Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Minu unistuste kool (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Minu unistuste kool #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 72 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Elvis Juus Õppematerjali autor
essee

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Minu unistuste kool

järgmiseks tunniks. Õpilased ei pea igal aastal ostma töövihikuid, millest pool või ainult kolmandik õppeaastal ära täidetakse. Õppeülesanded on samuti üleval kooli kodulehel, neid saab koolis täita arvutis või lasta välja printida. Mulle meeldib teha kõige rohkem sporti. Sellepärast ma tahaksin, et selles koolis oleks väga palju võimalusi sporti teha ja veel ma tahaksin, et koolis käiksid minu sõbrad, kellega ma saaksin seal isupärast jalkat mängida ning korvpalliplatsil olla ja jalkavõistlustel käia. Meil oleks selles koolis oma täismõõdus spordiväljak ja jõusaal. Spordiväljak võiks olla kohe katuse all, et me saaksime seal sportida aasta läbi. Koolis võiksid olla tõelised jalgpallitreenerid ja pesapallitreenerid. Treeneritel peaks olema meie jaoks alati aega. Usun, et selliste treeneritega võidaks meie kool kõik võistlused. Siis

Kirjandus
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

6. peatükk keskendub trotslikule käitumisele ja õpilastele, kel ilmnevad emotsionaalsed ja tekstideks trükkis. käitumisraskused. Töötatakse välja õpetajate ja õpilaste toetamise ülekooliline raamistik, mille rõhuasetus on hariduslikul toetusmudelil lastele, kel on sümptomaatilised või diagnoositud Viimaks lähevad mu tänud mu paljudele kolleegidele, kes oma klassiruumides minu kui men- käitumishäired. torõpetajaga vastu pidasid ja kelle lood moodustavad selles raamatus interaktiivsed näited õpetamisest, käitumisest ja käitumise juhtimisest. 7

Psühholoogia
thumbnail
352
pdf

Andekusest ja andekatest lastest

üldise intelligentsuse. Renzulli näitas, et andekuse avaldumiseks on oluli- sed eeldused nii inimese kõrged üld- ja/või erivõimed kui ka loovus ning samaväärselt ka motivatsioon, pühendumus. F. Mönks on sellele mudelile Mis on andekus 9 lisanud last kõige enam mõjutava keskkonna, s.o pere, kooli ja kaaslased (joonis 1). Kool Kaaslased Kõrged Pühendu- võimed mus Andekus Loovus Pere Joonis 1. Andekuse nn Renzulli-Mönksi mudel. Tavaliselt kasutatakse mõisteid “andekus” ja “talent” sünonüümidena, kuid näiteks Kanada psühholoog Françoys Gagné (2004) on oma mudelis

Psühholoogia
thumbnail
97
pdf

InimopVI-2osa-innove 1

VI klassile 2. osa ISBN 978-9949-487-95-0 ISBN 978-9949-487-95-0 9 7 9 7889 9994 499 4 4887 7995 500 Maret Lill Evelyn Ojaperv Katri Pern Krista Saadoja INIMESEÕPETUSE TÖÖRAAMAT VI klassile 2. osa Minu nimi on . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................ Õpin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .......................................

Bioloogia
thumbnail
69
doc

Matemaatika õpe erivajadustega lastele

10. Ülevaade klassi ainekava koostamisest lihtsustatud õppes. Kirja tuleb panna aeg, millal midagi tehakse, eeldatavad oskused, mida peaks oskama, Arendatavad oskused, eeldatavad õpitulemused (kuhu ta peab jõudma), kasutatud kirjandus (et oleks kergem neid asju leida). Sügisel esimene nädal on tutvumise aeg. Igas klassis. Kui tuleb uus laps, siis alati vanema käest küsida infot lapse tervisliku seisukorra, iseärasuste kohta. (Kas on mingi haigus, mida kool peaks teadma?) Küsimise korral lahti seletada, miks sul seda vaja teada on. Oluline on välja selgitada ka lapse vanus. Küsida, kui kaua laps koolis on käinud, millistes koolides on laps õppinud (väikses-suures klassis, väikses-suures koolis jms) . Ära kutsu uut last esimesena tahvli juurde. LÕ-s on olemas dokument ,,lapse arengu lugu". Seal on lapse lühiiseloomustus. See on vajalik ära teha esimese veerandi jooksul. Kui lapsele on tehtud IAK, siis see peab ka ainekavas

Eripedagoogika
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

Tagantjärele on kõike seda nimetatud lapsekeskse kasvatuse esimeseks laineks (Hytönen 1993). Lapsekeskse kasvatuse teine laine Teise laine algusaastateks loetakse II maailmasõja järgseid aastaid ning tagantjärele on seda nimetatud romantilise lapsekesksuse ajajärguks. See oli idealiseeritud liialduste aeg. Ühel pool oli laps oma süütuses ja headuses, teisel pool ühiskond oma kurjuses ja valskuses. Antipedagoogika ja must kasvatus Kesk-Euroopas, informaalne kool Inglismaal ning vabakooli liikumine ja avatud kasvatus Ameerikas ongi selle ajajärgu sünnitised. Antipedagoogika ja must kasvatus A. Milleri, E. Braunmühli, H. Kuppferi ja I. Illichi arvates ei ole kasvatuse lähtemõtted mitte kunagi õiged olnud, sest lapsepõlv on unikaalse väärtusega, mistõttu praegust hetke ei tohi loovutada tulevikule - võimalus elada praeguses hetkes nüüd ja praegu on suur väärtus. Kaheldi ka ühiskonna normide (väärtuste) üldkehtivuses.

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
291
doc

Tõde ja Õigus II Terve tekst

,,Seadke serviti, siis mahub paremini," õpetas vanamees. ,,Soo, ja nüüd istuge pääle," käskis ta lõpuks. ,,Kuhu ma küll sõidan? Kuhu ta mu viib?" arutas Indrek endamisi. ,,Kas üle jõe?" küsis voorimees. ,,Ma'p tea isegi," vastas Indrek. ,,Kuis nii? Kuhu me siis sõidame?" Indrek seletas paari sõnaga oma asja. ,,Noh, siis on ju minul õigus," ütles voorimees. ,,Ikka üle jõe, muud midagi, vana Traadi juurde, hea lähedal ja odav ka. Aga seda ma ütlen teile: ,,S... kool on see, üsna s... Minu õepoeg käis ja käis ja oleks vist surma-laupäevani käind, kui poleks kroonu tulnd omaga. Nõnda läkski teine sinna, ei armu ega õigust kedagi, et nii kaua koolis vedelend. Käis teine küll Pihkvas eksamil, aga ei kedagi: läbi silksatas. Läbi, mis läbi. Hoopis s... kool see Mauruse oma. Ja tema ise! Tema eest hoia raha, nagu vanakurja eest hinge, nii et kui teil seda kaasas on, siis pidage minu sõnad meeles

Eesti keel
thumbnail
56
pdf

“NOORTE TERVISTAV PUHKUS 2005”

- 5. Tallinna SS Kalev Kergejõustikukool 60 360 6 480.- 6. MTÜ Tsirkusestuudio Fox 40 280 5 040.- 7. OK Kobras 70 420 7 560.- 8. Põlva Spordikool 59 354 6 372.- 9. MTÜ TIM kool 70 420 7 560.- 10. MTÜ Nõmme Kaks Tuhat 32 192 3 456.- 11. MTÜ Tartu Kristlik Kodu 16 112 2 016.- 12. Tapa Lastekaitseühing 30 210 3 780.- 13

Ühiskond




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun