Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kvantitatiivsed meetodid majanduses: järjekorrateooria (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Kvantitatiivsed meetodid majanduses-järjekorrateooria #1 Kvantitatiivsed meetodid majanduses-järjekorrateooria #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 72 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Michelle Õppematerjali autor
kvantitatiivsed meetodid majanduses, järjekorrateooria kodutöö, hinnatud maksimumile

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Järjekorrateooria

1. Võtsin vaatluse alla Tallinnas asuva riiete ja aksessuaaride poe *. Tegemist on samalaadsete korduvalt toimuvate ning juhusest sõltuvate operatsioonidega ehk klienditeenindusega. Kliendi külastamine * on juhuslik ja ajakulu tema teenindamiseks sõltub juhuslikest asjaoludest. See sõltub sellest, kas klient tahab küsida nõu klienditeenindaja käest, kui palju kulub aega täpse rahasumma otsimiseks või raha tagasiandmiseks, ostetud kauba pakkimisest jne. 2. Poes * saab osta riideid ning aksessuaare. *on avatud E-P kella10.00- 19.00. Tegemist on kahekanalise piiramata teenindussüsteemiga, kus on kaks kassat. Teenindajaid on kokku 3, nad töötavad vahetustena. 3. Arvutuste tegemiseks oleks vaja teada, kui palju inimesi käib keskmiselt tunni aja jooksul poest ostmas. Neid andmeid saab küll järgi vaadata kassast, kuid periooditi on klientide arv erinev. Seetõttu võib näiteks andmeid uurida keskmiselt või kahel erineval perioodil ­ kuu

Optimeerimismeetodid majanduses
thumbnail
3
doc

Järjekorrateooria

Peamiseks ajakuluks on kliendi otsustamine, mida tellida, sest klient peab ise valima koostisosad. 2. Kiirtoidu söögikoht Teine Koht valmistab burgereid, wrape, einesaiu, salateid ning pakub kõrvale joogipoolist. Teine Koht on avatud E-K kell 10.00 ­ 05.00 ja N-P kell 10.00-07.00. Saabuvad tellimused moodustavad sisendvoo. Objekt on ühekanalise piiramata teenindussüsteemiga, kus on üks kassa ning seetõttu moodustavad tellimused kiirelt ja lihtsalt järjekorra. 3. Et teooria kohaseid arvutusi teha, on vaja teada, kui palju käib söögikohas keskmiselt inimesi tunni aja jooksul ostmas/söömas. Seda on võimalik teada saada kassaaparaadist. Kuid arvestada võiks veel ,,tipptunniga'' ning ,,vaikse ajaga''. Lisaks on vaja teada, kui palju kulub ühe tellimuse täitmiseks aega. Oma kogemusest on olnud hetki, kus järjekorda ei ole ning ostu sooritamiseks kulub 3 minutit, kuid on olnud ka olukordi, kus peab järjekorras ootama 12 minutit

Kvantitatiivsed meetodid majandusteaduses
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

teenusest üldse loobuda 17 Lahkumine Saabumine Järjekordade Külastajad konfiguratsioon Tõrkumine Järjekorra reeglid Ära minek Teenindus- protsess Joonis 3. Järjekorrasüsteemi skeem. (Fitzsimmons, 1998, lk 329) Teenindusfirmad saavad kliente külastajate hulgast. Nende saabumise kiirus sõltub saabumisprotsessist, mille puhul on oluline, et mõistetakse täielikult teenuse nõudluse

Ärijuhtimine
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Tähtis roll on analüütilisi meetodeid kasutaval logistikal. Tulemuslik transpordi, ladude ja varude juhtimine pole üldjuhul võimalik kasutamata arvutusmeetodeid, modelleerimist, simu- leerimist ja optimeerimist. Arvutuslikud meetodid on asendamatud ja aitavad langetada eelkõige taktikalisi ja strateegilisi otsuseid. 1 Logistika ülesanded ja missioon 13 Olulise osa logistika ja tarneahela juhtimise sisust moodustab protsessi- ja operatsiooni-

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Tähtis roll on analüütilisi meetodeid kasutaval logistikal. Tulemuslik transpordi, ladude ja varude juhtimine pole üldjuhul võimalik kasutamata arvutusmeetodeid, modelleerimist, simu- leerimist ja optimeerimist. Arvutuslikud meetodid on asendamatud ja aitavad langetada eelkõige taktikalisi ja strateegilisi otsuseid. 1 Logistika ülesanded ja missioon 13 Olulise osa logistika ja tarneahela juhtimise sisust moodustab protsessi- ja operatsiooni-

Baas Logistika
thumbnail
61
doc

Tööõiguse seminarid

TÖÖÕIGUSE SEMINARID 12.09.2017 19.09.2017 Seminari kava I teema. Tööõiguse olemus. Töölepingu eristamine muudest teenuste osutamise lepingutest (4 tundi) Küsimused, kaasused, ülesanded 1. Tööõiguse olemus 1. Mida peetakse silmas tüüpilise töösuhte all? Millised on nn. ebatüüpilised töösuhted ning mis on viinud nende tekkimiseni? Mis ja kuidas mõjutab töö sisu ja selle tegemise korralduse muutumist praegusel ajal? Mis on tulevikutöö? - Tüüpiline töösuhe on töösuhe, kus töötaja töötab kindlas kohas ja kindlal ajal tähtajatu töölepingu alusel ning allub tööandja kontrollile. Ebatüüpilised töösuhted on rendi-töösuhe, kaugtöö, osalise tööajaga töö. Töö sisu muutub globaliseerumise, tehnoloogia arengu jms tõttu, tekivad t

Tööõigus



Kommentaarid (1)

rgear profiilipilt
rgear: Asjalik dokument
10:26 27-11-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun