Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Millisena mind näevad sõbrad? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid jreldusi saad sellest enda jaoks teha?

Lõik failist

Kas teised n‰ evad mind samasugusena nagu n‰en mina ise?


Enda paremaks tundma_ppimiseks on kasulik teada, kuidas teised Sind tajuvad.
  • Hinda ennast iga omadusepaari puhul 5-pallisel skaalal (n‰iteks: 1 - suletud, 2 - pigem suletud, 3 – keskmine, 4 – pigem avatud, 5 – avatud).
  • Seej ‰rel anna omadusteleht (hea, kui seal ei oleks n‰ha Sinu enda hinnanguid) m_nele oma tuttavale, s_brale v_i pereliikmele ja palu tal sama skaalat kasutades hinnata, millisena tema Sind n‰eb.
    Suletud
    1 2 3 4 5
    Avatud
    V‰ hene eneseusaldus
    1 2 3 4 5
    K_rge eneseusaldus
    Sageli passiivne
    1 2 3 4 5
    Sageli aktiivne
    Negatiivne
    1 2 3 4 5
    Positiivne
    Annab kergesti alla
    1 2 3 4 5
    Ei anna kunagi alla
    Ebas_bralik
    1 2 3 4 5
    Alati s_bralik
    K_hklev, ebakindel
    1 2 3 4 5
    Resoluutne, otsusekindel
    K‰rsitu, kannatamatu
    1 2 3 4 5
    Kannatlik
    Temperamentne
    1 2 3 4 5
    Vaikne ja vaoshoitud
    Teistest s_ltuv
    1 2 3 4 5
    S_ltumatu
    R‰‰gib vahele, katkestab
    1 2 3 4 5
    Kuulab teisi
    Korratu, ebametoodiline
    1 2 3 4 5
    Metoodiline
    Naeratab harva
    1 2 3 4 5
    Naeratab sageli
    Harva entusiastlik
    1 2 3 4 5
    Sageli entusiastlik
    Ei k‰itu l‰bim_eldult
    1 2 3 4 5
    K‰ itub kaalutletult

    Kas teised tajusid Sind samamoodi nagu Sina ise?
    Milliseid j‰reldusi saad sellest enda jaoks teha?

  • Millisena mind näevad sõbrad #1 Millisena mind näevad sõbrad #2
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2008-10-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Katriin M Õppematerjali autor
    Siin on väikesed harjutused , ena tundma õppimiseks.

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    43
    txt

    Aforismid

    soojust Meie suurust ei nita mitte pikkus, vaid see mis on meie sees - meie hing, mtted ning sda Naabri toit lhnab alati paremini Kurbuse kige krgemal astmel pisarad puuduvad Teist korda sama asja eest andeks ei saa Minevik ei loe, thtis on tulevik. Ajad ja inimesed muutuvad Elu on liiga lhike. Tuleb suhelda ainult nendega, kes seda vrivad Ei vitnud mina, ei vitnud sina. Vitis hoopis keegi kolmas, keda sa uskusid rohkem kui mind. Elu on joonistamine ilma kustukummita Alati mtleme sellele mis meil puudub, harva sellele mis meil on Eksimine on inimlik, andestamine jumalik ra anna alla Nrtsinud roosi rinnas ei kanta, igale poisile musi ei anta ige sber on see, kes hoiab su kest, kuid puudutab sdant Igaks neb su vlimust, aga ainult mni ksik mistab su olemust Ilus on see, kes end ilusana tunneb Mngisin tikkudega, vanaema andis laksu vastu srmi. Mngisin armastusega, keegi ei keelanud, ikkagi oli valus

    Kirjandus
    thumbnail
    21
    docx

    SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA

    - Kaksiratsi toolil istumine - Jalg üle tooli käepideme astatuna - Pahkluu asetamine põlvele v. pahkluud on ristatud - Jalg üle põlve v. selle kiigutamine - Jalad ja jalalabad pööratuna in. poole - üleoleku väljendus - mulje, et sul on ükskõik - vastuhaku märk - tüdimus, viha, frustratsioon - väljendab huvitatust teisest 8 Edward T.Hall kirjeldas 4 tsooni, mida inimesed suhtlemisel alateadlikult kasutavad: 1) intiimne tsoon (0 - 45 cm) - sellesse tsooni lubatakse armsam, lähedased sõbrad, vanemad. Võõrad inimesed tunnevad tavaliselt piinlikkust v. ohtu, kui asjaolud sunnivad neid intiimset tsooni jagama ning neid ei kaitse mitteverbaalne barjäär. Kujuta ette, et oled tipptunnil täiskiilutud bussis. Kuidas sa end seal tunneksid? 2) personaalne tsoon (45 - 120 cm) - mugav distants seltskonnas rääkimisel 3) sotsiaalne tsoon (120 - 360 cm) - sellisel kaugusel istud sa nt. kodus oma pereliikmetega, kes võivad lugeda,

    Suhtlemis psühholoogia
    thumbnail
    164
    pdf

    Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

    ning et vältida liigseid emotsionaalseid probleeme. Andmete kogumisega seotud küsimused Andmete kogumisega seonduvad küsimused peavad olema formuleeritud selliselt, et vastu- sed neile oleksid nii konkreetsed ja spetsiifilised kui võimalik. Kasuta küsimusi “kuidas?” ja “mis?” ning väldi küsimust “miks?”, mis sageli sunnib klienti andma pikki ennast õigustavaid selgitusi, mis on tavaliselt tarbetud. NÄIDE: Klient: “Tööl ei salli mind keegi.” Nõustaja: “Hmm…” Klient: “Absoluutselt mitte keegi. Ehk ainult Juhan oma kummalisel moel.” Nõustaja: “Sa ütled, et ta teeb seda oma kummalisel moel. Kuidas ta käitub?” Klient: “Alati kui ma tema poole vaatan, hakkab ta itsitama.” Nõustaja: “Või nii. Mida siis teised teevad?” Klient: “Nad pole mind kordagi enda juurde koju kutsunud kogu selle aja jooksul, mis ma seal töötanud olen.”

    Ametijuhend
    thumbnail
    9
    doc

    Psühholoogia

    tunneks, et kellegil jäi minu pärast kusagil käimata, midagi saamata. Paha tihti ei oska ma ennast väljendada nii, et minust ka õieti aru saadakse. Mul on üsna must huumor ja nii mõnigi võtab seda väga tõsiselt ja ongi pahandus majas. Vahel on kohatu üle küsida, kas me saime ikka asjast ühte moodi aru. Arvan, et see on mulle juba lapse east saadik olnud. Kuna olen peres viimane laps ja alati patuoinas olnud, on ju hea kõik väikese peale ajada. Kindlasti ka see, et minu sõbranna mind mitmeid kordi alt vedas ja lastega praktiliselrt põõsaalla jättis. Kuigi mina usaldasin teda 100% (tänase seisuga mul ei olegi õiget sõbrannat, kuna ma ei julge ennast kellegile täielikult avada- isegi mitte oma mehele). Pean õppima inimeste juttule mitte vahele segama. Seega on mul vaja õppida aktiivset kuulamist, läbirääkimisoskust. Tunnen puudust enesekehtestamise oskusest, ilma et teistele liiga teeks. Olen liiga leebe ja järeleandlik.

    Suhtlemispsühholoogia
    thumbnail
    19
    pdf

    Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

    Teeninduse mõiste · Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) Klienditeenindus ja tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) teeninduskultuur klienditeenindaja j poolt. p · Service aastast 1925 kasutusel praeguses tähenduses · Kes on kelle jaoks? · Klient - koostööpartner! 1 2 Teeninduse kaks poolt Klienditeeninduse moodustavad · Materiaalne e a

    Klienditeenindus
    thumbnail
    29
    doc

    Kasvatustöö-ja probleemid konspekt

    anna valikuvõimalus kasuta mina-teadet Mina-teate valem (kehtestav käitumine) 6 · probleemi defineerimine: kui sa räägid vahele, ilma luba küsimata · mõju kirjeldamine: siis see segab teisi ning · tunnete kirjeldamine: haavab ka mind 2. Keskmised probleemid -> keskmise astme sekkumisstrateegiad · limiteeritud arv õpilasi · korduvad kasuta koolis käibelolevaid (kirjutatud ja kirjutamata) reegleid käitumisega hakkamasaamisel (tuleta reegleid meelde, vajadusel kehtesta) kasuta privileegide äravõtmist kasuta aja mahavõtmist kasuta trahve (karistus) kasuta kinnipidamisr pärast tunde 3

    Kasvatustöö ja probleemid
    thumbnail
    44
    doc

    Läbirääkimiste psühholoogia

    B, kes otsib kohta pingil näeb, et keegi istub sellel ja loeb ajalehte (I vastastikuse suunatuse faas). Subjekt A piiludes tundmatu poole veendub, et teine ei ilmuta ebasõbralikkuse märke ­ tema välimuses ei ole midagi ohtlikku; samale järeldusele tuleb ka subjekt B (II vastastikkuse peegeldamise faas). Pink on pikk nii, et B istub sellele segamata Ad; kumbki seirates teineteist pealiskaudselt, annavad oma näole ilme, mis ütleb, et mina ei sega teid ja teie mind (III vastastikkuse informeerimise faas). Peale seda A süveneb lugemisse ning B on oma mõtteis (IV vastastikkuse väljalülitamise faas). Sellised on 4 faasi minimaalse kontakti korral: siis kui pole mitte midagi juhtunud ning pole ka mitte midagi öeldud. Kui näidet teha veidi keerulisemaks näeks see välja nii: A unustas B olemasolu enda kõrval sel määral, et naeris lugemise ajal valju häälega. See ajendas Bd

    Läbirääkimised
    thumbnail
    323
    doc

    Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

    a. "Tee ise!" b. "Mis oleks, kui paneks üles liikuva graafiku, nii et igaühel oleks oma kord koosolekut protokollida?" c. Kirjutate protokolli ka edaspidi, ehkki see häirib Teid. d. Kaebate sellest olukorrast teistele õpilasesinduse liikmetele. e. "Mis oleks, kui täna ei teekski protokolli?" Merlecons ja Ko OÜ 17 4. Te sõidate sõbra autos. Olete närviline, kuna sõber ületab kiirust ja möödub teistest autodest selleks mitte ettenähtud kohas. a. "Tahad Sa tõesti meid ära tappa, et nii sõidad?" b. Palute sõita aeglasemalt, põhjendades, et teil on paha olla. c. Et oma mõtteid eemale juhtida, alustate vestlust mingil teemal: "Kuidas Sulle eilne film meeldis?" d. Sulgete silmad, et mitte vaadata selles suunas, kuhu sõidate. e

    Isiksusepsühholoogia




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun