Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"tasemetöö" - 42 õppematerjali

thumbnail
4
rtf

Tasemetöö

TASEMET ÖÖ NAMES:......................................... DATE:..................... SCHOOL:............................ Enter the correct one (s) Foreword (s). 1. It was predictable .... the very beginning. 2. Jack was so angry that he turned Michael .... the room. 3. You should dry the floor .... the mop. 4. A great idea came .... my mind. 5. We went ... Finland .... the end .... the summer. 6. Tom always blamed me .... this accident. 7. My parents had already left the room ... this time. 8. Mary spoke ... a very loud voice. 9. My grandpa suffers ... a heart disease. 10. Daniel spends a lot ... time working ... the research. 11. Keith is too hard ... his son. 12. Russia decided to put the chemical factory ... action. 13. Carly warned John ... the criminals ... the streets ... nights. 14. A beautiful song was played ... memory ... Tess. 15. Mother turned ... the lights and silence fell ... the room. 16. We ...

Keeled → Inglise keel
16 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tasemetöö ühiskonnaõpetuses

Ühiskonnaõpetuse tasemetöö Ühiskond ­ süsteem, mille üksikud osad on omavahel seotud ja moodustavad üheskoos uue kvaliteedi ehk väärtuse. Ühiskonnaelu valdkonnad ja sektorid 1. Avalik sektor 2. Erasektor ehk tulundussektor 3. Kolmas sektor ehk mittetulundussektor 4. Eraelu Majandus ­ tootmise ja kaulpelmise valdkond. Majandus vajab tootmisressursse (loodusvard ja kapital) Poliitika ­ riigi juhtimist ja toimimist korraldav tegevus. Ühiskonna arengujuhtimise ja kordineerimisega tegelev valdkond. Hõlmab riigi toimimist korraldavat tegevust, mis on seotud võimu-ja õigussuhetega. Poliitikat teevad riigivõimu esindavad asutused. Avalik poliitika ­ inimese igapäevase elu ja toimetulekuga tegelev poliitika liik (hariduspoliitika, keskkonnapoliitika, sotsiaalpoliitika). Avalik sektor ­ ühiskonna osa, mille moodustavad riigi-ja omavalitsusasutused, ressursid ja tegevus. Eesmärgiks tagada riigi tõhus toimimine....

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
54 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Keemia tasemetöö

Isomeeria ­ nähtus, kus ainetel on ühesuguneelement, koostis ja molekuli mass, kuid erinev struktuur ning seetõttu erinevad omadused molekulaar valem ­ näitab aine koostist, kui palju ja milliste elementide aatomeid on molekulis klassikaline struktuur valem ­ näitab, millised aatomid ja milliste sidemetega on omavahel seotud. lihtsustatud struktuur valem ­ näitab, millised aatomi rühmad ja milliste sidemetega on omavahel seotud süsinik on nelja valentne 1 neli üksiksidet 2 kaks üksiksidet ja üks kaksikside 3 üksikside ja kolmikside või kaks kaksiksidet valents ­ aatomi omadus keemiliselt siduda teisi aineid halogeenühendid - orgaanilised ühendid, milles süsiniku aatomid on seotud halogeeni aatomitega alkoholide üldvalem: R-OH funktsionaalne rühm on hüdroksüüdrühm -OH sõnalõpp on -ool ETANOOL: värvuseta, vedelik, kõrvetava maitsega, keemis temp 70C, lauhustab rasva, vaiku ja bense...

Keemia → Keemia
44 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Keemia tasemetöö

Nimi .................................................................. Hindeline arvestus keemiast VIII klassile 1. Tõmba õigele vastusevariandile joon alla. (10 p) 1) Allotroopiaks nimetatakse a) teemantit ja grafiiti b) ühe ja sama elemendi esinemist erinevates ühendites c) ühe ja sama elemendi esinemist mitme erineva lihtainena 2) Molekulivalem väljendab a) aine ehitust b) aine koostist c) aine olekut 3) Liitaineteks nimetatakse a) elemente, mis kuuluvad ühendite koostisse b) aineid, mis koosnevad kahe või enama elemendi aatomitest c) keemilisi ühendeid 4) Igal ainel on vaid üks keemiline valem, sest a) molekul on aine väikseim osake b) aine koostis on püsiv c) aine koosneb molekulidest või aatomitest 5) Mittelahustunud osakeste sadestamist nimetatakse a) destillee...

Keemia → Keemia
32 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Harjutamine 3. klassi tasemetööks

Harjutamine 3. klassi tasemetööks Siin on töölehti, mis pakuvad kordavaid ülesandeid, et valmistuda 3. klassi tasemetööks kevadel. Töölehtede ülesanded: · korrata 3. klassis õpitut; · kinnistada ja harjutada; · kontrollida omandatud teadmisi. Töölehed hõlmavad: · arvutamist · tehete järjekorda · avaldise koostamist · puuduva arvu leidmist · kella tundmist ning aja ja kella peale ülesandeid · geomeetriaülesandeid · teisendamist · tekstülesandeid Töölehed on valmistatud nii, et neid saab kohe välja printida ning õpilastega koos teha või ka kontrollida õpilaste teadmisi. Õpetaja Inga Lokko Elva Gümnaasiumi õpetaja

Eesti keel → Eesti keel
40 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Eesti keele tasemetöö 3. klass

Kui sul on kõik ülesanded täidetud ja kontrollitud, siis võid hakata lahendama lisaülesannet. LISAÜLESANNE Pane pusletükkidest kokku vanasõnad. ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ ETU ÜÜA S. TU LLE S E I H ÕNN EESTI KEEL 3. KLASS NNE , Õ LET EES GA. US TUS HOO TA 16. MAI 2012 ÕPILASE NIMI _____________________________________________ ...

Eesti keel → Eesti keel
146 allalaadimist
thumbnail
5
docx

3. KLASSI MATEMAATIKA TASEMETÖÖ

3. KLASSI MATEMAATIKA TASEMETÖÖ Alus: haridus- ja teadusministri määrus nr 59 § 7, vastu võetud 17. septembril 2010. TASEMETÖÖ EESMÄRK Tasemetööga kogutakse informatsiooni põhikooli riikliku õppekava üld- ja valdkonnapädevuste kujunemise, läbivate teemade ning õppe- ja kasvatuseesmärkide saavutatuse ning kooliastme õpitulemuste omandatuse kohta. TASEMETÖÖ VORM JA AEG · Tasemetöö on kirjalik. · Tasemetöö koostatakse ühes variandis. · Tasemetöö korraldatakse neljandal õppeveerandil. TASEMETÖÖ KORRALDAMINE · Õpetaja tutvub tasemetöö ning selle korraldamise juhendiga üks tund enne tasemetöö algust. · Tasemetöö kestab ühe õppetunni ehk 45 minutit. Selle aja hulka ei arvestata õpilaste juhendamist, st õpilasele peab ülesannete lahendamiseks jääma vähemalt 45 minutit. · Tasemetöö on ühes variandis, s.t. valimisse kuuluvad õpilased peavad istuma pingis üksinda

Matemaatika → Matemaatika
83 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Arvutiõpetuse kokkuvõte

Riistvara- suur hulk erinevat elektroonikat, millest arvuti koosneb. Tarkvara ­ korralduste jada, mis ütleb, mida see elektroonika tegema peab. Tarkvara jaguneb kaheks : süsteemitarkvara, rakendustarkvara Operatsioonisüsteem käivitub pärast arvuti sisselülitamist, tegeleb riistvara ja teiste programmide juhtimisega, jaotab ressursse erinevate programmide vahel. Operatsioonisüsteem on vahekiht rakendusprogrammide ja arvuti riistvara vahel. Kogu muu tarkvara sõltub operatsioonisüsteemist, mitte otseselt riistvarast. Kasutajaliides on vahend, mille abil kasutaja suhtleb programmiga. Mittegraafiline kasutajaliides (text-mode) ­ käske saab anda vaid klaviatuurilt, hiirt kasutada ei saa. Graafiline kasutajaliides ( GUI ) ­ käske saab anda nii klaviatuurilt, kui ka näiteks hiire abil. Mittegraafiline kasutajaliides : käske ja nende kirjutusviisi peab täpselt teadma, tavalise kasutaja jaoks keeruline, piisava vilumuse omandamisel graafilisest l...

Informaatika → It korraldus
6 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Geograafi tasemetöö konspekt

Geograafi tasemetöö konspekt 1. (alates lk 67) Rahvastiku iive- rahvaarvu muutumine, mis võib olla ka negatiivne; eristatakse üld-, loomulikku ja mehaanilist iivet ning absoluutset ja suhtelist iivet.(lk 69) Loomulik iive- mingis piirkonnas aasta jooksul sündinute ja surnute vahe absoluutarvudes või sündmus- ja suremuskordaja vahe promillides. (lk 74) Rahvastikupüramiid- rahvastiku soolist ja vanuselist koostist mingil ajahetkel kujutav kahe poolega lintdiagramm, mille lintide pikkused väljendavad mingisse ühe, viie- või kümneaastasesse earühma kuuluvust. (lk 79) Sündimuskordaja- sündinute arv mingis piikonnas või riigis 1000 inimese kohta aastas, mida väljendatakse promillides. (lk 74) Sündimust mõjutavad : 1.viljakas eas naiste arv 2.naiste vanus sünnitamisel ( partneri leidmise võimalus ja seksuaalkäitumise normid ühiskonnas) 3.religioon ( mõjutab tavasid ja suhtumist pereellu ja perekonna planeerimisse) 4.pereplaneerimise võ...

Geograafia → Geograafia
10 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Bioloogia tasemetöö kordamismaterjalid 7. klassile

  Kärt Kaasik­Aaslav  7.B    Rühm  Iseloomulikud tunnused  Kalad  ● Kohastunud eluks vees  ● Voolujooneline keha  ● Keha katavad limaga kaetud soomused  ● Liikumiseks uimed  ● Ujupõis ujuvuse reguleerimiseks  ● Hingavad lõpustega vees lahustunud hapnikku  ● Kaheosaline süda, üks vereringe  ● Kõigusoojased  ● Kehaväline viljastumine  ● Koevad vette  ● Moondega areng  ● Hästi arenenud haistmismeel, kuulmine ja kü...

Bioloogia → Bioloogia
14 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Eestikeele tasemetöö harjutamine

Eestikeele tasemetöö harjutamine : Proosa ­ sõnade järjekord võrdlemisi vaba , proosa tekste liigitatakse sisu ja pikkuse järgi Luule ­ sõnad on järjestatud korrapärase rütmi järgi Haiku ­ jaapani lühike luulevorm mille sisuks on ilusast looduspildist saadud elamus . Valm ­ luulevormis jutustatud mõistulugu , mis on õpetlik ja tegelasteks on enamasti loomad . Paroodia ­ millelegi sõbralikult pilkav jäljendus Sisu keel Teabetekst faktid ( teaduslikud ) range Ajakirjandustekst faktid ( päevakajalised ) poolvaba Tarbetekst faktid ( ametlikud ) range Ilukirjandus väljamõeldis vaba Epiteet ­ omadussõna mis täiendab põhisõna. Võrdlus ­ ühe nähtuse võrdlemine teisega Isikustamine ­ elutule ...

Eesti keel → Eesti keel
69 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Bioloogia tasemetöö materjal

Biootiline tegur-eluslooduse tegurid, organismide vahelised suhted. Sümbioos, kisklus, konkurents. Abiootiline tegur-eluta looduse tegurid, kliima ja elukeskkond. Päevavalgus, sademed, temp. Lühipäevataimed-õied moodustuvad ainult siis, kui päevavalguse periood ei ületa 12h. Kanep, riis. Pikapäevataimed-vajavad õitsema minekuks üle 12h päevavalgust. Kartul, hernes. Kõigusoojased loomad-sõltuvad otseselt väliskeskkonna temp. Kahepaiksed, roomajad. Püsisoojased loomad-elutegevust mõjutab temp, aga kehatemp ei muutu. Sümbioos-eri liiki organismide vastastikku kasulik kooseluvorm. Sümbiondid: taimejuur ja seeneniidistik. Konkurents-kahe erineva liigi või liigisisene suhe ühise limiteeriva ressursi korral (võitlus emaste vahel isase pärast). Kommensalism- eri liiki organismide kooselu vorm, liikidevaheline suhe ökosüsteemis, milles üks osapool saab kasu ning teisele osapoolele on see kooselu kahjutu, erilist kasu toomata (samblik ja puu). H...

Bioloogia → Bioloogia
23 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kunsti õpetuse tasemetöö

Kujutamis- ja vormiõpetus v erinevas eas inimeste kujutamine v inimese, looduse ja tehisvormide suhe v visandamine natuurist v varju tekkimine v langev vari Värvi- kompositsiooni- ja perspektiiviõpetus v koloriit v dünaamiline ja staatiline kompositsioon v pildi dominant v piiratud ja piiramata pinnad v õhuperspektiiv v pöörd- ja kandiliste kehade kujutamine ruumiliselt Disain ja kirjaõpetus v tööd joonlaua ja sirkliga (pinnalaotus pakendi või maketi jaoks) v kirjaoptika v fantaasiakiri v tarbegraafiline kiri (pakend, etikett) v keskkonna kujundamine sise- ja välisruumis (mänguväljak, jne.) Vestlused kunstist v rahvakunst v kunstimõisted (originaal, koopia, reproduktsioon, autoritiraaz, jne.) v ainetevahelised seosed Tehnikad ja materjalid v skulptuur; reljeef v maal; maalimine kattevärvide ja akvarell...

Kultuur-Kunst → Kunst
33 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Tasemetöö loodus õpetus

Õhk Õhk koosneb lämmastikust (78%), hapnikust (21%), argoonist (0,9%) ja süsihappegaasist (0,04%). Õhureostus tekib kütuste põlemisel, vingugaas. Vesi Vee omadused on : värvitu, lõhnatu, maitsetu, läbipaistev . Vee reostus on see kui järves pestakse autot ja, et seda vältida on vaja pesta autot kuskil mujal. Setitamine on mittelahustunud osakeste sadestamine. Filtrimine on ainete eraldumine filtri abil. Destilleerimine on vee aurumine ja seejärel kondenseerumine. Keemilised elemendid Vesinik (H) Heelium (He) Liitium (Li) Berüllium (Be) Boor (B) Süsinik (C) Lämmastik (N) Hapnik (O) Fluor (F) Neoon (Ne) Naatrium (Na) Magneesium (Mg) Alumiinium (Al) Räni (Si) Fosfor (P) Väävel (S) Kloor (Cl) Argoon (Ar) Kaalium (K) Kaltsium ...

Loodus → Loodusõpetus
29 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Tasemetöö 6. klassile

Alternatiiv riiklikule tasemetööle. Koostas Allar Veelmaa

Matemaatika → Matemaatika
44 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Matemaatika tasemetöö 6 klass 2012

ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ MATEMAATIKA 6. KLASS 12. MAI 2005 VARIANT A ÕPILASE NIMI POISS TÜDRUK KOOL MAAKOND 1., 2., 3. ÕPPEVEERANDI HINNE TASEMETÖÖ PUNKTISUMMA TASEMETÖÖ HINNE MÄRKUSED (on parandusõppel, saab logopeedilist abi, õpib individuaalse õppekava alusel, kodune keel erineb kooli õppekeelest ) Õpetajale 2 punkti 1. Jooni alla lihtmurrud. 1 ...

Matemaatika → Matemaatika
127 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Ajaloo tasemetöö 2004 6 klass

Neid austati kui jumalaid. c) Rahval puudusid õigused. Nad ei saanud otsustamisel osaleda. 11. LISAÜLESANNE. See ülesanne täida alles siis, kui teised ülesanded on tehtud. Kirjuta vähemalt 6 lausest koosnev jutuke. Kasuta järgmisi sõnu: Ateena, demokraatia, rahvakoosolek, polis, kodanik, akropol. Ülesande eest võib kokku anda 6 punkti, kui laused on sisult õiged ja omavahel sisuliselt seotud. Ajaloo 6. klassi üleriigilise tasemetöö läbiviimise ja hindamise juhend Töö kestab 45 minutit. Õpetaja tutvub tasemetööga ning läbiviimise ja hindamise juhendiga üks tund enne tasemetöö algust. Kui töö on alanud, ei tohi õpilasi enam suunata. Töö kirjutamise ajal abimaterjale kasutada ei tohi. Töö kirjutamise ajal ei tohi üldjuhul ruumist lahkuda. Töö kirjutatakse sinise või musta tindiga. Paranduste tegemisel ei tohi kasutada korrektorit

Ajalugu → Ajalugu
22 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Loodusõpetuse Tasemetöö Näidis Kuuendale Klassile

Millise elukoosluse toiduahelaga võib olla tegemist? Kooslus Kirjuta järgnevale punktiirjoonele sobiv elukooslus. .................................................................................... LISAÜLESANNE Selle ülesande tegemisel on vaja joonlauda. 1) Märgi ristikesega liikumistee algus, 2) liigu 2 cm lõunasse, 3) nüüd edasi 1 cm itta, 4) nüüd edasi 3 cm loodesse. N S 6. klassi loodusõpetuse üleriigilise tasemetöö läbiviimise ja hindamise juhend Tasemetöö eesmärk on hinnata II kooliastme õpilaste loodusõpetuse õpitulemuste saavutatust. Käesoleva tasemetööga kontrollitakse järgmisi õpitulemusi: · omab lihtsustatud tõest ettekujutust Päikesesüsteemist ja oskab selgitada Päikese tähtsust loodusele; · teab ja oskab näidata Eesti kaardilt tähtsamaid suurpinnavorme, veekogusid, linnu; · teab tähtsamaid Eesti loodusvarasid ja nende kasutamisvõimalusi;

Loodus → Loodus õpetus
33 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Loodusõpetuse tasaemetöö

Millise elukoosluse toiduahelaga võib olla tegemist? Kooslus Kirjuta järgnevale punktiirjoonele sobiv elukooslus. .................................................................................... LISAÜLESANNE Selle ülesande tegemisel on vaja joonlauda. 1) Märgi ristikesega liikumistee algus, 2) liigu 2 cm lõunasse, 3) nüüd edasi 1 cm itta, 4) nüüd edasi 3 cm loodesse. N S 6. klassi loodusõpetuse üleriigilise tasemetöö läbiviimise ja hindamise juhend Tasemetöö eesmärk on hinnata II kooliastme õpilaste loodusõpetuse õpitulemuste saavutatust. Käesoleva tasemetööga kontrollitakse järgmisi õpitulemusi: · omab lihtsustatud tõest ettekujutust Päikesesüsteemist ja oskab selgitada Päikese tähtsust loodusele; · teab ja oskab näidata Eesti kaardilt tähtsamaid suurpinnavorme, veekogusid, linnu; · teab tähtsamaid Eesti loodusvarasid ja nende kasutamisvõimalusi;

Loodus → Loodusõpetus
45 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Orgaanilise keemia tasemetöö küsimused ja vastused

Tasemetöö orgaanilises keemias. 1.Mis on orgaaniline keemia? Süsinikuühendite keemia, mis uuribki süsinikku ja tema ühendeid. 2. Mida nimetatakse funktsionaalseks rühmaks? Aatomeid või aatomite rühmitusi, millest on tingitud ühendite iseloomulikud omadused. Näiteks ­COOH karboksüülhape . 3. Tunda kõikide orgaaniliste ühendite funktsionaalseid rühmi ja osata määrata aineklassi. 4.Mis on atsükliline, tsükliline, hargnenud - või hargnemata ahelaga ühendid? · Atsükliline ­ pole tsüklit · Tsükliline ­ kinnine, korduv · Hargnenud ­ peaahel ja kõrvalahel · Hargnemata ­ ainult ühe ahelaga, peaahelaga 5. Alküülradikaalid Alkaani molekuli otsmise süsiniku juurest võetakse ära üks H 6. Osata anda orgaanilistele ühenditele nimetusi, teha valemeid ning graaflisi valemeid. 7. Osata kirjutada lihtsamaid orgaanilisi võrrandeid ja tasakaalustada neid. 8.Benseen ­ valem, omadused, kasutamine. Iseloomuliku lõhna...

Keemia → Keemia
345 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

KORDAMINE EESTI KEELE TASEMETÖÖKS

KORDAMINE TASEMETÖÖKS Kirjavahemärgid, suur ja väike algustäht 1. Pane puuduvad komad ja lõpumärgid. A. Üksik mees istus järve ääres sest ta püüdis kala Järsku tundis ta et õnge otsa on hakanud mingi kala Mees tiris ja tiris Tirimisega kaotas ta tasakaalu ja kukkus järve Tulge kõik ruttu appi Naabrid kuulsid appihõikeid Kes seal niimoodi kutsub Naabrid kiirustasid kuid üks mees oli kõige kiirem Ta andis abivajajale käe ning nii saigi mees päästetud Ära ole hooletu vee ääres B. Kuhu me nüüd läheme Me kiirustame bussile sest peame maale sõitma Head aega Meelis lehitses pildiraamatut et midagi teha Kes on pildil Sellel olid kolmikud Kati Mati Mart ning õde Kärt Oi juba olemegi maal Aitäh meeldiva sõidu eest C. Kord elasid kana rott ja lammas Nad olid suured sõbrad Mis võis juhtuda et nende sõprus sai otsa Kust sai alguse tüli ja pahandused Kana andis lamba kätte kotitäie teri aga lam...

Eesti keel → Eesti keel
38 allalaadimist
thumbnail
2
doc

TASEMETÖÖ Matemaatika 4 klass I p/a

TASEMETÖÖ Matemaatika 4 klass I p/a 1.Kirjuta a)vahetult eelnev arv arvudele b)vahetult järgnev arv arvudele 4020 ­ 8009 ­ 5000 ­ 2799 ­ 5010 ­ 3019 ­ 2000 ­ 4899 ­ 2.Arvuta peast 40 * 60 = 6 : 0= 307 + 403 = 534 ­ 30 = 20 * 50 = 160 : 4 = 134 + 18 = 2400 ­ 1300 = 21 * 4 = 0 : 8= 606 + 304 = 474 ­ 70 = 16 * 5 = 150 . 3 = 156 + 38 = 2700 ­ 1600 = 3.Arvuta 26 kr 50 s + 80 s = 15 kg 250 g ­ kg 500g = 32 kg 900 g ­ 8 kg 985 g = 36 kr 80 s + 4 kr 70 s = 12 h 15 min ­ 1 h 35 min = ...

Matemaatika → Matemaatika
138 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Matemaatika tasemetöö 6 klass A variant 2007

7. Vormsi Põhikooli õpilased mõõtsid 1.-10. detsembrini 2006. aastal iga päev Õpetajale õhutemperatuuri. Mõõtmistulemused on esitatud tabelina. 3 punkti Kuupäev 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. T (oC) 8 7 7 7 7 8 8 8 8 8 ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ Milline oli keskmine õhutemperatuur 2006. aastal 1.-10. detsembrini? MATEMAATIKA 28 29 ...

Matemaatika → Matemaatika
86 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Eesti keele tasemetöö 6 klass A variant 2006

Õpetajale Ülesanne 6. Kas suur või väike algustäht? Tõmba vale variant selgelt maha. 10 punkti ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ Eelmisel (Ee)smaspäeval sõitis (Kk)arl-(Mm)artin oma vanaemaga (Kk)ohtla-(J j)ärvele sugulastele külla. Oli ilus (J j)uunikuu päev. Buss sõitis mööda (Vv)algejõest, (Hh)aljala (Kk)irikust 53 54 55 EESTI KEEL 56 57 58 ...

Eesti keel → Eesti keel
101 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Murdude teisendamine ühenimelisteks; murdude võrdlemine; liigmurrud ja segaarvud.

6. kl matem (Murdude teisendamine) Murdude teisendamine ühenimelisteks; murdude võrdlemine; liigmurrud ja segaarvud. Vali, millised arvud sobivad antud murdude ühiseks nimetajaks: a) 5/8 ja 3/10 2 10 40 60 80 Nende murdude vähim ühine nimetaja on: b) 3/2; 7/8 ja 1/4 1 4 8 12 48 Nende murdude vähim ühine nimetaja on: Otsusta, kas murrud on õigesti ühenimeliseks teisendatud: 2/3 = 6/12 ja 1/4 = 3/12 7/5 = 42/30 ja 5/6 = 25/30 11/20 = 33/60 ja 9/10 = 45/60 8/12 = 2/3 ja 9/36 = 1/3 2/5 = 12/30, 7/10 = 21/30 ja 4/15 = 8/30 Võrdle murde: 2/3 10/15 7/8 3/4 4/3 5/7 12/24 18/36 5/6 8/11 Teisenda liigmurd segaarvuks: 11/3 = 51/5 = 13/2 = 38/7 = 40/8 = 23/6 = 83/30 = Teisenda segaarv liigmurruks: 1 3/5 = 2 4/7...

Matemaatika → Matemaatika 6. klass
23 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Murdude liitmine ja lahutamine

6. kl matem (Murdude liitmine ja lahutamine) Ühe- ja erinemeliste harilike murdude liitmine ja lahutamine Vali välja õige, lõpuni teisendatud vastus: 4/9 - 1/9 = 7/10 + 7/10 = 5 - 3/7 = 5/8 + 3/4 = 7/12 + 2/3 = 4 1/3 + 1 1/5 = 8 3/5 - 3 1/2 = Otsusta, kas järgmistes tehetes on saadud õige vastus või mitte: 2/9 + 1/9 = 3/9 = 1/3 6 5/11 + 4 9/11 = 10 14/11 = 11 3/11 7/12 - 5/12 = 2/12 = 1/6 3/4 + 5/6 = 19/12 = 1 9/12 = 1 3/4 8 7/15 - 6 2/15 = 2 1/5 5 + 4/9 = 9/9 = 1 8 - 5/17 = 7 12/17 11 - 3 5/8 = 8 3/8 9 2/3 + 2 1/3 = 11 4 1/6 + 3 5/12 = 7 7/12 7 1/8 - 3 3/4 = 3 3/8 Otsusta, kas on saadud õige lõppvastus: 4/15 + 8/15 = 12/15 = 3/5 11/12 - 2/3 = 3/12 = 1/4 10 - 3 4/7 = 10 7/7 - 3 4/7 = 7 3/7 6 11/15 - 2/5 = 6 5/15 = 6 1/3 1 5/6 + 2 2/9 = 3 19/18 = 4 1/18

Matemaatika → Matemaatika 6. klass
11 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Kolmnurkade liigid, nurkade arvutamine, ümbermõõt ja pindala.

6. kl matem (Kolmnurk) Kolmnurkade liigid, nurkade arvutamine, ümbermõõt ja pindala. Märgista tõesed laused Kolmnurga kõik 3 nurka saavad olla samasuured Kolmnurgal saab olla 2 teravnurka ja 1 nürinurk Kolmnurgal saab olla 2 täisnurka Kolmnurga kõige suurem nurk võib olla 179 kraadi Kolmnurga kõige väiksem nurk võib olla 61 kraadi Kolmnurga nurkade summa oleneb kolmnurga suurusest Kolmnurga nurgad võivad olla 41 kraadi 100 kraadi ja 39 kraadi Määra kolmnurga liik, kui kolmnurga nurgad on: 60o, 30o ja 90o kolmnurk 45o, 70o ja 65 o kolmnurk 60o, 60o ja 60o kolmnurk 18o, 137o ja 25o kolmnurk 10o, 10o ja 160o ...

Matemaatika → Matemaatika 6. klass
53 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tunnikonspekt ja test

Lahtine tund 28.02.09 Õp Maria Tsirkova Õppeaine: eesti keel ja kirjandus Klass: 6.a,b Teema: Muinasjutt Eesmärgid 1. Tean, mis on muinasjutt 2. Tean, kuidas täita testi 3. Oskan kasutada kirjavahemärke 4. Oskan näidelda Tunnikäik ajurünnak 1. Millest täna tuleb tunnis juttu ( vaatavad pilti ja arutlevad) Tänane teema on muinasjutt Tunni käik 2. Muinasjutt, mis see on, millised on muinasjutu peamised osad (millega algab, lõpeb, mis on muinasjutus peamised osad) ­kes, mida ütleb, see kirjutab 3. Teksti jutustamine klassikaaslastele (5 õpilast klassist välja) 4. Kuulab teksti ja täidab testi (Testi täitmine)- kontroll - Teksti arutlus 5. Loevad veelkord teksti -Küsimuste esitamine. 6. Aheljutustamine 7. Joonistamine (Kuidas nägi välja Perkunas) ­ oma pildi kirjeldus ja põhjendus. 8. Kordamine ots...

Kirjandus → Kirjandus
44 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Tasemetöö 2006 a

Õpetajale 9. Antud on ristkülik külgedega a ja b. Ristküliku sees on viirutatud kolmnurk 4 punkti (vaata joonist). Arvuta viirutatud kolmnurga pindala ruutdetsimeetrites, kui a = 20,5 cm ja b = 60 cm. Kolmnurga alus on ________ ja kõrgus on ________ . 33 b 34 ÜLERIIGILINE TASEMETÖÖ 35 MATEMAATIKA a Vastus: _____________________________...

Matemaatika → Matemaatika
139 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Ajalugu - I ja II MA, diktaktuurid Hispaanias, Itaalias, Saksamaal, majanduskriis, külm sõda, sotsialismileeri lagunemine

AJALOO TASEMETÖÖ · I maailmasõda · Majanduskriis ­ kus ja millal algas? · Diktaktuur ­ Saksamaal, Itaalias ja Hispaanias. Miks tekkisid? · II maailmasõda ­ Millal algas ja lõppes? Leerid. Milliseks kujunes peale II maailmasõda maailm, eriti Euroopa? · Külm sõda ja selle lõpp · Sotsialismileeri lagunemine I maailmasõda I maailmasõda algas 1914. aastal ning kestis veidi üle 4 aasta.1914. aastal tappis Serbia salaorganisatsioon Austria-Ungari troonipärija Franz Ferdinandi, see oli ka sõja puhkemise otseseks põhjuseks. Suurriikide eesmärgiks oli sõja abil oma positsioonide kindlustamine maailmas. Sõja algul toimusid suures muutused majanduses, sest sõda pööras segamini senised majandusnormid ja tootmiskorralduse sõdivates riikides. Teravnesid ka sotsiaalsed probleemid, sest mobilisatsioonid ja tohutud inimkaotused mõjutasid tuntavalt rahvastiku arengut ja teravdasid äärmu...

Ajalugu → Ajalugu
83 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kõne teemal "Kas kodused tööd on vajalikud"

Lugupeetud kuulajad! Täna arutlen ma selle üle, kas kodused tööd on vajalikud. Paljud noored kurdavad, et koolis jäetakse palju koduseid töid ja et neil ei jää aega puhkamiseks ja huviringideks. Mina arvan et kodutööd on siiski vajalikud. Õpilased omandavad tunnis uut materjali ja saavad harjutades õpetajalt alati nõu küsida. Aga kontrolltööde, tasemetöö või riigieksamite ajal ei saa kelleltki abi küsida. Sellepärast on hädavajalk, et õpilane saaks iseseisva harjutamise kogemuse. Aga kui õpilasele antud kodutööde maht on liiga suur, siis võib tekkida õpilasel muidugi tüdimus ja õpetaja peaks arvestama sellega et õpilasel säiliks huvi kodutööd ära teha. Tore on teada, et õpilaste kaitseks on välja mõeldud seadused, aga kahju et kõik õpetajad nendest reeglitest kinni ei pea.

Kirjandus → Kirjandus
13 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Küllastumata süsivesinikud

Küllastumata süsivesinikud. II poolaasta tasemetöö kordamiseks Küllastumata süsivesinik- süsiniku aatomite vahel võib esineda kaksik- või kolmiksidet. Alkeen- süsiku aatomite vahel kaksiksidemed ­een, Eteen C2h4. Alküün- süsiniku aatomite vahel kolmiksidemed ­üün, Etüün C2H2. Hüdrogeenimine- vesiniku molekuli liitmine keemilise reaktsiooni käigus. Hüdraatimine- keemiline liitumisreaktsioon veega. Nitreerimine- nitrorühma (NO2) viimine orgaanilise ühendi koostisse. Benseeni füs omadused- värvusetu,

Keemia → Keemia
176 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Tasemetöö

Kursuse Aõ1 tasemetöö 1.Mis otstarve on kõvakettal? Arvuti andmete säilitamis seade, HDD 2.Milles seisneb EXE-faili eripära? EXE fail (inglise k. EXEcutable) on harilikult kasutatav täitefaili vorming (programmid) mida kasutatakse operatsiooni süsteemides. Peale programmi koodi enda sisaldavad paljud EXE failid veel teisigi komponente, nagu pildid & ikoonid, mida programm kasutab enda graafilisel kasutaja liidesel. 3.Milliste suurustega võib iseloomustada protsessori tööjõudlust? MIPS (Million Instructions Per Second) 4.Mis ülesanne on operatsioonisüsteemil? Peavad tagama üheaegselt mitme funktsiooni täitmist. 5.Selgitage faili mõistet? Fail on sarnaste andmete kogum, mis on salvestatud tavaliselt arvuti kõvakettale eraldiseisva üksusena, ning mida töödeldakse arvutis tervikuna. 6.Mida tähendavad kB ja GB? Kilobait ja gigabait 7.Kui suur on flopiketta maht? 32 mB (megabaiti) 8.Kui suur on tüüpiliselt ...

Informaatika → Arvuti õpetus
37 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kas minu õigused ja kohustused on tasakaalus 2013

kohustusi ning seda sellepärast, et osad õpilased on enda õigused selgeks teinud, aga kohustusi täita ei taha. Samas võiks minu arvates õpilastel olla rohkem kaasarääkimisõigust, see tähendab, kui meil on valikained (näiteks praegu majandusõpetus või meedia), siis neid peaks saama valida õpilased ise. Samamoodi võiks olla ka koolisiseste tasemetööde ja –eksamitega, siis võiksid õpilased samuti valida, millises aines nad teevad tasemetöö või eksami või hoopis mõne loovtöö. Praegu on see meie eest juba ära otsustatud. Ja kui oleme selle valikaine valinud, siis on meie kohustus seal tunnis ka käia või eksamit teha. Meie koolis on kohustusi rohkem kui teistes koolides. Nii palju tasemetöid, kui meil, tehakse vähestes koolides. Samuti kuna meie koolis on vähe õpilasi, siis peab igaüks meist käima rohkem kooli esindamas kui suuremates koolides. Tihti nõuab see lisatööd ja suurt ettevalmistust.

Ühiskond → Inimene ja ühiskond
3 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Eesti koolisüsteem

august 2017. a.45 1.8.Kus toimuvad tunnid? Noorematel klassidel on kõik tunnid (v.a kehaline kasvatus ja mõnes koolis ka laulmine, kunstiõpetus või tööõpetus) samas klassiruumis. Tavaliselt alates viiendast klassist on eri õppeainete tunnid vastavates ainekabinettides – füüsikatund füüsikaklassis, inglise keel inglise keele klassis jne. Iga tunni lõpus pakib laps oma kooliasjad kotti ning läheb järgmiseks tunniks uude klassi46 1.9.Riiklikud tööd ja eksamid 3. klassis – tasemetöö ühes õppeaines (kas eesti keeles või matemaatikas); 6. klassis – tasemetööd kahes õppeaines (kas eesti keeles või matemaatikas ning veel ühes õppeaines, mis teatatakse koolidele neljanda õppeveerandi alguses); 8. klassis – üleminekueksam ühes õpilase valitud õppeaines; 9. klassis – põhikooli lõpetamiseks tuleb teha eksamid kolmes õppeaines (eesti keeles ja matemaatikas ning veel ühes õppeaines, mille valib õpilane); 10

Ühiskond → Ühiskond
10 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Kokkuvõte bioloogiast 11.klassi materjal

BIOLOOGIA TASEMETÖÖ 1) Millised tunnused iseloomustavad elusorganisme? (n: konna, tigu, tiigrit)? · Elu erinevused elutust ei toimu hingamist, toitumist jne. · Elusorganisme iseloomustavad biomolekulide olemasolu aineja energiavahetus (hingamine!) rakuline ehitus ärrituvus (reaktsioon ümbritsevale keskkonnale) sisekeskkonna stabiilsus toitumine areng paljunemine 2) Biomolekulid, bioelemendid. · Bioelemendid jagunevad kolmeks: Põhielemendid ehk makroelemendid N, O, P, S, C, H. Esinevad aatomitena. Ioonsel kujul esinevad elemendid Na, K, Ca, Mg, Cl, Mikroelemendid Fe, Cu, Zn, I, F · Biomolekulid orgaanilise aine molekul, mille moodustumine on seotud organismid...

Bioloogia → Bioloogia
8 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Macromedia Authorware-ga tehtud geograafita KT

maailmas. Joonis 2. Kontrolltöö skeem, teksti ja nuppu paigutus Oma kontrolltöös kasutasin ma ohtralt loomade pilte. Töös kasutatud piltide töötlemiseks ja restaureerimiseks kasutasin Adobe Photoshop CS. Edasi tulevad loodusvööndi liigid. Iga loodusvööndi liigi all on väikesed testid. Joonis 1. Esimene testi näide loodusvööndite kohta. 1 Tekst 2 3 4 Joonis 2. Tasemetöö skeem, teksti ja nuppude paigutus Tähendused. 1. Nuppuga1, saab edasi liikuda järgmisele lehele 2. Tekst kastis tähendab pealkirja. 3. Nupud 2-4 on vastus küsimusele, kas õige või vale. Selline näeb välja esimene test. Selles testis tuleb kolme kliimadiagrammi vahel välja valida õige vastus. Kui õpilane valesti vastab, siis antakse üks katse veel. Joonis 3. Teise testi näide loodusvööndite kohta. 1 Tekst 2 3 4 Joonis 3

Informaatika → Informaatika
17 allalaadimist
thumbnail
8
doc

11 klassi tasemetöö

Tasemetöö kordamine (eesti keel) 1. Rindlause, põimlause - tea mõistet, tunne ära.(õp lk 179) Liitlause koosneb rindlausest või põimlausest. Rindlaused on sellised liitlaused, mille osalaused on suht sõltumatud ( Päike paistis, linnud laulsid), Põimlause on jagatud pealauseks ja kõrvallauseks. Põimlause kõrvallause algab tavaliselt alistava sõnaga: et, kes, mis, kui, kuhu, kuna, kas jne...(Mees teadis, mida teised ei teadnud). (Sõna nagu komad lauses) Öeldis, nagu öeldis öeldis nagu --- 2.Lisand ­ erinevad asukohad ja komastus.(õp lk 178 ja 194) Lisand iseloomustab mingit nimisõna teiste sõnade abil.(Hillar, minu hea semu, on alati rõõmus.) Eeslisand- Eesti keele õpetaja(eeslisand) Epp Priimägi(põhi) Eeslisandi puhul koma ei käi. Järellisand- Mesilastel, usinatel meekorjajatel(järellisand), algab kevadel kibe töö.Järellisand eraldatakse komadega. Lisand olevas käändes ei üh...

Eesti keel → Eesti keel
165 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Asjaajamine eesti keeles. Terminid

gümnaasiumiharidust või kutsekeskharidust; Eestis vähemalt 3 a); 4) kõrgharidus (hariduse III tase). Hindamine - jaguneb hinde panemiseks (numbriline hindamine) ja hinnangu/ tagasiside andmiseks Hindamispõhimõtted - millises süsteemis hindamine toimub, koolis nt viiepallisüsteemis; milliste kriteeriumite alusel toimub hindamine. Hindamisviis - meetod õpiväljundite omandamise kontrollimiseks nt tasemetöö, lõpueksam ja riigieksam on standartiseeritud hindamisviisid. Huvitegevus - koolis toimuv või kooli korraldatud kooli õppekava läbimist toetav või muu õppekavaväline tegevus. Huvitegevuses kasutatakse erinevaid õppevorme ja -meetodeid, sealhulgas ringid ja stuudiod. Individuaalne õppekava - selle koostamisel kaasatakse õpilane või lapsevanem ning vajaduse kohaselt õpetajaid ja tugispetsialiste. Võib rakendada üliandekale õpilasele, õpi-ja

Haldus → Arhiivihaldus
7 allalaadimist
thumbnail
15
rtf

Referaat: Rootsi

1. Riik 1.1. Rootsi Kuningriik - geograafiline asend Rootsi Kuningriik(Konungariket Sverige) paikneb Euroopas Skandinaavia poolsaare idaosas (62° põhjalaiust, 15° idapikkust). Ta piirneb idast Soomega (586 km piiri) ja läänest Norraga (1619 km piiri). Maismaapiiri kogupikkus on 2205 km. Idast ja lõunast piirab Rootsit Läänemeri. Rannajoone pikkus on 3218 km. Rootsi on silla abil ühendatud Taaniga. 1.2. Rootsi Kuningriigi kaart suuremate linnadega(a), vapp(b) ning lipp(c) (c) (b) (a) 1.3. Haldusjaotus Rootsi jaguneb 21 lääniks ja 289 kohaliku omavalitsuse üksuseks (vallaks). Keskvalitsust esindab regionaalsel tasandil maavanem (landshövding); valitav maavolikogu (landsting) ja läänivalitsus (länsstyrelse)koordineerivad peamiselt riiklikke teenuseid nagu arstiabi, politsei jms. Ülejäänud haldus- ja sotsiaalküsimused kuuluvad kommuuni volikogu pädevusse.)Ühes läänis võib olla mitu valda, kuid nende vahel puudub hierarhil...

Geograafia → Geograafia
13 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Terve 10 klassi õpikute lühikokkuvõte.

Geograafia tasemetöö Riigi tunnused : kindel territoorium,kus elab püsirahvastik ja millel on rahvusvaheliselt tunnustatud seadusandlik valitsus.Riike saab tunnustada de jure(selgesõnaliselt, pole mingeid piiranguid omavahelisteks suhtlemiseks ja riiki võetakse täieõigusliku rahvusvahelise õiguse subjektina) ja de facto(kaudselt,ei peeta riiki täieõiguslikult rahvusvahelise õiguse subjektina).1990a kirjutasid Belgia,Holland,Luksemburg,Prantsusmaa ja Saksamaa alla lepingule mis sätestab liikumisvabaduse rakendamise korra ja tagatised,tuntud Schengeni lepinguna.(kontroll kaob ühispiiridelt ja kodanike liikumisvabadus).RIIGIVORMID: 1.)monarhia : *absoluutne monarhia-monarhile kuulub seadusandlik,täidesaatev kui ka kohtuvõim(Katar,Omaan,Saudi-Araabia) *konstitutsiooniline monarhia-monarhi võimu ulatus määratud põhiseadusega,peamine seadusandlik organ riigis on parlament. (Suurbritannia,Holland) 2.)vabariigid- riigivalitsemisvorm mille puhu...

Geograafia → Geograafia
219 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Raamat Nullpunkt

Raamat Nullpunkt -17. Johannes elab Lasnamäel. Ta on 17. Johannes Tamm asub õppima kümnenda klassi keskel Tallinna Rootsi Gümnaasiumisse. Enne käis ta Roosta Gümnaasiumis. Johannese elu oli oma kahe venna ja kahe õega, ema ja isaga väga rahulik ja turvaline, kuni ema haigestus skisofreeniasse. Peale seda hakkasid J hinded koolis langema ja kõik läks allamäge. Kooli vahetusest loodab J saada elumuutust ja motivatsiooni, et elu taas rööpasse saada. Kuigi võetud ülesanne ei tundu juba esimsel koolipäeval kerge, sest tegemist on eliitkooliga, kuhu saab mitmepäevaste katsete tulemusena, tema aga on lihtsalt 20 min direktoriga rääkinu- isegi tunnistust ei esitanud- ütles, et neljad viied, aga tegelikult oli matem kolm. Kartust tekitab veel praktiliselt olematu vene keele oskus ja siinses rootsi keele tunnis ainult rootsi keeles rääkimine. Uus klass on suur-36 õpilast ja varesem...

Kirjandus → Kirjandus
79 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun