Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Elu pole puhkus vaid tegutsemine (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Midagi saavutama tegema?

Lõik failist


Elu
pole puhkus vaid tegutsemine
Huvitav, mida küll teie arvate
sellest lausest, et elu pole puhkus vaid tegutsemine?
Eks
igal inimesel on selle kohta oma arvamus, sealhulgas ka minul.
Enda
arvamusega ma proovin tõestada, et elu on tegutsemine.
Alustame
sellest east , kus inimene tuleb siia maailma. Juba väikese lapsena
ta peab õppima, kuidas siin hakkama saada, ta õpib rääkima, sest
ilma selleta on elada päris raske, kõndima, samuti on see eluks
vajalik, kuigi ilma kõndimiseta saab ka elada, kuid siis poleks see
täisväärtuslik elu, ja inimene ei saaks teha asju, mida ta arvab ,
et tal oleks vaja teha. Teame ka seda, et väikestel lastel meeldib
väga midagi oma kätega valmistada. Näiteks meeldib lastele
Elu pole puhkus vaid tegutsemine #1 Elu pole puhkus vaid tegutsemine #2
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 126 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Joonas L Õppematerjali autor
Kirjand 9. klassist. 1lk

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
doc

Põhjalik referaat ,,Elukaar ja selle perioodid,,

Esimeses klassis omandatakse autoriteet enda õpetaja vastu. Kui antud ülesanded õnnestuvad, areneb lapses töökus ja kohusetundlikkus. Tänu sellele on kainik juba ette valmistatud jõudmiseks viiendasse eluperioodi. 5. Murdeiga ehk mürsikuiga: Viies iga on murdeiga ehk mürsikuiga. Rohkem tuntakse seda murdeeana. See kestab aastatel 1116. Murdeea algus on lapsepõlve lõpp. Mürsik märkab, et vanemad pole täiuslikud ning maailm on täis probleeme, tema tulevik pole kindel. Muutuvad suhted täiskasvanutega, sõbrad vahetuvad. Areneb eneseteadvus ja tung ennast maksma panna. Organismis toimuvad kiired bioloogilised muutused. On väsimus ja tüdimus. Mürsik tajub nii endas kui ka ennast ümbritsevas maailmas selliseid võimalusi, mida varem tundnudki pole. Murdeiga on sisemiste konfliktide ja vastuolude periood.

Inimeseõpetus
thumbnail
11
docx

Inimese areng

SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................2 1. inimese areng.................................................................................................................3 2. elukaare etapid...............................................................................................................4 2.1. Looteiga ja sünd......................................................................................................4 2.2. Imikuiga..................................................................................................................4 2.3. Maimikuiga.............................................................................................................5 2.4. Koolieelikuiga.........................................................................................................5 2.5. Kainikuiga ehk noorem kooliga.......................................

Inimeseõpetus
thumbnail
8
doc

Puhkus Oma Perega

Liivalaia Gümnaasium Puhkus oma perega Koostas: Kevin Kadak 11b 2008 Sisukord: 1. Minu suvevaheaeg 2. Puhkus ­ arm või hirm ; Puhkus paljastab pale 3. Romantika või lapsed 4. Sunnitult romantiline ; Puhkus psühholoogi abiga 5. 5 puhkusesoovitust ; enda arvamus 6. Kasutatud kirjandus 2 Minu suvevaheaeg Enamus suvest möödub mul töiselt. Linnast sõidan ära maale, ning lähen vanavanematele külla. Sinna muidugi tulevad ka vanemad kaasa, kellega proovin võimalikult hästi koos viibitud ajal läbi saada. Mulle öeldakse, et ma seda kui puhkust võtaks, kuid mina ei

Perekonnaõpetus
thumbnail
8
docx

Rousseau

Ta põgenes Shveitsi, sealt edasi Peetri saarele, siis Inglismaale. Aastatel 1770-1778 elas Rousseau taas Pariisis ja elatus nootide kirjutamisest. Rousseau suri 2. juuli 1778. Selline on siis põgus ülevaade mehest, kelle elu oli pühendatud tõe otsimisele. Rousseau pedagoogilised vaated Dr. Paul Sakmann küsib: Mis on ,,Emile"? Ja vastab: Kui peaksime kinni pealkirjast, siis on meie ees pedagoogika-,kasvatus- ja õpetuskunsti teooria. Aga see pole kaugeltki tõde. Kõige enam vastaks aga sisule järgmine: Isiksus, nagu ta on, nagu ta kasvab ja küpseb ja kuidas võib inimene inimese kasvatamisele ja küpsemisele kaasa aidata. ,,Emile" on mõtete ja vaatluste kogu ilma mingi korrata. Rousseau kasvatusideaal väljendub ainsa sõnaga: Inimene, kes on tervik, väärtus iseeneses, olevus, kes elab pidevas ühtsuses ja kooskõlas iseenesega. Inimesed, olge inimlikud! Ela, et elada! Mõistus ja loodus käivad tema jaoks käsikäes

Pedagoogika alused
thumbnail
2
rtf

Kelleks saada

hakkavad mõtlema ja tulevad juba teised ametid enam ei ole see mis lapseeas sai mõeldud. Ka mina väiksena mõtlesin et kui suureks saan siis saan kellekski mis head raha sisse toob et elus kuhugile jõuda olla keegi. Aga ennem et sinna maani saada tuleb käia väga pikka teed. Algul põhikool keskkool ja paljudel isegi ülikool või mõni kutsekool. Elus on muidu asju mida võib ka teha ilma õppimata, aga see ei oleks see, siis ollakse vaid lihtsalt inimene, kes jääb ootama et kõik sülle kukuks, kui ise midagi teha ja tahta, raske saab see küll olema, aga lõpuks saad sa ikka selle kätte ja hea on hakata maitsma oma vilju, parem on olla keegi ja need rasked teed läbi käia, aga mitte selline kes loodab ja ootab, et miskit nüüd sadas sülle või hakkaks midagi juhtuma. Mina olen mõelnud, soov oleks mul saada giidiks: miks ma jah valisin selle ameti

Eesti keel
thumbnail
46
doc

LASTE JA VANEMATE SUHTED PEREKONNAS

................................................................................ 24 1.7.12 "Küll kasvab ise!"......................................................................................................25 1.8 Kuidas vanemate lahkumineku korral lapsi säästa?.............................................................25 1.8.1 Lapse heaks tegutsege koos..........................................................................................26 1.8.2 Laps pole spioon ega diplomaat....................................................................................26 1.8.3 Lisapinged tuleb maandada...........................................................................................27 2. LASTE ARENG......................................................................................................................................................29 2.1 Tõlgiks laste ja täiskasvanute vahel............................................

Perepsühholoogia
thumbnail
22
rtf

Jean- Jagques Rosseau "Emile" kokkuvõte

ühekülgse mõistusehariduse asemele tundliku südame tungiv keel, kunstliku asemele loomulikkus. Kuid kogu tööst käib läbi punase joonena armastus lapse vastu. ,,Ei tunta lapseiga ja seepärast satutakse valeteedele... Lapses otsitakse ikka meest, ei teata aga, mis on laps enne, kui ta saab meheks. Õppige oma lapsi paremini tundma, sest tõepoolest ­ teie ei tunne neid. Kui teie loete seda raamatut selles mõttes, siis arvan ma, pole see kasuta." Nii lausus Rosseau. Jean- Jagques Rosseau elulugu Kuidas möödusid lapseiga ja noorus? Rosseau sündis Genfis 28. juunil 1712. aastal. Ta õppis palju varem lugema kui teised lapsed ja andus juba viie- või kuueaastaselt isa kõrval hoolsale, aga korratule lugemisele. Sügavat mõju avaldas poisile Plutarchos. Temast võis ta hiljem öelda, et ta on harinud tema südant ja mõistust. Ta õppis linna kirjutaja juures, siis vasegraveerija juures, kuni põgenes kodulinnast

Kasvatusteadus
thumbnail
1
doc

"Õppides loon iseennast"

Nemad leiavad endale tööd, kuid mitte nii head, kui ülikooli lõpetanu, sest nad on enim haritud ning aitavad sellega ühiskonna arengule rohkem kaasa. Haridus on tähtis, kuigi vahel tuleb tahtmine sellele käega lüüa. On ju teada, et isegi kõige tuntumad teadlased, nagu Einstein, ei olnud koolis just kõige eeskujulikumad õpilased, kuid siiski muutsid meie elu oma geniaalsete leiutistega. Siiski, ilma hariduseta inimesel pole selles maailmas mingeid erilisi võimalusi, kui sul just väga tugevat iseloomu ei ole. Inimesed, kes elu hammasrataste vahele jäävad, lõpetavad tavaliselt tänaval. Koolis käimine pole ainult teadmiste saamine, vaid ka loominguline arenemine. See avaldub kõige rohkem probleemsetes olukordades, kus otsuste vastuvõtmine ei saa põhineda kätteõpitul, vaid meie enese mõtte tegevusel. Haridus annab meile väärtushinnangud, huvid, vajadused.

Eesti keel




Kommentaarid (1)

annu. profiilipilt
annu.: hea.
23:02 14-12-2008



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun