....5 1.3 Hetkeolukord...........................................................................................................7 2. Hiiumaa elanike hoiakud põgenike suhtes..................................................................10 2.1 Andmed ja metoodika...........................................................................................10 2.2 Tulemused.............................................................................................................10 2.2 Analüüs.................................................................................................................17 Kokkuvõte.......................................................................................................................18 Kirjandus.........................................................................................................................19 Lisad...................................................................................................................
Keila Hariduse Sihtasutus Keila Kool mittestatsionaarne õpe Suitsetamisest loobumine erinevate meetodite abil Uurimistöö Koostaja: Liina Virolainen Juhendaja: õp. Eve Torv Risti 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS ……...…………………………………………………….… 3 1. SUITSETAMISE OLEMUS ………………………..…………………..... 4 1
Tallinna Ülikool SA REC Estonia Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas Monitooringusüsteemi väljatöötamine Sotsioloogiline uurimus TALLINN 2007 SISUKORD Transport, keskkond ja elukvaliteet Tallinnas............................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................... 3 LIIKLUSOHUTUS JA HÄIRITUS ............................................................................ 11 AKEN 1: 9 nõuannet pealinnas ellu jääda soovivale jalakäijale. Janar Filippov. Eesti Ekspress, (18.04.2003) ................................................................................................ 14 AKEN 2: Sõidutee ületamine. Teele Kitsing. (2005).................................................. 18 AKEN 3: Autojuhtidele iseloomulikud tunnused ja käitumine reguleerimata ülekäiguradadel. Jana Põldver. (2005
milline kooli maine- väga hea, hea jne, millisesse vahemikku jääb arv (0-200, 201-301 jne) oluline oleks, et Display frequence ees oleks linnuke, siis saab teha sagedustabeli Intervalltunnus- 1-väga hea, 2-hea jne (NB!_- Kooli hoolekogu hinnang eelmise õppeaasta tulemustele?/ Kooli hoolekogu hinnang eelmise aasta juhtimisele?) , hulk (n: minu klassi avatakse), vanus (keskmine vanus), kui kaugel asub kool millestki- km-tes, Nimitunnus- millegi nimi, huviringude nimed, kooli nimi jne, kas koolis töötab nõustaja- ei tööta, töötab, mõlemad jne, Kiire ülevaade, palju on vastanud väärtusi: Analyse→Missing Values Analysis paremklõps tunnusele: display Variable Names/Display variable Labels→tõstan vajamineva (N. Brutopalk) paremale väljale→ok! Mean- keskmine Sugu- mõistlik viia kategoriaalsele väljale- alumine siis (vahet väga palju pole)
1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev
...................................17 1.8.2Kvantitatiivsete ja kvalitatiivsete meetodite võrdlus....................................18 1.8.3Sotsiaaltöö uurimisel kasutatavate kvalitatiivuuringute võimalused...........20 1.9Triangulatsioon....................................................................................................21 2.UURIMISTÖÖ TEOSTAMINE............................................................................... 27 2.1 Algallikate ja kirjanduse analüüs....................................................................... 28 2.2Uuringu kava.......................................................................................................32 2.3 Probleemi seade..................................................................................................32 2.4 Tööhüpoteesi ja uurimisülesannete püstitamine.................................................34 2.5Tunnuste tüübid...............................................
Kaunilt meigitud naine tunneb end enesekindlamalt, tema käitumine on samuti kindlam. Inimesed, kes on rahul oma välimusega, mõjuvad veenvalt, neile osutatakse rohkem tähelepanu, nende seltskonda nauditakse. Sisemine sära peegeldub varjamatult välimuses (Sangla 2005: 10). Ilusatel inimestel on lihtsam elada, see võib vastumeelne olla ja seda võidakse rumalaks ning ebaõiglaseks pidada, kuid see on siiski fakt: ilusatel inimestel on sageli eluaegsed eelistused nii koolis, ülemuse ees, kontoris, diskol kui ka tänaval (Schneider 2000: 15). Ilu on ääretult ligitõmbav. Kuigi ilu hinnata on väga lihtne, pole seda sugugi kerge defineerida. Eriti veel tänapäeval, kui ilusaks peetakse isikupäraseid, omanäolisi naisi (Sangla 2005: 10). Hea välimus ja selle tähtsus kõigis eluvaldkondades on tänapäeval muutunud nii oluliseks, et on tekkinud eraldi uurimissuund – nn atraktiivsusuuringud. Siin on nende uuringute tähtsamad tulemused:
........14 1.4. Lastega reisimise eripära......................................................................................19 2. Tootearendus Hõbevalge teemapargis.........................................................................26 2.1. Hõbevalge teemapargi idee...................................................................................26 2.2. Uuring: lastega perede soovid ja vajadused teemapargis.....................................29 2.3. Uuringu tulemuste analüüs...................................................................................31 2.4. Ettepanekud Hõbevalge teemapargi arendamiseks..............................................46 Kokkuvõte.......................................................................................................................53 Viidatud allikad................................................................................................................56 Lisad........................................
Kõik kommentaarid