Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Add link

ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on autismispektri häire?
  • Mis on autismispektri häire?
  • MIS ON ERIVAJADUS?
  • Milliste tähelepanekute korral võiks kontrollida lapse kuulmist?
  • Kuidas tegeleda kuulmislangusega väikelapsega kodus?
  • Millistel tingimustel areneb lapse kõne kiiremini?
  • Kuidas suhelda kuulmispuudega inimesega?
  • Kuidas on keskkond kohandatud?
  • Milliste õppevaldkondadega tegeletakse?
  • Milline on õpetaja keelekasutus?
  • Milline on laste aktiivsus ja töötempo?
  • Kuidas arvestatakse laste individuaalsusega?
Vasakule Paremale
ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #1 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #2 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #3 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #4 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #5 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #6 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #7 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #8 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #9 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #10 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #11 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #12 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #13 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #14 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #15 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #16 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #17 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #18 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #19 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #20 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #21 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #22 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #23 ERIVAJADUSEGA LAPS LASTEAIAS 1 #24
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 24 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 92 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor piretkala Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
52
pdf

Erivajadustega laste psühholoogia eksamiküsimused

Seosed naaberteadustega, eriti arengupsühholoogiaga. Hariduslike erivajaduste määratlus. Erivajaduste psühholoogia on psühholoogia haru, mis uurib hälbinud arenguga laste, noorukite ja täiskasvanute psüühikat. Hälbima ­ kõrvale kalduma keskmisest eakohasest arengust, võib olla ka positiivne. Mida väiksemad lapsed, seda suuremad muutused arengus. Teooriast saab üldised teadmised, kuid tuleb olla valmis praktikas ümber häälestuda. EV psühholoogia ülesanded: o Õppida orienteeruma erinevate arenguhälvete olemuses (lapse peas toimuv, peidetud), nende põhjustes ja ilmingutes (väliselt näha); o Õppida jälgima EV laste psüühika arengut töötamaks välja võtteid selle soodustamiseks, oluline on mõista mis arengu käigus muutub; o Õppida nägema muutusi hälbinud arengus seoses vanuse ja (pedagoogilise) sekkumisega. NB! Oluline on mõista eakohast tavaarengut, siis saab otsustada, millised muutused

Eripedagoogika
thumbnail
22
docx

Erivajadustega laste psühholoogia alused

mida väiksemad on lapsed, seda suuremad muutused arengus aset leiavad ja seda olulisem on nende muutustega kursis olla. Erivajaduste psühholoogia näol on tegemist teadusharuga, teadmised sellest on tulnud uuringute kaudu. Kontrollitakse püstitatud hüpoteese eksperimentide ja katsete põhjal. Oluline on teha üldistusi teooriast, aga olla valmis selleks, et praktikas tegeletakse indiviididega ja seega ei pruugi need kokku minna. Erivajaduste psühholoogia ülesanded: Õppida orienteeruma erinevate arenguhälvete olemuses, nende põhjustes ja ilmingutes. Miks laste arengus läheb üks või teine asi nii? Mis laste käitumises on teistmoodi? Arenguhälvete ilmingud ­ väliselt näha. Olemus- mis toimub lapse peas. Õppida jälgima EV laste psüühika arengut töötamaks välja võtteid selle soodustamiseks Õppida nägema muutusi hälbinud arengus seoses vanuse ja

Eripedagoogika
thumbnail
6
docx

ERIVAJADUSEGA LAPS JA TEMA ABISTAMINE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST13 KÕ1 ERIVAJADUSEGA LAPS JA TEMA ABISTAMINE ANDEKAS LAPS Referaat Õppejõud: Reet Rääk, MA Mõdriku 2014 SISSEJUHATUS REFERAATI Kui mõelda erivajaduse peale siis esimese asjana mis pähe tuleb on puue e lapsel on küljes mingi viga ja ta vajab abi. Kuid tänapäeval mõeldakse erivajaduse all ka neid lapsi mis kohe silma ei hakka nt hüperaktiivsus, andekad lapsed, kahekeelsus, lapsed kes kannatavad düsleksia all jt. Mõni erivajadus vajab suuremat sekkumist kui teine kuid tähelepanuta ei tohiks jätta neist mitte ühtegi. Selles referaadis pööran suuremat

Eripedagoogika
thumbnail
10
doc

Erivajadusega laps

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Erivajadustega laps Referaat Juhendaja: Tallinn 2011 Sisukord Kes on erivajadustega laps? 2 Varajane sekkumine 3 Laste arengu hindamine ja eripärade märkamine 4 Erivajadustega laste arendamise põhimõtted 5 Erivajadustega laste arengu toetamine 6 Erivajadustega laste õpetamise võimalused 7 Kasutatud kirjandus 8 Kes on erivajadustega laps? Erivajadustega lapsed on need, kes erinevad teistest eakaaslastest vaimsete, neuromuskulaarsete või kehaliste omaduste, sensoorsete või kommunikatsioonivõimete, sotsiaalse või emotsionaalse käitumise või liitpuuete poolest sedavõrd, et vajavad eripedagoogilist abi, millega luuakse tingimused nende maksimaalseks arenguks. Nad erinevad eakaaslastest oma võimetelt, kultuuriliselt või sotsiaalselt taustalt või isiksuseomadustelt nii palju, et vajavad oma arengupotensiaali

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
69
doc

Matemaatika õpe erivajadustega lastele

HTEP.01.047. MATEMAATIKA ÕPE ERIVAJADUSTEGA LASTELE I (Küsimused kehtivad alates 2013. a. kevadest) 1. Matemaatika elementaaroskuste omandamisraskuste uurimise neuroloogiline suund. Neuropsühholoogia kujunemise algusetapil püüti iga füsioloogilise ja/või psühholoogilise funktsiooni juhtimine siduda mingi lokaliseeritud keskusega ajus. Henseheni arvates paiknevad peamised aritmeetikakeskused vasakus kuklasagaras. Alluvad keskused võivad paikneda teistes ajuosades, näiteks kiiru- või oimusagaras või tsentraalkäärus, juhtides arvude lugemist ja kirjutamist ning võimeid sooritada arvudega operatsioone

Eripedagoogika
thumbnail
8
docx

ERIVAJADUSTEGA LAPSED TAVALASTEAIAS

TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDZ EESTI KEELE LEKTORAAT Marina Buinitskaja ERIVAJADUSTEGA LAPSED TAVALASTEAIAS artikkel Juhendaja Elena Nõmm Narva 2015 I Sissejuhatus Eesti Vabariigi põhiseadus ja haridusseadused on kehtestanud kõikidele lastele võrdse õiguse saada võimetele vastavat haridust. Samas kõik inimesed erinevad mõningal määral üksteistest, nii ka lapsed. Erivajadustega lastele lasteaias käimise võimaldamiseks on kasutusel kaks viisi: kas kohandada tavalasteaedasi neile sobivamaks, samas säilitades sobivuse ka teistele lastele või

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi
thumbnail
36
doc

Erivajadustega õppija

ERIVAJADUSTEGA ÕPPIJA Lapsel on hariduslikud erivajadused, juhul kui tal on märkimisväärselt suuremad raskused õppimisel, võrreldes eakaaslastega; tal on raskused, mis takistavad sellele eale iseloomulike õpivõimete kasutamist tavakoolis. HEV laps erineb nn tavalapsest (eakohaselt arenenud laps) vaimsete omaduste poolest sensoorsete võimete poolest neuromuskulaarsete või kehaliste võimete poolest sotsiaalse või emotsionaalse käitumise poolest kommunikatsioonivõimete poolest liitpuuete poolest Hariduslikud erivajadused hariduslikud erivajadused (HEV, ingl k SEN, special educational needs). arengulised erivajadused toimetulekupiirangud ­ kui palju abi vajab, kuidas toime tuleb psüühilised ja kehalised erivajadused Kui HEVga isikuid tuleb siiski teataval määral märgistada, siis tuleks eelistada nimetusi,

Pedagoogika



Lisainfo

Õpipäevik antud aine kohustuslikust kirjandusest,artiklitest ja loengu materjalidest.

Märksõnad


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun