Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Müügi õpetus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Müügi õpetus #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SirliKits Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

tooteid, teenuseid, ideid, oskusi, kultuuri, heaolu. Müük on ostja ja müüja vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku (või rühma) ostuotsust. Suhtluse müüjapoolne eesmärk on toote esitlemine ja mahamüümine. Olenemata sellest, kui kaua keegi meist on müüki teinud, leidub alati ruumi arenguks ning võimalusi enda täiendamiseks. Kõige tähtsam on omandada baasoskused, millega 90% müükidest ka ära tehakse. Ülejäänud 10% alla kuulub improvisatsioon ja isikupära. Müügi puhul on ka tähtis katsetada erinevaid variante, otsi pidevalt väikeseid asju, mis aitavad sul oma tööd paremini teha. ,,Üks asi on teadmine, teine asi on tegemine." Ainult teadmisest pole eriti kasu, kui neid ei rakendata. Seda, kas ja kui palju me ka reaalselt enda võimeid rakendame, sõltub meie suhtumisest. Öeldakse, et müügitöös määrab inimese edukuse 80% tema suhtumine ja 20% tema oskused ja teadmised. Muidugi ei taha ma öelda, et tooteteadlikus ja

Müügitöö alused
thumbnail
4
doc

Mina kui klienditeenindaja

MINA KUI KLIENDITEENINDAJA Essee Õppejõud: 2012 MINA KUI KLIENDITEENINDAJA Tavaliselt on inimene päeva jooksul mitmes erinevas rollis näiteks ema, abikaasa või töötaja. Nende erinevate rollidega kaasnevad ka erinevad käitumisnormid ja samuti loevad meie isikuomadused. Mina töötasin klienditeenindajana toitlustusasutuses 4 aastat ja aasta oli siis 2006, kui ma seda tööd alustasin. Nende aastatega puutusin ma kokku väga erinevat tüüpi klientidega, kes tegid teenindamise lõbusaks kui ka põrguks. Minu jaoks oli oluline jätta endast kui teenindajast hea esmamulje, et kliendil oleks alati meeldiv tulla tagasi meie asutusse. Veel pean tähtsaks hea teeninduse juures seda, kui näitame üles hoolitsust ja austust iga kliendi vastu, olgu see klient kas optimist või pessimist. Üks tähtsamaid omadusi teenindajana töötades on pühendumus, minul lõpuks see puudus ning otsustasin ka selle töö lõpetada. Tööt

Ainetöö
thumbnail
14
doc

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte

"Piisoni lend" James A. Belasco Ralph C. Stayer Kokkuvõte Sisukord Sissejuhatus- Kuidas "meist" sai "mina"................................................................... 3 I osa- Meie personaalse juhtimise teekond.................................................................3 Liidrirolli väljakutse: isiklike kannatuste rada....................................................... 3 Kas juhtpiisonist võib saada haneparve juht?.........................................................3 Ehmatus: mina olengi probleem.............................................................................3 Juhtimine tagurpidi pööratud maailmas................................................................. 4 II osa- Liidri roll intellektuaalses kapitalismis...........................................................4 Omanduse ülesanne ...............................................................................................5 Omanikutunde loomine.....

Juhtimine
thumbnail
30
docx

Nimetu

Kas see on tehniliselt teostatav · mõõdetavad · ajaliselt määratud ­ annad ülesande, aga ei anna tähtaega, siis ongi tunne, et küll kunagi saab tehtud. · realistlikud ­ vahe saavutatavatega on selles, et üks tehnilise teostamise osas ja teised saavutatavd · täpsus ­ mida täpsemalt sõnastame, seda tõenäolisemalt saavutame. Ettevõtte tegevuse planeerimine · millised võiks olla meie saavutatavad tulud · kulud · tingimused Kõige pealt pöördutakse müügi poole.- kas toote sama palju raha kui sel aastal või rohkem. Mis juhtuma hakkab. Palk ja rent on suurimad kuluartiklid ja siis tulevad amortisatsioonid. Aktsionääride eesmärgid- · maksimeerida tulu ­ kapital peab teenima raha · Roi ­ return on investment ­ palju ma oma investeeringust raha võin välja võtta · Roi ­ vajab tasakaalustamiseks teisi eesmärke o Turuosa ­ annab võimaluse pikemas perspektiivis tulu saada näiteks uute toodete pealt.

Kategoriseerimata
thumbnail
26
docx

Müük ja müügitehnikad

KORDAMISKÜSIMUSED MÜÜK JA MÜÜGITEHNIKAD 1. Müügi olemus ja seos turundusega  Müümise all võib käsitleda kõike, kus soovitakse midagi saavutada vahetuse teel – alates kauba pakkumisest kuni poliitilise võitluseni või isiklikust heaolust kuni perekonnasisese suhtlemiseni. Kõige üldisemas tähenduses võib müüki vaadelda kommunikatsiooniprotsessina, mille käigus informeeritakse teist poolt (ostjat) pakkumise olemasolust ja tingimustest

Müügitöö alused
thumbnail
16
docx

Esmamulje, kehakeel ja positiivne imago

Samuti oodatakse kõigilt uutelt 12 inimestelt tulemusi. Sellistel firmadel alustatakse imago loomist tootest või teenusest ja proovitakse just talle anda jooni millega tahetakse sarnaneda.(Rannaväli 2012) Bränd on see mis muudab tootest midagi enamat kui lihtsalt müügiartikel. Bränd ja imago on see millega inimesed samastuvad ja läbi mille nad ennast defineerivad. Tugev bränd võib tagada tootele müügi edu või hävingu. (Start 2014) 13 KOKKUVÕTE Tänapäeva ühiskonnas mängivad väga suurt rolli esmamulje, kehakeel ja imago. Peamiselt selle pärast ,et nii palju meie elust veedame me just suheldes teiste inimestega. Sellepärast on väga tähtis teada kuidas jätta endast hea esmane mulje ,et inimene kellega sa suhtled tahaks ka edaspidi sinuga suhelda. Samuti mängib väga suurt rolli suhtlemises keha keel, kuna see on osa suhtlemisest

Enesejuhtimine
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
10
doc

Teenindaja suhtlusvahendid

KLIENDITEENINDAJA SUHTLUSVAHENDID Kuigi hea teenindamine tähendab palju rohkemat kui vaid head suhtlemist klientidega, võib öelda, et oskuslik suhtlus on üheks hea klienditeeninduse aluseks. Seetõttu on väga tähtis tunda, mõista ja osata kasutada klienditeenindaja suhtlusvahendeid ehk teenindussuhtluse vahendeid. Neid võib liigitada kaheks oluliseks suhtlusvahendite rühmaks: personaalsed suhtlusvahendid teenindussuhtluse abivahendid Personaalsete suhtlusvahendite hulka kuuluvad klienditeenindaja enda verbaalsed (suulised) ja mitteverbaalsed (kehakeel) suhtlusvahendid, aga ka personaalsed kirjaliku suhtluse vahendid, mis seonduvad eelkõige teenindusmõttelaadi väljendamise oskustega, aga ka keelekasutusega, sh nii ema- kui võõrkeelekasutuse oskustega.. Teenindussuhtluse abivahendite hulka kuuluvad tehnilised suhtlusvahendid (Internet, Intranet, telefon, faks), samuti aga ka mitmesugused teabeallikad, mida on vajalik tunda, osata leida ja kasutada suhtlemisel klientidega

Teenindus ja müük




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun