Järjekorrateooria
Kodutöö: Järjekorrateooria
1.Valisin teenindussüsteemiks Eedenis asuva Denim Dream Outleti ning uurin
järjekorrateooria abil teeninduskanali koormatust ning tööseisakuid.
2.Denim Dream Outlet(edaspidi DDO) tegeleb valmisrõivaste jaemüügiga. Müügil on tuntud
brändide rõivad. Kauplus on avatud esmaspäevast pühapäevani kella 10-st kuni 21-ni.DDOs
on üks kassa, kus saab ostu eest maksta ning esmaspäevast reedeni tööaegadel üks
teeninduskanal, nädalavahetustel ning allahindluspäevadel on kauplusel 2 teeninduskanalit.
Järjekorrad tekivad, kui teenindaja aitab kliendil, näiteks õiges suuruses meeldivat püksipaari
valida. Ka kahe teenindajaga tekib järjekordi, kui teenindajad aitavad kliente rõivaste
valimisel. Teenindajad on suhteliselt koormatud, kuid järjekorra tekkimisel ei pea seal kaua
ootama, sest teenindajad näevad/tajuvad päris kiiresti, et keegi soovib maksta ning
kiirustavad kassaaparaadi juurde. Kõik tellimused saavad rahuldatud nin...