Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

INTERVJUU KOOSTAMINE (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest see räägib?
  • Millega intervjuud alustataksemillega see lõpeb?
  • Mis on põhiline mida ette heidetakse?
  • Millest see räägib?
  • Millega intervjuud alustataksemillega see lõpeb?
  • Mis on põhiline mida ette heidetakse?

Lõik failist

INTERVJUU KOOSTAMINE. TÖÖLEHT NR 2
Leia üles Kalev Aasmäe intervjuuFacebook : kasulikud reklaamid kasutajaid ei häiri“ Postimehe portaalis Majandus24.
http://majandus24.postimees.ee/1193344/facebook-kasulikud-reklaamid-kasutajaid-ei-hair i
1. Loe intervjuu läbi.
2. Millest see räägib? Formuleeri ühe-kahelauseline ülevaade.
3. Millega intervjuud alustatakse/millega see lõpeb? Kas inervjueerija suhestub intervjueeritavaga/lähtub uue küsimuse esitamisel tema vastusest?
ESITA LÜHIKE
INTERVJUU KOOSTAMINE #1
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-01-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Maiu Nurka Õppematerjali autor
Leia üles Kalev Aasmäe intervjuu „Facebook: kasulikud reklaamid kasutajaid ei häiri“ Postimehe portaalis Majandus24.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Kvalitatiivsete meetodite üldkursus

...........................................................7 Diskursusanalüüs.................................................................................................................. 10 Etnograafia............................................................................................................................13 5. loeng - Eetika........................................................................................................................ 13 Uurimiskava koostamine.......................................................................................................17 6. loeng......................................................................................................................................18 Andmekogumismeetodid: osalusvaatlus...............................................................................18 7. loeng.......................................................................................................................

Ainetöö
thumbnail
22
doc

Sotsioloogia konspekt

 Herbert Spencer (1820- 1903) Sotsialiseerimine- ühiskondlikuks tegemine. Kooli funktsioonid.  Emile Durkheim (1858- 1917) Võttis kokku eelmiste teadmised ja arendas edasi. Uuris enesetappude teemat. Sotsiaalne sidusus- kui on palju suhteid, tuttavaid, siis on rikkam ja parem. Kvantitatiivsed uurimismeetodid Kvalitatiivsed uurimismeetodid  Ankeet  Intervjuu  Test  Vaatlus  Numbrid  Eksperiment  ~ 5- 7%  Sisuanalüüs  Makro- tõeliselt  Kultuuritoodete ülevaatlikud, analüüs esinduslikud, suured  Etnograafiline numbrid, palju objekte. uuring

Sotsioloogia
thumbnail
55
docx

UURIMISMEETODID

Uurimistöö etapid I:  uurimisdisain  Uurimisidee  Uurimisprobleem  Esialgsed uurimisküsimused või eesmärgid  Töö kirjandusega  Uurimisküsimuste/ uurimiseesmärgi ja uurimisprobleemi täpsem formuleerimine  Teema kitsendamine  Uurimis-strateegia valik (kvantitatiivne/ kvalitatiivne; longituud/läbilõike; võrdlev-/juhtumiuuring)  Andmekogumis meetodi paikapanek  Sobivate muutujate leidmine ja operatsionaliseerimine  Valimi koostamine ja uuringu koha  määratlemine  Uurimisinstrumendi disainimine (nt.küsimustik) Uurimisdisain ehk uurimiskujundus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! • Plaan kuidas koguda andmeid ja analüüsida tulemusi, andmaks vastus püstitatud uurimisküsimustele. • Uurimisdisain paneb paika, milliseid andmeid on meil vaja uurimisküsimustele vastamiseks, milliste meetodite ja strateegiatega neid koguda ning analüüsida • Sisaldab: – Uurimisprobleemi sõnastamist

Uurimismeetodid
thumbnail
67
docx

Uurimismeetodid

eesmärgid 4) Töö kirjandusega 5) Teema kitsendamine 6) Uurimisküsimuste / uurimiseesmärgi ja uurimisprobleemi täpsem formuleerimine 7) Uurimis-strateegiavalik (kvantitatiivne / kvalitatiivne; longituud / läbilõike; võrdlev-/ juhtumiuuring) 8) Andmekogumis meetodi paikapanek 9) Sobivate muutujate leidmine ja operatsionaliseerimine 10)Uurimisinstrumendi disainimine (nt. Küsimustik) 11) Valimi koostamine ja uuringu koha määratlemine Uurimisdisain ehk uurimiskujundus Plaan kuidas koguda andmeid ja analüüsida tulemusi, andmaks vastused püstitatud uurimisküsimustele. Sisaldab: Uurimisprobleemi sõnastamist Uurimisküsimusi ja uurimiseesmärke Teooriat, mis on uuringu kontseptuaalseks aluseks (või aluseks hüpoteesidele) Uurimisstrateegiat Andmekogumismeetodi valikut ja selle põhjendust

Uurimismeetodid
thumbnail
33
pdf

Ühiskondlik ja poliitiline aktiivsus

.......................................................... 5 1.1 Sekundaarandmete analüüs.......................................................................................... 5 1.2 Küsitlus ........................................................................................................................ 5 1.3 Vaatlus ......................................................................................................................... 5 1.4 Intervjuu....................................................................................................................... 6 1.5 Tekstianalüüs ............................................................................................................... 6 2 Materjal ja metoodika ......................................................................................................... 7 2.1 Sekundaarantmete analüüs ........................................................

Inimgeograafia uurimismeetodid
thumbnail
31
pdf

Äriuuringute alused

KVANTITATIIVNE UURING Kvantitatiivne uuring sobib eelnevate teooriate testimiseks olukordades, kus fenomeni on varasemalt uuritud, kuid empiirikat ei ole piisavalt. Uurija kogub andmeid peamiselt küsimustike abil. Küsimuste liigid: · Vabavastusega küsimused · Valikvastusega küsimused · Skaala küsimused Likert-skaala (näiteks 5 - täiesti nõus ... 1 - ei ole üldse nõus) Küsimustike koostamine: · Küsimused lihtsas keeles ja lühidalt. · Üks küsimus korraga (üks mõõde). · Küsimused võimalikult täpsed ja konkreetsed. · Küsimus ei tohi olla suunav. · Küsimused viisakas ja sõbralikus toonis. · Küsimuste järjestus loogiline, teemade kaupa: eespool üldisemad ja kergemad küsimused, järgnevad keerukamad ja spetsiifilisemad. · Tõlkeküsimustikus otsetõlge pole alati võimalik, tuleb arvestada kohaliku keele ja kultuuriga.

Majandus
thumbnail
5
docx

Uurimistöö alused

t mida tööga uurima või selgitama hakatakse. 2. Materjali kogumine (raamatukogust, andmebaasidest, Internetist). Töö kirjutamiseks tuleb leida piisavalt aega. Enne kirjutama hakkamist on mõistlik lugeda eri autorite teemakohaseid uurimusi ja artikleid, teha loetu kohta märkmeid ning otsida oma vaatenurka. 3. Töö kavandamine ja eesmärgi püstitus, ajakava koostamine. Koostöös juhendajaga lepitakse kokku ajakava, sõnastatakse töö eesmärk ja hüpotees(id), leitakse sobiv meetod (intervjuu, kirjalik küsitlus, vaatlus, katse, võrdlus vms) hüpoteesi(de) tõestamiseks. Teema avamiseks ja töö eesmärgi püstitamiseks on kasulik esitada iseendale teema kohta küsimusi (nt 5-10) ja seejärel püüda neile vastata.

Uurimistöö alused
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

Selle meetodi abil on võimalik teada saada suhtumisi erinevatesse probleemidesse, tõekspidamisi, arvamusi, valikuid, huvisid. Küsitlusmeetoditega saab suure hulga töötlusmaterjale lühikese ajaga, eriti anketeerimisega. Küsitluse liik. Kvalitatiivne küsitlus ­pehme -, suhteliselt vähe formaliseeritud küsitlus, mille eesmärgiks on : - genereerida hüpoteese; - uurida suhteliselt erandlikke olukordi/ objekte; - saada eksperthinnanguid. Kvalitatiivse intervjuu tulemustele ei rakendata tavalisi statistilisi meetodeid ja saadavad tulemused ei ole standardsete meetodite abil üldistatavad. Kvantitatiivne küsitlus , mille korral kasutatakse standardiseeritud küsitlusvormi ­ ankeeti ning tulemused üldistatakse üldkogumile. Sellise küsitluse puhul tuleb jälgida terve rea eelduste täidetust, et tulemused oleksid üldistatavad. Küsitluse vastuste ja tulemuste puuduseks ei ole 100 protsendiline objektiivsus

Andme-ja tekstitöötlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun