.............................................................................11 3.11 Stardikapital......................................................................................................................12 3.12 Laenukulud........................................................................................................................12 3.13 Omahind............................................................................................................................13 3.14 Konkurentsi analüüs..........................................................................................................13 3. 15 Paranduskoefitsent...........................................................................................................15 3.16 Hinnakiri (Parandatud omahinna alusel)...........................................................................16 Kokkuvõte...............................................................................................................................
...................................................................................................................8 3.4. Side- ja reklaamikulud..............................................................................................10 3.5. Stardikapital ja tegevuskapital..................................................................................10 4. TOOTED/TEENUSED....................................................................................................12 5. KONKURENTSI ANALÜÜS..........................................................................................13 6. PERSONAL.....................................................................................................................14 7. HINNAKUJUNDUS........................................................................................................15 8. SWOT - ANALÜÜS........................................................................................................16 9
brutotulu Valgjärve vald 1420 770,6 Otepää vald 3737 814,8 Eelpool toodus informatsioonist võib tõdeda, et uue iluteenustega tegeleva ettevõtte alustamiseks on soodne aeg-on jätkunud mõõdukas majanduskasv ja SKP kasvu on enim panustanud just siseturule suunatud teenindusharud. Mikromajandusliku ehk tegevusalase analüüsi seisukohalt võib välja tuua, et iluteeninduse turul on tegutsemas mitmeid ettevõtteid, kuid vähesed siin piirkonnas. Minu ettevõtte turuletulekut lihtsustab juba olemasolev salong ja inimesed on juba harjunud kohaliku ilusalongiga ning teenuste kättesaadavusega kodukohas. Ettevõtte tarnija Tooraine/materjal Aadress Telefon Meiliaadress Depile OÜ Töövahendid Aardla 23-a, 6150560 [email protected]
kellele firma kuvand seostub eelkõige moodsat või eriotstarbelist tehnikat ja tehnoloogiat rakendava ettevõttega või kõrgekvaliteedilisi tooteid, teenuseid pakkuva firmaga või madalate hindadega kaupleva äriga jne. Organisatsiooniturundus hõlmab: 1) eesmärkide määratlemist; 2) sõnumite ja nende esitajate valikut; 3) tegevusplaani koostamist, teostamist ning tulemuste analüüsi. Küsitluse ja vaatlusega uuritakse avalikkuse hoiakuid ja suhtumisi. Vastava info olemasolu võimaldab kavandada ja teostada firma poolehoidu suurendavaid programme. Need ei sisalda ainult reklaamitööd, vaid mitmeid muidki tegevusi (kontaktid ajakirjanduse, valitsuse, ühiskondlike organisatsioonide ja liikumistega, sponsorlus, haiglate rahaline abistamine, firmat tutvustavad üritused, ebasoodsa info neutraliseerimine jne). 9
Seekord on muuseum öösel avatud selle nädala laupäevast järgmise nädala reedeni. Päike tõuseb kell 7.30 ja loojub 19.00. Lossi tuleb minna jalgsi. Keskmine kiirus liikumiseks Steini muuseumist lossi juurde on 3 km/h, sest maastik on kaljune ning Teie varustus ei ole just esmaklassiline. Merlecons ja Ko OÜ 16 ENESEKEHTESTAMINE Situatsioonide analüüsi leht Alljärgnevalt on toodud 8 situatsiooni ning iga situatsiooni juurde 5 võimalikku väidet või tegevust. Kirjutage iga rea ette, kas tegu on kehtestava (K), agressiivse (G) või alistuva (A) käitumisega. 1. Olete tulnud väiksema grupiga, kus on esindajad erinevatest klassidest, arutama seda, kuidas korraldada õpilasüritust. Kaks kaaslast räägivad omavahel juttu ning segavad. Teie olete selle ürituse korraldamisest
3 Talletab probleemid, et juhtunust õppida 4 teed konflikti lahendamiseks: Vältimine ei tunnitsa viga Domineerimine surub oma lahenduse peale ega aktsepteeri klienti Kohandumine võtab vastu kliendi pakutud lahenduse, et mitte edasi vaielda Kompromiss leitakse ühine mõlemale osapoolele sobili lahendus Kaebuste lahendamise kuldreeglid: Arenda infokanalit selle kaudu jõuab tarbijate soov kiiresti kohale Analüüsi viga ja kõrvalda see tõhusalt Kompenseeri tekkinud kahju Registreeri kõik kaebused Lahenda probleem Pööra kaebus enda kasuks Räägi rahulikult , see võtab ärritunud kliendilt hoo maha 8. Teenindus ja müük Teenindus ja müük on omavahel tihedalt seotud. Oskuslik teenindus viib paremate müügitulemusteni. Teenindus on tegevus, mis on seotud ostukohaga ja ostu tegemisega. Tegevis mida osutatakse pärast ostu tegemist. Täiendav tegevus.
On ka arvamusi, et osa hüvistest tuleks jaotada inimeste vahel võrdselt ning samal ajal teine osa hüvistest võib olla jaotatud mittevõrdselt. Alternatiivse lähenemisviisi korral oleks põhitähelepanu pööratud võrdsete võimaluste loomisele, mitte aga tulu võrdsele jaotusele. Efektiivsuse ja õigluse omavaheline kõrvutamine on siiski komplitseeritud, sest efektiivsust saab majandusliku analüüsi kaudu mõõta, õigluse mõõtmiseks vastav kriteerium aga puudub. 1.2.1 Milliseid kaupu toota? Toota tuleb neid kaupu, mida tarbijad vajavad st seda mida tarbija vajadusi rahuldaks ja mille eest ta oleks nõus tasuma.(kaupu mille järele on nõudlust, mitte selliseid mille müügiga kahjumisse jääks. Kuidas toota: ettevõtja peab leidma enda jaoks kõige sobivama ressursside kombinatsiooni. Kellele toota: ettevõtja peab
pühendatud järgmised kaks peatükki. Edasi leiavad käsitlemist valdkonnad, millest algab logistika ja tarneahela juhtimine. Nendeks on varude haldamine ja ostutegevus. Klienditeeninduse kvaliteet logistikas on määrava tähtsusega ja see mõjutab konkurentsi pingestudes üha enam klientide arvu ning ettevõtte majandustegevuse tulemuslikkust – sellest on pikemalt juttu kuueteistkümnendas peatükis. Kuluarvestus on oluline kõikide logistikatoimingute puhul, kuna ilma logistikatoimingute ja kogu logistikaprotsessi kulude
Kõik kommentaarid