Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kvaliteet ja harmoonia (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


KVALITEET LÄBI HARMOONIA .
Artiklis on püstitatud küsimus – kas on võimalik, et jaapani traditsiooniline meisterlik tööoskus suudab püsima jääda ka sellel sajandil?
Loodetavasti suudab, selle eelduseks on jaapanlastele harjumuspärane töökus ning jaapani tööstuse väga hea seisukord . Samuti omab enamikele jaapanlastele kvaliteet peaaegu et religioosset tähendust ja suhtumine oskuslikku töösse on kõrge.
Traditsioonid, mis läbi mitmete sajandite on olnud jaapani kultuuri üheks osaks on sügavasti kinnistunud jaapanlaste südametesse ja mõtetesse. Jaapani unikaalse kultuuri ja elustiili kujunemisele on kaasa aidanud seda maad iseloomustavad geograafilised iseärasused, vähene haritava maa osakaal ning looduslike ressursside vähesus. Suure rahvastikutiheduse tõttu püütakse olemasolevaid ressursse võimalikult arukalt kasutada. Kogu elukeskkonda püütakse rohkem lisada mugavust ja kvaliteeti – rohkem harmooniat. Seda võib samuti vaadelda kui eelistust kasutada oma igapäevases elus nii esteetilist kui ka praktilist väärtust omavaid vahendeid.
Sajandite kestel on meistertöölised püüdnud vastutada oma
Kvaliteet ja harmoonia #1 Kvaliteet ja harmoonia #2 Kvaliteet ja harmoonia #3 Kvaliteet ja harmoonia #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor SigneI Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
60
docx

TOODETE JA TEENUSTE ARENDAMINE „TOYOTA MOTOR CORPORATION“ NÄITEL

müraisolatsioonist kui Euroopa tarbijad. Tulemusena Toyota paigutab USA jaoks toodetud autodesse vähem müraisolatsiooni ja läbi selle optimeerib kulusid. 1966 – Esimene Toyota Corolla tuli turule. Vaatamata Toyota väga laiale mudelite valikule ja äri hajutamisele, Corolla seisab selles nimistus eraldi. Turule tuleku ajal tarbijad juba väsisid autode baasfunktsionaalsustest ning ootasid midagi enamat. Corolla täitiski neid ootusi. Võimekus, kvaliteet, kütusekulu, mugavus, hind – kokku moodustasid väga atraktiivse kombinatsiooni. Tänaseks Corolla läbis juba 10 generatsiooni ja on Toyota kõige müüduim mudel läbi alaloo. 1989 – Toyota CEO Eiji Toyoda initsiatiivil (idee tekkis 1983 aastal) Toyota tutvustas maailmale oma uut luksuskaubamärki – Lexus. Esimeseks kaubamärgi esindajaks oli Lexus LS400, mida hakati müüma kohe USAs. Tegemist oli väga hästi ajastatud sammuga USA

Majandus
thumbnail
42
doc

Referaat - Jaapan

GEOGRAAFIA Avinurme Gümnaasium 10.klass JAAPAN Koostaja : Rahel Pihlak Õpetaja : Ene Lüüs Sissejuhatus Mina valisin Jaapani, sest sellest riigist ei teadnud ma varem suurt midagi. Uurimise käigus sain teada palju, nii geograafia vallast, põllumajandusest, energeetikast, metsandusest, riigi valitsemisest, majandusest, haridusest, kultuurist ja religioonist, spordist, muusikast, keraamikast, pühadest, nende igapäevaelu korraldusest, kliimast, usunditest, suurematest linnadest, kalandusest, haridusest, Jaapani ja Eesti suhetest ja ajaloost. Samuti ka uutest uudistest, mis seal aasta jooksul juhtusid. JAAPAN Jaapan (jaapani keeles (Nippon, Nihon 'tõusva päikese maa') on Aasia mandrist itta jääv maa ja riik Kaug-Idas Vaikse ookeani läänekaldal Jaapani saarestikul. Tema lähimad naabrid on Lõ

Geograafia
thumbnail
66
docx

Maailmamajanduse geograafia

MMG konspekt slaidide põhjal 1.MMG Suurregioonid Arengut mõjutavad tegurid: Looduskeskkond (kliima), asend maailma tuumalade suhtes, rahvastikuprotsessid, kultuuriline omapära. Samuel Huntingtoni järgi on tsivilisatsioon suurim iseseisev olemusvorm, ilmselt kõige kauem kestnud inimkooslus üldse. Tsivilisatsioonid on suured, sadade miljonitega mõõdetavad inimrühmad, keda üksteisest eristab neile omane maailmavaade ja ellusuhtumine ning sel alusel kujunenud religioon, filosoofiad, mõtlemis- ja toimimisviisid, kultuuripärand ning kõige selle taga olev omapärane ajalookäik. Muutus läbi karismaatilisejuhi: stabiiline ühiskond, stagnatsioon kaos võimalus innovatsiooniks/uus kord (karismaatiline juht) stabiiline ühiskond… Valitsuse evolutsioon: ratsionaalne valitsus traditsiooniline valitsus võimuvahetus/karismaatiline valitsus ratsionaalne valitsus. Passioners energilised juhid, kellel on võime suunata

Maailma majandus
thumbnail
70
doc

Logistika ja transport ärilogistika konspekt

Kogus/hind A N Tarnetingimused Finantside Operatsioonide A juhtimine juhtimine Usaldusväärsus L Ü Kulude osakaal Materjalide vajadus Teenuste tase Ü lõpptoote Materjalide kvaliteet S Koostöövalmidus omahinnas Operatsioonide Vajadus sünkroniseerimine investeeringute tootmisplaaniga järele

Baaslogistika
thumbnail
56
doc

Logistika konspekt

vastavaid kulusid. Põhjuseks on selliste kaupade raskem käsitsetavus, transporditavus, ladustatavus. Jäätmete ja praagi töötlemise ning korje osatähtsus logistilises tegevuses omab üha suuremat tähtsust seoses keskkonnakaitsealaste nõudmiste karmistumisega. Korje puhul mängib rolli ka klientide vastavasisuliste nõudmiste suurenemine. Logistika traditsioonilised eesmärgid: · kuluefektiivsus · klienditeeninduse kvaliteet · paindlikkus Köik kolm eesmärki on omavahel seotud ja vastastikuses sõltuvuses. Kulud. Logistiliste tegevuste ja toimingute teostamiseks kasutatakse ettevõtte ressursse (tööjõud, hooned, laoinventar, tõstukid, veotehnika, käibevahendid, aeg jne.). Ressursside kasutamine toob endaga kaasa kulude tekkimise. Logistiliste kulude eraldamiseks muudest ettevõttes tekkivatest kuludest on aluseks tekkepõhine lähenemine. Kui vaadeldavad kulud on suuremal või vähemal

Logistika
thumbnail
180
doc

Maastikuarhitektuuri ajalugu 2010

täkestatud rannajoonega maa. Keskne asukoht Aasia, Aafrika ja Euroopa vahel. Elav merekaubandus. KULTUURIKESKKOND Vaba demokraatlik ühiskond. Humanistliku hariduse ja elu ideaal. Inimene on see, kes loeb. Ta on "kõikide asjade mõõdupuu". Inimintelligents, mida on treenitud arutlemiste, diskussioonide käigus, eraldab inimest loodusest. Inimese täiuslikkuse tipp - kreeka ideaal. Inimene, loodus ja kreeka kultuuri püsivuse põhjendus. Headus: kõigi kolme harmoonia. 5. sajand e.Kr - Periklese ajastu. Kasutatav puit metsad tõeliselt kurnatud. Mäenõlvad kultiveeritud. Pindmine mullakiht üles haritud. Kitsede, lammaste karjatamine kiirendab erosiooni. Põllumajanduses peamiselt viinamarjad ja oliivid. Oluline on kaubanduse areng. Veini ja õli vahetatakse teravilja vastu. Kliima on karm ja juhib tegevust ruumist väljas. Kuivad ja kuumad suved elati üle tänu sagedasele jahedale meretuulele. Talved on külmad, kuid harva ekstreemsed. 3

Maastikuarhitektuuri ajalugu
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Moldova, Poola, Rumeenia, Slovakkia, Tsehhi, Ukraina, Ungari, Valgevene, Venemaa. 33 . Linn kui reisisihtkoht Linnaturism keskendub ümber: Kultuur ja pärand (ajalooline ja kaasaegne) Meelelahutus ja ööelu ­ linnaosad, West End, London; Brooklyn, NY; Kaubandus (=poodlemine) ­ vastavad piirkonnadtänavad, oluliste atrktsioonide juures Vastuvõtud, sööminejoomine ­ kõigile on oluline kvaliteet, osale ka ­ terviklik elamu Linn kui `paljuruumiline koht' on atraktiivne erinevatele sihtrühmadele: Ärireisijad ­ kui palju on linnas rahvusvaheliste firmade esindusi? Konverentside ­ näituste külastajad Lühipuhkuste veetjad ­ short city break Päevareisijad ­ nt kruiisireisijad, läbisõitjad Sõpradetuttavate külastajad Pikkaajalised puhkajad kui läbisõitjad ja/või lühiajalised peatujad

Turismiettevõtlus
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada väärtusorientatsioonilt jne erinevad, seega tuleb kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul osata eristada ja arvestada mitmesuguste inimeste Uuringud on tõestanud, et organisatsioonisiseste suhete kvaliteet ehk see kui palju me üksteisega ootusi, soove ja käitumist. arvestame ja omavahelisi suhteid väärtustame - Klient peab olema veendunud, et teenindaja on seda eriti pinge- ja konfliktiolukordades - on olulisim tegur, mis mõjutab väliskliendisuhete mõistnud tema olukorda ning vajadusi, alles siis kvaliteeti

Teenindus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun