Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Henri Cartier-Bresson "Suudlus". (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Henri Cartier-Bresson-Suudlus- #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 2 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Katenqw Õppematerjali autor
Foto analüüs.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
38
doc

Kehakeel

· silmapilgutus, · tõstetud peopesa, · käeviibe, · käepigistus, · käepigistus ja õlalepatsutus, · õhusuudlused ja kergelt õlgadest hoidmine, · põsemusi, · suudlemine kummalegi põsele (kui ollakse Prantsusmaal), · kolm musi (tõelise sümpaatia korral), · kallistus, · põsenäpistus (valus! ­ itallased tervitavad nõnda lapsi), · juustesasimine, · peasilitus, · suudlus huultele, · pikk, kestev puusi haarav kaisutus, · käteplaks, · keeruline käteplaks koos mitme käeväänamisega, · privaatne rühma/kultuslik märk (nagu vabamüürlaste käepigistus), · armeetervitus, · ninade hõõrumine (inuitide ja maooride tervitus), · naeratus. Inimkonna lapsepõlves oli naeratus tegelikult agressiivne zest, hoiatus vastaste eemale hirmutamiseks

Psühholoogia
thumbnail
14
odt

Eksamiküsimused inimeseõpetuses

Eksamiküsimused inimeseõpetuses 1.Mina pildi kujunemine. Enesehinnang, selle mõju inimesele. Enesehinnangu muutmise võimalusi. 202 tabel !!!! Inimese minakäsitus sisaldab kõiki selle inimese endasse puutuvaid mõtteid ja tundeid ning muutub kogu elu jooksul. Seda võib mõjutada peaaegu igasugune kogemus ning see muutub kogu elu jooksul, sest sõltub muutuvatest inimsuhetest. Teised inimesed ei määra seda tervenisti. Me tegutseme ka iseseisvalt ja meie arusaamad oma minast arenevad ka selle tegevuse tulemusel. Tavaliselt on inimestel iseenda kohta väga palju erinevaid arvamusi, isegi vasturääkivaid. Meie enda moodustatud enesekäsitusest oleneb suurel määral, millist uut informatsiooni enda kohta me vastu võtame ja kui kiiresti me seda teeme. Minakontseptsiooni sisu sõltub kultuurist ja inimese kogemustest. Enesehinnangu all mõistetakse inimese positiivseid või negatiivseid tundeid enda suhtes, eneseväärikustunnet. Kui valitakse positiivs

Psühholoogia
thumbnail
12
rtf

Abielukriisid ja nende üleelamise võimalused

Santorini ja ahvatles Avo lennuki peale. "Meile mõlemale tundus, et niisuguste majadega koht tuleb ikka oma silmaga üle vaadata," ütleb Kärt. Ja nii lihtsalt see kõlabki. Olles enamiku inimeste jaoks ületamatult keeruline. Viimasest reisist etteteatamiseks jäi Seppelitel pool päeva. Avo, kellele meeldib varahommikuti büroos joonestamas käia, leidis internetist ülisoodsa Kreeka-reisi, ja Kärt, kes oli hommikul Henri (5) lasteaeda viinud, ei saanudki talle enam õhtul ise järele minna. Siis olid nad juba teel seikluse poole. Just seikluse, sest igal rännakul näevad või kogevad Avo ning Kärt midagi niisugust, mis mõjub nagu vaktsiin abi- ja argielutüdimuse vastu. Kui lahku läheme, siirdub Kärt matkaklubi asutamiskoosolekule ja Avo bridzhi mängima. Tsiviliseeritud ajaveetmise vormid mõlemad. Ega telki Budapesti peatänava äärde enam ikka ei püstitaks? "Aga telki

Psühholoogia
thumbnail
292
ppt

Inimeseõpetuse kursus „Perekonnaõpetus“

kursus „Perekonnaõpetu s“ Arma Eensalu 2011 Õppekirjandus „Perekonnaõpetus. Inimeseõpetuse õpik gümnaasiumile.” Margit Kagadze, Inger Kraav, Katrin Kullasepp Koolibri 2007 Perekonnaõpetuse teemad  Perekond  Püsisuhe  Abielu  Lapsevanemaks olemine  Laps  Kodu ja argielu  Perekonna majanduselu ja õigus Hindamine Kursuse (35 ainetundi) jooksul kogub õpilane kolm arvestuslikku hinnet: 1) referaat või essee, 2) õpimapp ehk portfoolio 3) kontrolltöö. PS. jooksvad hinded: tunnikontrollid, ettekanded suuline vastamine. Küsimused  Mis on perekond?  Miks on perekonda vaja?  Millised on perekonnatüübid?  Perekonna funktsioonid.  Perekonna areng muutuvas ühiskonnas. Miks on perekonda vaja? Perekonda kuulumist ja peretunde olemasolu on inimene tähtsustanud läbi sajandite. Perekonda on mõistetud erinevalt, aga just perekonnas

Pedagoogika
thumbnail
145
ppt

Perekonna õpetuse kursus.(slaidiesitlus)

Inimeseõpetuse kursus ,,Perekonnaõpetus" 2011 Õppekirjandus ,,Perekonnaõpetus. Inimeseõpetuse õpik gümnaasiumile." Margit Kagadze, Inger Kraav, Katrin Kullasepp Koolibri 2007 Perekonnaõpetuse teemad Perekond Püsisuhe Abielu Lapsevanemaks olemine Laps Kodu ja argielu Perekonna majanduselu ja õigus Küsimused Mis on perekond? Miks on perekonda vaja? Millised on perekonnatüübid? Perekonna funktsioonid. Perekonna areng muutuvas ühiskonnas. Miks on perekonda vaja? Perekonda kuulumist ja peretunde olemasolu on inimene tähtsustanud läbi sajandite. Perekonda on mõistetud erinevalt, aga just perekonnast, kuhu inimene sünnib, on olulisel määral sõltunud see, kelleks ta saab, kes teda elus toetab, millised on tema kohustused ning õigused. Ja seda mitte ainult lapsena, vaid ka täiseas. Perekond ja/või leibkond Perekond on abielul või veresugulusel põhinev grupp, mille liikmeid seo

Perekonnaõpetus
thumbnail
96
rtf

Psühholoogia arvestus

suudlustele lisaks on intiimsust ja armastust väljendavaid puudutusi palju ning sageli võivad need olla väga ebastandardsed, sõltudes eelkõige puudutaja isiksusest. Seksiga seonduvad puudutused. Nende alla lähevad nt suudlused jne. Suudlustele omistatakse mitmeid bioloogilisi funktsioone, üks on aga selge, suudeldes saadakse partneri kohta olulist informatsiooni. Mitmed uuringud on näidanud, et enamik mehi ja naisi ei lähe teisele kohtamisele inimesega, kes suudleb halvasti. Suudlus peegeldab võimalikku emotsionaalset ja seksuaalset sobivust, kui suudlus ei sobi, siis ei tule ka suhtest midagi välja. Flirtimine ja puudutused Mängulisus annab võimaluse teisega hõlpsasti ja turvaliselt tuttavaks saada, andes samas ka võimaluse kergelt ja millekski kohustumata mängust loobuda. Kuid mängida saavad ainult need, kel selleks piisavalt enesekindlust ja julgust. Liigne pingutamine ja kramplikkus rikuvad mängu, jättes selle ilma vajalikust kergusest

Psühholoogia
thumbnail
161
docx

Kunstiajalugu 20-21 sajand

Kujutluslaad hoopis erinev akadeemilisest, põnev, fantastiline, irreaalne värvide mäslemine, reaalset ruumi pea-aegu ei olegi, on värvide mäng (ka sümbolismile omane. Redon ­ kükloop Redon ­ Buddha (näitab seda et ka talle olid südamelähedased alternatiivsemad harrastused nt budism) Tinglik ruum ­ uusromantiline maailm püüab nähtavast maailmast põgeneda. Auguste Rodin ­ Suudlus Auguste Rodin ­ Danaiid Rodin ­ mõtleja ; positiviste ei huvitanud eksistentsiaalsed probleemid, erinevalt sümbolistist-uusromantikust, kes otsib mõtet kuid ei lea seda ­ maailm on tabamatu./Rodin'il uuenduslik vormikasutus ­ palju maalilisust ja varjundirohkust pronksipinnal, konarus-keerukas pinnafaktuur teeb nad elavaks ja liikumist kandvaks

Kunstiajalugu
thumbnail
56
docx

Liikumispuuetega inimeste võimalused avalikes randades Stroomi ranna näitel

TALLINNA ÜLIKOOL Terviseteaduse ja Spordi Instituut Rekreatsiooniteaduste osakond Märt Melsas LIIKUMISPUUDEGA INIMESTE VÕIMALUSED AVALIKES RANDADES STROOMI RANNA NÄITEL Magistritöö Juhendaja: Joe Noormets Tallinn 2014 RESÜMEE Melsas, Märt. Liikumispuudega inimeste võimalused avalikes randades Stroomi ranna näitel. Magistritöö, Tallinna Ülikool 2014. Antud uurimustöö koosneb 63 leheküljest ja sisaldab 26 joonist. Üha rohkem räägitakse võimaluste loomisest erinevate ühiskonnagruppide vahel. Seda nii erinevate teenuste ligipääsetavuse kui ühiskonna elus osalemise kontekstis. Käesolevas magistritöös keskendutakse liikumispuudega inimeste võimalustele ava

Sotsiaalteadused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun