Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Noorte eesmärgid (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Noorte eesmärgid #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 32 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Mimmu Mammu Õppematerjali autor
Noorte eesmärgid ja püüded tänapäeval, võrdlus minevikuga; Noor-Eesti

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
16
docx

Nimetu

Pärnu Ülejõe Gümnaasium 12.a klass Marit Reier TÜDRUKUTE PROBLEEMID KIRJANDUSES JA REAALELUS Uurimistöö Juhendaja: Kertu Soodla Pärnu 2013 SISSEJUHATUS Uurimistöö autor valis "Tüdrukute probleemid kirjanduses ja reaalelus" oma uurimistöö teemaks, kuna noorsookirjanduses kajastatakse noorte elusid ja probleeme, mis paneks lugejad mõtlema. Läbi raamatute saab lugeja samastuda tegelaste eludega ning näha lahendusi või tagajärgi, mis tehtud otsustega kaasnevad. Kuna valdav enamus noorsookirjandusest kajastab tüdrukute probleeme, siis töö eesmärgiks oli uurida, milliseid probleeme käsitletakse, kuidas naistegelasi kujutatakse ning milliseid lahendusi noored oma probleemidele leiavad. Käesoleva töö eesmärgiks on selgitada välja, kas teostes kajastatavad probleemid on ka

Eesti kirjandus
thumbnail
56
pdf

“NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

Käesolev kogumik püüab anda ülevaate koond- miseks jne ­ leiate noortelaagrite koduleheküljelt projektile eraldatud rahaliste vahendite kasutamisest www.noortelaagrid.edu.ee ja noortelaagrite sisulisest tegevusest aastal 2005. Eesti Noorsootöö Keskus esitas Hasartmängumak- Noorsootöö seaduse § 4 p 4 alusel koordineerib su Nõukogule koondprojekti "Noorte tervistav Haridusministeerium noorte tervistava puhkuse puhkus 2005" detsember 2004. Projekt sisaldas korraldamist vabariigis. taotluse 33 881 noorele laagrituusiku toetamiseks Töö operatiivseks korraldamiseks on moodustatud (sealhulgas 3182 lasterikastest ja vähekindlustatud laagrijuhtide nõukoda (Kultuuri- ja Haridusminis- peredest lapse ja lastekodulapse laagrituusiku teeriumi kantsleri 25.04.1995

Ühiskond
thumbnail
32
doc

Eesti kirjanduse ajalugu I

vähe, valitsev klass võõrad. Alles XV saj alul hakkas kirik tasapisi tähelepanu osutama vaimulike rahvakeele oskusele. XV saj lõpust ja XVI saj algusest säilinud mitmeid teateid mittesaksa jutlustajatest. Samuti hakkas esile kerkima usuliste tarbetekstide vajadus. XV ja XVI saj säilinud mõned käsikirjalise eestikeelsed märkmed, lauseriismed. 2. 16. sajandi ja 17. sajandi alguse eestikeelsed tekstid, nende eesmärgid ja keel (S. Wanradti ja J. Koelli katekismus, G. Mülleri jutlused jm). Ladinakeelne katoliiklik kirik jäi rahvale kaugeks ja paljuski mõistmatuks. Kõrvale tekkis reformatsioonikirik, kes rõhutas rahvakeelsete usutalitluste tähtsust, tegi vajalikuks rahvakeelsete vaimulike tekstide hankimise ja paljunduse. Katoliiklaste tõenäoline esimene eestikeelne tekstikogu oli Saare-Lääne piiskopi Johannes Kieveli katekismus (1517), kuid säilinud seda pole. Katoliku

Kirjandus
thumbnail
27
docx

Sotsiaaltöö teooriad

„ /…/ kui me kõneleme erinevaid keeli ja kumbki ei mõista teise keelt, ei ole võimalik, et me saavutame kommunikatiivses tegevuses oma eesmärgi“ (Kõuts- Klemm & Korts, 2010). Et saada kontakti ja jõuda ühisele eesmärgile lähemale s.t „kommunikatsiooni tulemus sõltub mõlemast osalejast, nii saatja kui ka vastuvõtja vastastikusest, üksteist arvesse võtvast suhtlusest“ (Kõuts-Klemm & Korts, 2010). Sotsiaalprobleem Narkootiliste ainete tarvitamine noorte seas Üheks väga tõsiseks probleemiks meie ühiskonnas on narkootikumide kättesaadavus noorte seas. Miks noored hakkavad narkootikume proovima või kasutama on seotud väga erinevate põhjustega. Kindlasti on noored väga uudishimulikud ja üheks põhjuseks, miks narkootikume proovitakse ongi uudishimu. Väga suurt rolli mängib sõprade eeskuju. Üks väga levinud põhjus on ka põgenemine reaalsuse eest, kuna mured, depression ja äng on väljakannatamatud.

Sotsiaaltöö
thumbnail
90
docx

Tänapäeva sotsiaalprobleemid

 Absolutistlik lähenemine Tähelepanu ühiskondlikel tingimustel, mis toitsid sotsiaalseid probleeme (migratsioon, urbanisatsioon, industrialiseerumine). Uuriti nn sotsiaalseid areaale (linnaosad, kus oli kõrge rändeaktiivsus, kriminaalsus vms) --- Tänapäeva hälbimise uuringud: R.Merton ´i sotsiaalse pinge/nihke (social strain) teooria. Ühiskond püstitab ülesanded ja annab vahendid selle eesmärgi täitmiseks. Hälbimus tekib, kui inimesed on omaks võtnud eesmärgid, kuid neil pole ressursse nende saavutamiseks Sildistamise teooria. Sildistatakse inimesi, keda nende käitumise põhjal peetakse mittenormaalseteks. Kõige sagedasem sildistamine laste kaudu. --- A.Maslow 1943 artikkel „A Theory of Human Motivation“ Maslow püramiid 5) Eneseteostusvajadus- inimene esitab endale küsimuse, mida ta elus teha tahab 4) Tunnustusvajadus- igaüks vajab, et keegi hindaks teda. 3) Armastus- ja kuuluvusvajadus- inimene tahab tunda et teised teda armastavad teda ja

Sotsioloogia
thumbnail
61
docx

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid

hinnata, kui tõenäoline on konkreetse projekti käigus saavutada positiivseid kultuuridevahelisi õpiväljundeid. Amir tõi välja need aspektid, mis peaksid parima võimaliku keskkonna tagamiseks esinema:  võrdne staatus – kontaktiolukorras osalevatel pooltel peaks olema üldjoontes sarnane sotsiaal- majanduslik staatus, et nad saaksid üksteisega samastuda;  eesmärkide koondumine – mõlema poole eesmärgid või huvid peaksid mingilgi määral kattuma, et tagada pooltevaheline kontaktide väljakujunemine;  sobivad hoiakud juba enne kontaktiolukorda – enne kokkupuudet ei tohiks pooltel olla ülemäära negatiivseid hoiakuid teistest kultuuridest inimeste vastu;  sobiv kontakti intensiivsus ja pikkus – kontaktiolukord peaks kestma kindla aja jooksul ega tohiks olla pealiskaudne;  madalad kultuuritõkked – kultuuritõkked ei tohiks olla tegeliku kohtumise algul kuigi

Nõustamine
thumbnail
40
pdf

Eesti kunstiajalugu 18. sajand kuni 1990ndad

Nooreestlase taotlesid koostööd uuendusmeelsete kunstnikega ning avaldasid nende teoste reproduktsioone ja kasutasid neid kujundajatena. Kõige tihedam oli suhe Nikolai Triigiga, kuid ka Jaan Koort, Aleksander Tassa, noorematest Aleksander Uurits, Erik Obermann jt olid aktiivsed "Noor-Eesti" toetajad ja kaastöölised. 1905. aasta rahutused ja Venemaa esimene revolutsioon haarasid kaasa ka kunstikooli õpilasi ja õppetöö katkes. Noorte kunstnike eesmärgiks sai Pariis, kuhu Koort, Triik, Mägi ja Tassa järgnevatel aastatel suundusidki. 1905. aastal astus avalikkuse ette fovism, millele järgnesid pea uued avangardistlikud kunstivoolud - kubism ja futurism. Noored eestlased olid ühtäkki sattunud avangardistliku kunstielu südamesse, kuid siiski ei olnud neil huvi või ei jätkunud radikalismi kuige uuema kunsti järgi joondumiseks. Järjekindel impressionism huvitas vaid üksikuid eestlasi

Kunstiajalugu
thumbnail
38
doc

Eesti kirjanduse ajalugu

Teiste põhiliikidega võrreldes oli lüürika tunduvalt romantilisem. Noore rahvuse eneseteostust ja tulevikulootust väljendasid Koidula, M. Veske, A. Reinvald, J. Kunder, J. Bergmann sügavatundelistes ja pateetilistes värssides. 22. Milles seisneb „Noor-Eesti” liikumise uuenduslikkus? Millised on „Noor-Eesti” kultuuriideoloogiline platvorm, esteetilised tõekspidamised ja suhtumine keele arendamisse? Noor Eesti. Kirjanduslik rühmitus, esitab 20. saj kirjanduse murrangut. Tekib Tartus noore haritlaskonna eneseotsingute tulemusena. Tekib salajastest üliõpilasringidest. Vene riik oli keelanud kõiksugused kogunemised. Diskuteeriti uute ideede üle, mis levisid Euroopas või Venemaal. Nad koondusid mingite sotsiaalsete, majanduse teemade üle. Sotsiaaldemokraatlikud mõtted. Räägiti riigivastast juttu, arutleti poliitika üle. 1905

Kirjandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun