Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte keskkonnad (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kirjelda ettevõtte sisekeskkonda: hõlmab kõiki tingimusi ja jõude organisatsiooni sees. Selle moodustavad sisemised tegurid(sündmused, üksused,ressursid, juhtimisstiil ,organisatsioonikultuur jne), mis mõjutavad töötajate käitumist, ettevõtte tegevust ning langetatavaid valikuid. Sisekeskkond on omanike poolt kontrollitav ning allub juhtimisele.
Kirjelda ettevõtte väliskeskkonda( mikro - ja makrokeskkond): Moodustavad seda ümbritsevad tegurid (tingimused, trendid,jõud,sündmused, organisatsioonid jne), mis mõjutavad ettevõtte tegevust ja valikuid, avades ettevõttele võimalusi ja kutsudes esile riske.
Mikro:Kliendid,
Ettevõtte keskkonnad #1 Ettevõtte keskkonnad #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 27 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marsull Õppematerjali autor
Ettevõtte sisekeskkond, väliskeskkond,looduskeskkond, majanduskeskkond.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

I Kontrolltöö Konspekt turunduses - Turunduse olemus ja turunduse planeerimine

5. Inimesed 10. Ideed ja tõekspidamised Turunõudlus ning turunduse põhiprintsiibid Viis alusprintsiipi tarbijale väärtuse loomisel: 1. Vajadused on inimese sisemised tungid millegi järele. Baasvajadused (nt söök) ja kõrgemad vajadused ( nt eneseteostus). 2. Soovid on vajaduste kohandatud väljendused. 3. Nõudlus sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. 4. Turg ­ potensiaalsete ja praeguste tarbijate hulk, kes soovivad ettevõtte tooteid osta, kusjuures tarbijatel on ka ressursid, et toodete eest tasuda. Turunõudlust võib mingil ajahetkel vaadelda lõpliku suurusena: · Negatiivne nõudlus · Olematu nõudlus · Varjatud nõudlus · Langev nõudlus · Ebaregularne nõudlus · Täielik nõudlus · Liigsuur nõudlus · Ebaterve nõudlus Turunduse viis põhialust: 1. Kõige tähtsam on tarbijakesksus 2. Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemi lahendust 3. Turundus 4

Turundus
thumbnail
16
pdf

JUHTIMISE EKSAMI kogukonspekt

· Ümberkorraldusprotsessi käivitamine ­ vahetu juhtimine · Vahetu juhtimise ja altpoolt tuleva initsiatiivi hoidmine optimaalses tasakaalus 13. Milline juhtimissüsteem on TQM ja mis on selle eesmärgiks? Täielik kvaliteedijuhtimine ­ inimkeskne juhtimissüsteem, mille eesmärgiks on pidev kliendi rahulolu suurendamine järjest väiksemate kuludega. Kogu organisatsiooni hõlmav juhtimisfilosoofia: · paneb sõltuvusse kliendi rahulolu ja ettevõtte toimeprotsessi kvaliteedi alalise katkematu parendamise, · eestvedamisega tegeleb tippjuhtkond, oluline on organisatsiooni kõikide juhtimistasandite toetus, · lõppeesmärgiks on ettevõttes toimivate protsesside optimeerimine ja efektiivsuse suurendamine. 14. Millised põhimõtted on tulemusjuhtimise keskmes? · Tähelepanu keskmes on organisatsiooni ja iga töötaja tulemus · Tulemus peab vastama kokkulepitud kriteeriumitele ja tulemused on mõõdetavad

Juhtimine
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

kontrollida nende edukust. Üldiselt võttes on turunduse eesmärk juhtida turundusmeetmestikku, mis klassikalises käsitluses sisaldab 4P-d toodet, hinda, müügikohta ja edustust (product, place, price, promotion) ning luua tarbijatega pikaajaline vastastikuline kasumlik suhe, mitte lihtsalt müüa oma toodet. Meetmestikuga seotud otsustel on väga suur mõju ettevõtte majandustulemustele ja edukusele nii lühajalises kui pikaajalises perspektiivis. Seetõttu käsitletakse nimetatud otsuseid tihti kirjanduses ja ka siin raamatus strateegiatena- toote- hinna- promotsiooni ja jaotusstrateegiad. Klassikalise turundusmeetmestiku pakkus 1960. aastate algul välja McCarthy. Tegemist on instrumentide kogumiga, mida varieeritakse lähtuvalt tarbijate

Turundus
thumbnail
46
doc

Ehitusfirma käibevara. Käibevara katteallikad.

- mis on kauba tootmiseks vōi teenuse osutamiseks vajalike materjalide vōi pooltoodete vormis Käibevara bilansis jaguneb seitsmesse pōhirühma: 1) raha ja pangakontod, 2) aktsiad ja muud väärtpaberid, 3) nōuded ostjate vastu, 4) mitmesugused nōuded, 5) viitlaekumised, 6) ettemakstud tulevaste perioodide kulud, 7) varud. Raha ja pangakontodel hoiavad ettevõtted raha selleks, et tagada normaalne äritegevus. Ettevõtted võivad raha hoida: - ettevõtte kassas, - ühes või mitmes pangas avatud pangakontol. Aktsiad ja muud väärtpaberid on edasimüügiks ostetud aktsiad ja muud väärtpaberid. Nõuded ostjate vastu esitatakse bilansis kolmel kirjel: - ostjatelt laekumata arved - ostjate vekslid - ebatõenäoliselt laekuvad arved - Mitmesugused nõuded – sisaldavad nõudeid tütar- (üle 50% aktsiatest), ema- ja sidusettevõtetele (20-50% aktsiatest). Suhteid tütar-

Ettevõtlus
thumbnail
13
docx

Juhtimine kordamisküsimused

1. Defineeri organisatsiooni arengu mõiste. Organisatsiooni areng on võimekuste areng. Organisatsiooni sisulist arengut näitab tema võimekuse säilimine ja edasiarenemine, mitte tema struktuuri ja protsesside laienemine. Kasumi ja käibe kasv või kahanemine ei ole organisatsiooni arengu näitaja vaid ärimudeli edukuse mõõt. 2. Kuidas erinevad kasv ja areng? Kasv on mõõdetav suurustes, kuid areng on võimekuse areng. Arengu ajal on ettevõtte eesmärgiks ellujäämine, kuid kasvu ajal eesmärgiks käibe kasv. Kasv – nähtuse (süsteemi) arenemine või suurenemine eeskätt temast endast olenevatest asjaoludest, millele välistegurid võivad avaldada olulist mõju, seda soodustada või takistada, ent mida nad ei suuda esmaselt esile kutsuda. Areng – süsteemi üleminek kvalitiivsest olekust täiuslikumasse. 3. Millised on Van de Ven ja Poole järgi muudatusprotsesside 4 loogikat?

Juhtimine
thumbnail
26
docx

Juhtimine kordamisküsimused

1. Defineeri organisatsiooni arengu mõiste. Organisatsiooni areng on võimekuste areng. Organisatsiooni sisulist arengut näitab tema võimekuse säilimine ja edasiarenemine, mitte tema struktuuri ja protsesside laienemine. Kasumi ja käibe kasv või kahanemine ei ole organisatsiooni arengu näitaja vaid ärimudeli edukuse mõõt. 2. Kuidas erinevad kasv ja areng? Kasv on mõõdetav suurustes, kuid areng on võimekuse areng. Arengu ajal on ettevõtte eesmärgiks ellujäämine, kuid kasvu ajal eesmärgiks käibe kasv. Kasv – nähtuse (süsteemi) arenemine või suurenemine eeskätt temast endast olenevatest asjaoludest, millele välistegurid võivad avaldada olulist mõju, seda soodustada või takistada, ent mida nad ei suuda esmaselt esile kutsuda. Areng – süsteemi üleminek kvalitiivsest olekust täiuslikumasse. 3. Millised on Van de Ven ja Poole järgi muudatusprotsesside 4 loogikat?

Juhtimine
thumbnail
56
docx

Juhtimine TMO0010

Planeerimine on eesmärkide püstitamine ja nende saavutamiseks vajalike tegevuste kindlaksmääramine (Alas). 7. Defineerige organiseerimine! Organiseerimine on plaani elluviimiseks vajalike ressursside jagamine ja tegevuste korraldamine ning jaotamine vastavalt organisatsiooni ülesehitusele Organiseerimine on juhtimisfunktsioon, mille eesmärgiks on: o tegevuse koordineerimine formaalsete reeglite ja ettevõtte struktuuri kujundamise kaudu o pidevalt hoolitseda kõikide protsesside stabiilse ja ladusa funktsioneerimise eest o täiustada, muuta, arendada kahte eelnevat määratlust 8. Millistele põhiküsimustele organiseerimise juures vastata tuleb? 1) Miks? 2) Kuidas? 3) Mida? 4) Millega 5) Kes? 6) Kus? 7) Millal? 9. Nimetage planeerimise liigid ja kirjeldage neid lühidalt. 1. Strateegiline planeerimine

Juhtimine
thumbnail
15
docx

Juhtimine: kordamisküsimuste vastused

Ta vaatles juhtimist mitte kui teadust, vaid kui kunsti - midagi, mis on seotud nii majanduse, ajaloo, sotsiaalteaduste, juriidika kui ka loodusteadustega. Tema üheks põhipostulaadiks oli, et inimesed on organisatsioonide kõige väärtuslikum ressurss ja juhtide põhiliseks ülesandeks on tegeleda nende potentsiaali arendamisega ning nendelt tegutsemispiirangute eemaldamisega. Mõtle ennem, kui teed. Kasum pole põhiline, vaid vajalik ettevõtte jätkusuutlikkusele. Esmane kohustus on teenindada oma kliente. Juhil on 2 olulist ülesannet: 1.panna inimesed tööle nii eraldi kui tervikuna. 2. Igal liigutusel on tagajärg, dünaamika; iga otsus peab olema vaadeldud läbi kahe prisma: kuidas on täna ja mida annab pikas perspektiivis. Inimene on kõige väärtuslikum ressurss organisatsioonis. 2. Millised olid klassikalise teadusliku koolkonna põhilised seisukohad ja kes olid koolkonna tuntumad esindajad?

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun