7. Vormsi Põhikooli õpilased mõõtsid 1.-10. detsembrini 2006. aastal iga päev Õpetajale õhutemperatuuri. Mõõtmistulemused on esitatud tabelina. 3 punkti Kuupäev 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. T (oC) 8 7 7 7 7 8 8 8 8 8 ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ Milline oli keskmine õhutemperatuur 2006. aastal 1.-10. detsembrini? MATEMAATIKA 28 29 30
ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ MATEMAATIKA 6. KLASS 12. MAI 2005 VARIANT A ÕPILASE NIMI POISS TÜDRUK KOOL MAAKOND 1., 2., 3. ÕPPEVEERANDI HINNE TASEMETÖÖ PUNKTISUMMA TASEMETÖÖ HINNE MÄRKUSED (on parandusõppel, saab logopeedilist abi, õpib individuaalse õppekava alusel, kodune keel erineb kooli õppekeelest ) Õpetajale 2 punkti 1. Jooni alla lihtmurrud. 1
Millise elukoosluse toiduahelaga võib olla tegemist? Kooslus Kirjuta järgnevale punktiirjoonele sobiv elukooslus. .................................................................................... LISAÜLESANNE Selle ülesande tegemisel on vaja joonlauda. 1) Märgi ristikesega liikumistee algus, 2) liigu 2 cm lõunasse, 3) nüüd edasi 1 cm itta, 4) nüüd edasi 3 cm loodesse. N S 6. klassi loodusõpetuse üleriigilise tasemetöö läbiviimise ja hindamise juhend Tasemetöö eesmärk on hinnata II kooliastme õpilaste loodusõpetuse õpitulemuste saavutatust. Käesoleva tasemetööga kontrollitakse järgmisi õpitulemusi: · omab lihtsustatud tõest ettekujutust Päikesesüsteemist ja oskab selgitada Päikese tähtsust loodusele; · teab ja oskab näidata Eesti kaardilt tähtsamaid suurpinnavorme, veekogusid, linnu; · teab tähtsamaid Eesti loodusvarasid ja nende kasutamisvõimalusi;
Millise elukoosluse toiduahelaga võib olla tegemist? Kooslus Kirjuta järgnevale punktiirjoonele sobiv elukooslus. .................................................................................... LISAÜLESANNE Selle ülesande tegemisel on vaja joonlauda. 1) Märgi ristikesega liikumistee algus, 2) liigu 2 cm lõunasse, 3) nüüd edasi 1 cm itta, 4) nüüd edasi 3 cm loodesse. N S 6. klassi loodusõpetuse üleriigilise tasemetöö läbiviimise ja hindamise juhend Tasemetöö eesmärk on hinnata II kooliastme õpilaste loodusõpetuse õpitulemuste saavutatust. Käesoleva tasemetööga kontrollitakse järgmisi õpitulemusi: · omab lihtsustatud tõest ettekujutust Päikesesüsteemist ja oskab selgitada Päikese tähtsust loodusele; · teab ja oskab näidata Eesti kaardilt tähtsamaid suurpinnavorme, veekogusid, linnu; · teab tähtsamaid Eesti loodusvarasid ja nende kasutamisvõimalusi;
62 63 64 Reisijaid oli palju, kõneldi ka (Ss)oome keelt. Turistid tulid (Ss)oomest ning läksid (J j)aanipäevaks 27. APRILL 2006 65 66 67 sõpradele (Nn)arva külla. Neile meeldis (Vv)irumaa. Poiss jutustas (Ss)oomlastele oma 68 69 70 ÕPILASE NIMI kodumaast, kuulsast (J j)äälahingust ning (J j)üriöö (Üü)lestõusust
Kui sul on kõik ülesanded täidetud ja kontrollitud, siis võid hakata lahendama lisaülesannet. LISAÜLESANNE Pane pusletükkidest kokku vanasõnad. ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ ETU ÜÜA S. TU LLE S E I H ÕNN EESTI KEEL 3. KLASS NNE , Õ LET EES GA. US TUS HOO TA 16. MAI 2012 ÕPILASE NIMI _____________________________________________ KOOL ________
Neid austati kui jumalaid. c) Rahval puudusid õigused. Nad ei saanud otsustamisel osaleda. 11. LISAÜLESANNE. See ülesanne täida alles siis, kui teised ülesanded on tehtud. Kirjuta vähemalt 6 lausest koosnev jutuke. Kasuta järgmisi sõnu: Ateena, demokraatia, rahvakoosolek, polis, kodanik, akropol. Ülesande eest võib kokku anda 6 punkti, kui laused on sisult õiged ja omavahel sisuliselt seotud. Ajaloo 6. klassi üleriigilise tasemetöö läbiviimise ja hindamise juhend Töö kestab 45 minutit. Õpetaja tutvub tasemetööga ning läbiviimise ja hindamise juhendiga üks tund enne tasemetöö algust. Kui töö on alanud, ei tohi õpilasi enam suunata. Töö kirjutamise ajal abimaterjale kasutada ei tohi. Töö kirjutamise ajal ei tohi üldjuhul ruumist lahkuda. Töö kirjutatakse sinise või musta tindiga. Paranduste tegemisel ei tohi kasutada korrektorit
KOLMNURKADE LIIGITAMINE NURKADE JÄRGI Kolmnurki liigitatakse nurkade järgi teravnurkseteks, nürinurkseteks ja täisnurkseteks kolmnurkadeks. Teravnurkse kolmnurga kõik nurgad on teravnurgad. Nürinurkse kolmnurga üks nurk on nürinurk, ülejäänud nurgad on teravnurgad. Täisnurkse kolmnurga üks nurk on täisnurk, ülejäänud kaks teravnurgad. Ühegi kolmnurga nurkade hulgas ei saa olla kahte nürinurka ega kahte täisnurka. Täisnurkse kolmnurga puhul nimetatakse ühte külge hüpotenuusiks ja kahte ülejäänud külge - täisnurga lähiskülgi - kaatetiteks. Mille alusel saab kolmnurki veel liigitada? 1. Kirjuta iga kolmnurga juurde, kas ta on terav-, nüri- või täisnurkne kolmnurk. .............Teravnurkne........................Teravnurkne..........................................täisnurkne .............................................................. 2. Joonesta kolmnurk, mille üks külg 3. Otsusta, kas kolm
Kõik kommentaarid