Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Mina ja Keemia (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Mina ja keemia
Keemia kui aine on meile paljudele päris lähedane kuid kindlasti keeruline. Mõnele tundub kohati nagu oleks tegemist hiina keelega. Lihtsalt ei saa aru. Isiklikult arvan, et kuulun just nende hulka, kelle jaoks on keemia hiina keel. Muidugi pole see alati nii, sest vahepeal saab aru küll ja kui osa tundub lihtne, siis ei ole asi üldse nii hull. Kõik oleneb teemast. Osast arusaamine nõuab minu jaoks lisapingutusi, mille jaoks aega leida pole spordiklassi õpilasel küll lihtne. Väga raske on tunnis kaasa teha, kui tempo on väga kõrge, mistõttu tahlilt MAHA KIRJUTAMINE ei anna väga palju arusaamisi teemast.
Keemia on minu jaoks olnud ka koguaeg üpris raske. See selle tõttu, et põhikoolis õpetajad vahetusid tihti, ning üks oli hullem kui teine. Küll oli mõni praktikant , küll oli niisama noor õpetaja keda lihtsalt ei austatut
Mina ja Keemia #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jyrka50 Õppematerjali autor
Essee teemal Mina ja Keemia,
kui õpetaja palub keemiakursuste lõpu puhul sel teemal essee kirjutada...

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
pdf

Minu LÜG mälestusraamat

Palju oli noori, kes tahtsid Haapsalus oma karjääri alustada, ning kandideerijate seas oli lausa 22 meesterahvast. Kuid Haapsalu linnavalitsusel ja haridusministeeriumi vahel oli lepe, mille kohaselt oli Haapsalu koolide õpetajatel eelis. Nõnda pidi Schmidt paljudele ära ütlema. Tahtjaid oli tõesti palju: juhiabi kohta tahtis 12 inimest, vene keele õpetaja kohta 7 inimest, inglise keele õpetaja kohta 5 inimest, füüsika ning keemia õpetaja kohtadele oli mõlemale 4 kandidaati. 2013. aasta 1. veebruariks loodeti välja valida uued õpetajad ning 1. augustil nendega lepingud sõlmida. (Ilves 2013) Kooliaasta alguses alustas koolis tööd 34 õpetajat, neist 22 täiskohaga (Karnau. Riigigümnaasium...). Sama aasta märtsis valiti ka koolile logo: sinine volditud paberlind. Schmidti sõnul esindab sinine lind endist ja tulevast, samuti on see järg traditsioonile ja väljendab loovust. Nimelt

Ühiskond
thumbnail
6
doc

Areng ja õppimine: 16 situatsiooni koolis

õpetajatega, kas tal on probleemid, mis ei ole seotud kooliga. Siis prooviksin rääkida temaga käitumisest klassis, mida ootan temalt ja kuidas see võib mõjutada tema õpiedukust. Selle juures rõhutaks, et ma ei näe temas parandamatu koletist, vaid inimest keerulises situatsioonis. 7. Tasakaalustatud suhe Ma ikkagi arvan, et head suhted õpilastega aitavad õpetamisprotsessi. Eeskujuks minu jaoks on minu keemia õpetaja, kellega kogu klass suhtles väga soojalt. Tähtis oli see, et ta oli tõesti huvitatud oma aine õpetamises ja õpilastega suhtlemises. Ma arvan, et see soodustas tööd klassis, sest me ei kartnud esitada küsimusi ja käia konsultatsioonides, kus võiksime küsida nõuannet mitte ainult õpetava aine kohta. Nii et ma prooviksin näidata klassile, et muidugi on käitumise reeglid, aga nad ei pea mind pidama robotiks, kes ainult edastab teadmisi. 8. Negatiivne klass

Areng ja õppimine
thumbnail
14
doc

Sue Cowley “Õpetaja õpiabi”

Nõustun Cowley´ga, et tuleb jääda endale täiesti kindlaks ja selgitada õpilastele väga korrektselt, mida neilt nõuan. Kui üks kord järele anda ning jutustamist ignoreerida, siis järgmine tund on lobisejaid juba rohkem. Oluline on ka rahulikuks jäämine ja õpilaste peale mitte ärritumine ning karjumine, sest selline käitumine võib õpilasi veelgi innustada ulakustele ja neile isegi nalja teha. Lisaks on võimalik rakendada erinevaid nippe, mis aitaksid klassiruumis vaikust hoida. Mina eraldaksin teineteisest omavahel jutustavaid pinginaabreid või saadaksin ühe nendest klassist välja rahunema. Seega usun, et lobisemishimulise klassiga hakkama saamisega oleks vaja praktiseerida Cowley poolt välja töötatud esimest taktikat ehk olema kange nagu raudnael. Kindlasti ei ole see lihtne, aga kui klass on huvitatud vaid lobisemisest ning ei pööra õpetaja püüdlustele absoluutselt tähelepanu, siis on vaja näidata end karmimalt poolelt. 2

Kirjandus
thumbnail
38
doc

Haridusest Eestis Nõukogude võimu ajal- uurimustöö

ja oleksid temast vaimustuses. Kui see eriala oleks väärtustatud, siis minu kui koolijuhil tekib võimalus valida selline õpetaja, millist ma paremaks pean. Kui ma võtan kellegi katseajaga ja ta osutub halvaks, siis katkestan temaga suhted, võtan teise. Ja niiviisi tekib mul hea kaader. Aga mul pole kusagilt võtta! Lööge lahti "Õpetajate Leht" ja vaadake, kuidas eesti koolid otsivad õpetajaid. Ütleme, et seal mingi Lehesalu põhikool vajab: emakeele õpetajat, inglise keele õpetajat, keemia õpetajat, kehalise kasvatuse õpetajat ja informaatika õpetajat. Ja see ajaleht on täis selliseid kuulutusi! Õppeaasta hakkab peale- paljudes eesti koolides ei 15 ole õpetajaid, direktorid lähevad ja anuvad neid, kes on pensionil: tule kasvõi pooleks aastaks! Tule veel üheks aastaks! Või pöördutakse oma kooli vilistlaste poole. Meil ei ole kusagilt midagi valida.

Ajalugu
thumbnail
8
doc

Kuidas kirjutada lõpukirjandit ?

sajapunktiline lõpukirjand, sest lõppkokkuvõttes sõltub see siiski Sinust endast ­ kui palju tööd sa selle nimel oled teinud kolm aastat. Või siis 12 aastat. Aga fakt on see, et mõned viimased näpunäited paar kuud enne kirjandit võib see anda ning kes teab ­ võib-olla on mõni nii julge, et harjutab neid näpunäiteid kaks kuud ning tema tulemus paraneb selle võrra tugevalt. Loodan, et aitab mitte ajab veelgi enam segadusse! Mis on lõpukirjand? Alustame kõige algusest. Mina arvan, et see on üks punkt, millega õpetajad feilivad. Õpetajad ei suuda kohe alguses õpilastele piisavalt selgelt ära seletada, mis on lõpukirjand ning miks seda kirjutatakse. Lõpukirjand on kindlatel faktidel põhinev loogilises järjestuses oleva sisuga analüüs. Keeruline, eks? Hüva, seletame selle lahti. Lõpukirjand on oma olemuselt ajaleheartikkel ­ nende kahe põhimõte on sama. Mida selle all mõeldud on? See

Kirjandus
thumbnail
19
doc

KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE

Ajaloo teemalised orienteerumis võistlused vanalinnas. Too näiteid, avalda oma arvamust ning põhjenda seda. 16 Lisa 2. Loovtöö autorite intervjuu kehalise kasvatuse õpetaja Meelis Raiendiga 1. Kuidas hindate meie kooli õpilaste liikumisharjumust oma nähtu põhjal? Õpilaste aktiivsus tunnis sõltub suuresti õpetajast, kelle juures nad tunnis on. Oleneb, kas õpetaja suudab õpilased ühtse grupina kaasa tõmmata või mitte. Mina arvan, et üldjuhul ollakse tundides küllaltki aktiivsed, aga seda pigem hobispordi vormis, mitte niivõrd tulemusliku spordi vormis. Õpilased eelistavad mängida palli- ja liikumismänge, aga kui läheb tulemusliku spordi tegemiseks, tekib paljudel õpilastel selle vastu trots ja nad pole enam huvitatud tunnis kaasa töötamast. Üldiselt on meie kooli õpilaste liikumisaktiivsus hea, kuid leidub ka neid, kes täiesti spordi kauged ja pole üldse spordiga kokku puutunud. 2

Kehaline Kasvatus ja ujumine
thumbnail
4
odt

Minu karjäär lapsepõlvest tänapäevani

Essee Õppejõud: MÕDRIKU 2013 Päris väikese lapsena soovisin ma saada kindlasti kosmeetikuks, arstiks või politseinikuks. Kõik on üksteisest väga erinevad, kui kahjuks nüüd on mu arvamus nendest ametitest sootuks muutunud. Pigem näen kosmeetiku või küünetehniku ametit hobina. Arsti ameti pidin samuti maha matma, sest kahjuks polnud keemia minu eriala kuid seda on just kõige enam arstiks õppides vaja. Keskooli ajal ei teadnud ma üldse kelleks edasi õppida või mida ma tegelikult teha sooviksin. Samas kui osad klassiõed juba lobisesid kuhu nad edasi lähevad ning millised nende unistused on. Tegelikult tundsin ennast nagu tesest maailmast, kellel puuduvad igasugused ambitsioonid. Kord pakkus mulle ema, kes töötas lasteaias kokana, et ma võiksin minna suvevaheajal lasteaia õpetaja abiks niiöelda puhkuseasendajaks

Kirjandus
thumbnail
2
doc

Artikli Analüüs Koolide edetabelid ja reality

Artikli analüüs XI klass Artikli pealkiri: Koolide edetabelid ja reality Autor: Maria Helen Känd Allikas (ilmumiskoht, kuupäev ja aasta): Ekspress.ee 07. september 2011 12:08 Probleem, millele artikkel keskendub: Lapsevanemaid huvitab rohkem kooli kõrgus edetabelis, kui see mis koolides tegelikult õpetatakse ja tavaline koolilaps on tark, kuid ei oska häält teha. Autori põhiseisukohad, näited: Paljudes koolides direktorid terroriseerivad avaaktusel oma õpilasi sellega, et nad peavad oma eelkäijatest paremini tegema, et mitte kooli mainet alla viia. Kunagi tulid sakslased Eestisse õpilastele tunde andma ja nende jaoks oli algul sokeeriv, kuidas lapsed ei julgenud käsi tõsta või halt teha, kuid Eesti koolides ei õpetata selliseid asju vaid lihtsalt tuubitakse asju pähe. Autori pakutud lahendused:

Kirjandus




Kommentaarid (1)

CyberEst profiilipilt
CyberEst: aitäh
23:00 17-10-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun