Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA
Kuupäev: 01.10.2012
Laste vanus: 4-5 Laste arv:10
Üliõpilane:
Teema: Reisimine , erinevad liiklusvahendid
Eesmärgid:
1) Laps oskab joonistada erinevaid liiklusvahendeid
2) Laps tunneb pildilt ära liiklusvahendi
Tunnetus- ja õpioskused:
Sotsiaalsed ja enesekohased oskused:
Mänguoskused:
Mina ja keskkond:
Keel ja kõne: Laps tunneb pildilt ära liiklusvahendi. Kohvi pakkimise mäng, kus laps peab meelde jätma sõnu.
Matemaatika :
Kunst : Laps meisterdab paberist lennuki ning maalib guaššidega liiklusvahendi
Liikumine: Laps liigutab end, imiteerides erinevaid liiklusvahendeid
Muusika :
Vahendid: Guašid, paber
Ettevalmistus: (õpetajapoolne, lastepoolne)
Tegevuse käik
Tegevuse osad, tegevus-liigid
Õpetaja tegevus, käsitletavad alateemad, olulisemad mõisted, küsimused, kasutatavad meetodid, mängulised võtted
Vahendid
I Sissejuhatus
Õpetaja kutsub lapsed kellukese tilistamisega enda juurde ning ütleb: „Täna räägime reisimesest. Alustame mänguga Kohvri pakkimine.“ Esimene mängija alustab: “Ma pakin kohvrit ja panen sinna …“ Järgmine mängija kordab sama lauset koos asjaga, mille esimene mängija nimetas, ning lisab sellele veel ühe asja. Mäng jätkub samamoodi. Eesmärgiks on loetleda kõik varem nimetatud asjad õiges järjekorras ning lisada neile veel üks asi. Mängides käib lastel käest kätte ka väike kohver . Kohver on mängija käes, kelle kord on rääkida.
Kohver, kelluke .
II
Põhiosa
Õpetaja palub lastel istuda ning näitab pilte erinevatest liiklusvahenditest. Lapsed peavad ära tundma liiklusvahendi ning seda kirjeldama.
Seejärel imiteeritakse erinevaid liiklusvahendeid. Lapsed teevad järele lendavat lennukit. Kolonnis tehakse järele rongi, aerutavat paati jne.
Pildid erinevatest liiklusvahenditest
III
Lõpetav osa
Lapsed meisterdavad paberist lennuki ning maalivad Guaššidega endale meelepärase liiklusvahendi.
Paber, pintsel, vesi, guašid
ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA #1 ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 146 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Karmeenlane Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Tegevuskava

Matemaatika: Laps tunneb erinevaid geomeetrilisi kujundeid, eristab suurusid, omadusi, loendab asju, jagab gruppidesse omaduste järgi. Mänguoskused: Laps mängib nii iseseisvalt kui grupis, teab pähklimängu reegleid. Kuupäev(ad) 4. detsember Lasteaed Mesimumm Rühm Sumisejad Laste vanus 6-7 Üliõpilased: Eesmärgid (vt: KELA RÕK-i juurde kuuluvad käsiraamatud Üldoskuste areng koolieelses eas ja Õppe- ja kasvatustegevuse valdkonnad) Tunnetus-ja õpioskused: Laps tegutseb meeskonnas eesmärgi nimel, jagab töökorraldusi grupikaaslastega. Sotsiaalsed ja enesekohased oskused: Laps arvestab teistega. Mänguoskused: Laps mängib vabamängu ajal iseseisvalt. Mina ja keskkond: Laps teab, milline on lumehelves ja kuidas tekib. Keel ja kõne: Laps kuulab keskendunult luuletust ja oskab seda hiljem ümber jutustada. Matemaatika: Laps teeb vahet erinevatel kujunditel ja oskab neid nimetada.

Didaktika alused
thumbnail
3
docx

Õppe- ja kasvatustegevuse konspekt

ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KONSPEKT Teema: LINNUKENE VÄIKENE Eesmärgid: Laps teab lindu ja tunneb ära kehaosad. Tunnetus- ja õpioskused: * laps oskab rühmitada suuruse järgi * laps suudab kuulata ja jälgida * laps proovib järgi korrata * laps osutab pildile Sotsiaalsed ja enesekohased oskused: * laps jäljendab ja matkib Mänguoskused: * laps tunneb rõõmu mängust * laps õpib arvestama mängukaaslastega Mina ja keskkond: * laps teab mõisteid - pea, keha, saba, väike, keskmine, suur Keel ja kõne: * laps kordab järgi * laps jätab meelde õpitud kehaosad ja proovib neid nimetada Matemaatika: * laps võrdleb suurusi - väike, keskmine, suur * laps proovib näidata arvu näppudega Liikumine: * laps oskab matkida linnuliigutusi * laps teeb kaasa ettenäidatud liigutusi Muusika: * laps kordab järgi laulusõnu Vahendid: Käpiknukk, rosinad, kriit, liisusalmid, lamineeritud pildid Ettevalmistus: (õpetajapoolne, laste poolne) Õpetaja poolne: Otsin teemako

Õppe kavandamine
thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond Merit Miljaste MÄNGUD LASTELE Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom, MA Tallinn 2009 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................4 NÄPU- JA SÜLEMÄNGUD......................................................................................................5 EMA KEETIS PUTRU...........................................................................................................5 KIISUKÕDI............................................................................................................................5 SILE TEE................................................................................................................................6 TII-TII, TIHANE..............................................................

Mäng
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

rühmitamise aluseks on koolieelses eas laste loomulikud suhtlussituatsioonid. Selline valik võimaldab uut keelematerjali kasutada praktilises suhtluses, mängudes ja tege- vustes lasteaias ja väljaspool seda. Esiõpetuse eesmärgid on loomult protsessieesmärgid, mis näitavad, millise prot- sessi kaudu lapse igakülgne areng tagatakse. Esiõpetuse eesmärgid ei määra kindlaks, mida laps teatud vanuses peab oskama või õppima. Alushariduse raamõppekava järgi on õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk toetada laste kehalist, vaimset ja sotsiaalset, sealhulgas kõlbelist ja esteetilist arengut, et kujuneksid eeldused igapäevaeluga toimetulekuks ja koolis õppimiseks. 9 Õpetajaraamat 3. TEGEVUSE ÜLESEHITUS KEELEÕPPES Lapse areng peegeldub mängus. Seepärast on lasteaias mõeldav vaid mänguline õpetus. Keel on mängu ja tegevuste saatjaks ja läbiviimise vahendiks

Eesti keel
thumbnail
102
doc

Mängud

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUKE.........................................

Mäng
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha valik pakutav

Alushariduse pedagoog
thumbnail
31
doc

Erivajadustega laste Identifitseerimine

Seega on eripedagoogi nõu päris vajalik õpetajale vajadusel. Hindamise PROTSESS: *taustainfo kogumine *uuringu/hindamise kavandamine (mida ja kuidas uurida). See on oluline etap, sest uurngutulemused sültuvad, kuidas uuring on kavandatud, See õib olla ajamahukas etapp,(mida , miks, mis vahenditega ja mis jörjekorras jne), Aga see tasub end ära ja mitme lapse puhul ei pea enam teistele nii palju aega kulutama selle peale, sest mingi kava on olemas. * uuringu läbiviimine (võib olla kas lühiike või pikaajaline), Tavalapse puhul läbi aasta kogud infot ja siis teed kokkuvõtte vastavalt õoppekavale. Erivja. puhul on mingi periood, kus toimub intensiivsem põhiline info kogumine. Edaspidine on ka pidev jälgimine, aga on ka perioodie, kus see infokogumine on intentsovsem *saadud andmete analüüsimine ( Info analüüs, nt mida saab järeldada, mida suudaks edasi teha jne. Info tõlgendamine on ka päris keerukas

Erivajadustega laste pedagoogika
thumbnail
36
odt

Erivajaduste identifitseerimine (TÜ eripedagoogika BA eksami kordamisküsimused)

Vaatleja võib olla täiesti kõrval seisev isik, kes ainult registreerib lapse käitumisi 6 või lapsega samal ajal tegutsev täiskasvanu. Vaatluse kui hindamismeetodi puhul on oluline, et uurijal oleks kindel plaan, mida jälgida ning et nähtu kuidagi fikseeritakse. Seega peaks hindamiseks olema kava ja hindamisel saadud info tuleb protokollida. Sõltuvalt sellest, mida jälgitakse, on protokollimise võimalused erinevad. Lisaks võib kasutada ka videosalvestamist. Mida vaatlus Vaatlus võimaldab registreerida kindlaid käitumisi, nende esinemissagedust, kestust võimaldab? ja vallandumis- ning vaibumistingimusi. Samuti võrrelda lapse käitumist teiste lastega.

Eripedagoogika




Kommentaarid (2)

Stockmann profiilipilt
Stockmann: Materjalist oli abi. Aitäh
12:02 10-09-2017
kajake profiilipilt
kajake: sain abi;)
23:30 08-01-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun