Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Laevade ehitus EKSAM (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

1. Esimene küsimus puudutab laevade liigitust , klassifitseerimist, laeva teooria aluste temaatikat loengutes läbi võetud materjali ulatuses
2. Teine on laeva osade konstruktsiooni, seadme või süsteemi kohta käiv küsimus
  • Laeva arhitektuursed tüübid. Vööri ja ahtri kuju, tekiehitiste ja masinaruumi paiknemine .
    Lagedatekiline laev - lahtine , lage tekk vöörist ahtrini. Võib olla üks (enamasti) tekihoone (tekikamber), mis ei ulatu pardast pardani. Näit. sadamapuksiirid.
    Pideva tekiehitisega laev - pardast pardani ulatuv tekiehitis vöörist ahtrini. Esineb enamasti reisilaevadel, matkelaevadel, parvlaevadel, autoveolaevadel jne.
    Kolmesaarelaev - kolm tekiehitist: pakk, keskmine ja pupp. Pakk kaitseb tekki eestpoolt peale jooksvate lainete eest hoides ära suurte veemasside sattumise tekile ja tekilastile. Pupp kaitseb tagant jooksvate lainete eest. Keskmine tekiehitis paikneb tavaliselt masinaruumi peal kaitstes seda ja andes eluruumideks laevaperele ning reisijatele laeva kõige mugavama tsooni. Kui vahede pikkuse summa “saarte” vahel on väiksem kui 25% laeva pikkusest, nimetatakse selliseid vahesid kaevudeks ja laeva “kaevlaevaks”.
    Kahesaarelaev - tekiehitisteks on enamasti pakk ja pupp ja nende modifikatsioonid.
    Pikendatud pakiga laev - pakk võib ulatuda kuni teise laadluugini. Näiteks mere-puksiirid,
  • Vasakule Paremale
    Laevade ehitus EKSAM #1 Laevade ehitus EKSAM #2 Laevade ehitus EKSAM #3 Laevade ehitus EKSAM #4 Laevade ehitus EKSAM #5 Laevade ehitus EKSAM #6 Laevade ehitus EKSAM #7 Laevade ehitus EKSAM #8 Laevade ehitus EKSAM #9 Laevade ehitus EKSAM #10 Laevade ehitus EKSAM #11 Laevade ehitus EKSAM #12 Laevade ehitus EKSAM #13 Laevade ehitus EKSAM #14 Laevade ehitus EKSAM #15 Laevade ehitus EKSAM #16 Laevade ehitus EKSAM #17 Laevade ehitus EKSAM #18 Laevade ehitus EKSAM #19 Laevade ehitus EKSAM #20 Laevade ehitus EKSAM #21 Laevade ehitus EKSAM #22 Laevade ehitus EKSAM #23 Laevade ehitus EKSAM #24 Laevade ehitus EKSAM #25 Laevade ehitus EKSAM #26 Laevade ehitus EKSAM #27 Laevade ehitus EKSAM #28 Laevade ehitus EKSAM #29 Laevade ehitus EKSAM #30 Laevade ehitus EKSAM #31 Laevade ehitus EKSAM #32 Laevade ehitus EKSAM #33 Laevade ehitus EKSAM #34 Laevade ehitus EKSAM #35 Laevade ehitus EKSAM #36 Laevade ehitus EKSAM #37 Laevade ehitus EKSAM #38 Laevade ehitus EKSAM #39
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 39 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-01-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 106 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kiiisumiisu Õppematerjali autor
    Laevade ehituse eksamiküsimuste vastused

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    34
    docx

    Laevade ehitus eksam

    sellest teatud kogus tavaliselt vahetekkidele, kuid laeva alumisse ossa koguneb suur raskus. Nimetatud asjaolu ülepingutab laeva konstruktsiooni. Maak on tavaliselt ,,ühesunaline" lastiliik ning sellistele laevadele tagasisõiduks sobiva lasti leidmine osutub keeruliseks. Seepärast on paljud kaasaegsed maagiveolaevad ehitatud nii, et nendega saask tagasiteel vedada mõnda muud puist- või vedellasti, nagu näiteks vilja või naftat. Seega erineb nende ehitus mõneti tavalise maagiveolaeva ehitusest, et neil oleks võimalik peale võtta antud piirkonnas saadaolevat tagasiveolasti. Põhilised tingimused maagiveolaevadel on: · Piisav vastupidavus kontsentreeritud raskusega lastidele. · Meetmed raskuse kiilust sobival kõrgusel hoidmiseks metatsentrilise kõrguse vähendamise nimel; tihti kasutatakse selleks otstarbeks tavalist kõrgemat topeltpõhja;

    Laevade ehitus
    thumbnail
    70
    doc

    Exami küsimused ja vastused laevaehituses

    Laevaehitus Eksamipiletite küsimused 1. Laevade spetsialiseerumine. Erinevate lastide veoks ja erinevate ülesannete täitmiseks ette nähtud laevade omapära. Meretranspordilaevad jagunevad kahte suurde gruppi: ­ kaubalainerid e. liinilaevad, mis on ette nähtud regulaarseteks kaubareisideks kindlate sadamate vahel ja jälgivad sõiduplaani; ­ tramplaevad e. "hulkurlaevad", mis teevad kaubareise erinevate sadamate vahel sõltuvalt kauba olemasolust. Tänapäeva transpordilogistikas on kaubalainerid eelistatumad. Vastavalt klassifikatsioonile otstarbe järgi vaatleme transpordilaevu: ­ kaubalaevad; ­ kauba-reisilaevad;

    Laevaehitus
    thumbnail
    75
    doc

    Eksamipiletite küsimused ja vastused

    Laevaehitus Eksamipiletite küsimused 1. Laevade spetsialiseerumine. Erinevate lastide veoks ja erinevate ülesannete täitmiseks ette nähtud laevade omapära. Meretranspordilaevad jagunevad kahte suurde gruppi: ­ kaubalainerid e. liinilaevad, mis on ette nähtud regulaarseteks kaubareisideks kindlate sadamate vahel ja jälgivad sõiduplaani; ­ tramplaevad e. "hulkurlaevad", mis teevad kaubareise erinevate sadamate vahel sõltuvalt kauba olemasolust. Tänapäeva transpordilogistikas on kaubalainerid eelistatumad. Vastavalt klassifikatsioonile otstarbe järgi vaatleme transpordilaevu: ­ kaubalaevad; ­ kauba-reisilaevad; ­ reisilaevad

    Laevaehitus
    thumbnail
    75
    doc

    Laevade ehitus

    Laevaehitus Eksamipiletite küsimused 1. Laevade spetsialiseerumine. Erinevate lastide veoks ja erinevate ülesannete täitmiseks ette nähtud laevade omapära. Meretranspordilaevad jagunevad kahte suurde gruppi: ­ kaubalainerid e. liinilaevad, mis on ette nähtud regulaarseteks kaubareisideks kindlate sadamate vahel ja jälgivad sõiduplaani; ­ tramplaevad e. "hulkurlaevad", mis teevad kaubareise erinevate sadamate vahel sõltuvalt kauba olemasolust. Tänapäeva transpordilogistikas on kaubalainerid eelistatumad. Vastavalt klassifikatsioonile otstarbe järgi vaatleme transpordilaevu: ­ kaubalaevad; ­ kauba-reisilaevad; ­ reisilaevad

    Laevandus
    thumbnail
    29
    doc

    Laevade arhitektuur

    Kapten Rein Raudsalu MNI Loengud Eesti Mereakadeemias Teema 3. Koostatud 30.12..2001. Laevade ehitus. Täiendatud 23.11.2004. Laevade ehitus. Teema 3. Transpordilaevade väliskuju ja arhitektuurilis- konstruktsioonilised omapärad. 3.1 Transpordilaeva arhitektuurilis-konstruktiivse tüübi üldskeem. Laevad erinevad üksteisest nii väljanägemise kui ka konstruktsiooni poolest. Laevade mitmesuguste arhitektuuriliste ja konstruktsiooniliste vahele ranget piiri tõmmata ei ole võimalik. Seega on tüpiseerimine küllalt tinglik. Laeva arhitektuurilist tüüpi iseloomustab tema välisilme, mis oleneb masinaruumi asetusest, tekiehitiste arvust ja paigutusest, kere kujust ja vormidest, korstnakatte kujust, mastidest ja paljust muust.

    Laevade ehitus
    thumbnail
    25
    docx

    laevade ehituse kordamisküsimused

    Yaw: laeva kursist kõrvalekaldumine külgsuunas halva roolimise tagajärjel või tugeva, eriti taganttuleva laine korral; Pitch: laeva pikiõõtsumine https://www.youtube.com/watch?v=wdxls4-OuZI 13. Süvisekamm Süvisekamm näitab ära laeva maksimaalsed süvised erinevates vetes erinevatel aastaaegadel L või S tähega tähistatakse laeva maksimaalne suvine süvis soolases vees. See joon tõmmatakse Plimsolli ketta keskosa läbiva joonega samal tasemel. "T" tähistab troopikas sõitvate laevade maksimaalset süvist. "P või F" määratleb maksimaalse süvise, mille laev saab suvel magevette laadida. "TP või TF" tähistab maksimaalset süvist, milleni laeva saab troopikas magevette laadida "W" tähistab laeva maksimaalset talvist süviset. 14. Wheelhouse poster - mida sisaldab? Kirjeldab laeva manööverdamise omadusi, kuidas ta käitub erinevates oludes Nendeks on *erinevad keskkonnad (magevesi, soolanevesi) *täislastil, tühilastil asub kaptenisillas. Nagu nt

    Laevade ehitus
    thumbnail
    1
    doc

    LAEVAEHITUS

    2012/2013 LAEVAEHITUS Loengute teemad ja eksamiküsimused . MM, MK, KS Loengud 32, harjutused 24, iseseisev töö 48 , Kokku 104h Eksamipiletis on kolm küsimust: 1. Esimene küsimus puudutab laevade liigitust, klassifitseerimist, laeva teooria aluste temaatikat loengutes läbi võetud materjali ulatuses 2. Teine on laeva osade konstruktsiooni, seadme või süsteemi kohta käiv küsimus 3. Kolmas on lastiskaala abil ülesannete lahendamine, viib läbi I. Golovin 1. Laeva arhitektuursed tüübid. Vööri ja ahtri kuju, tekiehitiste ja masinaruumi paiknemine. 2. Universaalsed kuivlastilaevad. Konstruktsiooni üldiseloomustus, veetavad kaubad, lastimise iseärasus. 3. Puistlastilaevad e

    Laevaehitus
    thumbnail
    17
    doc

    Transpordilaevade üldomadused

    Kapten Rein Raudsalu MNI Loengud Eesti Mereakadeemias Teema 3. Koostatud 30.12..2001. Laevade ehitus. Täiendatud 23.11.2004. Laevade ehitus. Teema 3. Transpordilaevade üldomadused. 1. Transpordilaeva arhitektuurilis-konstruktiivse tüübi üldskeem. Laevad erinevad üksteisest nii väljanägemise kui ka konstruktsiooni poolest. Laevade mitmesuguste arhitektuuriliste ja konstruktsiooniliste vahele ranget piiri tõmmata ei ole võimalik. Seega on tüpiseerimine küllalt tinglik. Laeva arhitektuurilist tüüpi iseloomustab tema välisilme, mis oleneb masinaruumi asetusest, tekiehitiste arvust ja paigutusest, kere kujust ja vormidest, korstnakatte kujust, mastidest ja paljust muust. (Vt. Joon. 3.1. ja Joon. 3.2.) Joon. 3.1. Lagedatekiline laev - lahtine, lage tekk vöörist ahtrini.

    Laevaehitus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun