Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tartu Ülikool joonistamisvahendid (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Tartu Ülikool joonistamisvahendid #1 Tartu Ülikool joonistamisvahendid #2 Tartu Ülikool joonistamisvahendid #3 Tartu Ülikool joonistamisvahendid #4 Tartu Ülikool joonistamisvahendid #5 Tartu Ülikool joonistamisvahendid #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ket1983 Õppematerjali autor
lühikonspekt joonistamisvahenditest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Kunstiliigid ja rakendusvõimalused

Kunstiliigid ja rakendusvõimalused ·Kunstiliigi määravad materjalid ja töövahendid ·Sisuks peaks olema praktiline tegevus, vaatlemine, arutluste käigus küsimuste esitamine, töövahendite käsitlemise oskuste omandamine ning tutvumine mitmesuguste materjalide ja töövahenditega Kunstivahendid ja meeled ·Kunstivahendeid käsitsedes areneb lapse ruumiline mõtlemine, koha-, vormi-, materjali- ja värvitaju ·Meelte arendamine ­ nägemist, kuulmist, kompimist, lõhnataju ·Töövahendite valimise põhimõte: mida väiksem laps seda suuremad tööpinnad ja ­vahendid ·Töövahendi käesoid: nt linnuke 5 Kunstitegevuse ohutusnõuded Tööriistu tuleb kasutada ettenähtult Pane materjalid ja tööriistad ära, kui sa neid ei kasuta Hoia kunstivahendeid eemal silmast, suust ja näost Kui värv läheb põrandale, lauale või toolile, aita see ära puhastada. Hoiata teist kui põrand on märg Kui oled lõpetanud kunstitegevuse ja aidanud ära koristada, pese käed puhtaks 6 Joo

Kunst
thumbnail
7
odt

Maalikunsti tehnikad

Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus MAALIKUNSTI TEHNIKAD Koostaja: Alina Kulina 2K-EP Juhataja: Reet Klaasmägi Jõhvi 2012 Sisukord: Akvarell................................................lk3 Akrüül..................................................lk4 Fresko..................................................lk5 Pastell..................................................lk6 Tempera...............................................lk7 Õli.......................................................lk7 2 Akvarell Akvarell (itaalia sõnast acquerello) on maalitehnika, mille puhul vesivärvid kantakse läbipaistvate või sulatatud kihtidena (nn kuiv kuivale või märg märjale tehnikas) paberile, siidile või pärgamendile. Akvarell teises tähenduses on akvarellvärvidega teostatud maal. Akvarellid ehk vesivärvid ehk akvarell

Kunstiajalugu
thumbnail
3
doc

ARHITEKTUUR E. EHITUSKUNST

ARHITEKTUUR E. EHITUSKUNST Sakraalarhitektuur- kiriklik ehituskunst, usuga seotud(kirikud, kloostrid, templid jne) Profaanarhitektuur- ilmalikud ehitised(valitsejate lossid, sõjaline e. kindlusarhitektuur, raekojad, elamud, tööstusehitised) SKULPTUUR Skulptuur- mingist kõvast materjalist loodud mahulised kujundid. Oluline osa vormil. Skulptuuride loomise kolm põhilist viisi on väljaraiumine, modelleerimine, valu Raidkunst- Kuju tehakse mingist kõvast materjalist tükke eemaldades(kivi, graniit, puu) Punkteerimine kavandi kivisse raiumise vaheetapp. Plastika, Modelleerimine- voolimine- kuju tehakse pehmest materjalist tükk, tükikaupa kokku pannes. ( savi, plastiliin, vaha) Keraamika- põletatud saviesemed, kujud. Valu- valatud skulptuurid, sulametallidest( pronks, vask, segud, kips, sokolaad) Ümarplastika- igalt poolt vaadeldav skulptuur. Reljeef- ühest küljest vaadeldav Kõrg- madal-(metallraha) ja poolreljeef, süvendreljeef Monumentaalplastika- suuremõõtmelised kujud v�

Kultuur
thumbnail
8
docx

Kunstitegevuse konspekt : Sügise värvid

Kunstitegevuse konspekt : Sügise värvid Vanus: 5-6 aastased Eesmärgid:  Laps oskab kasutada õigeid värve  Laps oskab joonistada vahtralehte  Laps tunnetab vahtralehe kuju, piirjooni  Laps suudab kriidiga piisavalt tugevalt värvida  Laps suudab jäljendada õpetaja tegevust  Laps suudab keskenduda Vahendid:  Paber  Rasvakriidid  Vahtralehed  Luuletus: Leelo Tungal- Oktoober  Laul : E.Salm, E. Lõbin - „Lehekene“ http://mudila.lastekas.ee/lastelaulud/lastelaul- lehekene [2015, november 25 ]  Tahvel  Magnetid Tunni käik: Õpetaja õhutab 15 minutit enne tunni algust ruumi. Lükkab kokku kaks lauda, et lauapinda oleks rohkem. Sätib paika toolid ning vahendid mida tunni läbi viimiseks vaja ( asetab iga lapse kohale paberi- ning vahtralehe, rasvakriidi tops on keset lauda). Lapsed tulevad abiõpetajaga õpperuumi, istuvad vaikselt laua taha. Õpetaja tuleb teises

Pedagoogika
thumbnail
9
doc

Maalimine

VÄRVID Värviring koosneb 12 värvist ja selle aluseks on 3 põhivärvi: kollane, punane ja sinine. Nende segamisel on saadud teise korralduse värvid oranz, roheline ja violetne, ning nende segamisel omakorda 3 astme värvid ehk tertsiaarvärvid ehk 3 taseme värvid. Värviteoreetikud on värvisuhete selgitamise alusena kasutanud värviringi. Goethe värviring oli kuuvärvine: kolmpõhi värvi ja kolm sekundaarvärvi. Itteni värviring oli 12- värviline. Ta otsustas, et kuuevärviline ring ei ole värvisuhete selgitamiseks piisav. Värviring on lihtsam värvide liigitamise ja korrastamise viis, milles arvestatakse peamiselt värvi ühte mõõdet- värvitooni, mis on esitatud võimalikult suurimas puhtuses ja antud värvitoonile iseloomulikus keskmises heledused. Kui värviring koosneks ideaalselt puhastes monokromaatilistes värvides, võik selles eristada kuni 180 värvitooni. Värvisuhted olenevad värvide asetusest värviringis: kõrvuti olevate värvide omadused on sarnased,

Kunstiõpetus ja didaktika
thumbnail
32
pdf

Õpimapp Eritehnikad kunstiõpetuses

Eritehnikad kunstiõpetuses õpimapp Signe Vois KELA SÕ 2 2020 TRÜKITEHNIKAD • Templitrükk • Templitrükk on tehnika, mille käigus korratakse sama motiivi mitmeid kordi. • Kasutada võib näiteks aed-või puuvilju (kartul, õun jne). Tähelepanekud: Sobib lastega tegemiseks vanuses alates 3.eluaastat. Ohukohad: Lapsed kindlasti templite lõikamisega hakkama ei saa. Materjalitrükk Töövahendid: Antud töös kasutasin trükkimisvahendina kardinat, guaššvärvid, A3 akvarellipaber. Töö kirjeldus: Lõikasin kardinast paraja tüki, värvisin kardina värvidega ära. Panin paberile ning teise paberi peale. Silusin kätega paberit ja tõmbasid paberid kardina küljest lahti ja jäi selline kena muster. Tähelepanekud: Kuna mis tahes kangas imab väga palju värvi, siis tuli guaššvärve panna kardinale üsna palju. Probleemsed kohad: Kui jällegi sai liiga palju värvi, siis ei jäänud kardina muster näha, seega katsetasin mi

Kunst



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun