Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Illustraatorid (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Illustraatorid


  • Heiki Ernits „Kaelkirjak“ (Andrus Kivirähk) "Leiutajateküla Lotte" (Andrus Kivirähk)
  • Vive Tolli „ Nukitsamees “ ( Oskar Luts )
  • Edgar Valter „Sipsik“ (Eno Raud) „Krõll“ (Ellen Niit )
  • Heldur Laretei „Londiste, õige nimega Vant“ (Iko Maran )
  • Alissa Poret „Karupoeg Puhh “ (Alan Alexander Milne)
  • Tove Jansson „ Muumitroll “ (Tove Jansson) 
  • Piret Raud „Sari Tähenärija raamatukogu: Paula elu“ (Aino Pervik )
  • Anni Mäger " Limpa ja mereröövlid" (Andrus Kiviräha)
  •  Kädi Rist   „Miriami lood“ ( Teet Kamarik)
  • Ülle Meister „Kaarist on kasu“ (Aino Pervik)
  • Illustraatorid #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor MaiLiiis Õppematerjali autor
    Lasteraamatute illustraatorid

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    6
    doc

    Ettevalmistav periood

    Ettevalmistav periood 17. sajand kuni 19. sajandi keskpaik:  vaimulik ja õpetuslik kirjandus (nt aabitsad, vaimulikud raamatud);  nii täiskasvanutele kui ka lastele määratud valgustuslik proosa, nt F.R.Arveliuse juturaamat, 1782;  19. saj ajaviitekirjandus (nn rahvaraamatud: robinsonaadid ja jenovevad, nt J.Thomassoni “Weikise Hanso luggu tühja sare peäl”, 1839). LASTEKIRJANDUSE TEKKIMINE JA ARENG 19. SAJANDIL  kalendrid, aabitsad, lugemikud, nn rahvaraamatud  Carl Körber, „Karjalaste lugemise raamat“, 1849  M.Körber, J.V.Jannsen, F.Kuhlbars, „Teele, teele, kurekesed!“  A.Grenzstein, „Viisk, põis ja õlekõrs“ jt lastelaulud ja lühijutud.  F.R.Kreutzwaldi „Eesti rahva ennemuistsed jutud“, 1866;  Kreutzwaldist mõjustatud muinasjutukogud ja töötlused (J.Kunder, J.Kõrv, M.J. Eisen, E.Peterson-Särgava jt).  Jakob Pärna lastejutud, nt „Lühikesed jutud armsa laste

    Kirjandus
    thumbnail
    8
    docx

    Eesti lastekirjanduse ajalugu

    EESTI LASTEKIRJANDUSE AJALOO LÜHIKONSPEKT Ettevalmistav järk: kuni 19. saj keskpaigani Rahvaluule: rahvalaulud, muinasjutud. Vaimulik ja õpetuslik kirjandus: katekismused, aabitsad, nn aabits-katekismused, muud kooliraamatud. Näiteid: Wanradt-Koelli katekismus 1535, Jheringi aabits 1641, Forseliuse aabits 1684; Marpurgi lugemik 1805 (Georg G. Marpurg Väikene õpetuse ning lugemise raamat). Varasem jutukirjandus: valgustuslik proosa ja 19. saj ajaviitekirjandus (nn rahvaraamat, sh robinsonaadid, Jenoveeva-lood jm). Näiteid: Friedrich Gustav Arvelius Üks kaunis jutu- ja õpetuseraamat 1782; Johann Thomasson Väikese Hansu lugu tühja saare peal 1739; Joachim H. Campe /Heinrich G. Lorenzsonn Noorema Robinsoni elu ja juhtumised 1842. Tekkimine ja varasem areng 19. sajandil. Euroopa (maailma) lastekirjanduse algust tähistatakse enamasti 18. sajandiga, ent 19. sajand on murranguline ja algatuslik, luuakse lastekirjanduse eri liikide klassikalised tekstid: vendade Grimmide (1812

    Kirjandus
    thumbnail
    11
    docx

    Nimetu

    LASTEKIRJANDUS. SHHI.02.025. EKSAMIKÜSIMUSED. Definitsioonid aimekirjandus- populaarteaduslik kirjandus e teabekirjandus. Kirjandus, mis tutvustab üldarusaadavalt ja huvitavalt teaduse saavatusi ning probleeme. alltekst- kirjanduslikus tekstis sisalduv varjatud, juurdemõeldav, nn ridadevaheline mõte. Allteksti mõistab vaid asjasse pühendunud lugeja. Ka lastekirjandus sisaldab allteksti, mida tänane lugeja enamasti selgituseta ei mõista. autoriraamat- raamat, mille teksti ja illustratsioonid on loonud üks ja sama isik. Levinuim mudel on kunstnikust kirjanikuks (Edgar Valter, Piret Raud). ballaad- Dramaatiliste elementidega lüroeepiline luuletus, mida on sageli ette kantud lauludes. Kujutatakse ebatavalisi, traagilisi või heroilisi sündmusi, ainet leitakse ajaloost (müütidest, muistenditest, legendidest). Keskendub ühele dramaatilisele ja pingestatud sündmusele, on emotsionaalne, sünge, tihti traagilise lõpuga. Nt: Ellen Niit, Marie Underi looming fantaasiakirjandus- ki

    maailma loodusgeograafia ja geograafiliste...
    thumbnail
    8
    doc

    Laste ja noortekirjandus

    Artikli refereering “ Mis jääb viimase kümnendi eesti laste- ja noortekirjandusest meelde ja kestma? „ Lugesime läbi artiklit “ Mis jääb viimase kümnendi eesti laste- ja noortekirjandusest meelde ja kestma? „ Eesti Kultuurilehest „Sirp“. See artikel annab meile mõistmine, miks on vaja meile noortekirjandus ja miks ta peab meelde jäätma. Noortekirjandus valmistab noori ette täiskasvanueluks, anda võimalikke juhiseid ja käitumismalle keeruliste olukordadega. Esimesed sõnad raamatutest jutustab Ilona Martson (kirjutas Olga Uvarova) Ilona Martson, Tähekese peatoimetaja ütles, et praegu mäletatakse Aino Perviku Paula-sarja, Wimbergi sõnu Buratino-lauludele, Andrus Kiviräha „Limpat ja mereröövleid”, „Leiutajateküla Lottet” ja „Kakat ja kevadet” ning Kristiina Kassi „Petra lugusid” ja „Samueli võlupatja”. Ilona Martson jutustab, et koolist jäävad kindlasti meelde aabitsad ja muidugi ei s

    Kirjalik eneseväljendus
    thumbnail
    1
    docx

    Väikelastekirjanduse eksami konspekt

    Lastekirjanduse definitsioon, olemus LK täiskasvanute poolt teadlikult L'le kirjutatud. ka rahva looming. LK hulgas ka algselt täiskasvanutele määratud IK teoseid, mis üle läinud L lugemisvarasse. Lraamatud levima pärast trükikunsti leiutamist 15. saj. ja rahvale hariduse andmise hoogustumist. piibli juurde asumiseks ja mõistmiseks, oli vaja tekste, mille abil lugemist harjutada .Väikelastekirjanduse eripärast Põhiliseks erinevuseks lastekirjanduse puhul on lugeja ealise eripära arvestamine. Väikelastekirjandus on adresseeritud 1-4(5)-aastastele lastele. Iseloomulik visuaalsus, tegevuse domineerimine, poeetilisus ja mängulisus ning pahupidistus, samuti lapsele tuttav temaatika ja lihtne sõnastus. Muinasjutuvajadusest väikelapseeas tundeelu tasakaalustav mõju·L prob. Lahendab muinasjutt·L alateadvus tume hirmus-muinasjutt pole ohtlik uskuda·MJ pakub L lahendusi (head vs halvad)·L vajavad MJ intellektuaalsel arengu astmel·L maailm on kaootiline,MJ aitab selgitada R

    Väikelaste kirjandus
    thumbnail
    134
    docx

    Lugemispäevik

    Tallinna Ülikooli Pedagoogiline Seminar Alushariduse ja täiendõppe osakond Kätlin Kattai Lugemispäevik Lastekirjandus Juhendaja: Maire Tallinn 2013 Sisukord: Eesti rahvalaulud lastele.........................................................................................................................4 K.E. Sööt................................................................................................................................................4 August Jakobson.....................................................................................................................................5 Leelo Tungal..........................................................................................................................................6 Jüri Parijõgi............................................................................................................

    Alusharidus
    thumbnail
    21
    pdf

    Lugemissoovitused

    Kirjandusnimestikud põhikoolinoortele 1. klass Cali, Davide „Ma ei teinud oma kodutööd sellepärast, et ...“ (2016) Dahl, Roald „Koletu krokodill“ (2016) Ehasalu, Peep „Printsid poisid“ (2013) Haukainen , A. Toivonen S. „Teedu ja Peedu imelikud masinad“ (2012) Havukainen, Aino; Toivonen Sami „Teedu ja Peedu detektiividena. Poolitaja juhtum“ (2017) Hindrikus, Kadri „Konnade mäss“ (2014) Huberg, Henri „Kuidas joonistada loomi, ehk kuu ja kassisilmad“ (2014) Hytönen, Ville „Vanaisa Tootoo ja tuutuauto“ (2017) Isern, Susanna „Unihiire seitse voodit“ (2019) Itkonen, Jukka „Mõnus sajuilm“ (luuletused) (2013) Kirkkopelto, Katri „Molli“ (2014) Kirkkopelto, Katri „Popi“ (2018) Koren, Majda „Keeda mulle üks muinasjutt“ (2018) Kunnas, Mauri „Suvi Koeramäel“ (2016) Kütsen, Ülle „Koolikell

    10,klass
    thumbnail
    18
    doc

    Aino Pervik

    AINO PERVIK Referaat SISUKORD SISSEJUHATUS .……………………………………………………...…………………….. 3 A. PERVIK ELULUGU ...……..………………………………………………………….… 4 A. PERVIK LOOMING. ..……………..…………………………………………………… . 5 KOKKUVÕTE ..……………………………...………………………………………………..8 RAAMATUTE LOETELU ..…..………………….………………………………………….. 9 KASUTATUD KIRJANDUS …..…………………………………………………………… 10 SISSEJUHATUS Aino Pervik väärib mitmete viljakate 2 fantaasiarikaste lastekirjanike seas tähelepanu sihiteadlike pedagoogiliste, esteetiliste ja eetiliste taotlustega, mis on realiseerinud tunnusväärse omanäolisuse ja kunstilise kö

    Kirjandus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun