Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kalevi kommivabrik - sarnased materjalid

šokolaad, kawe, kondiitritoodete, vabrik, maiustus, kondiitriäri, sokolaad, šokolaadivabrik, kaubamärk, harjumaal, tootis, lorenz, pidama, chocolate, factory, laiendab, kompu, kakaovõi, steariinhape, ergutav, teobromiin, toitained, vitamiin, aknet
thumbnail
7
docx

AS KALEVI TOOTMISE AJALUGU JA ARENGU LÄBI VIIMASE 100. AASTA

AASTA Referaat Juhendaja: Pertti Pärna, MA Mõdriku 2013 SISUKORD 1. AS Kalevi tootmise ajalugu ja areng läbi viimase 100. aasta AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas. Kalev on olnud aastaid Eesti tuntuim ja mainekaim kaubamärk. Ettevõtte põhitegevuseks on sokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning müük. Lisaks tavasortimendile valmistab Kalev tooteid ka eritellimuste alusel, töötades koostöös kliendiga välja kliendi sõnumiga tooteid. AS Kalevil küünib tootmise ajalugu ja areng aastasse 1806. Sel aastal sai alguse Eesti kondiitritööstuse sünd, suhkrupagar Lorenz Caviezel hakkas pidama kondiitriäri Tallinnas Pikal tänaval kohviku Maiasmokk asukohas. Järgmine muudatus toimus

Ajalugu
25 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Šokolaad

....................................................................................7 2.1. Kakaopuu.......................................................................................................................7 2.2. Ubade töötlemine...........................................................................................................8 3. ŠOKOLAADI PÕHITÜÜBID.........................................................................................10 3.1. Tume šokolaad.............................................................................................................10 3.2. Piimašokolaad..............................................................................................................11 3.3. Valge šokolaad.............................................................................................................11 KOKKUVÕTE.........................................................................................................

Toiduained
9 allalaadimist
thumbnail
13
pptx

Toiduainetetööstus ja kommivabrik Kalev

üks olulisemaid ja suuremahulisemaid tööstusharusid annab tööd enam kui 22 000 inimesele toodang moodustab kogu tööstuse toodangust ligi 30 % eksport moodustab kogu tööstustoodangu ekspordist ligi 26 % Import moodustab 11% Mõnede toidukaupade import eestisse Eesti toiduainetetööstus jaotatakse allharudeks: Kalevi kommivabrik AS Kalev Chocolate Factor y Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte aastaid Eesti tuntuim ja mainekaim kaubamärk alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas Factory kuulub rahvusvahelisse Orkla kontserni Ettevõtte põhitegevus sokolaadikondiitri ja suhkrukondiitritoodete tootmine sokolaadi, suhkru ja jahukondiitritoodete müük valmistab tooteid eritellimuste alusel ajalugu Click to edit Master text styles Second level 1806 Eesti kondiitritööstuse sünd

Geograafia
24 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

Referaat Õppejõud: Liina Maasik Mõdriku 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS Teema "Kaubamärgid ja toiduainetööstused Eestis" on tänapäeval väga aktuaalne. Praegu on palju erinevaid organisatsioone, mis pakuvad teenuseid ning tooteid, peaaegu kõigil on olemas oma käubamärk. Kaubamärke kasutatakse äriisukute toodetud kaubade ja teenuste individualiseerimiseks, st kaubamärk eristab üht firmat, kaupa või teenust teistest, ja on olemas praegusel turul. Kaasaegse konkurentsi tingimustes kaitseb kaubamärgi registreerimine ebaseadusliku kasutamise ja kopeerimise vastu. Kaubamärk on omandiõigus ja ettevõtte mittemateriaalne vara. Kaubamärgi omanik võib lubada või takistada kaubamärgi kasutamist teiste isikute poolt. Tuntud kaubamärk suurendab kasumit, tõstab mainet ning seeläbi suurendab müügikäivet.

Toidukaubandus
111 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Eesti kaubamärgid

................10 9. Tere ..................................................................................................................................................... 11 9.1 Tere missioon.................................................................................................................................12 9.2 Tooted............................................................................................................................................ 12 9.3 Tere kaubamärk..............................................................................................................................12 10. Balbiino .............................................................................................................................................12 KOKKUVÕTE.........................................................................................................................................14 kasutatud kirjandus..............................................

Kaubandus ökonoomika
142 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Referaat: Šokolaad

Saaremaa Ühisgümnaasium Sokolaad Referaat Kuressaare 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS.......................................................................................................................3 1. SOKOLAADI AJALUGU..................................................................................................4 1.1. Maiade ja asteekide toit jumalatele................................................................................4 1.2. Sokolaad Euroopas.........................................................................................................4 1.3. Sokolaad Eestis..............................................................................................................5 2. SOKOLAADI VALMISTAMINE.....................................................................................7 2.1. Kakaopuu......................................................................................................................

Kokandus
41 allalaadimist
thumbnail
17
rtf

10 EESTI KAUBAMÄRKI

................................... 6.3 Tooted............................................................................................................................... 7 TERE AS.................................................................................................................................. 7.1 Ettevõte............................................................................................................................. 7.2 Tere kaubamärk................................................................................................................. 7.3 Tooted............................................................................................................................... 8 PREMIA.................................................................................................................................. 8.1 Ettevõte.....................................................................

Toidukaubandus
74 allalaadimist
thumbnail
60
docx

ÕPIMAPP

...................................................................................6 2SALVEST.....................................................................................................................8 1Ajalugu.....................................................................................................................8 2.1Ettevõtte tutvustus.................................................................................................9 2.2Põnn kaubamärk..................................................................................................10 2.3Tooted..................................................................................................................11 2.4Eritoit...................................................................................................................13 2.5Märgistamise nõuded...........................................................................................14 2

Toidukaubaõpetus
27 allalaadimist
thumbnail
11
docx

5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

3 Kalev Ajalugu Kalevi ajalugu ulatub kaugesse minevikku, täpsemalt sai kõik alguse 1806. aastal, kui sündis Eesti kondiitritööstus. Äri vahetas omanikku ning laienes veelgi. Eriti nõutud olid käsitisi valmistatud maiustused, sealhulgas martsipanikujukesed. Maiustusi telliti isegi Vene keisri õukonnast. 1921. aastal asutatati ASi Kalev tuntuim eelkäija sokolaadi- ja kompvekivabrik Kawe. 1948. aasta 1. aprillist sai Kawe uueks nimeks kondiitritoodete vabrik Kalev. Nimemuutus toimus ideoloogilistel põhjustel: keegi käis ministrile kaebamas, et Kawe nimi oli kunagi moodustatud tolleaegsete omanike initsiaalidest. See ei olnud sobiv nõukogude ettevõttele. 2006. aasta suvel asutab AS Kalev tütarettevõtte AS Kalev Chocolate Factory, mis võtab emaettevõttelt üle sokolaadi- ja suhkrukondiitritoodete tootmise ja müügi. Olemus

Müügitöö alused
27 allalaadimist
thumbnail
15
rtf

Nimetu

Kuna kõigil kolmel äriettevõttel on tooteid väga palju, siis otsustasin ma teha toodete analüüsi ühe toote kohta, mida kõik kolm toodavad, nimelt pähklitega piimasokolaad. ÄRIETTEVÕTETE ÜLDISELOOMUSTUS AS Kalev Chocolate Factory AS Kalev Chocolate Factory on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mille esimene eelkäija alustas tegevust 1806. aastal Tallinnas. Kalev on olnud aastaid Eesti tuntuim ja mainekaim kaubamärk. Ettevõtte põhitegevuseks on sokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning sokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Lisaks tavasortimendile valmistab Kalevi sokolaadivabrik tooteid ka eritellimuste alusel, töötades koostöös kliendiga välja kliendi sõnumiga tooteid. Kalevi sokolaadivabrik toodab maiustusi Harjumaal Jüri lähistel Põrguväljal asuvas kaasaegses tootmishoones, mis valmis 2003. aastal. 26 500 ruutmeetril paikneva tootmiskompleksi

74 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Eesti kaubabrändid

mittepiimapõhiseid tooteid. Tere tootmisüksused asuvad Tallinnas, Kosel, Viljandis, Paides ja Põlvas. Tere tütarettevõtteks on Meieri Transport. Ettevõttes töötab üle 615 töötaja. Tere tootenimekirjas on kokku üle 250 kõrge kvaliteediga toote. Tuntumad kaubamärgid, mille all tooteid müüme on Tere, Hellus, Haps, Merevaik, Emma, Kohuke, Black Mama ja Muu-muu. Lisaks oma toodetele turustab Tere Eestis ka Joya sojajooke. Tere kaubamärk loodi enam kui kümme aastat tagasi - aastal 1996. Tere oli uue aja kõige esimene piima kaubamärk. Täna on see tuntuim ja eelistatuim piima kaubamärk Eestis. 19. juunil 2006 muudeti ka ettevõtte juriidiline nimi selle tuntuima kaubamärgi järgi Tallinna Piimatööstusest Tere AS-iks.Tere AS omanik on Luterma AS. Sponsoreeritavas projektis hindame eelkõige järjepidevust, terviklikkust ja inspireerivust. Peamisteks Tere AS-i poolt toetatavateks valdkondadeks on tervis, sport ja kultuur.

Tööstuskaup
59 allalaadimist
thumbnail
48
docx

Toidukaubaõpetuse õpimapp TOIDUKAUBAD

vitamiini;Tee aromaatsed ained on põhiliselt eeterlikud õlid;Mineraalained-nendest 50% on kaalium, 15% fosforiühendid, teisi vähem; pooled nendest on vees lahustuvad soolad; mineraalained mõjutavad ka maitset;Valkained-mõjutavad tee värvust;Vaigud-neid on tees vähe; aitavad hoida tee aroomi;Orgaanilised happed-neid on tees ainult 1% ; happed tõstavad tee toite-ja dieediväärtust. 1.9 Kakao ja sokolaad 1.9.1 Kakaotoodete koostis- ja kvaliteedinõuded Kakaovõi koosneb kakaoubade tuumadest saadud rasvast. Kakaovõi vabade rasvhapete sisaldus väljendatud oleiinhappena võib olla kuni 1,75% ning seebistumata ainete sisaldus petrooleetriga määrates võib olla kuni 0,5%, pressitud kakaovõis kuni 0,35%. Kakaopulber koosneb pulbriks jahvatatud, eelnevalt puhastatud, kooritud ja röstitud kakaoubadest. Kakaopulber peab sisaldama vähemalt 20% kakaovõid väljendatud kuivainena

Toiduaineõpetus
85 allalaadimist
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Autoriga saab kontakti võtta järgmisel aadressil: [email protected]. ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997.

Teadus
36 allalaadimist
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk universum ( maailm ) ja ,,visioon" ehk nägemus ( taju ) ) kui nim

Karjäärinõustamine
36 allalaadimist
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma autoriõiguse omaniku ( ehk antud teose autori ) loata. Lubamatu paljundamine ja levitamine, või nende osad, võivad kaasa tuua range tsiviil- ja kriminaalkaristuse, mida rakendatakse maksimaalse seaduses ettenähtud karistusega. Autoriga on võimalik konta

Üldpsühholoogia
113 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun