versioonist ehk 2010a omast. Mida uuem verisoon, seda rohkem on täiustatud funktsioone ja tööriistu. Office on Microsofti poolt loodud tasuline kontoritarkvarapakett, milles sisalduvad järgmised programmid: Word tekstitöötlusprogramm Excel tabelarvutusprogramm PowerPoint esitlustarkvara Outlook e-kirjade vaatamine ja saatmine Access andmebaaside loomine Publisher küljendustarkvara Visio diagrammiprogramm InfoPath XML-põhiste vormide loomine SharePoint Designer HTML redaktor ja veebikujundusprogramm Project projektihaldusprogramm OneNote tarkvara märkmete tegemiseks Kuna tarkvara kasutajad vajavad erinevaid funktsioone ja tööriistu, siis on Microsoft Office loonud erinevaid pakette, nt MS Office Kodu ja kool, Kodu ja äri, Professional, Professional
................................................................... 13 1.6.8 Apache 2.2 veebiserver..............................................................13 1.6.9 Windows operatsioonisüsteem...................................................13 1.6.10 Tekstieditorid............................................................................13 2. Realisatsioon......................................................................................... 14 2.1 Veebisaidi vaadete loomine..............................................................14 2.1.1 Läbivad elemendid.....................................................................14 2.2 Avaleht „Meist“................................................................................. 16 2.3 Veebileht „Huvitavat“.......................................................................17 2.3.1 Vasakpoolne menüüriba.............................................................18 2
Kuna ikoonid ise on ainult otseteed failide või seadmete juurde, ei mõjuta nende lisamine või kustutamine tegelikke programme või faile. Kui käivitate Windowsi esimest korda, näete ainult üht ikooni. See on Prügikast. Sinna saate paigutada failid, mida soovite arvutist kustutada. Ikooni nime tuvastamine Ikooni nime või sisu kuvamiseks asetage kursor ikoonile. Faili või programmi avamine Ikooniga seotud faili või programmi avamiseks topeltklõpsake ikooni. Ikooni loomine Saate oma töölauale ikoone ka juurde luua. Need otseteed võimaldavad teil avada sageli kasutatavaid programme. Klõpsake nuppu Start, käsku Kõik programmid, leidke menüüst vastav programm, klõpsake ikooni ning lohistage see töölauale. Nii luuakse teie programmi jaoks otseteeikoon. Aknad Kõik, mida saate arvutis teha, toimub raamides, mida kutsutakse akendeks. Kui mõistate akende toimimise põhimõtteid, on nendega töötamine lihtne. Otsetee Menüü Start d
Tartu Kutsehariduskeskus TEKSTITÖÖDE VORMISTAMINE Juhend Tartu 2017 SISUKORD 1 VORMISTAMISE ÜLDNÕUDED ......................................................................................... 3 1.1 Vormindamine................................................................................................................... 3 1.2 Sisukorra loomine ............................................................................................................. 4 1.3 Tiitellehe loomine ............................................................................................................. 5 2 SISSEJUHATUSE JA KOKKUVÕTTE LOOMINE .............................................................. 7 3 SISU VORMISTAMINE ......................................................................................................... 8 3.1 Loetelud
Arukas Lahendus OÜ Asukoht, aadress: Kaera 19/2, Tallinn, 10318 Telefon, faks: 58921192 1. KOKKUVÕTE (sisaldab lühiülevaadet äriplaanist; laenuvajadust; millal ja kuidas seda kasutatakse; laenatud vahendite kasutamise tõhusust; laenu tagasimaksmist jne.) Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda õpilastele teenust kooliülesannete lahendamiseks, vähendades seeläbi õpilaste töökoormust ning parandades nende õpitulemusi. Selleks loome veebilehe, mille kaudu õpilased saavad luua endale kasutajakonto, laadida kontole punkte ning saata ettevõtte lahendusmeeskonnale ülesandeid, mille lahenduse saab seejärel punktide eest alla laadida. Veebilehe loomiseks, esimese reklaamikampaania finantseerimiseks ning muude ettevõtte alustamisega seotud kulutuste katmiseks on vaja võtta laenu summas 2283.14 kolmeks aastaks. , 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 2283.14 1.2. LAENUTAOTLUS Laenutaotlus ning vajalik summa: 2283.14 Intress aastas: 2%
Tartu Kutsehariduskeskus TEKSTITÖÖDE VORMISTAMINE Juhend Tartu 2018 SISUKORD 1 VORMISTAMISE ÜLDNÕUDED ......................................................................................... 3 1.1 Vormindamine................................................................................................................... 3 1.2 Sisukorra loomine ............................................................................................................. 4 1.3 Tiitellehe loomine ............................................................................................................. 5 2 SISSEJUHATUSE JA KOKKUVÕTTE LOOMINE .............................................................. 7 3 SISU VORMISTAMINE ......................................................................................................... 8 3.1 Loetelud.
3) Millisest rahvusest nad on ning mis keeli nad mõistavad 4) Millist tüüpi informatsiooni nad otsivad 5) Millist tüüpi veebilehitsejat kasutatakse 6) Millist tehnoloogiat veebi lugemiseks kasutatakse (arvuti, mobiiltelefon, tahvelarvuti) Sihtgruppide kaardistamine aitab eelpool toodud küsimustele vastuseid leides luua kliendikeskse kodulehe, kus on arvestatud konkreetse sihtrühma eripäradega. Tihti on võimalik seeläbi teostada ka veebilehe avaküljel külastajate esmane segmenteerimine (eraisik, äriettevõte, partner) ja pakkuda just konkreetsele sihtrühmale olulist infot. 11. Mis on kasutajasõbralikkus (usability) ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida? Kasutajasõbralikkus on toote või teenuse kasutamise intuitiivsus, lihtsus ja meeldivus. Usability (kasutajasõbralikkus, kasutatavus) on toote või teenuse kasutamise lihtsus ja meeldivus. Kasutajasõbralik keskkond on
lähituleviku eesmärgid. Mind tutvustati sõiduõpetajatele, näidati transporti, mis koolis on ja selgitati vahet kõigi kategooriate vahel. Juba esimesel nädalal uurisin koos oma juhendajaga autokooli veebilehte ja Facebooki kontot. Ma uurisin lehtede stiili, milliseid värve, fonti ja pilte tuleks Instagrami lehe loomiseks kasutada, et see oleks meie kliendi jaoks äratuntav. Tutvusin disaineriga, kes töötas välja ettevõtte veebilehe ja tüpograafia (visiitkaardid, plakatid jne), sain temalt väga huvitavaid teadmisi, näiteks, kuidas töötada Photoshop-is ja Adobe Illustrator-is, see on väga kasulik. Terve praktikaaja jooksul töötasin Facebooki ja Instagrami-ga. Suhtlesin klientidega, kes kirjutasid sotsiaalmeedia teel, tegin erinevaid pilte, kirjutasin artikleid, jälgisin kuidas näevad välja Facebook, Instagram ja veeb meie konkurentidel. Samuti mina planeerisin ja tegin
Kõik kommentaarid