Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Raamat ei reeda, raamat suudab olla vaimseks toeks. (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas ta inimest toetab siiski?
Raamat ei reeda-raamat suudab olla vaimseks toeks #1 Raamat ei reeda-raamat suudab olla vaimseks toeks #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-04-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 5 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ragnekas Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
odt

Kooliprobleemid tänapäeva noorsookirjanduses

Öeldakse, et probleemid ei teki tühjalt kohalt või lihtsalt niisama. Alati peab selleks mingi põhjus või tegur olema, mis seda põhjustab. Muidugi probleeme on seinast seina ja neid on raske lahterdada. Kuid kui keskenduda kooliprobleemidele, siis võib arvata, et mured ja tülid tekivad kergesti, kuna on koos klassitäis eri tüüpi inimesi ja arvamusi. Teatud aja jooksul tekivad liidrid, kellest võetakse eeskuju ja kelle moodi tahetakse igal juhul olla ning samamoodi jäävad paar inimest asjast kõrvale, kuna neile ei meeldi midagi juhi juures. Pärast sellist lahknemist tekivad alles tõelised probleemid, mida on raske nii osapooltel kui ka kõrvalistel isikutel lahendada. Minu uurimistöö on just suuresti ajendatud sellest, kuidas tänapäeva noorsooromaanides on lahendatud rasked probleemid. Teema sai valitud seetõttu, et tundus olevat huvitav ja hariv. Samas on see teema meedias ja koolides peaaegu kogu aeg aktuaalne

Kirjandus
thumbnail
2
doc

„Läänerindel muutuseta“ Erich Maria Remarque

Remarque sündis Osnabrückis raamatuköitja pojana. Aastal 1916 asus ta sõdurina rindele, kus ta mitmeid kordi haavata sai. Oma teoses ,,Läänerindel muutuseta" kirjeldab ta enda sündmusi ja kogemusi Esimeses maailmasõjas. Lisaks toob ta esile ka sõja koledused ning üksikud rõõmuhetked. Selle teosega sai Remarque kuulsaks üleöö ning juba järgmisel aastal, peale raamatu ilmumist, tõlgiti romaan umbes viiekümnesse keelde. Raamat algab ja lõpeb üsna rahulikult. 19-aastane Paul satub oma seitsme sõbraga sõtta. Neil ei ole eelnevat kogemust ega mitte mingisuguseid teadmisi sõja kohta. Kõik mida nad teavad on koolis õpitud või küla peal kuuldud. Teose algus nõuab juba ühe sõbra elu, kelleks oli Kemmerich. Tema näos peegeldus vaprus ning julgus. Sõjas on ikka langenuid, kuid kes oleks arvanud, et see algab sõbra surmaga. Midagi pole parata, sõda läheb edasi.

Ajalugu
thumbnail
3
docx

Haldjatants kokkuvõte

See teos räägib ühest teismelisest eesti tüdrukust Kristiinast, kelle elu hakkab vähehaaval käest minema. Kõik saab alguse sellest, kui ta isa leiab uue naise ning Kristiina jääb koos oma ema ja väikese õega. Ema hakkab aga tihti joomas käima ning ei hoolitse enam koduste asjade eest. Kristiina peab hoolitsema õe eest, ostma kõrvale pandud rahade eest toitu ning saama samas ka oma asjadega hakkama. Talle on toeks tema sõbranna Triin, kellele ta aga ei taha oma muredest rääkida, sest Triinu elu on liiga täiuslik, et teda mõista, ning sõber Argo, keda ta ei taha oma probleemidega koormata, sest tol on neid endalgi palju. Tal on ka poisssõber Sven, kes talle väga meeldib, aga kellest ta hoiab eemale pärast seda, kui too on näinud tema ema purjus peaga, sest ta arvab, et Sven ei taha olla koos joodiku lapsega. Nõnda hakkavad kuhjuma kõik mured, kuni

8 klassi kirjandus
thumbnail
5
doc

Medaljon

lõputud peod keeravad Heidi senise elu pea peale. Kas tal on lootust see veel korda sättida või saab ka temast osa allakäinute statistikas? Raamat räägib noorte omavahelistest suhetest ja probleemidest. Peategelaseks on Heidi ja võõras, kellega tema teed ristuvad, Tanel. Heidi on igati korralik, tubli ja sõnakuulelik noor 15-aastane tütarlaps, kes saab ühel kaunil koolipäeval oma poisi Reimo käest maha jätmise sõnumi. Heidi parim sõbranna, Diana, üritab talle toeks olla. Kahjuks see ei aidanud Heidit. Heidi elu muutus silmapilkselt põrguks; tal tekkisid tülid emaga, hinded halvenesid. Ta ei suutnud enam kodus olla. Ta jättis kapi peale kirja, et jääb ööseks oma parima sõbranna juurde. Ta jalutas ja mõtles, et koju ta ei taha minna ja lohutas ennast, et küll ta mõne ööbimiskoha ikka leiab. Üks vanapapi ütles, et ta võib väikese tasu eest noorele neiule osta midagi poest, kui too tahab. Heidi mõtles hetkeks,

Kirjandus
thumbnail
11
doc

Sinuhe

Tallinna 21. Kool ,,Sinuhe" Mika Waltari Liza Jermakova 10C 2015 Esimene raamat ­ ,,Kõrkjalootsik" ,,On ka neid, kes ütlevad, et seda, mis on toimunud, ei ole kunagi enne toimunud, aga see on tühi jutt." ­ Minu jaoks on see positiivne lause, sest see on mõtlemapanev. Minu arvates üritab Sinuhe sellega öelda seda, et tegelikult inimese loomus ning elu ei muutu. Kõik jääb läbiaegade samaks. Peale seda lauset toob Sinuhe näiteid selle kohta, et inimene ei muutu, et kõik, mis toimub tänapäeval on toimunud ka 100

Kultuur
thumbnail
45
doc

TEKSTID, MIDA LOEVAD MINU EAKAASLASED

Tuleb õppida olulist vähemolulisest informatsioonist eristama. See tähendab kriitiliselt lugeda ja teksti analüüsida ning seda mõtestada. 1 A. Nahkur, M. Sokk, Sõna võlu 7.klassile. Tallinn: Koolibri, 2001, lk 3. 5 1.1. Teksti ülesehitus Pealkiri - see on reklaam. Selle põhjal teeb lugeja otsuse, kas lugeda või mitte. Sageli võib olla paljulubava pealkirja taga täielik tühjus. Pealkirjal on täita mitu ülesannet. Pealkiri võib osutada sellele, mida kasulikku, uut või olulist lugeja tekstist leiab; informeerida lugejat teksti teemast, põhiideest, probleemist, tegelastest; äratada tähelepanu, uudishimu, huvi. Pikemate tekstide kirjutamisel kasutatakse ala-ja vahepealkirju. Need vajavad tähelepanu nagu teksti pealkirigi, sest nad muudavad lugemise lihtsamaks ning aitavad iga osa tuuma ära tunda ja meelde jätta.

Eesti keel
thumbnail
9
docx

Nullpunkt

Ja kui Johannes üritab nendega rääkida, siis saab ta vastu ainult põlglikke pilke. Ka kodus on kõik asjad halvasti. Johannesel oli ilus kodu ning korralik perekond kuni ajani, mil ta emal tekkisid vaimsed probleemid ­ ta ei suutnud ennast talitseda, ta närvitses pidevalt, tekitas igast väiksest asjast probleemi ning arvas, et kõik vihkavad teda. Ta oli haigestunud skisofreeniasse. Ema probleemide tõttu kolis isa oma vanemate juurde. Kaksikõde Kreete ei suutnud enam kodus olla ja kolis vanema õe juurde ning pärast Taisse, kus ta sai kaheks aastaks ühe internaatkooli stipendiumi. Nii jäigi Johannes emaga kahekesi. Ta pidi taluma päevast päeva ema hoogusid, mis mõjusid talle väga halvasti. Lisaks kõigele muule halvale, ei olnud tal ka sõpru. Tema ainus usaldusisik ja parim sõber, õde Kreete oli Tais ja temaga ei saanud ta tihedalt suhelda. Lasnamäel oli tal tuttavaid, kellega vahepeal joodi või niisama aega

Kirjandus
thumbnail
11
docx

Nimetu

LASTEKIRJANDUS. SHHI.02.025. EKSAMIKÜSIMUSED. Definitsioonid aimekirjandus- populaarteaduslik kirjandus e teabekirjandus. Kirjandus, mis tutvustab üldarusaadavalt ja huvitavalt teaduse saavatusi ning probleeme. alltekst- kirjanduslikus tekstis sisalduv varjatud, juurdemõeldav, nn ridadevaheline mõte. Allteksti mõistab vaid asjasse pühendunud lugeja. Ka lastekirjandus sisaldab allteksti, mida tänane lugeja enamasti selgituseta ei mõista. autoriraamat- raamat, mille teksti ja illustratsioonid on loonud üks ja sama isik. Levinuim mudel on kunstnikust kirjanikuks (Edgar Valter, Piret Raud). ballaad- Dramaatiliste elementidega lüroeepiline luuletus, mida on sageli ette kantud lauludes. Kujutatakse ebatavalisi, traagilisi või heroilisi sündmusi, ainet leitakse ajaloost (müütidest, muistenditest, legendidest). Keskendub ühele dramaatilisele ja pingestatud sündmusele, on emotsionaalne, sünge, tihti traagilise lõpuga.

maailma loodusgeograafia ja geograafiliste...




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun