Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Erialase lõputöö tutvustus (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milliseid andmekogumismeetodeid kasutati?
  • Milliseid andmetöötlusmeetodeid kasutati?
  • Millised olid peamised tulemused mida lõputöös tutvustati?

Lõik failist

Erialase lõputöö tutvustus
Foorumipostituse
sisu peab olema järgmine:
  • Tutvustage loetud lõputööd (sh eesmärki, hüpoteese e. uurimisküsimus ) lisage postitusele selle korrektne viide ja miks just see töö valituks osutus.
  • Millistele teooriatele autor tugineb, kuidas hindate teoreetilist käsitlust (piisav, pealiskaudne , aegunud, uudne, huvitav, igav, vmt)?
  • Milliseid andmekogumismeetodeid kasutati? Kuidas hindate saadud andmete kvaliteeti?
  • Milliseid andmetöötlusmeetodeid kasutati? Kas neid on piisavalt selgitatud ja põhjendatud?
  • Millised olid peamised tulemused, mida lõputöös tutvustati? Kas need olid uudsed, huvitavad või mitte?
    Lõputöö
    tsiteerimine (st teksti sõnasõnaline kopeerimine) ei ole siin töös
    lubatud. sõnastage vastused küsimustele oma sõnadega ja
    üldistades. 
    Iga
    üliõpilane saab algatada ühe teema ja nii, et enne oma töö esitamist teisi ei näe. Faili postitusele lisada ei saa, maksimaalne
    sõnade arv võib olla 500 ( loendur peaks olema nähtav postituse
    tegemise ajal.
    Akkerman,
    K.

    2013. Ettevõtjate rahulolu transpordiga väikesaarte tingimustes. TÜ
    ettevõtluse osakond. (Lõputöö).
    Käsitletav
    uuring üritab välja selgitada väikesaarte ettevõtjate rahulolu ja
    eelistusi, pidades silmas transpordiühendust saarte ja mandri vahel.
    Kuna nii põhjalikku transpordialast uuringut pole kohalike
    ettevõtjate seas varem tehtud, siis eesmärgiks on anda uurimus
    tulemuste põhjal olulist tagasisidet kohalikule omavalitusele ja
    transpordikorraldajatele. Hüpoteesina on väljatoodud, et
  • Erialase lõputöö tutvustus #1 Erialase lõputöö tutvustus #2 Erialase lõputöö tutvustus #3
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-12-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor einar89 Õppematerjali autor
    Esitatud töö pidi arvestuse saamiseks vastama järgmistele punktidele:
    1 .Tutvusta loetud lõputööd (sh eesmärki, hüpoteese e. uurimisküsimust)
    2. Millistele teooriatele autor tugineb, kuidas hindate teoreetilist käsitlust (piisav, pealiskaudne, aegunud, uudne, huvitav, igav, vmt)?
    3. Milliseid andmekogumismeetodeid kasutati? Kuidas hindate saadud andmete kvaliteeti?
    4. Milliseid andmetöötlusmeetodeid kasutati? Kas neid on piisavalt selgitatud ja põhjendatud?
    5. Millised olid peamised tulemused, mida lõputöös tutvustati? Kas need olid uudsed, huvitavad või mitte?

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Baas Logistika



    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun