Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Sügis - Värvikirev metsatukk, langevad tammelehed ja mädahõng - sügiselised luuletused

Esitatud küsimused

  • Kes või mis varastab" minu aega?
  • Milleks ja kui palju aega mul ööpäeva jooksul puudu jääb?
  • Kes või mis varastab" minu aega?
  • Milleks ja kui palju aega mul ööpäeva jooksul puudu jääb?

Lõik failist

Stefani Kask 134461IASB
Self- management õa 2013/14

Aja kasutamise audit ja analüüs

Töö eesmärk:

  • Kuhu kaob aeg?
  • Kes või mis „ varastab “ minu aega?
  • Milleks ja kui palju aega mul ööpäeva jooksul puudu jääb?
Vt. töö lõppu.
17.nov.2013 (pühapäev)
00:00-2:00
Tähistame parima sõbranna Karina 19.sünnipäeva
2:15-5:30
Pidutseme klubis Prive
5:30-5:50
Lähen koju
6:00-15:00
Uni, magan
15:00-16:30
Pesen , söön, riietun
16:30-23:30
Õpin, vestlen sõpradega facebookis , vaatan 9gagi
22:30-23:45
Pesen
23:45
Lähen magama
18.nov.2013 (esmaspäev)
(vaba päev, kooli pole paaris nädala esmaspäeviti)
00:00-9:00
Uni, magan
9:00-10:00
Pesen, söön hommikust, riietun
10:00-17:00
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
17:00-19:00
Teen süüa, vaatan telekat
19:00-19:30
Mängin Templeruni
19:30-22:15
Vaatan Discoveryt
22:15-22:30
Pesen
22:30
Lähen magama
19.nov.2013 (teisipäev)
22:30-7:00
Uni, magan
7:00-7:30
Pesen, söön hommikust, riietun
7:30-8:00
Lähen ülikooli
8:00-9:45
Side praktikum
10:00-11:30
Sis.juh. erialasse praktikum
11:30-12:00
Lähen koju
12:00-15:30
Koristan
15:30-16:45
Sätin end: pesen, söön, koristan, riietun
16:45-17:15
Lähen linna
17:15-17:45
Käin poodides
17:45-18:00
Läheme Tokyo55te
18:00-20:30
Tähistame ema 43. sünnipäeva Tokyo55s
20:30-21:00
Lähen koju
21:00-23:00
Vaatan Discoveryt, pesen
23:00
Lähen magama
20.nov.2013 (kolmapäev)
23:00-8:30
Uni, magan
8:30-9:00
Pesen, söön hommikust, riietun
9:00-9:30
Lähen ülikooli
9:30-11:45
Disk.mat. loeng
12:00-14:15
Väljendusoskuse harjutustund
14:15-14:45
Lõuna
15:00-15:30
Arvutikasutaja täiendusõppe kaitmine
16:00-19:15
Füüsika täiendusõpe
19:15-19:30
Lähen toidupoodi
19:30-20:00
Poes
20:00-20:15
Lähen koju
20:15-22:45
Õpin, vestlen sõpradega facebookis
22:45-23:00
Pesen
23:00
Lähen magama
21.nov.2013 (neljapäev)
23:00-8:30
Uni, magan
8:30-9:30
Pesen, söön hommikust, riietun (teen juustele maski ka)
9:30-10:00
Lähen ülikooli
10:00-11:30
Mat.analüüsi harjutustund
11:40-11:55
Lõuna
12:00-13:30
Mat.analüüsi loeng
13:30-14:00
Mat.analüüsi II kollokviumi kirjutamine
14:00-14:15
Lähen toidupoodi
14:15-14:45
Poes
14:45-15:00
Lähen koju
15:00-22:00
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
22:00-23:45
Koristan korterit
23:45-00:00
Pesen
00:00
Lähen magama
22.nov.2013 (reede)
00:00-10:30
Uni, magan
10:30-12:30
Pesen, söön hommikust, riietun
12:30-13:30
Lähen perearsti juurde
13:30-14:30
Perearsti juures
14:30-15:00
Lähen linna
15:00-18:00
Shoppan uusi riideid
18:00-18:30
Lähen koju
18:30-20:30
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
20:30-23:00
Vaatan filmi
23:00-23:30
Pesen
23:30
Lähen magama
23.nov.2013 (laupäev)
23:30-10:00
Uni, magan
10:00-11:30
Pesen, söön hommikust, riietun
11:30-14:30
Vaatan telekast Discoveryt
14:30-18:00
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
18:00-20:00
Sätin end valmis õhtuks
20:00-20:30
Lähen linna
20:30-22:00
Sööme Sushihouseis
22:00-00:00
Kinos vaatame „Bad Grandpa“t
00-...
Pidutsen klubis Teater, lähen koju
24.nov.2013 (pühapäev)
05:00-14:00
Uni, magan
14:00-15:30
Pesen, söön hommikust, riietun
15:30-22:30
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
22:30-23:45
Vaatan telekast Discoveryt
23:45-00:00
Pesen
00:00
Lähen magama
25.nov.2013 (esmaspäev)
00:00-10:00
Uni, magan
10:00-12:30
Pesen, söön hommikust, riietun
12:00-12:30
Lähen ülikooli
12:30-15:30
Programmeerimise praktikum
15:30-15:45
Lähen poodi
15:45-16:15
Poes
16:15-16:30
Lähen koju
16:30-22:30
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
22:30-23:00
Pesen
23:00
Lähen magama
26.nov.2013 (teisipäev)
23:00-7:00
Uni, magan
7:00-7:30
Pesen, söön hommikust, riietun
7:30-8:00
Lähen ülikooli
8:00-9:30
Disk.mat. harjutustund
10:00-11:30
Väljendusoskuse loeng
11:30-11:45
Lõuna
12:00-13:30
Programmeerimise praktikum
13:30-13:45
Lähen toidupoodi
13:45-14:15
Poes
14:15-14:30
Lähen koju
14:30-20:30
Õpin, söön, suhtlen sõpradega facebookis
21:45-23:45
Vaatan telekast Chelsea mängu Baseli vastu
23:45-00:00
Pesen
00:00
Lähen magama
27.nov.2013 (kolmapäev)
00:00-8:25
Uni, magan
8:30-9:00
Pesen, söön hommikust, riietun
9:00-9:30
Lähen ülikooli
9:30-11:45
Disk.mat. loeng
11:45-12:00
Lõuna
12:00-13:30
Programmeerimise loeng
14:00-15:30
Sis.juh. erialasse loeng
16:00-19:15
Füüsika täiendusõpe
19:15-19:45
Lähen koju
19:45-22:45
Õpin
22:45-23:00
Pesen, riietun
23:00
Lähen magama
28.nov.2013 (neljapäev)
23:00-9:00
Uni, magan
9:00-9:30
Pesen, söön hommikust, riietun
9:30-10:00
Lähen ülikooli
10:00-11:30
Mat.analüüsi harjutustund
11:30-11:45
Pikendan raamatukogus raamatute tähtaega
12:00-13:30
Mat.analüüsi loeng
13:30-14:00
Mat.analüüsi III kollokviumi kirjutamine
14:00-14:30
Lähen koju
14:30-20:00
Õpin, vestlen sõpradega facebookis, vaatan 9gagi
20:00-22:15
Koristan korterit
22:15-22:30
Pesen
22:30
Lähen magama
29.nov.2013 (reede)
22:30-7:00
Uni, magan
7:00-7:30
Pesen, söön hommikust, riietun
7:30-8:00
Lähen ülikooli
8:00-9:30
Side loeng
10:00-11:30
Sis.juh. Itsse loeng
11:30-12:00
Lähen koju
12:00-17:00
Õpin, vestlen sõpradega facebookis
17:00-18:30
Sätin end õhtuks
18:30-19:00
Läheme linna
19:00-19:30
Vaatame poest juua-süüa, läheme sõbra juurde
19:30-23:30
Sõbra Timmi juures
00-...
Pidutsen klubis Studio
30.nov.2013 (laupäev)
05:00-12:30
Uni, magan
12:30-13:00
Pesen, riietun
13:00-13:30
Lähen linna
13:30-14:45
Sööme Vapianos hommikust sõbranna Kristiinaga
14:45-15:15
Lähen koju
15:15-16:00
Sätin end sünnipäevaks
16:00-16:20
Sõidame Raadiomajja
16:20-20:00
Tähistame Sebastiani vanaisa 75. juubelit
20:00-20:30
Lähme koju
20:30-20:45
Valime filmi, mida vaadata
20:45-23:15
Vaatame filmi
23:15-23:30
Pesen
23:30
Lähen magama

AJA KASUTAMISE AUDIT


TEGEVUS
Ööpäevas kulutatud aeg
( tundides )
Minu hinnang
(liiga vähe, palju vms)
Uni
128/14= 9,14
Normaalne
Õppetöö ülikoolis
36,5(vahe-h ei arvesta)/14= 2,6
Normaalne
Kooli minek ja tulek
9/14= 0,64
Palju
Linna minek ja tulek
5,3/14= 0,38
Palju
Pesen + sätin
(12,25+8,75)/14= 1,5
Normaalne
Shoppan, ostan süüa
6/14= 0,43
Normaalne
Korteri koristamine
7,5/14= 0,54
Normaalne
Vaatan filmi/telekat
14/14= 1,0
Palju
Õpin, vestlen sõpradega jne
66/14= 4,7
Normaalne
Pidutsemine
15,5/14= 1,11
Normaalne
KOKKU:
308,8/14= 22,06
Täpselt sobiv

Töö eesmärk:

  • Kuhu kaob aeg?
    Enamus ajast kaob magamisele, teisena tuleb õppimine ja internetiaeg, kolmandana röövib aega õppetöö ülikoolis(sisse arvestamata tundide vahelisi pikki vahetunde).
  • Kes või mis „varastab“ minu aega?
    Aega „varastab“ enim pesemine-sättimine, ühistranspordiga sõitmine ja pidutsemine. Väiksemateks „varasteks“ on teleka vaatamine, kodus koristamine ja shoppamine.
  • Milleks ja kui palju aega mul ööpäeva jooksul puudu jääb?
    Mul ei jää aega puudu, vaid jääb isegi üle, kuna olen varasemalt lugenud eneseabi raamatut „Hetk“,mis aitab aega planeerida paremini.

A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs #1 A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs #2 A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs #3 A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs #4 A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs #5 A2 - Aja kasutamise audit ja analüüs #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-12-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 37 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Stefani K. Õppematerjali autor
Arvestustöö nr 2 ehk "Aja kasutamise audit ja analüüs" on tehtud Tallinna tehnikaülikooli 2013.a sügissemestril aine "Self-management" ehk"Enesejuhtimine" lõikes. Aine pole hindeline, vaid arvestusega. Kuvatav töö on saadud arvestatud.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Aja planeerimine

12:00 ­ 13:00 Lapsega õppimine 13:00 ­ 15:00 Lapsega jalutamine 15:00 ­ 16:00 Lõunasöögi valmistamine 16:00 ­ 16:30 Lõunasöök 16:30 ­ 16:45 Kauplus 16:45 ­ 17:15 Õhtusöögi valmistamine 17:15 ­ 19:00 Õppimine 19:00 ­ 19:30 Õhtusöök 19:30 ­ 20:00 Teleka vaatamine, puhkamine 19:00 ­ 20:00 Kodune trenn 20:00 ­ 20:30 Facebook 20:30 ­ 22:00 Lapsega mängimine, lugemine 22:00 ­ 22:30 Õhtune hügieen ja magama minek Tegevuse analüüs 22.-29.02 Ettetoodud nädal läks planeeritult, kõik eesmärgid on täidetud. Jäin oma tegevustega rahule. Kuna kolmapäeval oli püha, siis sain tööl käia 4 korda. See andis rohkem aega muude tegevuste jaoks. Tööl olin koos lõunaga kokku 36,5 tundi (lõunad kokku on 2 tundi) , 2,5 tundi rohkem, kui oli muidu vaja, sest teen koolis käimise tõttu oma töötunnid tagasi. Töö- ülesanded said kõik tehtud. Tänu sellele, et töönädal oli lühendatud, sain rohkem õppida

Ajakasutuse juhtimine
thumbnail
78
pdf

Majandusmatemaatika

b) C (q) ' 75 q & 5000 ; c) y (x ) ' 0,1 x % 4200 . 2.7 Ventilaator pannakse kokku mootorist, tiivikust ja korpusest. Mootorite jaoks tehtavad kulutused n ventilaatori valmistamisel on f(n) = 300n + 4000 ja tiiviku ning korpuse jaoks tehtavad kulutused n ventilaatori valmistamisel on g(n) = 200n + 3000. Leida: a) funktsioon C(n), mis kirjeldaks summaarseid kulusid n ventilaatori valmistamisel; b) summaarsed kulud 150 ventilaatori valmistamiseks. 2.8 Kaubavarude tellimisprotsessi analüüs on näidanud, et tellimuse koordineerimiseks ja vormistamiseks kulub ligikaudu 15 tundi tööaega sõltumata tellimuse suurusest. Tellimuste vormistamisega tegeleva töötaja töötasuks kulub 110 kr töötunni kohta. Kulude analüüs näitas, et 50 tellimuse kohta kulus 14500 kr paberi, postikulude ja telefonikõnede peale. Ühe partii kättetoimetamistasu on 700 kr. Leida a) ühe partii hankekulud;

Raamatupidamise alused
thumbnail
25
docx

KIRURGILISE HAIGE ÕENDUSABI AKADEEMILINE ÕENDUSLUGU

Tartu Tervishoiu Kõrgkool ******** õppekava KIRURGILISE HAIGE ÕENDUSABI AKADEEMILINE ÕENDUSLUGU Juhendaja: ************* *************** Tartu 2017 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1. HAIGE KLIINILINE PÕHIDIAGNOOS JA KAASUVAD HAIGUSED.............................4 2. DIAGNOSTILISED PROTSEDUURID JA LABORATOORSETE ANALÜÜSIDE REFERENTSVÄÄRTUSED......................................................................................................5 3. RAVIMITE MANUSTAMINE...............................................................................................6 3

Kirurgia
thumbnail
333
xlsx

Andmetöötlus kodutöö 4

8 6 5 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 6 7 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 4. Kodutöö Ülesande variantide saamiseks sisestage oma õpingukoodi number lahtrisse, mille nimi Exceli valemeid, töövahendeid ja Visual Basic' protseduure kasutades lahendage allolevad ülesand Kasutage Exceli valemites nimesid, kui see on mõistlik. Määrake väärtustele sobivad vormingud. VBA programmides kasutage lahtritele ja lahtriplokkidele viitamisel kindlasti isemääratud nimesid, Valemid töölehel peavad olema kopeeritavad ühe veeru/rea või terve tabeli jaoks. Vajadusel lisage abilahtreid/abiveerge. Lahendada tuleb ainult enda variandi ülesanded, teiste variantide lahendusi ei tohi esitatavas failis Lahendustega fail laadige üles Moodle kursusel. Töö esitamise tähtaeg on 6. detsember kell 2 Töölehel Coronavirus on andmed koroonaviirusesse nakatunute kohta erinevates riikides seisuga 2 1. Koostag

Ärilogistika
thumbnail
37
docx

ERIALASE EESTI KEELE ÕPPEMATERJAL HOOLDUSTÖÖTAJATELE

Vajadusel õpetaja parandab hääldust. Võimalusel anda esinemissanss kõigile õppijatele. H 2. Õpilased kirjutavad skeemile skeletiosade venekeelsed nimetused. Õpetaja analüüsib vastuseid koos klassiga, et jõuda ühisele seisukohale. H 3. Lugemisoskuse harjutamiseks. Vastavalt õppijate tasemele laseb õpetaja lugeda mõnel hea lugemisoskusega õpilasel teksti kõva häälega ette või loeb ise. Vajadusel kordab arvsõna kasutamise põhimõtteid, juhib õpilased vastava grammatikaosa juurde ning õpetab. H 4. Arvsõnade ja numeraalide praktiline harjutamine. NB! Ühildumisreeglid. H 5. Klassis kasutatakse inimese skeleti mulaazi õppimiseks ja harjutamiseks. Oluline, et kõik õppijad saaksid rääkida ja demonstreerida. Võib kasutada küsimuste esitamist. * Näita, kus on roided! Mitu roiet on inimesel ? Mitu roidepaari on? Mis on rinnakorv? Miks rinnakorv, aga mitte näiteks rinnakott? Jne. H 6.

Eesti keel
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

Töölehtede temaatika hõlmab alushariduse raamõppekava kõnearendusteemasid ja on lõimitud emakeeles käsitletavate teemavaldkondade, teadmiste ja oskustega. Töölehed on järjestatud aastaaegade järgi. See annab võimaluse luua tegevustes kindel rütm ning loogiliselt korrata, laiendada ja süvendada omandatud materjali seoses ümbritsevas elus (looduses ja inimtegevuses) toimuvate muutustega. Loomulikult on igal õpetajal võimalus valida ühe või teise töölehe kasutamise aeg ja koht oma tööplaanist ja oma rühma keeletasemest lähtuvalt. Ka iga teema sees saab ainult õpetaja kõige otstarbekamalt valida töölehe kasu- tamise koha. Töölehed on mõeldud teemade kinnistamiseks või teatud sõnavara ja grammatiliste ühendite harjutamiseks. Üks tööleht ei ole mõeldud kasutamiseks ainult ühes tegevuses. Õpetaja peab kavandama ja jälgima töölehtede lastele jagamise, nende hoidmise ja kogumise viise

Eesti keel
thumbnail
62
pdf

Nupukas - Nuputamisülesanded

Matemaatika nuputamisülesandeid 4. ja 5. kl õpilastele Panin siia kirja 325 ülesannet, mida võiks anda nuputamiseks 4. ja 5. kl matemaatikahuvilistele õpilastele. Olen nuputamisülesanded väga erinevatest allikatest juba mitu aastat kogunud ja olümpiaadiks ettevalmistamisel praktikas kasutanud. Praegune valik on selline. Võib-olla on need ülesanded natukene abiks ka mõnele kolleegile. On lisatud ka vastused ja üks võimalikest lahenduskäikudest. 1. Ühe staadioniringi läbimiseks kulub Sassil 3 minutit ja Reinul 4 minutit. Poisid alustasid jooksu samal ajal samalt stardijoonelt. Leia vähim aeg, mis kulub poistel, et ületada jälle samaaegselt seda stardijoont. VASTUS: 12 minutit, sest see on väikseim arv, mis jagub nii 3-ga kui ka 4- ga. 2. Mitu kolmnurka on joonisel? VASTUS: 20 3. Mari elab koos ema, isa ja vennaga. Neil on kodus üks koer, kaks kassi, kaks papagoid ja akvaariumis neli kuldkala. Mitu jalga on neil kõigil kokk

Matemaatika
thumbnail
56
docx

Liikumispuuetega inimeste võimalused avalikes randades Stroomi ranna näitel

kohani, mis fotol näha. Sealt sain hinnangulise kõrguse eksimise vahemikuga +/- 1cm. Samuti kasutasin kõrguste vahede esile toomiseks mobiiltelefoni, mille asetasin vajaliku positsiooni. Hiljem mõõtsin ära telefoni kõrguse. Vaatluse ajal ei õnnestunud kohata ühtegi ratastoolis liiklejat kelle kaasabil oleks saanud teha illustreerivaid fotosid. 21 3.2. Intervjuude valimi ja teostuse kirjeldus Kvalitatiivses uurimuses toimub andmete analüüs samaaegselt andmete kogumisega ning analüüsimeetodi aluseks on sõnad. Sisuanalüüsi puhul tutvub autor andmetega väga põhjalikult, neid korduvalt lugedes ning vajadusel materjali vähendades, selekteerides ning struktureerides. (Burns jt. 1993: 563). Andmete kogumiseks kasutatakse avatud küsitlusi, millel puuduvad vastusevariandid. Intervjuud salvestatakse ja kirjutatakse transkriptsioon. Osaliselt on vastused

Sotsiaalteadused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun