eesmärgi kaudu (P. Drucker) – juht püstitab eesmärgid organisatsioonile

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
25
pdf

Uurmismeetodid psühholoogias

kirjeldavate vaatlusmeetodite puhul kahtlane. Põhiliseks ohuks seesmisele valiidsusele confounding - mingi muu faktor põhjustab muutusi. VAATLUS Teaduslik vaatlus toimub 1. täpselt määratletud tingimustel 2. süstemaatilisel ja objektiivsel viisil 3. hoolika andmete registreerimisega. Loomulikuk vaatlus (naturalistic observation). Uuritav käitumine toimub loomulikus keskkonnas, ei manipuleerita ega kontrollita vaatleja poolt. Loomulik keskkond on selline, milles käitumine tavaliselt toimub, ei ole korraldatud vaatleja poolt (näit. psühholoogia laboris vaatlemine pole loomulik keskkond). Lisaks muudele põhjustele, milleks teha loomulikke vaatlusi, on see ka üks viis hinnata laboris saadud tulemuste välist valiidsust.

Psühholoogia
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

suhtes ehk seda suurem on tema hinnaelastsus. Samuti mõjutavad hinnaelastsust kauba kasutusvõimaluste arv, kulutused kaubale, tarbijate kohanemisaeg ning hinnatase. 6. Kahaneva piirkasulikkuse seadus Piirkasulikkus on lisanduv kasulikkus, mida tarbija saab, tarbides mingit kaupa või teenust ühe ühiku võrra rohkem. See on kogukasulikkuse muutus, kui tarbimine muutub ühe ühiku võrra. Näiteks: Anu, pitsa tarbimise piirkasulikkus. Kui Anu suurendab pitsa tarbimist neljalt pitsalt viiele, kaasneb sellega kogukasulikkuse kasv 150 ühikult 175 ühikule. Seega on viienda pitsa tarbimise piirkasulikkus 25 ühikut. Mida rohkem pitsasid sööb, seda väiksem on iga järgneva piirkasulikkus (kahaneb). 7. Täiuslik konkurents Täiusliku konkurentsi põhitunnuseks on, et toodangu pakkujatel puudub vähimgi kontroll turuhindade üle

Majanduse alused
thumbnail
21
doc

Organisatsioonikäitumise eksamiküsimused

Juhtimisteadusteks, mis grupi tasandiga tegelevad on samuti organisatsioonikäitumine ja personali juhtimine. Organisatsioon ­ seda uurivad baasteadusteks on politoloogia ja antropoloogia. Organisatsiooni tasandil uurib politoloogia kontrolli, organisatsioonisisest poliitikat ja võimu. Antropoloogia aga organisatsioonikultuuri ja ­keskkonda. Juhtimisteadusteks, mis organisatsiooni tasandiga tegelevad on organisatsiooniteooria ja personali juhtimine. 2. Defineeri organisatsioon. Organisatsiooni sise- ja väliskeskkond ja nendevahelised seosed. Tänapäevases käsitluses on organisatsioon inimühendus, kes tegutseb koos ühiste eesmärkide saavutamiseks ja keda on iseloomustatud kindla eesmärgi, strateegia, struktuuri ja tehnoloogiaga. Sisekeskkond: · Struktuur - struktuur ehk koostiosade arv ja seosed nende vahel. Eesmärk määrab struktuuri, eesmärkide muutumisel tuleb muuta ka struktuuri.

Majandus
thumbnail
17
pdf

ORGANISATSIOONIKÄITUMINE EKSAMI KÜSIMUSED 2014 KEVAD

ORGANISATSIOONIKÄITUMINE EKSAMI KÜSIMUSED 2014 KEVAD 1. Millised on organisatsioonikäitumises kolm uuritavat tasandit? 1. Indiviid: Kuidas leida töö, mis sobib ja meeldib (kutsumus) ja kuidas saavutada häid tulemusi? Kuidas mõista kaastöötajaid/kliente? Kuidas leida ja hoida motivatsiooni? 2. Grupp: Kuidas töötada meeskonnana efektiivselt? Kuidas lahendada konflikte meeskonnas? 3. Organisatsioon: Kuidas organisatsioon kui tervik on tulemuslikum? Kuidas viia läbi muudatusi? Mis kasu on organisatsioonikultuurist? 2. Milliste sotsiaalteadustega on organisatsioonikäitumine tihedalt seotud? 3. Mis moodustab organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna? Sisekeskkond: Struktuur - struktuur ehk koostisosade arv ja seosed nende vahel. Eesmärk määrab struktuuri, eesmärkide muutumisel tuleb muuta ka struktuuri.

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
46
pdf

Sotsiaalpsühholoogia loengud

1. Sotsiaalpsüholoogia olemus ja meetodid, Toivo Aavik, 13.02.2018 La Piere eksperiment Richard La Piere, reisis 30ndatel 2 a USAs ringi koos hiina päritolu ameeriklaste paariga. Külastasid 251 hotelli ja restorani ja ainult ühe korra aeti nad ukse tagant minema. Tol ajal oli hiinlaste osas USAs vastuseis. Peale reisi saatis ta kõikidele ettevõtetele küsimustiku, küsis: kui teie asutuse ukse taha ilmuks üks hiinlastest abielupaar, kas te teenindatakse neid? Vastusevalikuid oli 3: ei, jah, sõltub asjaoludest. Tagasi sai 128 vastust. Tulemus: 92% vastasid EI.

Sotsiaalpsühholoogia
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Sisemised allikad Välised allikad Tegevusalade liidud Riiklikud asutused Äriinfofirmad 4. ESMASTE ANDMETE KOGUMISE MEETODID Esmaste andmete kogumiseks kasutatakse kolme põhimeetodit:  küsitlus (survey)  vaatlus (observation)  eksperiment (experiment). Küsitlus on soovitud andmete kogumine inimeste intervjueerimise teel spetsiaalsete küsimuste abil, kas siis otse, telefonitsi, posti teel või arvuti abil. Eeliseks on , et info saadakse otse inimeselt. Küsitlusel on järgmised piirangud:  vea võimalused küsimustiku koostamisel ja intervjueerimisel;  küsitlus võib olla kulukas ja aeganõudev;  raske leida soovitud vastajaid. Vaatlus kujutab endast andmete kogumist inimese tegevuse vaatlemise teel

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun