Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Sulge
Add link


Programmeerimise algkursus - 1. kodutöö (0)

1 Hindamata
Punktid
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sips Saps Õppematerjali autor

Lisainfo

Aine programmeerimise algkursus 1.kodutöö - väravavahi mäng.

Teostatud Scratchis.

Paigutage lavale värav (nt punane joon), väravavaht (nt imporditud kostüüm) ja pall (nt sinist värvi). Lisaks paigutage lavale „Tasand“ (minimaalseks tasandiks olgu üks ja maksimaalseks tasandiks viis) ja „Elu“ (elusid on antud kolm).

Väravavahti on võimalik liigutada klaviatuuril asetsevate noolte abil paremale, vasakule, ülesse ja alla. Kindlasti ei tohi väravavaht kontakti kaotada väravaga (punase joonega) - väravavahil on võimalik liikuda ainult värava piires. Esimese tasandi puhul olgu väravavahi ja palli liikumise kiiruseks kümme sammu.

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid




Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun