Nimi
Frantsiisiidee
Ma
leidsin frantsiisiettevõte ja selleks on Subway restoran . Subway on restoranide võrk kiire teenindamisega. Peamised müügis olevad
tooted on salatid ja suured võileivad. Firma oli tehtud 1965 aastal
ja seisuga 2013 aastal on 91 maades on 31673 restorani. Subway on
nagu tervislik alternatiiv teiste standartsete kiirtoitude restranide
ees. Selle kompanii deviis on “Veel värskem!“
(ingl. Eat fresh !).
Selle võrgu nimetus tuleneb
inglise keele prefiksist “sub“, lühendmiseks Submarine
Sandvich.
Need võileivad näevad
välja nagu allveelaevad.
Esimene Subway restoran oli avatud 1965 aastal Ameerika Ühendriikides
ja kandis nimetust «Pete’s Super Submarines».
Selle
Peter Buckiga. DeLuca arvas, et ta peab avama oma võileiva koha kus inimesed saavad kiire lõuna kaasa haarata, ta laenas Buckilt $1000 ja avas 28. augustil, 1965. koha nimega Pete's Super Submarine. Aasta hiljem avas DeLuca teise poe ainult selleks, et kliendid näeksid, et ta on edukas ja et ta laieneb. Selleks, et suurendada tähelepanu ja nähtavust inimestele lühendas ta nime The Subway peale millel oli särav kollane logo. Esimene The Subway frantsiis avati Wallingford, Connecticutis aastal 1974. Sellele järgnes uskumatu edu 1974. aasta lõpuks oli avatud 16 poodi. Just sellel aja otsustati, et tuleb rohkem aega pühendada frantsiisi müümisele, mis aitaks avada veelgi rohkem poode. Buck ja DeLuca üritasid esimesi frantsiise müüa oma sõpradele kes alguses küll selle ideega kaasa ei läinud, kuid kui ühe sõbra firma läks pankrotti otsustas ta seda teha. Peale seda saatis Subway frantsiisi boom millest kõik tahtsid osa saada. 1978
turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a
Avinurme Gümnaasium 10.klass Geograafia PORTUGAL Koostaja:Katrin Kõre Juhendaja: Ene Lüüs 2009/2010 1 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................................................3 Üldandmed........................................................................................................................4-5 Riigivorm.........................................................................................................................6-11 Majandus.........................................................................................................................12-14 Tootmisviis........................................................................................................................15 Asend........................................................................
Kõik kommentaarid