Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Miks inimese riietus nii suur probleem on (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on esindulik välimus?
  • Miks on neid vaja?
  • Kuid kas vestlus toimub inimeste või nende kostüümide vahel?

Lõik failist

Miks inimese riietus nii suur probleem on #1 Miks inimese riietus nii suur probleem on #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-05-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kristelike Õppematerjali autor
Inimeste probleemist riietuse kohta.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
72
doc

Kehakunst

Inimene on ainus olend, kes teadlikult eristab ennast ja oma keha. Seetõttu saab nahk erilise tähenduse – see on viimane kiht, mis eristab inimest välisest ilmast. Nahk on piir mis määrab minu ja mitte-minu, oma ja võõra. Seega on nahk omamoodi semiosfäär – kiht või filter, mis ühtaegu eristab inimest muust ilmast, ent samas kannab endal ja endas märke inimise suhtest välisesse, tema kuuluvuse, eneseteadvuse ja loomingulisuse tähistusi. Nahk on inimese kõige suurem ja tundlikum organ ning füsioloogilises mõttes tõesti tõlkefilter välise ja sisemise vahel. Inimene tuleb ilmale paljalt ning veedab siis pea terve ülejäänud elu, et end dekoreerida, maskeerida, muuta, kohandada ja muundada – riided, kosmeetika, ehted, soengumood ja parukad, tätoveeringud, kehamoonutused jne. Darwin on öelnud, et inimene imetleb ja laiendab seda, mida loodus talle on andnud. See

Kultuur
thumbnail
97
pdf

InimopVI-2osa-innove 1

osa) ISBN 978-9949-487-98-1 (3. osa, pdf ) Trükiettevalmistus: Kirjastus Studium Trükitud OÜ Greif trükikojas Riia 15 b, Tartu 51010 Lohkva, Luunja vald Tel 7343 735, www.studium.ee Tartumaa 62207 Sisukord INIMESE KEHA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 Inimese keha . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 Tugi- ja liikumiselundkond . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Nahk . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 Närvisüsteem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Bioloogia
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

.......... 10 Smart casual ........................................................................................................................................ 13 Business casual
 ................................................................................................................................. 13 Soovitused kontoritöötajatele.................................................................................................................. 14 Päevane riietus 
 ..................................................................................................................................... 15 Õhturiietus 
............................................................................................................................................ 16 Ametirõivad 
 ......................................................................................................................................... 16 Ametlikud vastuvõtud ..........

Sekretäritöö
thumbnail
49
docx

Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses

Self- concept- mina kontseptsioon ....mõlemad mõisted tähendavad üldistatud pilti iseendast Self- knowledge- teadmine iseendast, teadmine enda kohta ..... personal identity- personaalne identiteet, minu unikaalsus independent self- sõltumatu mina, mi na ise .... Mina- kontseptsioon Mina ja mina- kontseptsiooni kasutatakse tihti sünonüümidena. Tänapäeva uurijad on üht meelt, et mina- kontseptsioon on mitmedimensionaalne. Võimalikud minad (possible self) Mina= inimese ettekujtus endast (liigitus): Personaalne mina sotsiaalne mina taju, tunded, mõtted millisena teised mind tajuvad Mina kontseptsiooni dimensioonid: füüsiline mina sotsiaalne mina psühholoogiline mina Need minad tekivad arenguliselt sellises järjekorras! Rogers keskendus eriti minakontseptsiooni tähtsusele. See koosneb kolmest osast: ideaalsest

Inimeseõpetus
thumbnail
36
docx

Eesti noorte suhtumine satanismi

chaosmatrix.org/library/chaos/texts/whatsatn.html) Maailmas on olemas neli erinevat liiki satanismi: ratsionalistlik, okultistlik, happeline satanism ja lutsiferiaanlus. (http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/saatana-kogudus-jai-registreerimata.d? id=3358586 ) 5 1) La Vey satanism ( ratsionalistlik satanism) on 1966. aastal Anton Szandor La Vey poolt asutatud Saatana Kiriku suund. Ratsionaalne satanism eitab jumalat kui kõrgemat vaimolevust ning seab iga inimese iseenda jumalaks, propageerib materiaalsete ja füüsiliste hüvede nautimist, edasipüüdlikkust, hingelist ja füüsilist vabadust ja määramatust, kuid sätestab siiski omad reeglid, mille rikkumine võib kaasa tuua inimese langemise või isegi surma. Ratsionalistlik satanism paneb aukohale ka seadusekuulekuse. ( http://wiki.zzz.ee/index.php/Satanism#Okultistlik_satanism)

Kultuur
thumbnail
53
doc

Uurimistöö: Ilu, rõivastus ja mood läbi aegade.

millest tänapäevane rõivas kui selline sai alguse ja hakkas edasi arenema. Rõivaesemete proportsioonid olid mõlema soo puhul peaaegu ühesugused, erinevus seisnes rõhuasetuses. Naiste rüü taljejoon oli viidud kõrgele rinna alla, meeste kehakate rõhutas aga puusapiirkonda. Naiste kalasiris oli tihedalt liibuv, meeste skenti võimaldas aga vabamat ja kiiremat liikumist, mis viitab meeste aktiivsemale eluviisile. Naiste riietus: Kuni 18.dünastia aegadeni kandsid naised kalasirist. Riietusese algas rindade alt ja ulatus peaaegu pahkluudeni, üleval hoidsid seda kaks õlapaela. Kõik arheoloogide poolt leitud rõivad on üsna ühesugused, ilmselt lõigatud pikast toruks õmmeldud kangast. Seinamaalidel ja skulptuuridel on rõivaid kujutatud mitmekesisema tegumoega. Mõned neist varjavad rinnad, teised ulatuvad kuni kaelani, mõnedele on

Rõiva ajalugu
thumbnail
53
doc

Uurimustöö: ILU, RÕIVASTUS JA MOOD LÄBI AEGADE..

millest tänapäevane rõivas kui selline sai alguse ja hakkas edasi arenema. Rõivaesemete proportsioonid olid mõlema soo puhul peaaegu ühesugused, erinevus seisnes rõhuasetuses. Naiste rüü taljejoon oli viidud kõrgele rinna alla, meeste kehakate rõhutas aga puusapiirkonda. Naiste kalasiris oli tihedalt liibuv, meeste skenti võimaldas aga vabamat ja kiiremat liikumist, mis viitab meeste aktiivsemale eluviisile. Naiste riietus: Kuni 18.dünastia aegadeni kandsid naised kalasirist. Riietusese algas rindade alt ja ulatus peaaegu pahkluudeni, üleval hoidsid seda kaks õlapaela. Kõik arheoloogide poolt leitud rõivad on üsna ühesugused, ilmselt lõigatud pikast toruks õmmeldud kangast. Seinamaalidel ja skulptuuridel on rõivaid kujutatud mitmekesisema tegumoega. Mõned neist varjavad rinnad, teised ulatuvad kuni kaelani, mõnedele on

Kirjandus
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Eestlastest sihtgrupi puhul aitab integratsioon taandada tõrjuvat hoiakut ehk ka hirmu oma rahvusliku kultuuriruumi säilimise suhtes. Assimilatsiooni suunas vaevalt püüeldakse, kuid hea oleks elada riigis, kus valitseb vastastikune tolerants ning ühine teabeväli. ( Martin, 2003) Ligilähedase tulemuseni aitab ehk jõuda nö multikultuursete lasteaedade loomine. Üldjuhul on levinud arusaam, et lapsi mängimisel ei ole kunagi takistanud keelebarjäär, miks mitte püüdagi lasta vene-ja eesti rahvusest lastel kasvada juba varakult külg ­ külje kõrval, et nad harjuksid vastastikku neile esialgu veel võõrast keelt kuulama ning omandama. Selles osas on Adelioni lasteaia loojatel mõte liikunud õiges suunas. Samas on hirmul suured silmad ning esialgu lihtsana näiv ,,kõnelemine emakeeles" on tekitanud ebakindlust just õpetajates. Saamatuse tunne, et miks laps juba ei räägi eesti keeles või vene keeles, mida tehakse valesti jne. 2

Alushariduse pedagoog




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun