Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida tähendavad ja tagavad hotellidele omistatavad tärnid?

Lõik failist

TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Ettevõtlusosakond
Anton Must
AÜEP1
Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas. Hotellide , sh Eesti hotellide tärnisüsteem; Eesti Hotellide ja Restoranide Liit; Hotelstars Union.
Simanari töö
Pärnu 2018

Sisukord


1. Eesti Hotellide ja Restoranide Liit 3
2.Tärnisüsteem Eestis 4
1.1. Austraalia AAA reitingusüsteem 6
3.Muud hindamissüsteemid maailmas 6
1.2.AA Briti Süsteem 6
1.3. Filipiinid 7

Sissejuhatus

Turismi suurenev populaarsus 19 sajandi alguses tõi kaasa suure majutuste standardite nõudmiste arengu ning Euroopas asuvate autode ja jalgrattaklubide surve tõttu tekkis hotellide suhtes ühtne reitingute süsteem, mis nende kogemuse põhjal andis hinnangud ja garantiid selleks, et inimestel tekkis kindlus majutusatuste külastamiseks. Tänu nendele asjaoludule tekkisid esimesed sellised hindamissüüstemid nagu ,, Automobile Association (AA) ning rehvi firma Michellini poolt organiseeritud – Michellin Red Guide . Pärast II maailmasõda hakkasid hindamissüsteemide peale mõtlema ka Euroopa riikides tekkinud riiklikud turismiorganisatsioonid. Aastaks 1970 oli neid veel ainult viis, kuid 1980. aastaks tõusis arv juba 22ni ning sealt edasi osalesid selles juba 60 riiki üle maailma. 1979 loodi ühtne Hotellide ja Kohvikute katuseorganisatsioon HOTREC, mis aitab reguleerida hotellide, restoranide ning kohvikute tööd ja esindab nende huve Euroopas tänani. Antud seminari töö ülesandeks on tutvustada tänapäeva hotellide tärnisüsteeme ning nendega
Vasakule Paremale
Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #1 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #2 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #3 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #4 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #5 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #6 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #7 Kvaliteediauhinnad ja -programmid maailmas #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-12-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Anton Must Õppematerjali autor
Hotellide-sh Eesti hotellide tärnisuüsteem-Eesti Hotellide ja Restoranide Liit-Hotelstars Union Anton Must

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Euroopa ja PõhjaAmeerika kui piirkondade osakaal väheneb maailmaturul Vaesed piirkonnad Aafrikas ja LõunaAasias näitavad aeglast kasvu; Lõuna Ameerika on kõrvale jäänud IdaAasia ja Vaikse ookeani piirkond kasvab: a. Hiina kui TOP 10 globaalne sihtkoht b. Siseturismi piirkond (TaiSingapurIndoneesiaJaapanAustraaliaHiina) c. Külastajad Euroopas ja PõhjaAmeerikast 2010 oli maailmas 940 mlj ja 2011. a oli turistide arv maailmas 980 mlj kõige rohkem saabus turiste 2011 a. Euroopasse (51% kõigist saabujatest), seejärel Aasiasse ja Vaikse ookeani piirkonda (22%) viimases oli ka kasv kõige kiirem 2012. aastaks ennustatab UNWTO üldist kasvu 34 % UNWTO prognoos 2020. aastaks näeb ette turistide arvu kasvu 1,6 1,8 miljardini. Euroopa jääb esimeseks sihtkohaks maailmas kuid kaotab oma 60 %lise osakaalu 46%le. UNWTO prognoos 2030. aastaks eeldab, et rohkem turiste reisib arenevatesse

Turismiettevõtlus



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun