Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

müügijuhi ametijuhend (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

LISA 1
TL nr 4
22.02. 2016
AMETIJUHEND

  • ÜLDOSA
    1.1 Ametikoha nimetus
    Müügijuht
    1.2 Asend ettevõtte struktuuris
    Kaupluse juhataja alluvuses
    1.4 Alluvad
    Puuduvad
    1.5 Asendaja
    Teised müügijuhid
    1.6 Asendatav
    Teised müügijuhid
  • AMETIKOHA PÕHIEESMÄRK
    Tellitava kauba õigeaegsete tellimuste ja koguste tagamine. Tellitud kauba hulk peab tagama klientide ostuvajadused ning koguste tellimisel tuleb vältida kaubakadusid.
  • AMETIKOHA TÖÖÜLESANDED JA SOOVITUD TULEMUSED
    3.1 Ülesanded
    Tulemused
    3.1.1 Kaupade tellimine kinnitatud sortimendi alusel ning vastavalt nõudlusele .
    Tagatud on sortimendi müügilolek piisaval hulgal. Hankehälvetest teavitatakse kaupluse juhatajat.
    3.1.2 Kaupade väljapaneku korraldamine
    Kaubad on välja pandud vastavalt planogrammile ja müügitehnoloogiale.
    3.1.3 Kaupade ning kaubataara vastuvõtu, müügiks ettevalmistamise, väljapaneku ja ladustamise korraldamine ning eelnimetatud tegevustes aktiivne osalemine.
    Kaubakäitlus toimub vastavalt kaupluse eeskirjades määratule.
    3.1.4 Kaupade ning taara tagastamine hankijatele.
    Tagastused toimuvad vastavalt hankelepingute tingimustele.
    3.1.5 Sortimendis olevate kaupade tundmine ning nende tutvustamine müügipersonalile.
    Müügipersonal tunneb sortimendis olevaid kaupu ning saab neid tutvustada klientidele.
    3.1.6 Tagada müügisaalis oma kaubagrupi kaupadele reklaam ja hinnasiltide õigeaegne ja korrektne väljapanek.
    Kõik kaubagrupi kaubad on varustatud õigete hinnasiltidega. Kaup on paigutatud müügisaalis FIFO (vanemad eespool , uuemad tagapool) nõuetele.
    3.1.7 Müüdavate kaupade realiseerimise tähtaegade jälgimine ja nendest kinnipidamine . Mahakandmiste tegemine.
    Kauba käitlemisel arvestatakse enesekontrolli plaani. Müügisaalis ei ole realiseerimistähtaegu ületanud kaupu. Realiseerimistähtaja ületanud kaubad on õigeaegselt alla hinnatud ja müügikõlbmatud kaubad maha kantud .
    3.1.8 Laodokumentatsiooni õigeaegne vormistamine, laojääkide õigsuse tagamine.
    Arvutisüsteemis fikseeritud laojäägid ja reaalsed jaojäägid on vastavuses.
    3.1.9 Inventeerimine . Üldinventuurides osalemine. Kaubagrupi inventuuride läbiviimine ja osalemine.
    Kaubagrupi inventuurid on õigeaegselt läbi viidud . Müügijuht annab juhatajale ülevaate olukorrast ning vajadusel edastab parenduste tegemiseks omapoolsed ettepanekud.
    3.1.10 Kauba dokumentide vormistamine arvutis vastavalt sisekorrale.
    Dokumentide õigeaegne vormistamine.
    3.1.11 Enesekontrollisüsteemi põhimõtete tundmine ja nõuete täitmine ning müügipersonali enesekontrolli plaani täitmise kontrollimine.
    Klientidele on tagatud kvaliteedile ja toiduohutusnõuetele vastav kaup.
    3.1.12 Tehnilise inventari korrasoleku kontroll vastavalt enesekontrolliplaanile.
    Õigeaegselt tuvastatud probleemid on edastatud kaupluse juhatajale.
    3.1.13 Võtab arvesse vahetuse vanema/ teenindusjuhi jäetud märkusi puuduste kohta kaupluses ja nõuab neilt ülevaadet õhtuse olukorra kohta kaupluses (kauba puudujäägid ja -ülejäägid)
    Müügijuht arvestab oma töös tehtud ettepanekutega.
    3.1.14 Teeb järeldusi erinevatest kaupluse tööd kajastavatest aruannetest ning parandada tellimiskvaliteeti.
    Allahindlused ja mahakandmised on viidud miinimumini. Kaubakaod vähenevad.
    3.1.14 Korrektne teenindus
    Kliendid ja koostööpartnerid saavad operatiivselt vajaliku info. Koostöö peab sujuma ning probleemid peavad saama lahenduse.
    3.1.15 Oma töö iseseisev organiseerimine ning olema võimeline meeskonnatööks.
    Personali sujuv koostöö on eduka kaupluse toimimiseks väga oluline.
  • VASTUTUS
    4.1 Käesolevas ametijuhendis etteantud ülesannete korrektne ja õigeaegne täitmine.
    4.2 Materiaalne vastutus kauba säilimise eest.
    4.3 Klientidele ja Hankijatele jagatava info õigsuse eest.
    4.4 Tööülesannete täitmiseks antud vara kasutamine sihipäraselt, tagades selle säilimise.
  • ÕIGUSED
    5.1 Omada õigust ligipääsemiseks tööks vajaliku informatsiooni jaoks.
    5.2 Saada oma töö tegemiseks vajalikku infot.
    5.3 Teha soovitusi ja ettepanekuid kaupluse juhatajale kaupluse töö tulemuslikkuse tõstmiseks, toodete klientide paremaks pakkumiseks.
    5.2 Tasuta vormirõivad ettevõtte poolt.
    5.3 Tasuta koolitustele (kohustuslikud koolitused finantseerib tööandja)
  • AMETIKOHAL VAJALIKUD TÖÖVAHENDID
    Tööandja kindlustab töötaja kõikide vajalike töövahenditega.
  • TÖÖTAMISEKS VAJALIK KVALIFIKATSIOON
    7.1 Majandusalane kõrgharidus
    7.2 Kaubandustegevust reguleerivate õigusaktide tundmine
    7.3 Töökeskkonnaohutusnõuete tundmine
    7.4 Enesekontrolli- ja HACCP- alaste põhimõtete tundmine
    7.5 Klienditeenindusalased teadmised
    7.6 Toodete tundmine
    7.7 Meeskonnatöö oskused
    7.8 2 aastane töökogemus müügiga tegelevas ettevõttes
    7.9 Eesti keele valdamine nii kõnes kui kirjas kõrgtasemel
    7.10 Stressitaluvus
    7.11 Töötaja omab üldteadmisi infotehnoloogiliste abivahendite kasutamise võimalustest tööl ja oskusi kasutada töökohustuste täitmisel vajalikku tarkvara.
    7.12 Töötaja vastutab oma tööülesannete täitmise eest.
    Kinnitan, et olen tutvunud käesoleva ametijuhendiga ning kohustun
    Jälgima sellega etteantud nõudeid.
    Nimi
    Allkiri
    kuupäev
  • müügijuhi ametijuhend #1 müügijuhi ametijuhend #2 müügijuhi ametijuhend #3
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-04-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 108 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor moonika22 Õppematerjali autor
    ÜLDOSA
    AMETIKOHA PÕHIEESMÄRK
    AMETIKOHA TÖÖÜLESANDED JA SOOVITUD TULEMUSED
    VASTUTUS JA ÕIGUSED
    AMETIKOHAL VAJALIKUD TÖÖVAHENDID
    TÖÖTAMISEKS VAJALIK KVALIFIKATSIOON

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    8
    docx

    Iseseisev töö - Müüja-klienditeenindaja ametijuhendi koostamine MKt16-Selje Kund

    Müüja - klienditeenindaja ametijuhend Ametinimetus: KAUBAKATEGOORIA JUHT Otsese juhi ametinimetus Osakonna nimetus Kaupluse juhataja Ametikoha täitja asendab Ametikoha täitjat asendab Kaubakategooria juht, Teenindusjuht, vastavalt Kaubakategooria juht, Teenindusjuht, vastavalt kinnitatud struktuuri tüübile kinnitatud struktuuri tüübile Ametikoha põhieesmärk: Lähtuvalt kaupluse strateegilistest eesmärkidest töö organiseerimine kaupluses. Tagatud on klientide rahulolu ning asjalik töökeskkond. Kauplus töötab kasumlikult Põhikohustused Tulemus 1. Kaubakategooriate haldamine 1.1 Kaubad on tellitud kinnitatud sortimentide alusel. Tagatud on stabiilne kaubavalik. Kaupade tellimisel on arvestatud optimaalset

    Ametijuhend
    thumbnail
    35
    docx

    Raamat LOGISTIKA õpik kutsekoolidele küsimuste vastused

    Raamat LOGISTIKA õpik kutsekoolidele, A.Tulvi Logistika ülesanded ja missioon PTK 1 lk 9-33 LK 15 - Logistika ajaloost; Logistika määratlus, ülesanded ja eesmärgid; Logistika valdkonnad 1. Nimeta ärilogistika peamised ülesanded. Logistika ülesanne on toimetada toorained, materjalid ja valmistooted soovitud kohta, õigel ajal soovitud koguses. 2. Mis on ärilogistika missioon? Üldjuhul defineeritakse ärilogistika missiooni järgmiselt: „Logistika missiooniks on tagada tarbijaile vajalike kaupade ja teenuste saadavus sobiva hinnaga, soovitud kohas ja soovitud koguses“. 3. Määratleda logistikat kui valdkonda tarneahela seisukohalt. Logistika määratlus konkreetse tarneahelasse kuuluva ettevõtte seisukohalt on järgmine: „Logistika on ettevõttesse saabuva, seal liikuva ja ettevõttest väljuva materjalivooga seotud tegevuste planeerimine, organiseerimine, teostami

    Logistika alused
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Baas Logistika
    thumbnail
    161
    pdf

    Juhtimise alused

    EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

    Juhtimine



    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun