Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"valimisreklaam" - 17 õppematerjali

thumbnail
1
docx

Missugune peab olema valimisreklaam ?

Essee Missugune peab olema valimisreklaam ? Tänapäeval eksisteerib väga palju valimisreklaame erinevate erakondade poolt. Mõned nendest on efektiivsed, kuid enamus lihtsalt tüütab inimesi ära ning võib kohati ka pahaseks teha. Enda esses kirjutan missugune peab olema valimisreklaam minu arvates. Valimisreklaam peab olema väga lihtne ning tabav. Ei tohi olla liigset informatsiooni ning tunnistamist enda erakonda parimaks, öeldes seda välja otseselt. Reklaam peab olema nii öelda muuseas. Inimesed peavad seda märkama sellel ajal, kui nad näiteks sõidavad bussis või jalutavad õues. See peab neile meelt tõstma ning tegema nende tuju paremaks. Kodanikud peavad hakkama huvi tundma reklaami vastu ning otsustama uurida selle järgi ise edasi.

Eesti keel → Eesti keel
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Miline peab olema valimisreklaam?

Essee Missugune peab olema valimisreklaam ? Tänapäeval eksisteerib väga palju valimisreklaame erinevate erakondade poolt. Mõned nendest on efektiivsed, kuid enamus lihtsalt tüütab inimesi ära ning võib kohati ka pahaseks teha. Enda esses kirjutan missugune peab olema valimisreklaam minu arvates. Valimisreklaam peab olema väga lihtne ning tabav. Ei tohi olla liigset informatsiooni ning tunnistamist enda erakonda parimaks, öeldes seda välja otseselt. Reklaam peab olema nii öelda muuseas. Inimesed peavad seda

Ühiskond → Ühiskond
5 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Ühiskonnaõpetuse 1. KT - kodakondsus Eestis

Õigused Eesti kodanikul: Õigus ja kohustus teenida kaitseväes Õigus töötada politseis, kohtus, kinnipidamisasutustes ja tollis Õigus töötada avaliku teenistujana riigi- ning kohaliku omavalitsuse asutustes Õigus kuuluda erakonda Õigus hääletada ja kandideerida riigikogu valimistel Õigus osaleda rahvahääletusel Õigus otsida Eesti Vabariigi diplomaatilistest esindustest kaitset välismaal olles Reklaamiliigid: Valimisreklaam: tutvustab erakonda, inimesi, ideid, valimislubadusi; inimeste mõjutamiseks Sotsiaalreklaam: inimeste teavitamine; väärtuste ja hoiakute kujundamine; tervisekäitumise mõjutamine Kommertsreklaam: toote või teenuse müük; tarbiakõitumise mõjutamine

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
4 allalaadimist
thumbnail
24
pptx

Turunduskommunikatsioon

Turunduskommunikatsioon ÜHISKONNAÕPETUS Turundus (marketing) Turundus Teadlikkuse / tuntuse tekitamine Veenmine ja ostusoovi tekitamine Suhtlus Teenindamine / müük Turunduskommunikatsioon Sõnumi edastamine kindlale sihtgrupile Kanalid: TV, raadio, internet, ajakirjandus, välireklaam jms Reklaam kindla isiku, firma või organisatsiooni tellitud ideede, kaupade ja teenuste tutvustamine ning esiletõstmine Valimisreklaam Tutvustada: -kandidaate/erakondi -ideid -valimislubadusi Mõjutada valijat Näide: http://www.youtube.com/watch?v=XsN7hf8pHJU http://www.youtube.com/watch?v=W4pnjZ4R0ZU http://www.youtube.com/watch?v=OuQtnkxloHA 20.10.2013 KOV valimised Sotsiaalreklaam Inimeste teavitamine Väärtuste ja hoiakute kujundamine Tervisekäitumise mõjutamine Näide: http://www.youtube.com/watch?v=9-hsfJ9sQ2A http://www.youtube.com/watch?v=4Ocq1Abfs_Q Kommertsreklaam Toote või teenuse müük ...

Meedia → Sissejuhatus kommunikatsiooni...
8 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Demagoogia võtted

Seda kasutavad tihti vanemad nt. Siltide kõlge kleepimine: on levinud arusaam, et kui inimest milleski süüdistatakse, ju ta ss milleski on ka Ähvardamine. Kui sa seda ei tee, siis juhtub see ja teine. Reklaamid !!!!! Arvamusliidri seisukohtade kasutamine enese õigustamiseks, isiku otse ründamine Kasu rõhutamine võimaldab demagoogil oma huvisid varjata. Näiteks: Me teeme seda kõike teie jaoks ( McDonald'si hüüdlause) Valimisreklaam rajaneb alati kasule Info valikuline edastamine: Jagamine vaid endale kasuliku infoga N: eesti iive pos. Tegelt aga oli see juba 80 000ga miinuses ja tuli vaid 1000 plussi Omakasu eesmärgil: Teadlased võimendavad sageli mõnd probleemi, et selle valdkonnaga tegelemiseks rohkem raha saada Suitsukate: Selle kohta on lausa Murphy seadus: Kui te ei suuda neid veenda, ajage nad segadusse. Eredam näide : HITLER Saksamaal

Sotsioloogia → Kõneõpetus
60 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Reklaamiteooria

- 2-3 . : «» : , , , , , - . ­ , ­ . : 1) , 2) 3) 4) 5) 6) 7) . - ; - , ; - , . : , , - , , . . 1) () . 2) . . (« »): «-» ­ ». , . . . : - ; - ; - ; - ; - . . , , . . . , , ­ . (, , «»). . . . . . , . . : : 1. Kremez M. Valimisreklaam nagu erinähtus. ­ Ärielu, oktoober 2002. 2. http://iptv.com.ua/ashow_1121.html 3. http://psyfactor.org/propaganda.htm ­ . ­ , . , , , , . ( ) ­ . : , , , , , . ­ , . : 1) . . 2) . . , ( , ). , . 3) . . . , , . : - ; - ; - ; - . () ­ . - - , . : - ; - ; - ; - ; - . . - ; - . . . : - ; - ; - . .

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
46 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Demokraatia ohud ja nõrkused

lubadusi täita. See põhjustab pettumust rahvas. Demokraatia nõrkus on veel valimiskampaania. Sageli oleme näinud enne valimisi suuri valimisplakateid. Mida rohkem erakonnad panustavad raha valimiskampaaniasse, seda suurem tõenäosus on saada valituks. Kuid tänapäeva ühiskonnas peab selle jaoks panustama raha, mis võib üsna kulukaks minna. Demokraatia rõhutab rahva valitsust. Peamised ohud kodanikelt on vähene osalusaktiivsus ja eelteadmisteta valimised. Samuti osutub valimisreklaam üsna kulukaks ning demokraatias võib esineda tulemuste võltsimist ja et erakonnad ei täida oma lubadusi. Demokraatial on omad head ja halvad küljed.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
36 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Demokraatia rahva vaenlase ja sõbrana

Nii on ka demokraatiaga. Ühed räägivad, et demokraatia on parim ning teised jällegi laidavad seda. Selleks, et mõista, kas niisugusse valitsemisviisi tasub uskuda või mitte, tuleb lähemalt vaadelda nii plusse kui miinuseid. Demokraatlikus riigis on antud igale kodanikule võimalus valida enda rahvale esindajad. Seda näeme iga nelja aasta tagant kui tänavatel hakkavad ilutsema valimisplakatid. Just siis muutuvad riigikokku pürgijad kõige aktiivsemaks. Kuid mida tähendab valimisreklaam meie jaoks? Leian, et selle kaudu üritatakse inimesi mõjutada üht kindlat inimest valima, sest nagu alati, on keegi, kes soovib kogu võimu endale haarata. Näiteid ilutsevad alati valimisplakatitel sõnad, mis lubavad nii üht kui ka teist. Küll öeldakse, et tõuseb pension, küll palgad. Enamus inimesi on nii naiivsed, et jäävadki seda uskuma. Küll aga unustatakse,et need on vaid tühipaljad sõnad, mis peale valimisaega jälle sama kergelt unustatakse. Nii ,,juhtub" igal korral

Eesti keel → Eesti keele suuline ja...
9 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Nõukogude Lugu

reageerib. Selle tagajärjel paljud inimesed surid. Tänapäeva ametlik Nõukogude Liidu mõrvatute arv on 20 miljonit inimest, mis tegelikult peab olema see number oma 60 miljoni kanti. See väga suur number. Tänapäevani ei ole nõus tänapäeva Venemaa tunnistama, et nad nii palju mõrvasid. Peale Nõukogude Liidu lagunemist ja Putini võimule tulekul hakati jälle välismaalasi vihkama. Kõiki, kes ei oska rääkida vene keelt on prügi ja neid peab ära viskama. Näidati ka üks valimisreklaam, kus mingid välismaalased viskasid prügi maha ning siis tuli mingi Venemaa poliitik ja ütles, et ta prügi üles korjaks, aga välismaalane ei saanud aru ja siis poliitik küsis, et kas ta üldse vene keelt osakab? Peale seda tuli kiri, et vabastame Venemaa prügist, mis tähendas, et hävitaks või viiks minema kõik välismaalased, kes ei oska vene keelt Venemaal. Aga Euroopa ei taha Venemaad väga süüdistada tänapäeval

Ajalugu → Ajalugu
26 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Päike

Avalik-õiguslikus meedias saavad parteid tasuta võrdse eetriaja. Riigilt kandideerinud parteidel ja üksikkandidaatidel nõutaks kampaania finantsaruannet. Valimise ühetaolisus tähendab, et kõik hääled on kaalult võrdsed ning igal valijal on ainult 1 hääl. Valimiste etapid: 1. Valimiste ettevalmistus. Perioodi sisuks on eesseisvate valimiste õigusliku aluse täpsustamine. 2. Valimiskampaania. Toimunud parteide kongressid, kus kinnitatakse valmisprogramm. Algab valimisreklaam. Sotsioloogid korraldavad avaliku arvamuse küsitlusi. Küsitlus tulemuste avaldamine ajakirjanduses on tõhus meetod valijate mõjutamisel. Valimistel saab hääletada ainult valimiskomisjonis registreeritud kandidaatide poolt. 3. Hääletamine kestab koos eelhääletamisega nädala. 4. Häälte lugemine. Esimesed valimistulemised selguvad 4-5 tunni möödudes. Ametlike tulemuste välja selgitamine kestab umbes nädala. Majoritaarsed süsteemid: Enamus valimiste süsteemid on kõige vanemad

Füüsika → Füüsika
50 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Valimised

6) avaldab valimistulemused, lahendab apellatsioonid 2. Mis mõjutab valijate käitumist? ehk valimiskäitumine · hääletaja sotsiaal-majanduslik olukord ja positsioon - klassikuuluvus (oli otsustav 1970.- 1980. aastateni; töölisklass hääletas vasakparteide, jõukam kesk- ja kõrgklass paremparteide poolt) - seotus põllumajanduse või kirikuga vms · massimeedia mõju - telesaated, ajaleheartiklid, valimisreklaam tõstavad valijate huvi poliitika vastu (?) - meedia kaudu avalikustatud skandaalid, vastastikune mustamine ja ,,poriga loopimine" tõukavad valijaid poliitikast eemale (?) - tugevdab eeskätt olemasolevaid hoiakuid - kes poliitikast on huvitatud, tarbivad valimisperioodil enam infot - passiivseid kodanikke jätab kampaania ükskõikseks (e-hääletus pole oluliselt tõstnud valimisaktiivsust!) · perekonnatraditsioonid

Ühiskond → Ühiskond
34 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Rahanduse alused kordamisküsimused

kasutajad, kui maksumaksja asub maksu kehtestanud kohaliku omavalitsusüksuse territooriumil Lõbustusmaks ­ nt. piletimüügist (kui vald korralddab mingise kultuuriürituse) Reklaamimaksu objekt on omavalitsuse territooriumil paigaldatud reklaam ning omavalitsuse territooriumil elunevatele ja asuvatele füüsilistele ja juriidilistele isikutele kuuluvatena registreeritud ühissõidukitele paigaldatud reklaam. Reklaamimaksust on vabastatud riigi- ja omavalitsusasutuste kuulutused ning samuti valimisreklaam. Teede ja tänavate sulgemismaks Parkimistasu 55.Millised on suurimad tululiigid ja suurimad kululiigid KOV eelarves? Tulud: maksutulud, riigieelarvest laekuvad tulud, muud tulud. Kulud: Laen 56.Nimetage erinevad sularahata maksevormid! Tsekk, maksekorraldus (ülekanded), akreditiivid, inkasso, pangakaart 57.Kirjeldage a)maksekorralduse võrreldes tsekiarveldusega on lihtsam, sest info ja raha liiguvad samas suunad. Kauba üleandmine ja arve esitamine; ostja esitab maksekorralduse

Varia → Kategoriseerimata
77 allalaadimist
thumbnail
50
docx

Raha ajalugu ja rahasüsteemid

kultuuriürituse) Reklaamimaksu objekt on omavalitsuse territooriumil paigaldatud reklaam ning omavalitsuse territooriumil elunevatele ja asuvatele füüsilistele ja juriidilistele isikutele kuuluvatena registreeritud ühissõidukitele paigaldatud reklaam. Reklaamimaksust on vabastatud riigi- ja omavalitsusasutuste kuulutused ning samuti valimisreklaam. Teede ja tänavate sulgemismaks Parkimistasu 50.Millised on suurimad tululiigid ja suurimad kululiigid KOV eelarves? 13 Tulud: maksutulud, riigieelarvest laekuvad tulud (tasandus- ja toetusfond, sihtotstarbelised eraldised), muud tulud. Kulud: Haridus, kultuur ja sport, sotsiaalhoolekanne, tervishoid, kommunaalteenused, jäätmemajandus. Finantssüsteem 51

Majandus → Raha ja pangandus
60 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Rahanduse arvestus-kordamisküsimused

kasutajad, kui maksumaksja asub maksu kehtestanud kohaliku omavalitsusüksuse territooriumil Lõbustusmaks ­ nt. piletimüügist (kui vald korralddab mingise kultuuriürituse) Reklaamimaksu objekt on omavalitsuse territooriumil paigaldatud reklaam ning omavalitsuse territooriumil elunevatele ja asuvatele füüsilistele ja juriidilistele isikutele kuuluvatena registreeritud ühissõidukitele paigaldatud reklaam. Reklaamimaksust on vabastatud riigi- ja omavalitsusasutuste kuulutused ning samuti valimisreklaam. Teede ja tänavate sulgemismaks Parkimistasu 50. Millised on suurimad tululiigid ja suurimad kululiigid KOV eelarves? Tulud: maksutulud, riigieelarvest laekuvad tulud, muud tulud. Kulud: laen 11 Finantssüsteem 51. Kuidas jaguneb finantssüsteem? Finantssüsteem koosneb finantsinstitutsioonidest ja finantstoodetest. Finantsinstitutsioonid jagunevad omakorda finantsasutusteks ja finantsturgudeks. 52. Finantsasutuste liigitus ja selgitused

Majandus → Rahanduse alused
23 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Mihkel Raud ja tema edulugu

üles kütavad. Ta on idee ideede võimalikkusest, väljasirutatud käsi keset üleüldist käegalöömist. Veendumus, et iga organismi keskpunktis asub süda. Minu sotsiaaldemokraatia on see, mille juurde me Eestist ummisjalu põgeneme. Kümnete tuhandete kaupa. Ta asub peaaegu siinsamas, poolteist tundi üle Soome lahe ja olemegi kohal. Peaaegu siinsamas, aga siiski mitte päris siin. Veel. Ent riik Mihkel Raua valimisreklaam. Foto: https://www.facebook.com/mihkelraud1/ pole kunagi valmis, vähemasti mitte minu sotsiaaldemokraatias, sest päris valmis 19 on ainult lõpp. Mulle meeldib algus. Ma loodan, et Sulle ka." (http://valimised2015.sotsdem.ee/est/ringkonnad/tartu-linn/mihkel-raud) 1. märtsil selgunud valimistulemustes sai Sotsiaaldemokraatlik Erakond valimistel kolmanda koha ja tagas endile 15 kohta riigikogus. Mihkel Raud kogus

Biograafia → Kuulsused
27 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Filosoofia

ju ka täiuslikku muusikateost olemas, on vaid loendamatu hulk täiusliku muusikateose koopiaid. Neist paljud on küll täiuslikkusele üsna lähedal, kuid siiski jääb igaühes neistki veel midagi puudu, et olla täiuslik. Olles ise helilooja, tunnetan seda pidevalt, muuhulgas ka oma teoste juures - alati jääb selline tunne, et "võiks veel parem olla", ükskõik kui hästi ka teos pole õnnestunud. Ideaalriigi juurde minnes meenubki siinkohal kõigepealt 2 aasta tagune Isamaaliidu valimisreklaam, mis kahtlemata oli platonismist mõjutatud. Nimelt peakski tolles reklaamis esitatud idee kohaselt riik olema selline, kus "ühed juhivad, teised kaitsevad ja ülejäänudki teevad kõik tublilt oma tööd", nii et kõigil oleks hea, rahulik ja turvaline. Vaadeldes aga Platoni hinnangut demokraatiale, paistab selgelt, et tal on täiesti õigus. Kõige tabavamalt ütles oma loengus kunagi Rein Ruutsoo: "Mitte ühedki valimised ega referendumid ei suuda garanteerida, et nende

Filosoofia → Filosoofia
558 allalaadimist
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

Ka veebilehtede puhul on kirjastaja ehk lehekülje pidaja tuvastamine oluline. Juhul kui on võimatu aru saada, kellele see kuulub ja kui vana on sellel olev teave, ei tohi seda materjali uurimistöös kasutada; 3. kas tekst loodi kindlaks otstarbeks ja kui, siis milliseks? Kogu trükiste ja veebilehtede hulgast moodustavad suure osa propagandistlikud, mis pole sisult neutraalsed. Nende ülesanne on olukorda ilustada. Parteilise propaganda kõrval (nt valimisreklaam, parteide ajalehed) on tänapäeval palju erinevate surverühmade materjale ning investoritele ja turistidele mõeldud riiklikku reklaammaterjali, kus esitatakse asju kallutatult. Näiteks jätavad Eesti Ettevõtluse Arendamise SA poolt välisinvestoritele koostatud brosüürid Eestist hoopis ilusama mulje kui inimarengu aruanded. Ka propagandistlikke materjale tohib uurimistöös kasutada, kuid nende kallutatust tuleb arvestada ja sellest ka lugejat informeerida

Eesti keel → Eesti keel
68 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun