Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link

Kategooria hotellimajandus - 37 õppematerjali

Turism >> Hotellimajandus
hotellimajandus – hotellimajanduse all mõeldakse enamasti majutus-, toitlustus- ja lisateenuste (saunad, basseinid, ilusalongid, tervise-, äri-, konverentsikeskused jt) osutamist majutusasutuses.
0
jpg

Tööleht hotellimajandus

KT...

Hotellimajandus - Kutsekool
23 allalaadimist
2
doc

Registreerimis kaart

Registreerimiskaart Registration form Perekonnanimi Saabumiskuupäev Surname Date of arrival Eesnimi Lahkumise Fist name kuupäev Date of departure Tänav Tasumis viis / Way of payment Street Sularaha/ Cash Voucher Panga üllekanne/Bank Transfer Krediitkaard/ Credit card Valid thru / Nr Postiindeks Toa number/ Room no Postal(zip) code Linn...

Hotellimajandus - Kutsekool
39 allalaadimist
11
doc

Kvaliteediprogramm

EESTI TURISMIETTEVÕTETE KVALITEEDIPROGRAMM 1.1 Lühitutvustus Eesti turismiettevõtete kvaliteediprogramm on ettevõtete tunnusskeem, mis aitab ettevõtjal alustada firmasisese kvaliteedisüsteemi juurutamisega. See tähendab, et programmiga liitunud ettevõtjad osalsevad õppimisprotsessis, et suurendada oma ettevõtte jätkusuutlikus ning eduka arengu võimalusi, pmades seeläbi turul konkurentsieelist.1 Kvaliteedimärgisest: Märk on kujundatud kolmest elemendist, mis kõik kannavad oma sümboolset tähendust. Rukkilill rahvuslillena on otsene viide Eestile. Pööratud trapets on avatud ukse abstraktsioon, sümboliseerides külalislahkust. Valge Q tähe siluett rukkilille taustal tuleneb inglisleelsest sõnast quality ( eesti keelse kvaliteet). Programmi eesmärk on tõsta Eesti kui reisisihi konkurentsivõimet turismitoodete ja -teenuste kvaliteedi tõstmise ning valiku laiendamise kaudu. Programm sobib eeskätt väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele ning lähtub seisukoha...

Hotellimajandus - Kutsekool
67 allalaadimist
20
pptx

Kolmetärnihotellide tutvustus ja näited

Ööpäevaringne vastuvõtuteenus 2. Arvuti kasutamise võimalus koos interneti- ühendusega 3. Televiisor kõikides numbritubades 4. Restoran 5. Hommikusöögi numbrituppa serveermise võimalus 6. Soojade toitude numbrituppa serveerimine 7. Toateenindus, minimaalne 12 tundi 8. Ühene numbrituba on min. 10 m2 ja kahene 14m2 Hotell Susi * * * Kaasaegse sisustusega 3* Click to edit Master text styles Second level hotell Tallinnas Third level Hotellis on 99 tuba, neist 4 Fourth level Fifth level saunaga sviiti On olemas toad ka allergikutele ja erivajadustega inimestele Pakutavad teenused Toitlustus (kohvipausid, lõunad, pidulik...

Hotellimajandus - Kutsekool
26 allalaadimist
17
ppt

Hosteli nõuded

Koostaja:Kadi Teidla MTT-p11 Hostel Hosteli ehitis on iseseisev majutushoone, hoonete kompleks või selgelt piiritletud osa hoonest, kus kõik hosteli funktsioneerimiseks vajalikud tehnilised süsteemid on hosteli valduses. Hostel on toitlustusteenust või toiduvalmistamise võimalust pakkuv majutusettevõte. Allika Hostel(Hiiu maakonnas) Hostelis peavad olema: 1) hommikusöögi saamise või köögi kasutamise võimalus; 2) pesemisruum kuni kümne voodikoha kohta; 3) üks meeste ja üks naiste tualettruum kuni kümne voodikoha kohta; 4) puhke- või söögiruum minimaalse pindalaga 12 m 2 kuni kümne voodikoha kohta ja iga lisanduva voodikoha kohta täiendavalt 0,5 m2; 5) personali riietusruum. Hostelis peab olema tagatud: 1) voodipesu ja rätikute olemasolu majutusruumis või 2) voodipesu ja rätikute laenutamise võimalus või 3) pesupesemise võimalus. (3) Hosteli majutusruumis voodipesu ja rätikute olemasolu korral peab olem...

Hotellimajandus - Kutsekool
20 allalaadimist
0
jpg

Tööleht supid

Tööleht...

Hotellimajandus - Kutsekool
10 allalaadimist
0
jpg

Toiduainete märgised

Tööleht pildina...

Hotellimajandus - Kutsekool
12 allalaadimist
0
jpg

Tunnikontroll Hotellikülastajad

tööleht pildina...

Hotellimajandus - Kutsekool
11 allalaadimist
0
jpg

Tööainete õpetus

TÕÕLEHT...

Hotellimajandus - Kutsekool
8 allalaadimist
0
jpg

Tööleht teraviljad

KT...

Hotellimajandus - Kutsekool
12 allalaadimist
1
doc

Kvaliteet

Kvaliteet on tegevustik, mille käigus ollakse huvitatud tootma klientidele ja teistele huvigruppidele nende nõuetele ja ootustele vastavaid ( ja neid ületavaid) tooteid ja teenuseid, kasutades selleks asjakohaseid juhtimismeetoteid ja tõhusaid protsesse ning järgides eetilisi ja elukeskkonnaga sobituvaid tegevusmõhimõtteid.1 Traditsioonilises tähenduses on kvaliteet vastavus tehnilistele standarditele, terviklikus kvaliteedijuhtimises lähtub kvaliteet kliendist ja tema nõudmistest. Kvaliteet ei tähenda lihtsalt parimat, kvaliteetsus tähendab seda, et klienti varustatakse sellega, mida ta tahab, millal ta tahab ning selle hinnaga, mida klient endale lubada võib.2 Majutusettevõtte puhul tajub klient kvaliteeti nähtavasti peamiselt läbi teeninduse kvaliteedi, kuna ettevõtte personaliga on kliendil vahetu kontakt. Samuti on oluline roll toodete kvaliteedil ­ näiteks numbritubade puhtus, hommikusöögi v...

Hotellimajandus - Kutsekool
38 allalaadimist
6
docx

Klienditeekond

Klienditeekond Külastuseelne faas: · Info kogumise faas ( võib kesta aastakümneid, kuni kogu elu) · Informatsiooni otsimine( internet, reisibürood, küsitlen inimesi- kus käinud, loen teadmike). Võtan arvesse oma eelnevad majutus elamused (palju raha jne) ja sõprade soovitusi. · Hakkan broneerima (internet, helistamine)- teen konkreetse tellimuse ja saan vastu info. Broneerin selle koha, mis vastab minu soovidele- sõltub kiirusest, ootusest soovidest, vastuse täpsusest. · Teekond ettevõttesse ( millega sõitsin, lendasin, kuidas kohale sain, kuidas kättesadav, maja, ümbruskond) Sisseregistreerimine · Esmamulje loomine (kestab 5 sekundit- kuni toimetamiseni) on väga oluline, mis teda ootab paremal ( suur osa inimesi on paremakäelisi ja vaatab kohe paremale). Esimese 5 sekundi jooksul silmside ja kontakt (kindlalt TEENINDAJA poolne!!!). Tekib ootuse ja turvatunde....

Hotellimajandus - Kutsekool
78 allalaadimist
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST..........................................................................................................5 2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv..................................................................................................................5 2.2 Teenindajate kohustused ja tööjaotus teiste struktuuriüksustega....................................................................... 5 2.3 Teenindajate tööaeg ja töögraafik...

Hotellimajandus - Kutsekool
176 allalaadimist
10
docx

Puhastusained

Seda läheb vaja meil nii õpingute ajal kui ka tulevikus. Õpimapis on kogu hotelliruumide hoolduseks vajalik informatsioon ja seda saame kasutada milla iganes vaja. Et saada ülevaatlik õpimapp tuleb kindlasti otsida täpseid andmeid ja pilte. Peame teadma täpselt millest rääkida ja kui täpne peab olema meie informatsioon mingi kindla teema kohta. Õpimapis võiksid olla ka erinevad pildid mis meie pilti asja juures rohkem seletaks. Veel tuleb ka seda tähelepanna et õpimapp peab olema korralik ja seal peab olema mitmeid erinevaid teemasid. Korrastustööde tähtsus ja teostamine majutusettevõttes. Koristamine ehk siis puhtus on hotellis väga oluline asi, sest kes ikka tahab viibida majutusettevõttes kus valitseb täielik mustus. Muidugi oleneb puhtuse tähtsus ruumi eesmärgist ( Fuajee, köök, koridor, tualettruum, majutusruum). Sujuv töö: · Tagab normaalse töö ja elukeskkonna ·...

Hotellimajandus - Kutsekool
88 allalaadimist
5
docx

Kutsealane oskussõnastik

Accommodation- Majutus 1.1 Type of Accommodation- Majutuse tüüp · Accommodation - majutus · Hotel (*-star, diamond) ­ hotell · Hostel ­ hostel · Guest apartment ­ külalis korter · Guesthouse ­ külalistemaja · Homestay ­ kodumajutus · B&B ­ majutus söögiga · Holiday village ­ puhkeküla · Camping site ­ kämping · Residential hotel ­ resident hotel 1.2 Style of Room/Hotel-Hotelli klass · Suite/ de lux ­ sviit · De lux/ luxury ­ luksus klass · Superior/ I class ­ I klass · Standard / tourist ­ standart klass · Budget / economy ­ odavam klass 1.3 Type of Room- Toatüüp · Single ­ ühene tuba · Twin / double ­ kahene tuba · Triple ­ kolmene tuba · Quad ­ neljane tuba · Family room ­ peretuba · Suite ( King s., Presidential s., Junior s.)- kuninglik, preside...

Hotellimajandus - Kutsekool
36 allalaadimist
1
doc

"Dear John" - analüüs

Kõigepealt suutis film mind täielikult ära petta ning jätta mulje, et on olemas armastus, mis teeb inimesed tõesti õnnelikuks. Tõsi, armastus ise on olemas, kuid kas sellega kaasneb alati õnn? Ning kui kaasneb, siis kui kauaks? Näitlejad tegid väga head tööd, nende pilgud ning kehakeel väljendas õnne, usaldust, armastust ning iha. Kõige selle nimel nähti vaeva, kui John naases teenistusse, kuid vahemaa kõrvalt mängis väga tähtsat rolli teine aspekt ­ aeg. Aja möödudes läksid mõlema elud edasi ning selle aja jooksul juhtus nii mõndagi. Siis veenis film mind sellega, et armastus polegi ainult usaldus, igatsus ja iha, vaid ka meeletu valu, mis paneb inimesi käituma viisil, mis neile endile haiget teeb. Kui Savannah abiellus teise mehega, tundsin kohutavat pettumust armastuses ning selle suutlikkuses. Mina, kui noor, kellel on k...

Hotellimajandus - Kutsekool
20 allalaadimist
11
doc

Pesuvahendid

TALLINNA TEENINDUSKOOL Kristina Soboleva 011MT ERINEVAD PUHASTUSAINED Uurimustöö Juhendaja : Heikki Eskusson Tallinn 2011 Kristina Soboleva Erinevad puhastusained Sisukord Sissejuhatus...............................................................................................................................3 Üldpuhastusained.....................................................................................................................4 Vannitubade ning WC puhastusvahendid.............................................................................6 Nõudepesuvahendid.................................................................................................................7 Kaitse- ja hooldusvahendid...

Hotellimajandus - Kutsekool
54 allalaadimist
2
doc

Luksushotellidest

Nende liigitamine toimub tärnide abil. Mida rohkem tärne, seda parem hotell on. On ka hotelle millel on kaks või kolm tärni, üldiselt on need tavalised hotellid. Luksushotellil ja tavalisel standardhotellil on peamises erinevuseks kindlasti see, et standardhotellis on omad kindlad nõudmised, mis peavad olema täidetud. Luksushotellis peavad olema ka kõik tingimused täidetud, aga seal peavad olema ka lisaks veel väga suured mugavused. Kõik teenindajad teavad enamasti nimepidi sind, pöörduvad otse su poole. Vahel helistavad lihtsalt sellepärast, et küsida, kas kõik on okei ja äkki on mingit soovi. Seevastu standardhotellis ei vaevu sulle keegi helistama.Muidugi on lukshotell väga suur ja lai mõiste, sest luksushotell Türgis ning luksushotell Prantsusmaal on kaks täiesti erinevat asja. Samuti see, et luksushotellis...

Hotellimajandus - Kutsekool
45 allalaadimist
4
docx

Green Key - Roheline Võti

Roheline Võti Marju Zupsmann. MJ110. 2011 Mis on Green Key / Roheline Võti ? Rahvusvaheline turismiettevõtete ökomärgis - Roheline Võti (Green Key) kannab endas säästva turismi ideed ja on mõeldud omistamiseks turismiettevõttele. Rohelise Võtmega tunnustatakse majutusettevõtete keskkonnasõbralikku tegevust ja propageeritakse säästva majandamise põhimõtteid. Märgise abil saab majutusettevõte näidata, et ühendades kvaliteedi, mugavuse ja keskkonnasõbraliku tegutsemisviisi, saavutatakse parem lõpptulemus nii külaliste kui ka ümbritseva keskkonna seisukohast Roheline Võti sai alguse 1994. aastal Taanist, tänaseks päevaks on märgisega liitunud veel 14 riiki (Eesti, Leed...

Hotellimajandus - Kutsekool
19 allalaadimist
4
doc

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad

Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p) .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus. Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub palju erinevaid koolitusi, konverentse, mis sisaldavad samuti toitlustamist (kohvipausid, lõunasöögid jm.) Majapidamisosakond - eesmärk tagada kogu maja puhtus. Tubade seisu kohta peab olema operatiivne informatsioon (korras ja müügiks valmis olevad toad, remondis olevad toad, koristamisel olevad toad jne.). Kuna majapidamisos...

Hotellimajandus - Kutsekool
46 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun