Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ostukäitumise analüüs (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

OSTUKÄITUMISE ANALÜÜS
Ksenia Anissimova
EMÜ
2020
SISSEJUHATUS

• Ma ostsin hiljuti uue sülearvuti e-poest „Euronics“
• Valisin just selle toote ostmise ostukäitumise analüüsi
jaoks, sest:
1.Oluline ja keeruline otsus
2.Üsna kallihinnaline kaup
3.Selle valikut tuleks tõsiselt võtta
VAJADUS
• Vajaduse põhjus:
• Vana, aeglane sülearvuti, mis ebamugav kaasas
kanda suuruse ja kaalu tõttu
• Probleemi tekkimine:
1. ülikooli astumine
2. tehnika vanus
3. Suutmatus nii suure hulga materjali ja programmi

Vasakule Paremale
Ostukäitumise analüüs #1 Ostukäitumise analüüs #2 Ostukäitumise analüüs #3 Ostukäitumise analüüs #4 Ostukäitumise analüüs #5 Ostukäitumise analüüs #6 Ostukäitumise analüüs #7 Ostukäitumise analüüs #8 Ostukäitumise analüüs #9 Ostukäitumise analüüs #10 Ostukäitumise analüüs #11 Ostukäitumise analüüs #12 Ostukäitumise analüüs #13 Ostukäitumise analüüs #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2020-10-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Ksenia13 Õppematerjali autor
turundus OSTUKÄITUMISE ANALÜÜS

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
60
doc

Tarbija ostukäitumine

5. TARBIJATE OSTUKÄITUMINE Turunduskontseptsiooni kohaselt on turundustegevuse aluseks tarbijate vajaduste selgitamine ja järgnev rahuldamine sobiva turunduskompleksi abil. Seega sõltub turunduse resultatiivsus tarbijate ja nende ostukäitumise tundmisest. Ostukäitumise all mõeldakse kõiki tegevusi ja otsustusi, mis seonduvad kaupade valimise, ostmise ja ostujärgse kasutamisega. Teatavasti ei saa tarbija ennast olulisel määral ümbritsevast keskkonnast eraldada, seepärast on ka tema käitumine sünnipäraste karakteristikute, ümbritseva keskkonna ja turundustegevuse vastasmõju tulemus. Kahjuks puudub tänapäeval üldine teooria, mis selgitaks piisava põhjalikkusega, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad käituvad

Tarbijakäitumine
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

- Maailma majanduse mõju riigi majandusele Sisekeskkond • ettevõtte töötajate hoiakute juhtimine – töötajate koolitus ja motiveerimine. On oluline, et kõik töötajad saaksid aru, kelle jaoks ettevõte töötab, miks midagi tehakse jne • kommunikatsiooni juhtimine – oluline on informatsiooni liikumine, moonutuste vältimine 3. Tarbijate ostukäitumine Lõpptarbijate ostukäitumine – ostukäitumise mudel Assaeli ostukäitumise mudel: Kõrge osalusmäär Madal osalusmäär Kompleksne Vaheldust otsiv ostukäitumine käitumine Suured toote/brändi erinevused Dissonantse Harjumuspäran vähendav e käitumine

Turundus
thumbnail
20
doc

Turunduse alused kontrolltöö

analüüsi. Makrokeskkonda (kogu majandust mõjutavaid tegureid) hinnatakse sageli PEST-analüüsi kujul, kus põhikomponentideks on juriidilis-õiguslikud, majanduslikud, sotsiaalsed ja tehnoloogilised mõjurid. Lisaks makrokeskkonnale on vaja sama hoolikalt uurida mikrokeskkonda (ettevõtte tegevust vahetult mõjutavaid jõude). Turundus-võimaluste leidmiseks on kasulik läbi viia SWOT- analüüs. See toob esile ettevõtte tugevad ja nõrgad küljed ning võimalused ja ohud seatud eesmärkide saavutamisel. 14. Loetlege sihtturunduse arendamise kolm põhietappi ja selgitage nende olemust? Turu segmentimine - Tarbijad rühmitatakse vastavalt vanusele, soole, elukohale, sissetulekule, elustiilile, ostmisviisile jne. Võimalikest segmentimisparameetritest tuleb valida üksnes need, mis on seostatavad kas toote ostmise või kasutamisega. Tulemusena

Turunduse alused
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs, turundusstrateegia analüüs. Taktikaline turundus Konkreetse tegevuskava paikapanemine, keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus.) turunduseelarve, ajakava

Turundus
thumbnail
24
docx

KORDAMISKÜSIMUSED TURUNDUSE EKSAMIKS

= sihtturg? 11. Turunduse 4P ja nende kirjeldus? toode hind koht edustamine 12. Konkurentsianalüüsi olulisus Väikeettevõtted on suuremate ettevõtete lakkamatute rünnakute all, mis kohati meenutab lausa sõjategevust. Selleks, et konkurentsisõjas võita, on vaja koondada reservid ja ressursid võimalikku läbimurdekohta (sinna, kus tootel või teenusel on suurim väljavaade olla edukas) ja asjalikku luureinfot vastaste kohta. Konkurentide analüüs võimaldab konkurentsiolukorrast ilma kliendipoolse ajakuluta põhjaliku ülevaate. Eriti vajalik kiiresti muutuva turu korral. Konkurentide analüüs hõlmab kõikide oluliste konkurentide: * majandusnäitajate (käive, kasum, töötajate arv, müügipartnerite ja klientide arv) võrdlemist * peamiste müügikanalite ja -viiside kirjeldusi * peamiste omaduste, tugevuste ja nõrkuste kirjeldust. 13. Kliendianalüüsi olulisus

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

Lühiajalisest mälust salvestatakse informatsioon püsimällu siis, kui see on mõjutanud seal eksisteerivaid struktuure ja kujundanud uusi hoiakuid ning suhtumisi. Mälu on liitprotsess, mis koosneb meeldejätmisest, meelespidamisest ja meeldetuletamisest. 21. Õppimine ja õppimismeetodid Õppimine (learning) on psühholoogiline protsess, kus inimese mõtlemine ja käitumine muutuvad tänu omandatud teadmistele ning kogemustele. Õppimisel on oluline funktsioon ka ostukäitumise suunamisel. Selle tulemusena saab tarbija teada, millistest allikatest hankida informatsiooni, mille alusel hinnata tooteid, kuidas paremini oste sooritada jne. Eristatakse nelja õppimismeetodit: seostav (association), stimuleeriv (reinforcement), kognitiivne (cognitive) ja sotsiaalne (social) õppimine. Seostav õppimine toimub reflektoorsel tasandil: harjumuse tulemusena hakatakse erinevaid ärritajaid käsitlema ühetähenduslikena ja nende suhtes ka ühtviisi käituma

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende

Turundus
thumbnail
42
docx

Saue linna aiandusteemalise kaupluse vajalikkus online version

Küsitlus viidi läbi märtsis 2020. Otsene ankeetküsitlus viidi läbi Saue linna elanike kommuunis Facebookis, elektrooniliselt läbi maili süsteemide. Vastanuid 44 isikut. 5 Esimeses peatükis käsitleb autor nõudlus teooriat ning tarbijate ostukäitumist. Peatükk on jaotatud kaheks peatüks. Esimeses peatükis seletatakse lahti nõudlus teooriat. Kuidas seda mõista ning mis seda mõjutavad. Teises peatükis selgitatakse kliendi ostukäitumise tegureid erinevatest aspektidest. Samuti vaadatakse samas teemas ettevõtte osalust kliendi ostukäitumises. Teises peatükis jaotatakse teemad kaheks alapeatükiks. Esimeses peatükis räägitakse, mis oli lõputöö eesmärk ning mis selgus seoses tarbijate ootuste näol loodavale aianduskauplusele. Teises peatükis toob välja autor vajaduse või mitte vajaduses loodava kaupluse osas ning milliseid teenuseid katab hetkel mõni kauplus Saue linnas või selle lähistel.

Kategoriseerimata




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun